Coxanelu Postat Decembrie 1, 2003 Share Postat Decembrie 1, 2003 Hmmm, bine v-am regasit speedisti , aveti preferinte la curbe? , adik eu unu prefer curbele dreapta decat stanga....poate ca sint dreptaci? intru mult mai bine ( la nivelu meu ) in curbe dreapta decat in cele de stanga.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Decembrie 1, 2003 Share Postat Decembrie 1, 2003 Hmmm, bine v-am regasit speedisti , aveti preferinte la curbe? , adik eu unu prefer curbele dreapta decat stanga....poate ca sint dreptaci? intru mult mai bine ( la nivelu meu ) in curbe dreapta decat in cele de stanga.... Acu ca ai ducati, vei intra la fel de bine pe ambele parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Decembrie 1, 2003 Share Postat Decembrie 1, 2003 ....poate ca sint dreptaci? intru mult mai bine sau poate ca inainte te ajuta toba din dreapta? acu' ai tobe din ambele parti, o sa-ti fie mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Decembrie 1, 2003 Share Postat Decembrie 1, 2003 Felicitari pt. achizitie "COX" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat Decembrie 1, 2003 Autor Share Postat Decembrie 1, 2003 Cand o sa primesti si tu urale din astea mai balama? multumesc domnule anubias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Decembrie 2, 2003 Admin Share Postat Decembrie 2, 2003 Am sters ceva posturi. Scrieti va rog la subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 Curbele pot fi atacate dupa preferinta pilotului si dupa deprinderile acestuia in functie de obisnuinta... Asemanator este la mersul pe role de ex. atunci cand virezi brusc sa te opresti in pirueta ai o parte preferata pe care virezi si numai pe aia poti oprii. Asa e si cu curbele, doar ca aici un motorist poate ataca orice fel de curba doar ca la niveluri diferite de agresivitate. Povestea cu toba poate fi valabila doar moral, incurajand inclinarea pe o parte sau alta a motociclistului in functie de pozitionarea ei. La Ducati e mai simplu... Apropo, ce Ducati ai achizitionat Coxanelule???? Felicitari oricum pt un motor nou... La mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat Decembrie 28, 2005 Share Postat Decembrie 28, 2005 stiu ca e un post veki, dar nu m-am putut stapani sa postez si eu un mesaj aici. si eu am observat asta la mine ... imi e mult mai natural sa fac curba la stanga decat dreapta. pe stanga pot sa ma aplec cat de mult vreau. aceeasi senzatie o am si pe patru roti. eu unul sunt dreptaci la mana si stangaci la picior (adica dau cu stangul in minge si la basket fac bataia si pivotarea tot pe stangul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flx Postat Decembrie 28, 2005 Share Postat Decembrie 28, 2005 ... imi e mult mai natural sa fac curba la stanga decat dreapta. pe stanga pot sa ma aplec cat de mult vreau... noroc ca ai costum integral iar protectiile de la genunchi isi fac pe deplin datoria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 Mi-e mai greu sa le fac la dreapta din cauza maneteti de acceleratie. Ma refer cand ma inclin cu motorul. Practic ma inclin mai mult pe stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 Si eu patesc la fel. Merg mai tare/ma inclin mai tare pe virajele de stinga decit pe cele de dreapta. De ce, nu stiu. Solutia la care m-am gindit eu e sa gasesc pe undeva la sosea un viraj misto de dreapta si sa ma duc sa pierd vremea p'acolo toata ziua, incercind sa-l iau gradat, tot mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 io ma aplec la fel pe amandoua partile! probabil din cauza ca sunt ambidextru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 La mine e mai ciudat: curbele de dreapta le abordez cu viteza mai mare, iar pe cele de stinga cu viteza mai mica, dar cu inclinare mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robias Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 Se pare ca multi preferam stanga..de ce?..Habar n-am. Am observat insa ca si pe role am aceeasi tendinta..curbe mult mai bine, mai naturale, mai inclinate, luate pe stanga decat pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDyTM Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 si eu prefer tot curbele pe stanga....nush de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 io ma aplec la fel pe amandoua partile! Si eu la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 Acum depinde, daca esti pe sosea, uras cele pe stanga (trafic ) Dar pe ciruit ("alea" de kart bineinteles ) cel de pe stanga este preferatul meu (si sunt ambidextru) Trebuie intrebat un psiholog...un psiholog domnu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 La mine este invers: imi e mult mai usor si sa ma las pe dreapta si sa corectez traiectorii in curba la dreapta, pe stanga merge mai greu. Senzatia e ca e mai greu de estimat cat si la ce viteza sa iau curbele la stanga. Asta pt ca sunt stangaci! Cred ca e din cauza ca e mai usor sa impingi in ghidon cu mana in care ai control decat sa tragi. Si probabil ca-i si din cauza faptului ca luam curbele mai mult din ghidon decat din scarite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 Mai comod pe stanga si in cazul meu, mi-aduc aminte vag ca si la ski tot stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 eu sunt dreptaci dar : - o port pe cracul stang - la ski si la role ma opresc pe stanga - masina o intorc cu frana de mana pe stanga - cainele il tin in lesa cu stanga (asa scrie prin carti, dar nu explica de ce) - cu motorul ma aplec mai mult pe stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G MAN Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 stg prefer, desi fac totul cu dr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Era vorba de: Maneta de acceleratie e pe dreapta. Cand te inclini pe dreapta, unghiul cotului e tot mai mic. Si in curbe se accelereaza pe iesire. Mie mi s-a parut destul de incomod sa accelerez in cazurile cand ma inclin mult. Deci nu va ganditi ca ma refer la curbe pe care unii le iau cu 60kmph si stau aproape drepti pe motor si scriu aici ce meseriasi sunt ca au reusit sa iau curba. Ma refer la aceeasi curba luata cu 100 - 120kmph. Ideea este ca esti foarte aplecat. @GMAN: tu de 2 zile postezi aiurea rau rau. Ai 15 ani? Dar hai sa dau 2 poze pentru exemplificare. Gibernau si Capirossi La curba spre stanga, unghiul cotului drept e mare. Ceea ce permite o manevrabilitate buna a acceleratiei. La curba spre dreapta, unghiul cotul drept e in jur de 80-90 grade, mana este destul de incordata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto+ Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Preferam curbele pe stanga pentru ca ne simtim mai in siguranta ca, in caz de eroare, sa iesim in decor, in loc sa iesim pe contrasens. Cei care prefera curbele pe dreapta, o fac tot din spirit de conservare, numai ca acestia apreciaza gresit ca e mai periculos sa intri in decor decat sa intri pe contrasens. Cred ca cei care prefera curbele pe dreapta sunt incepatori si ruleaza mult pe marginea din dreapta a drumului, si de aceea li se pare ca au suficienta rezerva de banda in stanga. Apropo! Pun pariu ca englezii si japonezii prefera curbele pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 prefer curbele la stanga, probabil pentru ca fiind acceleratia pe dreapta nu ma incomodeaza la fel de tare decat o curba la dreapta. Si bre, mentioneaza si unghiul curbei, ca e important )) Asa, la una larga, mi se rupe ca e la dreapta sau stanga... la un ac de par, in schimb, prefer ca mai sus. A, ar fi fi si chestia ca la piciorul stanga n-am tija, cred ca e important ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Eu raman la parerea ca luam curbele mai usor pe o parte si mai greu pe cealalta din cauza ca mana de control (stanga la mine) trebuie sa impinga pt o curba la dreapta, pe cand pt curba la stanga trebuie sa traga de ghidon (am senzatia ca nu am control cu dreapta pt a impinge si compensez cu stanga pt a trage ghidonul). Si asta se aplica si la viteze ff mici si la viteze mari. " Cred ca cei care prefera curbele pe dreapta sunt incepatori si ruleaza mult pe marginea din dreapta a drumului, si de aceea li se pare ca au suficienta rezerva de banda in stanga." Adicalea mai mult pe trotuar?? Chiar daca mi se par curbele de luat mai usor pe dreapta, abordarea virajelor o fac standard: atacata pe exterior, in varf tangenta cu interiorul virajului si la iesire extrem pe exterior. La un mers mai sustinut! "Preferam curbele pe stanga pentru ca ne simtim mai in siguranta ca, in caz de eroare, sa iesim in decor, in loc sa iesim pe contrasens. Cei care prefera curbele pe dreapta, o fac tot din spirit de conservare, numai ca acestia apreciaza gresit ca e mai periculos sa intri in decor decat sa intri pe contrasens" Poti sa sintetizezi ideea? Banuiesc ca ai vrut sa spui ca o curba pe dreapta e mai sigura ca o curba pe stanga? Da, e normal, sa preferi santzul decat accident pe contrasens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.