Sari la conținut

Postări Recomandate

l-am facut insa nu se prinde bine, are tabla subtire :P, iar cea ce folosesc americani de pe advrider tot din zona solutiilor ieftine nu se gaseste la noi pe piata :), desi au fost si cativa germani care le-au importat (cred ca asta ar fi solutia thinking-018.gif)

 

link

67670.jpg

 

o sa dau o tura prin zonele comerciale poate voi gasi ceva folositor

 

 

aici e topicul de pe advrider daca mai e careva interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

misto chestie, cum facem sa luam si noi?

 

comandam mai multe? :P

ar fi o chestie insa eu cred ca e mai greu de realizat :cheers:

 

 

 

am mai vazut o solutie care la mine nu iese bine :) (pe spate eu nu am carene si se vede aiurea) sa pui o toba falsa, cel putin la f650 vad ca a iesi frumos

 

367038734_NKuaH-L.jpg

 

367422451_ioDkD-L.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva am eu de gand sa fac daca imi schimb tobele la motor :) Insa din tabla GROASA, cel putin la fel de rezistenta ca ceea ce am acum. Nu mi-ar strica vreo 2L de spatiu de depozitare.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Truse de scule si nu numai, din cutii de masca de gaze. Eu le-am gasit in pod , da cred ca sunt sanse sa gasiti pe la targurile de vechituri.

Doar trebuie aranjate bine sculele sa nu troncane. Au un clips de inchidere pe care l-am asigurat cu chinga neagra. Nu am avut nici o problema sa se deschida in mers si am bagat ceva gropane.

post-670-1243426060_thumb.jpg

post-670-1243426072_thumb.jpg

post-670-1243426080_thumb.jpg

post-670-1243426091_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Truse de scule si nu numai, din cutii de masca de gaze. Eu le-am gasit in pod , da cred ca sunt sanse sa gasiti pe la targurile de vechituri.

Doar trebuie aranjate bine sculele sa nu troncane. Au un clips de inchidere pe care l-am asigurat cu chinga neagra. Nu am avut nici o problema sa se deschida in mers si am bagat ceva gropane.

 

 

foarte tare!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce termos ai, eu am unu care se infileteaza direct pe corpul metalic nu trebuie decat sa ii scot capul de plastic si gata trusa de scule, iar de prins o sa folosesc niste coliere metalice

 

Nu cred ca merita sa strici un termos bun, nou pt a improviza o "cutie" pt scule, plus ca nu incap prea multe in ea.....mai bine tot varianta topcase-ului ramane dupa parerea mea, e mult mai incapator si nu trebuie improvizat nimik :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca merita sa strici un termos bun, nou pt a improviza o "cutie" pt scule, plus ca nu incap prea multe in ea.....mai bine tot varianta topcase-ului ramane dupa parerea mea, e mult mai incapator si nu trebuie improvizat nimik :D

1. Nu se recomanda top-case in teren; enduristii stiu de ce.

2. Nu ai topcase-ul cu tine in permanenta.

3. In general nu iti lasi topcaseul pe motor in Romania.

4. Topcaseul este adesea plin ochi cu tzoale, corturi si saci de dormit; eudor-aventuristii stiu ei de ce.

5. Cand te lasa motoru in drum... ai pus-o daca nu ai scule.

 

Concluzie: ori ai pile la un atelier de fierarie, ori strici un termos :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu se recomanda top-case in teren; enduristii stiu de ce.

2. Nu ai topcase-ul cu tine in permanenta.

3. In general nu iti lasi topcaseul pe motor in Romania.

4. Topcaseul este adesea plin ochi cu tzoale, corturi si saci de dormit; eudor-aventuristii stiu ei de ce.

5. Cand te lasa motoru in drum... ai pus-o daca nu ai scule.

 

Concluzie: ori ai pile la un atelier de fierarie, ori strici un termos :P

 

face galagie daca suportul este prins in bucsi din cauciuc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu se recomanda top-case in teren; enduristii stiu de ce.

2. Nu ai topcase-ul cu tine in permanenta.

3. In general nu iti lasi topcaseul pe motor in Romania.

4. Topcaseul este adesea plin ochi cu tzoale, corturi si saci de dormit; eudor-aventuristii stiu ei de ce.

5. Cand te lasa motoru in drum... ai pus-o daca nu ai scule.

 

Concluzie: ori ai pile la un atelier de fierarie, ori strici un termos :P

Daca nu ai topcase-ul full si pui levierele in el, pe langa niste beri fara alcool si mai mergi si 120 km off risti sa patesti asa ceva :D

post-29285-1243855135_thumb.jpg

 

Poate daca erau cu alcool berile nu explodau :P

Editat de mezutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu se recomanda top-case in teren; enduristii stiu de ce.

2. Nu ai topcase-ul cu tine in permanenta.

3. In general nu iti lasi topcaseul pe motor in Romania.

4. Topcaseul este adesea plin ochi cu tzoale, corturi si saci de dormit; eudor-aventuristii stiu ei de ce.

5. Cand te lasa motoru in drum... ai pus-o daca nu ai scule.

 

Concluzie: ori ai pile la un atelier de fierarie, ori strici un termos ;)

 

Hai sa fim seriosi....in tubuletul obtinut din termos ce scule iti poti pune? Maaaaxim 7-8 chei combinate, o cheie de bujii, 2-3 bujii, un patent, si 2 surubelnite :cheers:

La sculele aste poti sa mai pui cum zicea cineva mai sus si niste hartie igienica in acelas scop ;)

Daca in topcase nu ai incredere, sau nu iti place, poti sa-ti confectionezi o cutie din tabla de inox de 1mm, te costa max 50ron daca ai un aparat de sudura si te si pricepi sa sudezi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa fim seriosi....in tubuletul obtinut din termos ce scule iti poti pune? Maaaaxim 7-8 chei combinate, o cheie de bujii, 2-3 bujii, un patent, si 2 surubelnite :cheers:

La sculele aste poti sa mai pui cum zicea cineva mai sus si niste hartie igienica in acelas scop ;)

Daca in topcase nu ai incredere, sau nu iti place, poti sa-ti confectionezi o cutie din tabla de inox de 1mm, te costa max 50ron daca ai un aparat de sudura si te si pricepi sa sudezi....

In tubuletul ala poti pune scule cat sa demontezi orice de pe motor, plus vreo 3-4 m de cablu de frana de bicicleta, plus niste sarma si vreo 2 leviere, izolir si 3-4 soricei din aia de plastic. Asta inseamna ca orice chestie minora la motor se poate remedia pe loc. Eu stiu ce incape intr-un mini-saculet de scule; daramite intr-un container cam de doua ori mai mare!

 

Iar topcase-ul... nu-i facut pentru asa ceva. Nici daca e de super-firma. In general unde vei avea nevoie de truse de scule e mare probabilitatea sa iti fi rupt deja suportu de prindere al topcaseului. Ah! Nu e topcase-ul plin? Are doar 3-4 scule in el!? Pai de ce sa il mai iau cu mine in loc sa tin toate chestiile astea mecanice intr-un mini-porbagaj? Nu ti se pare corect rationamentu?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai topcase-ul full si pui levierele in el, pe langa niste beri fara alcool si mai mergi si 120 km off risti sa patesti asa ceva :cheers:

post-29285-1243855135_thumb.jpg

 

Poate daca erau cu alcool berile nu explodau ;)

 

Cum aratau lucrurile din topcase.....macar bine ca a supravietuit carnea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tubuletul ala poti pune scule cat sa demontezi orice de pe motor, plus vreo 3-4 m de cablu de frana de bicicleta, plus niste sarma si vreo 2 leviere, izolir si 3-4 soricei din aia de plastic. Asta inseamna ca orice chestie minora la motor se poate remedia pe loc. Eu stiu ce incape intr-un mini-saculet de scule; daramite intr-un container cam de doua ori mai mare!

 

Iar topcase-ul... nu-i facut pentru asa ceva. Nici daca e de super-firma. In general unde vei avea nevoie de truse de scule e mare probabilitatea sa iti fi rupt deja suportu de prindere al topcaseului. Ah! Nu e topcase-ul plin? Are doar 3-4 scule in el!? Pai de ce sa il mai iau cu mine in loc sa tin toate chestiile astea mecanice intr-un mini-porbagaj? Nu ti se pare corect rationamentu?

 

Pai daca suportu e din acelasi aliaj de Aluminiu-Magneziu ca si jentile de automobile de marca(gen BBS, OZ, Alpina) nu se rupe in veac inainte de a-ti pierde tu cunostinta de la soc (deccelerare peste 10G) :cheers: ......iar daca stii ca ai unul care nu rezista pe unde il bagi ai 2 variante: risti sa-l rupi sau il intaresti cu profile fie sudate, fie prinse cu suriburi; iar in topcase sculele se pot impatura in carpe(care sunt si ele necesare in trusa de scule) pt a evita sa sune in spate sau sa zgarie topcase-u; si unde pui ca, daca gandesti logic la asemenea traseu periculos trebuie sa-ti iei si trusa medicala.....pe aia unde o pui?? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai topcase-ul full si pui levierele in el, pe langa niste beri fara alcool si mai mergi si 120 km off risti sa patesti asa ceva :D

post-29285-1243855135_thumb.jpg

 

Poate daca erau cu alcool berile nu explodau :blink:

 

that looks yummy :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum aratau lucrurile din topcase.....macar bine ca a supravietuit carnea :D

 

A supravietuit si era si bine batuta :D Am mancat carne cu carne in loc de paine si salata :P

iar in topcase sculele se pot impatura in carpe(care sunt si ele necesare in trusa de scule) pt a evita sa sune in spate sau sa zgarie topcase-u;

pai erau infasurate in carpa , bagate intr-o punga si peste punga era infasurata o sfoara groasa. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

am gasit o cutie mica dar suficient de incapatoare pt a deveni trusa de scule.

 

si mai e si ieftina ma gandesc ca ar merge la perfectie pe laterala la cras bar sau undeva intre roata fata si motor daca exista spatiu necesar :laugh:

post-21191-1249645683_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
am gasit o cutie mica dar suficient de incapatoare pt a deveni trusa de scule.

si mai e si ieftina ma gandesc ca ar merge la perfectie pe laterala la cras bar sau undeva intre roata fata si motor daca exista spatiu necesar :laugh:

 

Este din metal sau plastic? In ce magazin era de vanzare?

In Timisoara nu am gasit nici o cutie metalica sub 70 de ron.

Singura care mi-a placut a fost aceasta :

post-3763-1249653580_thumb.jpgpost-3763-1249653587_thumb.jpg

post-3763-1249653574_thumb.jpg

 

Cele de plastic nu sunt suficient de robuste pentru ce am eu nevoie. Merg destul de mult in afara soselei si trebuie sa o strang serios pe portbagaj, altfel as ramane fara ea, dupa atatea scuturaturi. La fel, una de plastic ar crapa din incheieturi dupa mai multe montari/demontari, avand in vedere forta aplicata la strangere.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este din metal sau plastic? In ce magazin era de vanzare?

In Timisoara nu am gasit nici o cutie metalica sub 70 de ron.

 

 

Cele de plastic nu sunt suficient de robuste pentru ce am eu nevoie. Merg destul de mult in afara soselei si trebuie sa o strang serios pe portbagaj, altfel as ramane fara ea, dupa atatea scuturaturi. La fel, una de plastic ar crapa din incheieturi dupa mai multe montari/demontari, avand in vedere forta aplicata la strangere.

 

 

pai este din metal, o tabla foarte subtire si nu e etansa, dar e numai buna sa bagi sculele in ea.cred ca ar merge puse niste corniere pe colturi ca sa o intaresti.

 

e la hornbach. daca vrei ti-o cumpar si ti-o trimit prin posta daca nu ai unde sa o gasesti :laugh:

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

cum bine zicea cineva mai demult pe forumul asta, cu toate sculele pe care le veti lua cu voi, cand veti fi in situatia de a folosi o scula veti descoperi ca fix aia de care aveti nevoie va lipseste

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarata aceasta ultima afirmatie.

 

la intoarcerea din grecia am ramas fara baterie. mi- sa topit mufa dintre alternator si instalatie. normal ca nimeni nu cara o astfel de mufa dupa el dar niste papuci puteam sa am la mine, din fericire a avut partenerul meu de calatorie.

 

dar am avut toate sculele necesare ca sa ajung la problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de trusa de scule, sa va zic din calatoriile mele CE MI-A TREBUIT: (TOATE SUNT LEGATE DE TRANSALP)

 

1 data s-a intamplat sa-mi crape semeringul de la teava de apa de pe motor - pierdeam antigel la greu

ce mi-a trebuit sa remediez:

- cheie de 10 - sa scot teava din motor sa scot semeringul - AM AVUT

- surubelnita dreapta - sa scot carena dreapta sa am acces la busonul de la radiator - AM AVUT

- semering - NU AM AVUT - solutia, am nimerit din prostie la un magazin de flori si gradina gen Praktiker - si am luat semering pt fitingurile la furtunele de gradina - a mers perfect.

- apa distilata sa pun la loc - NU AM AVUT - aveau tot la magazinul ala

 

problem solved in 30 min in parcarea magazinului - eram la 200km de casa.

 

2 s-a intamplat sa pierd pe drum un cob pe autostrada noaptea.

ce mi-a trebuit sa remediez :

- sarma - sa il leg la loc - nu aveam sarma dar aveam din greseala in topcase cam 2m de cablu de boxe - am legat cu el si a tinut

- patent sa tai sarma si sa strang - am taiat sarma pe care aveam steguletul si am legat si cu ea sa fiu sigur ca sta

- lanterna ca era bezna, 11pm... - ca sa vad ce fac, in plus sa gasesc cobul pierdut - l-am gasit si legat la loc :laugh:

 

3 s-a intamplat sa plec la drum lung si in prealabil am intins lantul. Nu am evaluat corect greutatea totala si lantul in mers era f f f strans, dupa 100km de calatorie am oprit si am pus mana pe lant - FRIGEA

ce mi-a trebuit sa remediez - am slabit lantul si totul a fost ok, mai aveam de parcurs inca 700km

-cheia de 22 - pentru piulita roata spate - AM AVUT

-cheie de 17 - pt tinut contra de ax - AM AVUT

-cheie de 13 - sa dau drumul la intinzatoare - AM AVUT

 

Asta e tot:

deci lista de obiecte folosite:

 

 

 

 

chei - 10, 13, 17, 22

surubelnita dreapta

sarma

patent.

lanterna

 

In 2,5 ani de mers cu Transalpul si 34000km cu el nu am facut pana de cauciuc. Sper ca si de acum inainte.

De obicei la drum lung am camere cu mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...