TheFatBob Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 AM CAUTAT PESTE TOT PE AICI SI NU STIU UNDE SCRIE ALA CA DEZMEMBREAZA UN SAVAGE /index.php?...zmembrez+savage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Intr-adevar, nu exista releu. Erau firele data cap-cap si legate in manunchiul instalatiei, bandajate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisstianus Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 AM CAUTAT PESTE TOT PE AICI SI NU STIU UNDE SCRIE ALA CA DEZMEMBREAZA UN SAVAGE ala e fara motor mie imi trebuie motorul sau chiuloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stuffdn Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 salutare am si eu un savage din 1993 cu o problema la el il am de 2 ani, a mers impecabil pana acum (pentru puterea lui). acum pierde putere la turatii mari si se aude ca si cand se ineaca dar nu moare motorul. inainte prindeam 140 km/h cu el acum mai mult de 100 nici sa stau in cap ca nu merge. chiar si la relanti daca ii dau gaz cand e aproape de blana incepe sa tuseasca. am avut ceva probleme cu el in primavara (nu mai statea nici la relanti pornit si nici urma de putere) dar l-am rezolvat (carburator curatat dupa care a mers k) filtru de aer l-am curatat, benzina ii dau bunicica (petrom, rompetrol), pana la turatii mari merge ca si pana acum... ce mama lui pot sa ii mai fac? mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Salutare, pare destul de frumusel Savage-ul din poze....cert este ca nu am vazut nici unul in realitate. As putea sa sun pe cineva care il are la vanzare si sa spun ca sunt interesat, dar nu sunt genul.....asa ca apelez si eu la cineva care e din Bucuresti si are un Savage...tot ceea ce vreau este sa ma asez pe el ca sa vad pozitia (nu vreau sa merg) si sa pun cateva intrebari. Defapt intrebarile as putea sa le pun si aici. 1. De ce la 650 cmc are asa putina putere? Se poate face ceva in privinta asta? 2. Ce stabilitate are motorul in viraj? 3. Am citit ca ungerea motorului cam lasa de dorit....un ulei bun rezolva problema? 4. De ce modificarea tobei ar duce la arderea supapelor? 5. Care este consumul in oras (viteza intre 40 si 65 km/h)? 6. Ce fiabilitate are comparativ cu alte cruisere? 7. Are cumva carburator vacumatic? Daca da...cat costa membrana si arcul? 8. La viteza de 80-90 km/h ce putere are sa faca o depasire.....adica e greu sa prinda 120-130? Cam atat momentan si sper ca un posesor de Savage sa-mi dea pm si sa pot vedea si eu unul in realitate....dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stuffdn Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Salutare, pare destul de frumusel Savage-ul din poze....cert este ca nu am vazut nici unul in realitate.As putea sa sun pe cineva care il are la vanzare si sa spun ca sunt interesat, dar nu sunt genul.....asa ca apelez si eu la cineva care e din Bucuresti si are un Savage...tot ceea ce vreau este sa ma asez pe el ca sa vad pozitia (nu vreau sa merg) si sa pun cateva intrebari. Defapt intrebarile as putea sa le pun si aici. 1. De ce la 650 cmc are asa putina putere? Se poate face ceva in privinta asta? 2. Ce stabilitate are motorul in viraj? 3. Am citit ca ungerea motorului cam lasa de dorit....un ulei bun rezolva problema? 4. De ce modificarea tobei ar duce la arderea supapelor? 5. Care este consumul in oras (viteza intre 40 si 65 km/h)? 6. Ce fiabilitate are comparativ cu alte cruisere? 7. Are cumva carburator vacumatic? Daca da...cat costa membrana si arcul? 8. La viteza de 80-90 km/h ce putere are sa faca o depasire.....adica e greu sa prinda 120-130? Cam atat momentan si sper ca un posesor de Savage sa-mi dea pm si sa pot vedea si eu unul in realitate....dau o bere salutate. nu sunt din bucuresti dar incerc sa-ti raspund eu la intrebari:) 1. modelul a fost facut pentru piata europeana care stipula o limitare de putere pentru incepatori in 1988 2. stabilitatea este buna si vireaza bine (e un motor scurt cu care te descurci si prin oras) 3. daca pui ulei bun odata pe an nu ai absolut nici o problema 4. modificarea tobei urmata de o carburatie noua nu duce la arderea supapelor.. toate tobele trebuie sa ofere presiune la iesire.. daca acestea se schimba.... 5. consumul e undeva pe la 5-6 l (la al meu cel putin) 5. fiabilitatea este foaste buna:) transmisie pe curea.. se schimba la 40-50.000 km si nu necesita mentenanta.. sunt motoare subturate (32 cp cum spuneai si tu) f fiabile. 7. da. un kit complet de reparatie carburator e 200 ron 8. savage-ul are acceleratie constanta pana la 120 km/h.. in orice viteza (la turatie buna) il simti cum pleaca de sub tine intre 120 si 140 km/h e mai lenes... peste 140 nu am putut sa-i dau numai la vale:)) e o motocicleta micuta... daca ai peste 175 iti trebuie comenzi avansate!!!! altfel te simti inghesuit pe el si tu si pasagerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 salutate. nu sunt din bucuresti dar incerc sa-ti raspund eu la intrebari:)1. modelul a fost facut pentru piata europeana care stipula o limitare de putere pentru incepatori in 1988 2. stabilitatea este buna si vireaza bine (e un motor scurt cu care te descurci si prin oras) 3. daca pui ulei bun odata pe an nu ai absolut nici o problema 4. modificarea tobei urmata de o carburatie noua nu duce la arderea supapelor.. toate tobele trebuie sa ofere presiune la iesire.. daca acestea se schimba.... 5. consumul e undeva pe la 5-6 l (la al meu cel putin) 5. fiabilitatea este foaste buna:) transmisie pe curea.. se schimba la 40-50.000 km si nu necesita mentenanta.. sunt motoare subturate (32 cp cum spuneai si tu) f fiabile. 7. da. un kit complet de reparatie carburator e 200 ron 8. savage-ul are acceleratie constanta pana la 120 km/h.. in orice viteza (la turatie buna) il simti cum pleaca de sub tine intre 120 si 140 km/h e mai lenes... peste 140 nu am putut sa-i dau numai la vale:)) e o motocicleta micuta... daca ai peste 175 iti trebuie comenzi avansate!!!! altfel te simti inghesuit pe el si tu si pasagerul. Mersi mult de informatii. La punctul nr. 1...sa inteleg ca are o limitare din fabrica? Ce-i trebuie? Un carburator mai mare, o comprimare de motor sau o delimitare de aprindere? Cred ca mie mi-ar veni pt. ca am 1,70, dar in schimb merg mult cu nevasta si de multe ori am si bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stuffdn Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Mersi mult de informatii. La punctul nr. 1...sa inteleg ca are o limitare din fabrica? Ce-i trebuie? Un carburator mai mare, o comprimare de motor sau o delimitare de aprindere? Cred ca mie mi-ar veni pt. ca am 1,70, dar in schimb merg mult cu nevasta si de multe ori am si bagaje. sigur iti vine bine din fabrica are un carburator cam obosit.. motorul e 99 % de dr650. am vazut si savage cu carburator de dr de l-a adus la 48 cp, si unul cu carburator de dr + filtre si tunning care a ajuns la 72 cp (numai ca la asta era schimbata cureaua cu lant). eu zic sa testezi unul... e un motor usor care din punctul meu de vedere se misca f bine si nu prea are nevoie de ajustari. daca chiar te roade:)) poti sa ii faci schimbrea de carburator de care ziceam... castigi 16cp si nu mai trebuie sa schimbi nimic (franele fac fata) dar eu zic ca nu e nevoie.. e un motor linistit si tocmai de aia sunt f f fiabile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 sigur iti vine binedin fabrica are un carburator cam obosit.. motorul e 99 % de dr650. am vazut si savage cu carburator de dr de l-a adus la 48 cp, si unul cu carburator de dr + filtre si tunning care a ajuns la 72 cp (numai ca la asta era schimbata cureaua cu lant). eu zic sa testezi unul... e un motor usor care din punctul meu de vedere se misca f bine si nu prea are nevoie de ajustari. daca chiar te roade:)) poti sa ii faci schimbrea de carburator de care ziceam... castigi 16cp si nu mai trebuie sa schimbi nimic (franele fac fata) dar eu zic ca nu e nevoie.. e un motor linistit si tocmai de aia sunt f f fiabile... Deci se poate face ceva, acu' astept sa am ocazia sa vad unu' live. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 motorul e 99 % de dr650. nu chiar; alezajul si cursa sunt diferite: la Savage 94x94mm in timp ce la Dr 100x82mm, turatia la fel: la Savage max. 5400 si cuplu la 3400 in timp ce la Dr maximul e la 6400 si cuplul la 4600. Carburatoarele se pot schimba si chiar ajuta dar ce te faci cu axele cu came care nu prea merg de la unul la altul. Nu ma intelegeti gresit, mie chiar imi place Savage-ul dar i-as schimba oarece din aspect nu din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Salutare, Un ambreiaj patineaza: am verificat discurile de frictiune (cu ferodo), le-am masurat cu micrometrul si sunt in valorile date in manualul de reparatii. La fel discurile metalice si cele patru arcuri. Singurele piese care sunt cu uzura catre limita maxima sunt hub-ul si placa de presiune ("clutch hub" si "pressure plate" din manualul de reparatii). Este normal sa apara patinare? Uleiul folosit este de la Louis, Procycle 10w40. Pe unde as gasi un hub si o placa de presiune sh, dar bune, si pe la ce preturi? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Da e posibil; pe de alta parte arcurile pot fi corespunzatoare ca lungime dar isi pot pierde din elasticitate. Cea mai simpla cale ar fi ebay: http://cgi.ebay.co.uk/suzuki-savage-comple...=item3a5e7b52f9 http://cgi.ebay.de/Reparatursatz-Kupplung-...=item5acf1a4993 http://cgi.ebay.de/Neue-Kupplung-Federn-Di...=item3cab993e2d P.S. La unele n-am nimerit chiar ce iti trebuia dar erau doar ca idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fatih Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Salutare, Am aparut si eu, proaspat posesor de Savage. Haideti o intalnire ceva, pana mai tine vremea buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Butch Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 aaa..o mica intrebare..am cumparat o instalatie electrica de la un savage.cu instalatia si schema in fata.eu am dedus ca e de la un model din 95.acum.ce ma intereseaza pe mine..se poate pune pe un 88?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_g Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 aaa..o mica intrebare..am cumparat o instalatie electrica de la un savage.cu instalatia si schema in fata.eu am dedus ca e de la un model din 95.acum.ce ma intereseaza pe mine..se poate pune pe un 88?? Salut, am si eu un Savage din 92, si cred ca fara probleme instalatia se potriveste, fara modificari. Asta daca la celalat motor nu au fost facute modificari la instalatia electrica. Singurul punct slab la Savage ramane distributia, lantul se uzeaza mult prea repede. In rest motorul e super ok, si fuge si bine, al meu e modificat total. Bafta multa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coseru_i Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Salut tuturor, Doar ce mi-am luat si permisul, si motorul (e cel din avatar). Este in stare f buna (sau cel putin asa mi se pare mie, fiind prima motocicleta). Sunt multumit de ceea ce poate, sunt convins ca nici nu am descoperit inca ce poate... Am rugamintea ca cei care au avut sau care cunosc modelul sa imi impartaseasca din experienta lor: puncte slabe, puncte forte, etc... Intrebare: Stiu ca mai e mult pana la vara, dar exista cumva riscul calarii motorului daca stau prea mult cu el pornit in timp ce stationez, ca de incalzit, am observat pe propria mea piele, respectiv tocul ghetei drepte (s-a topit putin de la esapament) ca se incalzeste. Multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) de obicei motoarele cu racire pe aer nu este bine sa le lasi sa mearga fara sa circuli, adica sa mearga, motocicleta stand. In cateva minute nu se incing dar dupa aia da. Motorul nu se poate cala daca sta... Cand sta mai mult timp este recomandat sa opresti benzina, sa pui pe OFF. Cauta pe forum motivul... ca sunt topicuri garla. Succes! Editat Decembrie 10, 2010 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rispo Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 salutare tutor posesorilor de suzuki salbatic din iarna asta m-am ales si eu cu unul cei care stiu mai bine cum stau lucrurile in privinta pieselor de schimb...se gasesc greu? pe unde trebuie cautat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coseru_i Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Singurul punct slab la Savage ramane distributia, lantul se uzeaza mult prea repede. cred ca am patit-o deja. dar nu lantul s-a uzat, ci patina si intinzatoarele (din cate mi-am dat seama in seara asta, eu am crezut la inceput ca motorul si-a luat bataie, ca am faramat cuzinetii). la ce magazin se gasesc piese de distributie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisstianus Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 (editat) Vine primavara deja incep sa ne manance calcaiele . Eu deja am pornit-o si merge ok dupa 5 luni de stationare . Problema e releul de incarcare ,dar tocmai caut altul de schimb ,daca stiti pe cineva care are releu de incarcare de vanzare dati un pm . O recomandare pentru savagisti cei noi : faceti cat de des schimbul de ulei , bagati un ulei bun si la primele tacanituri auzite pe la motor verificati daca vine ulei sus la tacheti . Eu nu am facut asta anul trecut si am platit cu varf si indesat : 500 ron tachetii , 800 ron ax cu came ,200 ron rectificat chiuloasa supape , 200 meseriasul ,160 garnitura chiuloasa si cheltuieli cu drumuri si transport la piese . Deci aveti grija la ungere !!!!! Editat Februarie 18, 2011 de crisstianus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chris_Savage Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Vine primavara deja incep sa ne manance calcaiele . Eu deja am pornit-o si merge ok dupa 5 luni de stationare . Problema e releul de incarcare ,dar tocmai caut altul de schimb ,daca stiti pe cineva care are releu de incarcare de vanzare dati un pm .O recomandare pentru savagisti cei noi : faceti cat de des schimbul de ulei , bagati un ulei bun si la primele tacanituri auzite pe la motor verificati daca vine ulei sus la tacheti . Eu nu am facut asta anul trecut si am platit cu varf si indesat : 500 ron tachetii , 800 ron ax cu came ,200 ron rectificat chiuloasa supape , 200 meseriasul ,160 garnitura chiuloasa si cheltuieli cu drumuri si transport la piese . Deci aveti grija la ungere !!!!! Am avut si eu probleme d'astea...mi s-au buSHIT culbutorii, ax cu came... Mesaj completat NEAPARAT sa puneti ulei SAE 10W40, API SE sau SF !!! Mesaj completat Hai sa ma laud si eu... Asa se aude cu toba http://www.louis.eu/_3026b31b2fe9a9c127a9f...tnr_gr=10027006 Asta e toba veche...: Vreau sa aud commenturi!!! Asfalt uscat, si, poate facem si vreo iesire toti Savage-istii... Mesaj completat Hai sa ma laud si eu... Asa se aude cu toba http://www.louis.eu/_3026b31b2fe9a9c127a9f...tnr_gr=10027006 Asta e toba veche...: Vreau sa aud commenturi!!! Asfalt uscat, si, poate facem si vreo iesire toti Savage-istii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 (editat) Cred ca ai ralanti-ul cam mic si nu e bine pentru motor. In rest o sa tune dupa tine de numa', si noaptea cand vei schimba vitezele o sa se vada flacari albastre. Toba originala sucks dar tine-o pentru rar.. Fostul meu Savage il vezi la pag 18. Editat Februarie 26, 2011 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 (editat) Am avut si eu probleme d'astea...mi s-au buSHIT culbutorii, ax cu came...Mesaj completat NEAPARAT sa puneti ulei SAE 10W40, API SE sau SF !!! Mesaj completat Hai sa ma laud si eu... Asa se aude cu toba http://www.louis.eu/_3026b31b2fe9a9c127a9f...tnr_gr=10027006 Asta e toba veche...: Vreau sa aud commenturi!!! Asfalt uscat, si, poate facem si vreo iesire toti Savage-istii... Mesaj completat Hai sa ma laud si eu... Asa se aude cu toba http://www.louis.eu/_3026b31b2fe9a9c127a9f...tnr_gr=10027006 Asta e toba veche...: Vreau sa aud commenturi!!! Asfalt uscat, si, poate facem si vreo iesire toti Savage-istii... In primul rand, relantiul ala este prea mic. Asa se explica si faptul ca ai avut problemele pe care le-ai avut, pentru ca n-ai avut ungere cum trebuie. In al doilea rand, pentru un pickhammer din asta racit cu aer, un ulei 20w50 mineral este tot ce-i trebuie. Editat Februarie 27, 2011 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisstianus Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 E ora 23 si nu pot da drumul la boxe ,ca doarme feciorul in varsta de 10 luni, sa aud cum se aude toba ta dar o sa ma uit maine si poate pun si eu un filmulet cu a mea . Eu asa am aduso din anglia si am luat rar ul fara probleme. noaptea se vad flacarile la o jumatate de metru si pusca frate de trezesc tot cartierul. dimineata cand plec la munca o imping pana ies dintre blocuri ca altfel imi pun toti vecinii in cap . Releu incarcare inca nu l-am schimbat ca nu gasesc un pret rezonabil . poate se ofera cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Salutare,Un ambreiaj patineaza: am verificat discurile de frictiune (cu ferodo), le-am masurat cu micrometrul si sunt in valorile date in manualul de reparatii. La fel discurile metalice si cele patru arcuri. Singurele piese care sunt cu uzura catre limita maxima sunt hub-ul si placa de presiune ("clutch hub" si "pressure plate" din manualul de reparatii). Este normal sa apara patinare? Uleiul folosit este de la Louis, Procycle 10w40. Pe unde as gasi un hub si o placa de presiune sh, dar bune, si pe la ce preturi? Multumesc uleiul procycle de la louis.... e bun si pt. barci, drujbe, , auto,plm..........e bun pt, orice..........deci e clar ca nu e special de moto...... si io cred ca la motoru` asta merge orice....io am 15w40 de auto aral......am mai bagat si alte tipuri de ulei(chiar am completat si cu diesel)si nare nici p dreak......nu e un motor pretentios.......doar e un piston... racit pe aer (deci cu tolerante mai mari) ture mici......si bag ulei de auto de vreo 4 ani... si nu patineaza ambreiaju deloc.......(sau ffff putin, in ture si cu pasager,bagaj)da` poate fi devina si cei 60 ooo de km......... Mesaj completat de obicei motoarele cu racire pe aer nu este bine sa le lasi sa mearga fara sa circuli, adica sa mearga, motocicleta stand. In cateva minute nu se incing dar dupa aia da.Motorul nu se poate cala daca sta... Cand sta mai mult timp este recomandat sa opresti benzina, sa pui pe OFF. Cauta pe forum motivul... ca sunt topicuri garla. Succes! multe motoare nu au offf.......... au robinet vacuumatic...... si savaju e un motor al dreak de rezistent, io i-am dat bornaut pana a explodat cauciucu, se inrosise motoru` si nu se cala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.