Xomin Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 l-am facut insa nu se prinde bine, are tabla subtire , iar cea ce folosesc americani de pe advrider tot din zona solutiilor ieftine nu se gaseste la noi pe piata , desi au fost si cativa germani care le-au importat (cred ca asta ar fi solutia ) link o sa dau o tura prin zonele comerciale poate voi gasi ceva folositor aici e topicul de pe advrider daca mai e careva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 misto chestie, cum facem sa luam si noi? comandam mai multe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 misto chestie, cum facem sa luam si noi? comandam mai multe? ar fi o chestie insa eu cred ca e mai greu de realizat am mai vazut o solutie care la mine nu iese bine (pe spate eu nu am carene si se vede aiurea) sa pui o toba falsa, cel putin la f650 vad ca a iesi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) Asa ceva am eu de gand sa fac daca imi schimb tobele la motor Insa din tabla GROASA, cel putin la fel de rezistenta ca ceea ce am acum. Nu mi-ar strica vreo 2L de spatiu de depozitare. Editat Mai 27, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sisoie Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Truse de scule si nu numai, din cutii de masca de gaze. Eu le-am gasit in pod , da cred ca sunt sanse sa gasiti pe la targurile de vechituri. Doar trebuie aranjate bine sculele sa nu troncane. Au un clips de inchidere pe care l-am asigurat cu chinga neagra. Nu am avut nici o problema sa se deschida in mers si am bagat ceva gropane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Truse de scule si nu numai, din cutii de masca de gaze. Eu le-am gasit in pod , da cred ca sunt sanse sa gasiti pe la targurile de vechituri.Doar trebuie aranjate bine sculele sa nu troncane. Au un clips de inchidere pe care l-am asigurat cu chinga neagra. Nu am avut nici o problema sa se deschida in mers si am bagat ceva gropane. foarte tare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Mai 31, 2009 Autor Share Postat Mai 31, 2009 depinde ce termos ai, eu am unu care se infileteaza direct pe corpul metalic nu trebuie decat sa ii scot capul de plastic si gata trusa de scule, iar de prins o sa folosesc niste coliere metalice Nu cred ca merita sa strici un termos bun, nou pt a improviza o "cutie" pt scule, plus ca nu incap prea multe in ea.....mai bine tot varianta topcase-ului ramane dupa parerea mea, e mult mai incapator si nu trebuie improvizat nimik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Nu cred ca merita sa strici un termos bun, nou pt a improviza o "cutie" pt scule, plus ca nu incap prea multe in ea.....mai bine tot varianta topcase-ului ramane dupa parerea mea, e mult mai incapator si nu trebuie improvizat nimik 1. Nu se recomanda top-case in teren; enduristii stiu de ce. 2. Nu ai topcase-ul cu tine in permanenta. 3. In general nu iti lasi topcaseul pe motor in Romania. 4. Topcaseul este adesea plin ochi cu tzoale, corturi si saci de dormit; eudor-aventuristii stiu ei de ce. 5. Cand te lasa motoru in drum... ai pus-o daca nu ai scule. Concluzie: ori ai pile la un atelier de fierarie, ori strici un termos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 1. Nu se recomanda top-case in teren; enduristii stiu de ce.2. Nu ai topcase-ul cu tine in permanenta. 3. In general nu iti lasi topcaseul pe motor in Romania. 4. Topcaseul este adesea plin ochi cu tzoale, corturi si saci de dormit; eudor-aventuristii stiu ei de ce. 5. Cand te lasa motoru in drum... ai pus-o daca nu ai scule. Concluzie: ori ai pile la un atelier de fierarie, ori strici un termos face galagie daca suportul este prins in bucsi din cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) 1. Nu se recomanda top-case in teren; enduristii stiu de ce.2. Nu ai topcase-ul cu tine in permanenta. 3. In general nu iti lasi topcaseul pe motor in Romania. 4. Topcaseul este adesea plin ochi cu tzoale, corturi si saci de dormit; eudor-aventuristii stiu ei de ce. 5. Cand te lasa motoru in drum... ai pus-o daca nu ai scule. Concluzie: ori ai pile la un atelier de fierarie, ori strici un termos Daca nu ai topcase-ul full si pui levierele in el, pe langa niste beri fara alcool si mai mergi si 120 km off risti sa patesti asa ceva Poate daca erau cu alcool berile nu explodau Editat Iunie 1, 2009 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Bine ca o ramas carnea cu gust putin. Recunoaste ca o fost buna si asa. Batuta bine de levierele alea de 10 kg unul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iunie 1, 2009 Autor Share Postat Iunie 1, 2009 1. Nu se recomanda top-case in teren; enduristii stiu de ce.2. Nu ai topcase-ul cu tine in permanenta. 3. In general nu iti lasi topcaseul pe motor in Romania. 4. Topcaseul este adesea plin ochi cu tzoale, corturi si saci de dormit; eudor-aventuristii stiu ei de ce. 5. Cand te lasa motoru in drum... ai pus-o daca nu ai scule. Concluzie: ori ai pile la un atelier de fierarie, ori strici un termos Hai sa fim seriosi....in tubuletul obtinut din termos ce scule iti poti pune? Maaaaxim 7-8 chei combinate, o cheie de bujii, 2-3 bujii, un patent, si 2 surubelnite La sculele aste poti sa mai pui cum zicea cineva mai sus si niste hartie igienica in acelas scop Daca in topcase nu ai incredere, sau nu iti place, poti sa-ti confectionezi o cutie din tabla de inox de 1mm, te costa max 50ron daca ai un aparat de sudura si te si pricepi sa sudezi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) Hai sa fim seriosi....in tubuletul obtinut din termos ce scule iti poti pune? Maaaaxim 7-8 chei combinate, o cheie de bujii, 2-3 bujii, un patent, si 2 surubelnite La sculele aste poti sa mai pui cum zicea cineva mai sus si niste hartie igienica in acelas scop Daca in topcase nu ai incredere, sau nu iti place, poti sa-ti confectionezi o cutie din tabla de inox de 1mm, te costa max 50ron daca ai un aparat de sudura si te si pricepi sa sudezi.... In tubuletul ala poti pune scule cat sa demontezi orice de pe motor, plus vreo 3-4 m de cablu de frana de bicicleta, plus niste sarma si vreo 2 leviere, izolir si 3-4 soricei din aia de plastic. Asta inseamna ca orice chestie minora la motor se poate remedia pe loc. Eu stiu ce incape intr-un mini-saculet de scule; daramite intr-un container cam de doua ori mai mare! Iar topcase-ul... nu-i facut pentru asa ceva. Nici daca e de super-firma. In general unde vei avea nevoie de truse de scule e mare probabilitatea sa iti fi rupt deja suportu de prindere al topcaseului. Ah! Nu e topcase-ul plin? Are doar 3-4 scule in el!? Pai de ce sa il mai iau cu mine in loc sa tin toate chestiile astea mecanice intr-un mini-porbagaj? Nu ti se pare corect rationamentu? Editat Iunie 2, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Daca nu ai topcase-ul full si pui levierele in el, pe langa niste beri fara alcool si mai mergi si 120 km off risti sa patesti asa ceva Poate daca erau cu alcool berile nu explodau Cum aratau lucrurile din topcase.....macar bine ca a supravietuit carnea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iunie 3, 2009 Autor Share Postat Iunie 3, 2009 In tubuletul ala poti pune scule cat sa demontezi orice de pe motor, plus vreo 3-4 m de cablu de frana de bicicleta, plus niste sarma si vreo 2 leviere, izolir si 3-4 soricei din aia de plastic. Asta inseamna ca orice chestie minora la motor se poate remedia pe loc. Eu stiu ce incape intr-un mini-saculet de scule; daramite intr-un container cam de doua ori mai mare! Iar topcase-ul... nu-i facut pentru asa ceva. Nici daca e de super-firma. In general unde vei avea nevoie de truse de scule e mare probabilitatea sa iti fi rupt deja suportu de prindere al topcaseului. Ah! Nu e topcase-ul plin? Are doar 3-4 scule in el!? Pai de ce sa il mai iau cu mine in loc sa tin toate chestiile astea mecanice intr-un mini-porbagaj? Nu ti se pare corect rationamentu? Pai daca suportu e din acelasi aliaj de Aluminiu-Magneziu ca si jentile de automobile de marca(gen BBS, OZ, Alpina) nu se rupe in veac inainte de a-ti pierde tu cunostinta de la soc (deccelerare peste 10G) ......iar daca stii ca ai unul care nu rezista pe unde il bagi ai 2 variante: risti sa-l rupi sau il intaresti cu profile fie sudate, fie prinse cu suriburi; iar in topcase sculele se pot impatura in carpe(care sunt si ele necesare in trusa de scule) pt a evita sa sune in spate sau sa zgarie topcase-u; si unde pui ca, daca gandesti logic la asemenea traseu periculos trebuie sa-ti iei si trusa medicala.....pe aia unde o pui?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Daca nu ai topcase-ul full si pui levierele in el, pe langa niste beri fara alcool si mai mergi si 120 km off risti sa patesti asa ceva Poate daca erau cu alcool berile nu explodau that looks yummy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Cum aratau lucrurile din topcase.....macar bine ca a supravietuit carnea A supravietuit si era si bine batuta Am mancat carne cu carne in loc de paine si salata iar in topcase sculele se pot impatura in carpe(care sunt si ele necesare in trusa de scule) pt a evita sa sune in spate sau sa zgarie topcase-u; pai erau infasurate in carpa , bagate intr-o punga si peste punga era infasurata o sfoara groasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iunie 6, 2009 Autor Share Postat Iunie 6, 2009 pai erau infasurate in carpa , bagate intr-o punga si peste punga era infasurata o sfoara groasa. Pai atunci ce sa zic......ghinion, dar fac pariu ca, daca era plin full topcase-u nu era asa bai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 am gasit o cutie mica dar suficient de incapatoare pt a deveni trusa de scule. si mai e si ieftina ma gandesc ca ar merge la perfectie pe laterala la cras bar sau undeva intre roata fata si motor daca exista spatiu necesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) am gasit o cutie mica dar suficient de incapatoare pt a deveni trusa de scule. si mai e si ieftina ma gandesc ca ar merge la perfectie pe laterala la cras bar sau undeva intre roata fata si motor daca exista spatiu necesar Este din metal sau plastic? In ce magazin era de vanzare? In Timisoara nu am gasit nici o cutie metalica sub 70 de ron. Singura care mi-a placut a fost aceasta : Cele de plastic nu sunt suficient de robuste pentru ce am eu nevoie. Merg destul de mult in afara soselei si trebuie sa o strang serios pe portbagaj, altfel as ramane fara ea, dupa atatea scuturaturi. La fel, una de plastic ar crapa din incheieturi dupa mai multe montari/demontari, avand in vedere forta aplicata la strangere. Editat August 7, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) Este din metal sau plastic? In ce magazin era de vanzare?In Timisoara nu am gasit nici o cutie metalica sub 70 de ron. Cele de plastic nu sunt suficient de robuste pentru ce am eu nevoie. Merg destul de mult in afara soselei si trebuie sa o strang serios pe portbagaj, altfel as ramane fara ea, dupa atatea scuturaturi. La fel, una de plastic ar crapa din incheieturi dupa mai multe montari/demontari, avand in vedere forta aplicata la strangere. pai este din metal, o tabla foarte subtire si nu e etansa, dar e numai buna sa bagi sculele in ea.cred ca ar merge puse niste corniere pe colturi ca sa o intaresti. e la hornbach. daca vrei ti-o cumpar si ti-o trimit prin posta daca nu ai unde sa o gasesti Editat August 7, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 daca nu se misca, dar trebuia, da cu wd 40 daca se misca si nu trebuia, da cu banda, coliere sau sarma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 cum bine zicea cineva mai demult pe forumul asta, cu toate sculele pe care le veti lua cu voi, cand veti fi in situatia de a folosi o scula veti descoperi ca fix aia de care aveti nevoie va lipseste stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 adevarata aceasta ultima afirmatie. la intoarcerea din grecia am ramas fara baterie. mi- sa topit mufa dintre alternator si instalatie. normal ca nimeni nu cara o astfel de mufa dupa el dar niste papuci puteam sa am la mine, din fericire a avut partenerul meu de calatorie. dar am avut toate sculele necesare ca sa ajung la problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Legat de trusa de scule, sa va zic din calatoriile mele CE MI-A TREBUIT: (TOATE SUNT LEGATE DE TRANSALP) 1 data s-a intamplat sa-mi crape semeringul de la teava de apa de pe motor - pierdeam antigel la greu ce mi-a trebuit sa remediez: - cheie de 10 - sa scot teava din motor sa scot semeringul - AM AVUT - surubelnita dreapta - sa scot carena dreapta sa am acces la busonul de la radiator - AM AVUT - semering - NU AM AVUT - solutia, am nimerit din prostie la un magazin de flori si gradina gen Praktiker - si am luat semering pt fitingurile la furtunele de gradina - a mers perfect. - apa distilata sa pun la loc - NU AM AVUT - aveau tot la magazinul ala problem solved in 30 min in parcarea magazinului - eram la 200km de casa. 2 s-a intamplat sa pierd pe drum un cob pe autostrada noaptea. ce mi-a trebuit sa remediez : - sarma - sa il leg la loc - nu aveam sarma dar aveam din greseala in topcase cam 2m de cablu de boxe - am legat cu el si a tinut - patent sa tai sarma si sa strang - am taiat sarma pe care aveam steguletul si am legat si cu ea sa fiu sigur ca sta - lanterna ca era bezna, 11pm... - ca sa vad ce fac, in plus sa gasesc cobul pierdut - l-am gasit si legat la loc 3 s-a intamplat sa plec la drum lung si in prealabil am intins lantul. Nu am evaluat corect greutatea totala si lantul in mers era f f f strans, dupa 100km de calatorie am oprit si am pus mana pe lant - FRIGEA ce mi-a trebuit sa remediez - am slabit lantul si totul a fost ok, mai aveam de parcurs inca 700km -cheia de 22 - pentru piulita roata spate - AM AVUT -cheie de 17 - pt tinut contra de ax - AM AVUT -cheie de 13 - sa dau drumul la intinzatoare - AM AVUT Asta e tot: deci lista de obiecte folosite: chei - 10, 13, 17, 22 surubelnita dreapta sarma patent. lanterna In 2,5 ani de mers cu Transalpul si 34000km cu el nu am facut pana de cauciuc. Sper ca si de acum inainte. De obicei la drum lung am camere cu mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.