Sari la conținut

Suzuki Savage 650


spire
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 300
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

salutare

am si eu un savage din 1993 cu o problema la el

il am de 2 ani, a mers impecabil pana acum (pentru puterea lui).

acum pierde putere la turatii mari si se aude ca si cand se ineaca dar nu moare motorul.

inainte prindeam 140 km/h cu el acum mai mult de 100 nici sa stau in cap ca nu merge.

chiar si la relanti daca ii dau gaz cand e aproape de blana incepe sa tuseasca.

am avut ceva probleme cu el in primavara (nu mai statea nici la relanti pornit si nici urma de putere) dar l-am rezolvat (carburator curatat dupa care a mers k)

filtru de aer l-am curatat, benzina ii dau bunicica (petrom, rompetrol), pana la turatii mari merge ca si pana acum...

ce mama lui pot sa ii mai fac?

mersi anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, pare destul de frumusel Savage-ul din poze....cert este ca nu am vazut nici unul in realitate.

As putea sa sun pe cineva care il are la vanzare si sa spun ca sunt interesat, dar nu sunt genul.....asa ca apelez si eu la cineva care e din Bucuresti si are un Savage...tot ceea ce vreau este sa ma asez pe el ca sa vad pozitia (nu vreau sa merg) si sa pun cateva intrebari. Defapt intrebarile as putea sa le pun si aici.

1. De ce la 650 cmc are asa putina putere? Se poate face ceva in privinta asta?

2. Ce stabilitate are motorul in viraj?

3. Am citit ca ungerea motorului cam lasa de dorit....un ulei bun rezolva problema?

4. De ce modificarea tobei ar duce la arderea supapelor?

5. Care este consumul in oras (viteza intre 40 si 65 km/h)?

6. Ce fiabilitate are comparativ cu alte cruisere?

7. Are cumva carburator vacumatic? Daca da...cat costa membrana si arcul?

8. La viteza de 80-90 km/h ce putere are sa faca o depasire.....adica e greu sa prinda 120-130?

 

Cam atat momentan si sper ca un posesor de Savage sa-mi dea pm si sa pot vedea si eu unul in realitate....dau o bere :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, pare destul de frumusel Savage-ul din poze....cert este ca nu am vazut nici unul in realitate.

As putea sa sun pe cineva care il are la vanzare si sa spun ca sunt interesat, dar nu sunt genul.....asa ca apelez si eu la cineva care e din Bucuresti si are un Savage...tot ceea ce vreau este sa ma asez pe el ca sa vad pozitia (nu vreau sa merg) si sa pun cateva intrebari. Defapt intrebarile as putea sa le pun si aici.

1. De ce la 650 cmc are asa putina putere? Se poate face ceva in privinta asta?

2. Ce stabilitate are motorul in viraj?

3. Am citit ca ungerea motorului cam lasa de dorit....un ulei bun rezolva problema?

4. De ce modificarea tobei ar duce la arderea supapelor?

5. Care este consumul in oras (viteza intre 40 si 65 km/h)?

6. Ce fiabilitate are comparativ cu alte cruisere?

7. Are cumva carburator vacumatic? Daca da...cat costa membrana si arcul?

8. La viteza de 80-90 km/h ce putere are sa faca o depasire.....adica e greu sa prinda 120-130?

 

Cam atat momentan si sper ca un posesor de Savage sa-mi dea pm si sa pot vedea si eu unul in realitate....dau o bere :baldy:

 

 

salutate. nu sunt din bucuresti dar incerc sa-ti raspund eu la intrebari:)

1. modelul a fost facut pentru piata europeana care stipula o limitare de putere pentru incepatori in 1988

2. stabilitatea este buna si vireaza bine (e un motor scurt cu care te descurci si prin oras)

3. daca pui ulei bun odata pe an nu ai absolut nici o problema

4. modificarea tobei urmata de o carburatie noua nu duce la arderea supapelor.. toate tobele trebuie sa ofere presiune la iesire.. daca acestea se schimba....

5. consumul e undeva pe la 5-6 l (la al meu cel putin)

5. fiabilitatea este foaste buna:) transmisie pe curea.. se schimba la 40-50.000 km si nu necesita mentenanta.. sunt motoare subturate (32 cp cum spuneai si tu) f fiabile.

7. da. un kit complet de reparatie carburator e 200 ron

8. savage-ul are acceleratie constanta pana la 120 km/h.. in orice viteza (la turatie buna) il simti cum pleaca de sub tine

intre 120 si 140 km/h e mai lenes... peste 140 nu am putut sa-i dau numai la vale:))

 

 

e o motocicleta micuta... daca ai peste 175 iti trebuie comenzi avansate!!!! altfel te simti inghesuit pe el si tu si pasagerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutate. nu sunt din bucuresti dar incerc sa-ti raspund eu la intrebari:)

1. modelul a fost facut pentru piata europeana care stipula o limitare de putere pentru incepatori in 1988

2. stabilitatea este buna si vireaza bine (e un motor scurt cu care te descurci si prin oras)

3. daca pui ulei bun odata pe an nu ai absolut nici o problema

4. modificarea tobei urmata de o carburatie noua nu duce la arderea supapelor.. toate tobele trebuie sa ofere presiune la iesire.. daca acestea se schimba....

5. consumul e undeva pe la 5-6 l (la al meu cel putin)

5. fiabilitatea este foaste buna:) transmisie pe curea.. se schimba la 40-50.000 km si nu necesita mentenanta.. sunt motoare subturate (32 cp cum spuneai si tu) f fiabile.

7. da. un kit complet de reparatie carburator e 200 ron

8. savage-ul are acceleratie constanta pana la 120 km/h.. in orice viteza (la turatie buna) il simti cum pleaca de sub tine

intre 120 si 140 km/h e mai lenes... peste 140 nu am putut sa-i dau numai la vale:))

 

 

e o motocicleta micuta... daca ai peste 175 iti trebuie comenzi avansate!!!! altfel te simti inghesuit pe el si tu si pasagerul.

Mersi mult de informatii. La punctul nr. 1...sa inteleg ca are o limitare din fabrica? Ce-i trebuie? Un carburator mai mare, o comprimare de motor sau o delimitare de aprindere?

Cred ca mie mi-ar veni pt. ca am 1,70, dar in schimb merg mult cu nevasta si de multe ori am si bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult de informatii. La punctul nr. 1...sa inteleg ca are o limitare din fabrica? Ce-i trebuie? Un carburator mai mare, o comprimare de motor sau o delimitare de aprindere?

Cred ca mie mi-ar veni pt. ca am 1,70, dar in schimb merg mult cu nevasta si de multe ori am si bagaje.

 

 

sigur iti vine bine

din fabrica are un carburator cam obosit.. motorul e 99 % de dr650. am vazut si savage cu carburator de dr de l-a adus la 48 cp, si unul cu carburator de dr + filtre si tunning care a ajuns la 72 cp (numai ca la asta era schimbata cureaua cu lant).

eu zic sa testezi unul... e un motor usor care din punctul meu de vedere se misca f bine si nu prea are nevoie de ajustari. daca chiar te roade:)) poti sa ii faci schimbrea de carburator de care ziceam... castigi 16cp si nu mai trebuie sa schimbi nimic (franele fac fata) dar eu zic ca nu e nevoie.. e un motor linistit si tocmai de aia sunt f f fiabile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur iti vine bine

din fabrica are un carburator cam obosit.. motorul e 99 % de dr650. am vazut si savage cu carburator de dr de l-a adus la 48 cp, si unul cu carburator de dr + filtre si tunning care a ajuns la 72 cp (numai ca la asta era schimbata cureaua cu lant).

eu zic sa testezi unul... e un motor usor care din punctul meu de vedere se misca f bine si nu prea are nevoie de ajustari. daca chiar te roade:)) poti sa ii faci schimbrea de carburator de care ziceam... castigi 16cp si nu mai trebuie sa schimbi nimic (franele fac fata) dar eu zic ca nu e nevoie.. e un motor linistit si tocmai de aia sunt f f fiabile...

Deci se poate face ceva, acu' astept sa am ocazia sa vad unu' live.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul e 99 % de dr650.

 

nu chiar;

alezajul si cursa sunt diferite:

la Savage 94x94mm in timp ce la Dr 100x82mm,

 

turatia la fel:

la Savage max. 5400 si cuplu la 3400

in timp ce la Dr maximul e la 6400 si cuplul la 4600.

 

Carburatoarele se pot schimba si chiar ajuta dar ce te faci cu axele cu came care nu prea merg de la unul la altul.

Nu ma intelegeti gresit, mie chiar imi place Savage-ul dar i-as schimba oarece din aspect nu din motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Un ambreiaj patineaza: am verificat discurile de frictiune (cu ferodo), le-am masurat cu micrometrul si sunt in valorile date in manualul de reparatii. La fel discurile metalice si cele patru arcuri. Singurele piese care sunt cu uzura catre limita maxima sunt hub-ul si placa de presiune ("clutch hub" si "pressure plate" din manualul de reparatii).

Este normal sa apara patinare? Uleiul folosit este de la Louis, Procycle 10w40.

Pe unde as gasi un hub si o placa de presiune sh, dar bune, si pe la ce preturi?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e posibil; pe de alta parte arcurile pot fi corespunzatoare ca lungime dar isi pot pierde din elasticitate. Cea mai simpla cale ar fi ebay:

 

http://cgi.ebay.co.uk/suzuki-savage-comple...=item3a5e7b52f9

 

http://cgi.ebay.de/Reparatursatz-Kupplung-...=item5acf1a4993

 

http://cgi.ebay.de/Neue-Kupplung-Federn-Di...=item3cab993e2d

 

 

P.S. La unele n-am nimerit chiar ce iti trebuia dar erau doar ca idee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

aaa..o mica intrebare..am cumparat o instalatie electrica de la un savage.cu instalatia si schema in fata.eu am dedus ca e de la un model din 95.acum.ce ma intereseaza pe mine..se poate pune pe un 88??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
aaa..o mica intrebare..am cumparat o instalatie electrica de la un savage.cu instalatia si schema in fata.eu am dedus ca e de la un model din 95.acum.ce ma intereseaza pe mine..se poate pune pe un 88??

 

Salut, am si eu un Savage din 92, si cred ca fara probleme instalatia se potriveste, fara modificari. Asta daca la celalat motor nu au fost facute modificari la instalatia electrica. Singurul punct slab la Savage ramane distributia, lantul se uzeaza mult prea repede. In rest motorul e super ok, si fuge si bine, al meu e modificat total. Bafta multa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut tuturor,

 

Doar ce mi-am luat si permisul, si motorul (e cel din avatar). Este in stare f buna (sau cel putin asa mi se pare mie, fiind prima motocicleta). Sunt multumit de ceea ce poate, sunt convins ca nici nu am descoperit inca ce poate...

Am rugamintea ca cei care au avut sau care cunosc modelul sa imi impartaseasca din experienta lor: puncte slabe, puncte forte, etc...

Intrebare: Stiu ca mai e mult pana la vara, dar exista cumva riscul calarii motorului daca stau prea mult cu el pornit in timp ce stationez, ca de incalzit, am observat pe propria mea piele, respectiv tocul ghetei drepte (s-a topit putin de la esapament) ca se incalzeste.

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei motoarele cu racire pe aer nu este bine sa le lasi sa mearga fara sa circuli, adica sa mearga, motocicleta stand. In cateva minute nu se incing dar dupa aia da.

Motorul nu se poate cala daca sta... Cand sta mai mult timp este recomandat sa opresti benzina, sa pui pe OFF. Cauta pe forum motivul... ca sunt topicuri garla.

Succes!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Singurul punct slab la Savage ramane distributia, lantul se uzeaza mult prea repede.

 

cred ca am patit-o deja. dar nu lantul s-a uzat, ci patina si intinzatoarele (din cate mi-am dat seama in seara asta, eu am crezut la inceput ca motorul si-a luat bataie, ca am faramat cuzinetii).

la ce magazin se gasesc piese de distributie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine primavara deja incep sa ne manance calcaiele . Eu deja am pornit-o si merge ok dupa 5 luni de stationare . Problema e releul de incarcare ,dar tocmai caut altul de schimb ,daca stiti pe cineva care are releu de incarcare de vanzare dati un pm .

O recomandare pentru savagisti cei noi : faceti cat de des schimbul de ulei , bagati un ulei bun si la primele tacanituri auzite pe la motor verificati daca vine ulei sus la tacheti . Eu nu am facut asta anul trecut si am platit cu varf si indesat : 500 ron tachetii , 800 ron ax cu came ,200 ron rectificat chiuloasa supape , 200 meseriasul ,160 garnitura chiuloasa si cheltuieli cu drumuri si transport la piese . Deci aveti grija la ungere !!!!!

Editat de crisstianus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vine primavara deja incep sa ne manance calcaiele . Eu deja am pornit-o si merge ok dupa 5 luni de stationare . Problema e releul de incarcare ,dar tocmai caut altul de schimb ,daca stiti pe cineva care are releu de incarcare de vanzare dati un pm .

O recomandare pentru savagisti cei noi : faceti cat de des schimbul de ulei , bagati un ulei bun si la primele tacanituri auzite pe la motor verificati daca vine ulei sus la tacheti . Eu nu am facut asta anul trecut si am platit cu varf si indesat : 500 ron tachetii , 800 ron ax cu came ,200 ron rectificat chiuloasa supape , 200 meseriasul ,160 garnitura chiuloasa si cheltuieli cu drumuri si transport la piese . Deci aveti grija la ungere !!!!!

 

Am avut si eu probleme d'astea...mi s-au buSHIT culbutorii, ax cu came...:crack:

Mesaj completat

NEAPARAT sa puneti ulei SAE 10W40, API SE sau SF !!!

Mesaj completat

Hai sa ma laud si eu...

 

Asa se aude cu toba http://www.louis.eu/_3026b31b2fe9a9c127a9f...tnr_gr=10027006

 

 

 

Asta e toba veche...:

 

Vreau sa aud commenturi!!!

 

Asfalt uscat, si, poate facem si vreo iesire toti Savage-istii...

Mesaj completat

Hai sa ma laud si eu...

 

Asa se aude cu toba http://www.louis.eu/_3026b31b2fe9a9c127a9f...tnr_gr=10027006

 

 

 

Asta e toba veche...:

 

Vreau sa aud commenturi!!!

 

Asfalt uscat, si, poate facem si vreo iesire toti Savage-istii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai ralanti-ul cam mic si nu e bine pentru motor. In rest o sa tune dupa tine de numa', si noaptea cand vei schimba vitezele o sa se vada flacari albastre. Toba originala sucks dar tine-o pentru rar..

 

Fostul meu Savage il vezi la pag 18.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu probleme d'astea...mi s-au buSHIT culbutorii, ax cu came...:blink:

Mesaj completat

NEAPARAT sa puneti ulei SAE 10W40, API SE sau SF !!!

Mesaj completat

Hai sa ma laud si eu...

 

Asa se aude cu toba http://www.louis.eu/_3026b31b2fe9a9c127a9f...tnr_gr=10027006

 

 

 

Asta e toba veche...:

 

Vreau sa aud commenturi!!!

 

Asfalt uscat, si, poate facem si vreo iesire toti Savage-istii...

Mesaj completat

Hai sa ma laud si eu...

 

Asa se aude cu toba http://www.louis.eu/_3026b31b2fe9a9c127a9f...tnr_gr=10027006

 

 

 

Asta e toba veche...:

 

Vreau sa aud commenturi!!!

 

Asfalt uscat, si, poate facem si vreo iesire toti Savage-istii...

 

In primul rand, relantiul ala este prea mic. Asa se explica si faptul ca ai avut problemele pe care le-ai avut, pentru ca n-ai avut ungere cum trebuie.

In al doilea rand, pentru un pickhammer din asta racit cu aer, un ulei 20w50 mineral este tot ce-i trebuie.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ora 23 si nu pot da drumul la boxe ,ca doarme feciorul in varsta de 10 luni, sa aud cum se aude toba ta dar o sa ma uit maine si poate pun si eu un filmulet cu a mea . Eu asa am aduso din anglia si am luat rar ul fara probleme. noaptea se vad flacarile la o jumatate de metru si pusca frate de trezesc tot cartierul. dimineata cand plec la munca o imping pana ies dintre blocuri ca altfel imi pun toti vecinii in cap .

 

Releu incarcare inca nu l-am schimbat ca nu gasesc un pret rezonabil . poate se ofera cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salutare,

Un ambreiaj patineaza: am verificat discurile de frictiune (cu ferodo), le-am masurat cu micrometrul si sunt in valorile date in manualul de reparatii. La fel discurile metalice si cele patru arcuri. Singurele piese care sunt cu uzura catre limita maxima sunt hub-ul si placa de presiune ("clutch hub" si "pressure plate" din manualul de reparatii).

Este normal sa apara patinare? Uleiul folosit este de la Louis, Procycle 10w40.

Pe unde as gasi un hub si o placa de presiune sh, dar bune, si pe la ce preturi?

Multumesc

 

 

 

 

uleiul procycle de la louis.... e bun si pt. barci, drujbe, , auto,plm..........e bun pt, orice..........deci e clar ca nu e special de moto......

si io cred ca la motoru` asta merge orice....io am 15w40 de auto aral......am mai bagat si alte tipuri de ulei(chiar am completat si cu diesel)si nare nici p dreak......nu e un motor pretentios.......doar e un piston... racit pe aer (deci cu tolerante mai mari) ture mici......si bag ulei de auto de vreo 4 ani... si nu patineaza ambreiaju deloc.......(sau ffff putin, in ture si cu pasager,bagaj)da` poate fi devina si cei 60 ooo de km.........

Mesaj completat

de obicei motoarele cu racire pe aer nu este bine sa le lasi sa mearga fara sa circuli, adica sa mearga, motocicleta stand. In cateva minute nu se incing dar dupa aia da.

Motorul nu se poate cala daca sta... Cand sta mai mult timp este recomandat sa opresti benzina, sa pui pe OFF. Cauta pe forum motivul... ca sunt topicuri garla.

Succes!

 

 

 

 

 

multe motoare nu au offf.......... au robinet vacuumatic......

si savaju e un motor al dreak de rezistent, io i-am dat bornaut pana a explodat cauciucu, se inrosise motoru` si nu se cala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...