big_inu Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 mai merge cineva cu motoreta pe vremea asta? asfaltul e uscat dar e frig si in masina:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) Am mers pana alaltaieri cand a dat zapada. Cand am ajuns acasa ma dureau incheieturile si nu mi-a trecut genunchiul nici pana azi. Fara niste haine calumea si o pereche de boase de otel eu nu o mai scot din garaj. Astea fiind zise, azi am vazut trecand pe langa Pipera un baiat cu un bandit mov (albastru?). Mad props to him. @alnke: Povestea cu saritul dintr-a doua se aplica la toate motoarele chinuite. Daca unul din posesori i-a dat pe rosu intr-a-ntaia si a doua ca sa faca liniute, atunci cutia de viteze s-o dus pe pulua. ZZR-ul meu de 400 e din 98. A avut cateva probleme la partea de electrica pana acum, dar piesele se gasesc si nu-s foarte scumpe. Cand am trantit-o ultima data de bolovan ce sunt in parcare, m-a costat 200 de lei un suport de scarita nou si 120 reparat suportul vechi. Eu zic ca nu-i asa de scump. A mea consuma cam 6.5% dar carburatia trebuie refacuta. Motorul in sine e bun, trebuie sa tragi un pic de el intr-a-ntaia daca vrei sa pleci cu zvac, dar pentru incepatori eu zic ca e motorul perfect. E un pic cam grea si o sa faci ceva muschi urcand-o si dand-o jos de pe cric, dar greutatea asta ii confera stabilitate cand depasesti tiruri pe autostrada. Eu am mers cu a mea la 150 km/h maxim pe autostrada, viteza de croaziera pe la 110-120. Se incalzeste vara in oras, dar cand da un pic de frig e foarte misto ca arunca tot aerul cald de la radiator pe picioare. Mie mi se pare ca e o motocicleta care isi merita banii si nu m-am plictisit dupa doi ani de mers pe ea. Editat Noiembrie 24, 2011 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Am mers pana alaltaieri cand a dat zapada. Cand am ajuns acasa ma dureau incheieturile si nu mi-a trecut genunchiul nici pana azi. Fara niste haine calumea si o pereche de boase de otel eu nu o mai scot din garaj. Astea fiind zise, azi am vazut trecand pe langa Pipera un baiat cu un bandit mov (albastru?). Mad props to him. si eu mai ies cand am ceva timp liber dar numai daca mai apuc sa ies pe ziua afara,adica pana pe la 4-5 dupamasa.doar la maini mi-e rece,in rest noroc cu radiatorul mare ca se simte caldura cum de iti consuma 6.5??in oras? mie imi ia 6.5 la drum cam pana in 160km/h.in oras maxim 7 imi ia, ceea ce mi se pare destul de ok pt 1100,dar cel de 400 trebuie sa consume mult mai putin.poate dupa ce ii faci carburatie revine la normal. Hai cu primavara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mephisto Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 cum de iti consuma 6.5??in oras? mie imi ia 6.5 la drum cam pana in 160km/h.in oras maxim 7 imi ia, ceea ce mi se pare destul de ok pt 1100,dar cel de 400 trebuie sa consume mult mai putin.poate dupa ce ii faci carburatie revine la normal. Hai cu primavara!!! Ethe nah....ca parca nu ai stii care este explicatia : ala mic de 400 merge mai turat, motorul mai mic raportat la o greutate pe masura si de aici consumul putin mai ridicat. Mergeti linistiti baieti, inca se mai poate, atat cat nu este mazga pe jos si tempratura nu scade sub 0 grade !!! Eu nu mai am ZZR, imi pare rau dar imi pare si bine, am o "mobra" care merge cam pe orice vreme .......din pacate are doar un piston .......restul e can-can !!! Ride Safe !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Intreb pt un prieten: E compatibila vre-o janta de kawasaki, la zzr 600 din 2001? de la zx6r sau stiu io..sa fie mai lata?de 180? Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 pe janta de zzr poti pune cauciuc de 180 - daca asta vrei sa afli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 As avea nevoie pt un prieten de un stator pt zzr 600 `93. ce ziceti baieti, unde gasim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 As avea nevoie pt un prieten de un stator pt zzr 600 `93. ce ziceti baieti, unde gasim? bobina se potriveste si de la 89-92 si inclusiv de la cele de 400/500 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Salut. Mai am ceva piese ramase din dezmembrarea unui zzr : - MOTOR 400cmc fara anexe la 70e - ACTE carte+talon+nr inmatriculare 70e - REZERVOR neindoit, fara buson 50 euro - ROATA SPATE, janta + guma 30euro. Poze reale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 bobina se potriveste si de la 89-92 si inclusiv de la cele de 400/500 cc multumesc frumos pt info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Intreb pt un prieten: E compatibila vre-o janta de kawasaki, la zzr 600 din 2001? de la zx6r sau stiu io..sa fie mai lata?de 180? Ms! Eu mi-am pus pe janta originala cauciuc de 180,si parca se comporta mai bine.Parere personala! As avea nevoie pt un prieten de un stator pt zzr 600 `93. ce ziceti baieti, unde gasim? Si eu sunt interesat de niste piese pt zzr modelul E daca dezmembreaza careva.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 (editat) salutare as vrea sa schimb uleiul la zzr 600 91 " avand in vede anii si km care sunt destui un MOTOREX FORMULA 15W50 semi-sintetic ar fi bun sau trebuie sa folosesc varianta din manual 10w40 astept sugestii multumesc Editat Decembrie 20, 2011 de el_nynios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 mergi pe ce zice manualu? sau pe ce zice un necunoscut pe forum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 mergi pe ce zice manualu? sau pe ce zice un necunoscut pe forum? ma gandesc ca motorul are ceva uzura ma gandeam la un ulei mai vascos(cum mai citise-m prin posturi) deci in conluzie o sa merg pe 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 mergi pe ce zice manualu? sau pe ce zice un necunoscut pe forum? De acord!Producatorul recomanda ce este bun pentru motoarele lor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vio999 Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 As avea nevoie pt un prieten de un stator pt zzr 600 `93. ce ziceti baieti, unde gasim? am eu un stator de zzr 600 din 1993 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africa Korps Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Din motive financiare, imi vand motorul. Vorbesc de un Kawasaki ZZR, ZX 600 D, fabricat in 1991. Nu are absolut nicio problema in legatura cu functionalitatea lui, motorul merge ceas, ca aspect exterior se prezinta bine, este 100% functional, toate componentele sunt originale. Pretul este de 850 euro. Relatii la nr de telefon : 0784.711.210 sau 0756.102.979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 (editat) Dezmembreaza un coleg un zzr 600 din 91.Are toate piesele,motorul este functionabil. Daca sunt cereri va rog,contactati-ma. Multumesc. Poza: Are cineva ideie daca se potriveste sistemul complet de evacuare de pe zzr 600 D pe model zzr 600 E? Deci,inculsiv prinderea galeriilor pe motor si pana in spate. Multumesc! Editat Ianuarie 14, 2012 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africa Korps Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Din motive financiare, imi vand motorul. Vorbesc de un Kawasaki ZZR, ZX 600 D, fabricat in 1991. Nu are absolut nicio problema in legatura cu functionalitatea lui, motorul merge ceas, ca aspect exterior se prezinta bine, este 100% functional, toate componentele sunt originale. Pretul este de 850 euro. Relatii la nr de telefon : 0784.711.210 sau 0756.102.979 Nu mai imi vand motorul, mi-am gasit un job ok in cele din urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Nu mai imi vand motorul, mi-am gasit un job ok in cele din urma... Are cineva ideie daca se potriveste sistemul complet de evacuare de pe zzr 600 D pe model zzr 600 E? Deci,inculsiv prinderea galeriilor pe motor si pana in spate. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 eu am pus motor+galerii de pe 600D pe cadru de 600E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) eu am pus motor+galerii de pe 600D pe cadru de 600E Da,dar eu vreau numai galeriile sa le schimb,sa fie cu o singura toba. Editat Ianuarie 19, 2012 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Galeriile 4-1 sunt diferite intre modelul D si modelul E pentru ca spoilerul este diferit. Se pot face unele modificari(decupaje) pe la spoiler ca sa intre, doar ca nu merg pur si simplu plug & play. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Galeriile 4-1 sunt diferite intre modelul D si modelul E pentru ca spoilerul este diferit. Se pot face unele modificari(decupaje) pe la spoiler ca sa intre, doar ca nu merg pur si simplu plug & play. Ok.Dar tot nu am aflat ce ma intetreseaza.Prinderea galeriilor pe motor,e identica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virago Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Salut, am doua semnale de fata ptr. ZZR 400. Unul dintre ele este spart (vezi poza). 10 Euro amandoua. Telefon 0761661638. Cheers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.