CazyRO Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Ma dau cu un CRF250R din 2005. Azi, la o urcare mai salbatica prin padure, am dat-o cu rotile in sus la propriu. A stat asa timp de 2 minute dupa care am reusit s-o ridic si s-o pun in pozitie normala. Am observat ca a inceput sa curga (prelinga) ulei de culoare verde si neuzat, din cutia filtrului de aer. Cred ca e normal, am mai vazut la alte motoare chestia asta dupa cazaturi, in special cand rotile sunt la deal si saua la vale. Schimbul de ulei l-am facut in urma cu 5 ore si la motor si la cutie dar uleiul pus de mine nu e verde! Intrebarea mea este: de unde vine acel ulei proaspat, de culoare verde, atata timp cat in motor si cutie e alt ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Este uleiul cu care este impregnat filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Este uleiul cu care este impregnat filtrul de aer. Nu cred. Filtrul il intretin cu spray de filtru si nu-l imbib excesiv astfel incat nu picura din el. E un ulei proaspat care vine de undeva, dar nu-mi dau seama de unde. Posibil in furtunele care fac legatura intre motor si carcasa filtrului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Intre capacul de chiulasa si carcasa filtrului de aer ai legatura printr-un furtun , e posibil ca in functie de pozitia motocicletei sa fii curs ulei din motor catre filtru de aer . Acum legat de culoarea uleiului e greu sa stim de ce e verde si nu negru cum ai pus tu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Este ulei de filtru de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 ok, mersi de info tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 salut am o honda crf 250 r din 2004 , daca recurg la schimbarea arcurilor din furca cu unele pentru greutatea mea 55 kg se va schimba considerabil comportamentul furcii ? Vreau sa stiu daca se va comporta mai mult in spre varianta enduro ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Cred ca mai trebuie facut revalving si pus alt ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Am si eu nevoie de un cablu de kilometraj pentru crf-ul meu...am cautat pe net dar nam gasit cemi trebe mie .Ma poate ajuta careva cu vreun cablu? Incearca aici: http://www.accesoriiautosimoto.com/CabluKilometraj.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Cred ca mai trebuie facut revalving si pus alt ulei Uleiul din furca la ora actuala este 5 w despre acest revalving nu prea stiu cu ce se mananca si ce schimbari se pot aduce . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 se schimba valvele din interiorul furcii si astfel comportamentul ei ptr greutatea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
REA Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 salut am o honda crf 250 r din 2004 , daca recurg la schimbarea arcurilor din furca cu unele pentru greutatea mea 55 kg se va schimba considerabil comportamentul furcii ? Vreau sa stiu daca se va comporta mai mult in spre varianta enduro ? Vor fi mai moi suspensiile,dar asta nu te va ajuta foarte mult. Pt enduro ai nevoie de cuplu,ceea ce nu vei gasi la un cross decat daca ii schimbi cutia de viteze,ceea ce costa mai mult decat merita. Been there,done that. Am trecut si eu prin faza motor de cross incercat facut de enduro,si chiar la un CRF 250 R. Nicio setare nu te va ajuta destul. Daca stapanesti cat de cat un CRF de 250,parerea mea personala este s-o vinzi si sa sa iti iei un KTM 125 EXC 2 t. O sa ai o revelatie. Repet,been there,done that. Bafta, Andrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Schimb de aripi. Am nevoie de aripa spate pentru Honda CRF, 2004-2005, de culoare alba, noua sau second. Ofer la schimb aripa spate rosie noua sau SH in stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Vreau sa va intreb referitor la instalatia electrica a unui CRF 250 X 2006, incarcarea este foarte slaba, mai nou becul fata nu mai arde, nu porneste la automat numai la pedala. Bateria am incarcat-o si tine curentul. De unde sa vina aceste probleme, se arde releul de incarccare de obicei? Si m-ar interesa daca nu are cineva in plus un stop cu leduri pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Cand merge motorul, ar trebui sa ti se aprinda becul, daca nu este ars. Altfel, daca este intradevar de la incarcare, si scanteia ar merge pe baterie. Asta inseamna ca motorul va functiona pana se descarca bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Motorul merge fara probleme pornit la pedala. Ce am observat ca sub acumulator in spatele carcasei filtrului de aer acidul a atacat bine acele mufe. Careva proprietar anterior a montat o baterie clasica care nu se preteaza la acest tip de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Pai curata bine toate mufele si contactele instalatiei electrice si apoi vezi ce se mai intampla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S.P.Y Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 va salut vreau sa-mi cumpar crf-ul de 250 in 4 timpi si nu stiu sa-l deosebesc fata de cel in 2 unu e x altul este r .......recunosc nu m-am documentat pentru ca ma uitam dupa alte avioane ......ma ajuta cineva Multumesc ...... .SA VINA VARA!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 250 in 4 timpi se numeste CRF 250, iar 250 in 2 timpi se numerste CR 250. Daca dai cautare pe google dupa CRF 250 si CR 250, pe imagini, o sa vezi cimpoiul de la 2 impi care le diferentiaza din prima privire. X si R sunt altceva: CRF 250 X e de enduro, CRF 250 R e de motocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikebaetelu Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 ptdetinatorii de crf 205 r am un set de reparatie motor la super pretul de 120 euro /index.php?/topic/709446-honda-crf-250-r/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 dezmembreaza cineva CRF 450r? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Sunt proaspat posesor de CRF 250 X sunt curios daca cineva stie cat ulei este normal sa pape motoarele astea. Ma astept sa consume putin deoarece mi se pare destul de turat dar intrebarea este cat? Si mai am o propunere ca cu modelul R sa nu posteze in acest topic deoarece motoarele sunt destul de diferite, cred ca este o sectiune dedicata lor la motocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Salut sunt posesor de Honda Crf 450r 2005 am eterna problema cu supapele de titan , am comandat : - supape prox si pe admisie si pe evacuare - lant distributie -set garnituri -pastile supape -, intre timp mi s-a rupt si nuca pedalei de kick start un 350ron asa lejer .. - i-am schimbat si kitul de rulmenti bascula ca topaia pe strada -plus ulei si semeringuri furca - kit de stikere un total de 2250 ron .. sincer daca stiam ca sunt asa pacatoase nu imi mai luam ar mai fi de cumparat : -kit lant 350 ron -cauciuc spate -protectii radiator 300 ron (este foarte expus ) -ceas ore functionare 150 ron pentru piese de schimb recomand Mxenduro.ro oamenii au preturi foarte bune si sunt seriosi platesti piesa transportul este din partea lor ca si idee supape prox pe ebay 115$ x tva si vama x cursul de schimb leu $ in jur de 580 ron si la ei am dat 350 ron toate cele bune va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.