Inger`Albastru Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Azi e ziua cea mare Bestiutza e 90 % gata.Din motive tehnice trebuie sa mai indrept f putin cadrul fata pentru ca nu pica la linie carenajul interior si cu parbrizul insa in schimb este de nerecunoscut zic eu Vi-l prezint pe noul Bestiutza cel visiniu inchis: Motorul de dupa accident pana acum a fost refacut in totalitate la Gabby . Motocicleta in urma accidentului nu a suferit nici un fel de probleme de ciclistica sau la amortizoare ci numai a fost "botzit" carenajul. Am sa atasez si o poza sa vedeti cum era cand a ajuns la el . Aerograful a fost surpriza si dupa cum se vede e un Inger`Albastru "in viteza" pe motor Negrul de pe moto e dat cu perla albastra si rosie astfel ca atunci cand bate soarele puternic in el se vede albastru f inchis sau rosu inchis cand lumina are alt unghi. A primit ceva modificari la semnale (acum sunt unele cu leduri) si la suport nr spate care e unul mai finut. Urmeaza niste sei capitonate in negru si cu un burete mai confortabil (problema a seii RF-ului) , capete de ghidon (pentru ca am pierdut unul). Eu unul sunt mandru de jucarie si de cateva zile nu fac decat sa cu multa grija. Va salut si sa ne vedem pe sosele. Cei care vor informatii despre service=ul unde l-a vopsit si reparat contact me on PM - raspuns garantat. Maestrii la lucru : Gabby Razvan Iar Bazdaganie e Bonus ca a lucrat si ea Va multumesc la toti ca mi l-ati redat pe Bestiutza PS: Baietii se ocupa de orice fel de vopsitorie si aerograf (masini , motoare , casti ) , cat si de reparatii moto intr-un service echipat full(tinichigerie - electrica ).Si poate ce e cel mai important pe langa treaba bine facuta a fost la mine ca au facut la PRETURI REZONABILE fata de ceilallti "mecanici" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 OLE! Sa-i fie de bine ca tare frumos ii "shade". Baga mare si gasesti si cadrul ala ca acu' vine frigu si le bagam la hibernat. .....da frumoasa e ma.....frumoasa rau.Cine nu crede din poze sa o vada live si apoi sa vedem daca mai poate cineva sa zica ca nu e frumoasa Bafta sa aveti amandoi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BooBoo Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 ma bucur ca am putut contribui la cosmetizarea Bestiutzei. si am combinat prefect utilul cu placutul. am avut parte de un weekend la tara (ce mare nevoie aveam de asa ceva!) si am aflat cata munca e pentru ca o motocicleta sa arate asa. pe aceasta cale imi cer scuze pentru tot stresul pe care l-am provocat. stiu, sunt cicalitoare, dar Gabby si Razvan m-au suportat cu stoicism si am scapat fara dupa 2 zile si jumatate surpriza a fost ingerul, si sper ca nu te superi pe mine, Fanule, ca nu i-am lasat pe baieti sa-ti dea poze cu el pana nu ai vazut Bestiutza gata. am marit putin suspansul, that's all. ma bucur ca iti place cum a iesit, si de ficare data cand vad dihania ma cuprinde un sentiment de mandrie, gandindu-ma ca si eu am contribuit la look-ul ei. PS: aa... Bazdaganie, huh? well, lista poreclelor mele se mareste: * Pitic * Micul Stress * Rucsacel * Bazdaganie ... what's next? Felicitari, Fanule! Sai aveti grija tu de Bestiutza si el de tine1 PPS: cred ca Bestiutza ar fi meritat, totusi, un topic al lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 PPS: cred ca Bestiutza ar fi meritat, totusi, un topic al lui... E un topic pentru baietii si fetele cu RF-uri sa vada ce fel a iesit Bestiutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BooBoo Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 E un topic pentru baietii si fetele cu RF-uri sa vada ce fel a iesit Bestiutza Altruistule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Vi-l prezint pe noul Bestiutza cel visiniu inchis: Eu unul sunt mandru de jucarie si de cateva zile nu fac decat sa cu multa grija. Va salut si sa ne vedem pe sosele. Bre ! Abia astept sa ajungi in Galati sa new dam cu "sutele" pe faleza , pe dig sau spre Giurgiulesti! felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixx Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Frumos , don'le ... frumos ... arata super... hai sa ne vedem si pe strada cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 foarte fain! bravo PS: parbrizul e nou sau cum de arata asa bine? ma intereseaza pt ca al meu e varza si ar trebui sa fac ceva cu el... Aja ... hai sa aduc un strop de bucurie si prin casele voastre ... manualul intreg de RF400 nu l'am gasit ... da am gasit detaliile astea pe o chinezarie de site (cu multa greutate si cu foarte mult google) ... are si ceva detalii de pe la carburatoare .... cine a gasit mai mult ...sa posteze : Business type symbolic RF400VR = alias name RF400RV - Color Blue, metallic, red and silver - Appearance Total length: 2,115mm (as for falcon 2,140mm) Full-width: 700mm (as for CB400 725mm) Total height: 1,180mm Wheel base: 1,430mm Roadspace: 115mm Seat high: 775mm Dry weight: 186kg (as for falcon as for 215Kg and HONDA CB400 188Kg) Fixed area fuel economy: 36.5km/L (it is based on to 60km/h Hirati travelling and the catalog.) General road: 15.5km/L Highway: 20.0km/L My machine: 17.0km/L 250Km it can go with full tank. If reservation is used, 300Km goes, probably will be. Minimum turning radius: 3.2m Fixed capacity: 2 names - Inside Engine type: K712 water cooling 4 cycles parallel 4 cylinders (As for HONDA CB400 water cooling 4 stroke parallel (inline) 4 cylinders) Valve system: DOHC 4 valves Total cubic displacement: 398cc As for catalog statement 400cc Inside diameter ## distance: 56.0Ă40.4mm Compression ratio: 11.8 The highest output: 39kW (53) /11,000rpm Largest torque: 37N m (3.8) /9,500rpm [kiyahu] ゙ letter type: BST32 Main bore diameter: 32mm Carburetor distinction hallmark: RF400RP=21EA RF400RV=21EB Idling rpm 1,300rpm (after the warming up) Main jet (MJ): RF400RP=#100 RF400RV=#97.5 Main air jet (MAJ): φ0.8 Jet needle (JN): 5EZ54-2 Needle jet (NJ): P-3 Pilot jet (PJ): #32.5 Bypass (BP): φ0.8Ă3 Pilot outlet (PO): φ0.7 Valve seat (VS): φ1.5 Starter jet (GS): #25 Pilot screw (PS): Master adjusting (approximately 1 revolution resetting) Pilot air jet (PAJ): φ1.25 Play of throttle cable: 2~4mm (grip rotary quantity) - Drive Starting system: Self system (As for HONDA Cub kick system) Ignition system: Full transistor Lubricating system: Wet sump Lube capacity: 3.7L Fuel tank capacity: 17L (as for 隼 22L) Clutch type: Wet multiple plate coil springs Transmission type: Regular gearing type 6 step return - Framework Frame type: Diamond Caster: 25°00 ' Trail: 109mm Brake type (before) hydraulic type double disk Brake type (after) hydraulic type disk Tire size (before) 120/70R 1758 H Tire size (after) 160/60R 1769 H Steering angle left and right 30° - Clutch Transmission gear ratio Low 3.363 2nd 2.307 3rd 1.750 4th 1.437 5th 1.250 Top 1.136 Back - (As for HONDA GOLDWING there is the back) Drive chain Type DID 525V9 and RK 525SMOZ2 Link several 110 Length 317.5 between 20 pitches Looseness (at the time of empty car, sight ゙ stunt ゙) 25~35 Height 65~75 of gear shifter Carburetor type BST32 Main bore diameter 32mm Idling rpm 1,300rpm Main jet #100 Main air jet φ0.8 Needle jet P-3 Pilot jet #32.5 Bypass φ0.8Ă3 Pilot out φ0.7 Starter jet #25 Pilot screw master adjusting (approximately 1 revolution resetting) Pilot air jet φ1.25 Play 2~4mm of throttle cable (grip rotary quantity) - Electric Ignition timing: 15/1300BTDC/rpm Firing order: 1→2→4→3→ Sparkplug: Type NGK: CR8EK ND: U24ETR Ignition opening 0.6~0.7 Battery type: YTX9-BS Capacity 8 (10) Ah Electrolyte relative importance 1.32 (20℃) Fuse HEAD HI: 15A HEAD LO: 15A IGNITION: 10A SIGNAL: 15A TAIL: 10A MAIN: 30A Valve Headlight HI: 60w LO: 55w License lamp: 5w Tail lamp: 5w Stop lamp: 21w Turn-dignal lamp: 21w Speedometer lamp: 3wĂ2 Tachometer lamp: 3wĂ2 Temperature gauge lamp: 3w Turn-dignal pilot: 3w High beam pilot: 3w Neutral pilot: 3w Oil pilot: 3w Fuel pilot: 3w Brake + foil FRONT REAR Brake disk plate thickness 4.5 5.0 Master cylinder bone 12.700~12.743 12.700~12.743 Master cylinder piston major diameter 12.657~12.684 12.657~12.684 Brake caliper cylinder bone 25.400~25.450 38.180~38.256 Brake caliper piston major diameter 25.335~25.368 38.098~38.148 - Tire Height of [riaburekipedaru]: 50~60 Play of front brake lever: 5~20 Front brake lever adjuster: Graduation 2 Rear - brake pedal free movement: 5~15 Thickness of brake disk plate Standard value, use limit Nosewheel: 4.5 4.0 Rear wheel: 5.0 4.5 Wobble of brake disk plate (rear wheel): - 0.30 Inside diameter of master cylinder Nosewheel: 12.700~12.743, - Rear wheel: 12.700~12.743, - Major diameter of master cylinder piston Nosewheel: 12.657~12.684, - Rear wheel: 12.657~12.684, - Inside diameter of brake caliper cylinder Nosewheel: 25.400~25.450, - Rear wheel: 38.180~38.256, - Major diameter of brake caliper piston Nosewheel: 25.335~25.368, - Rear wheel: 38.098~38.148, - Wobble of wheel rim Nosewheel: Side & length 3.0 Rear wheel: Side & length 3.0 Wobble of axle shaft Nosewheel: - 0.25 Rear wheel: - 0.25 Tire size Nosewheel: 120/70 R 1758 H Rear wheel: 160/60 R 1769 H Tire type Nosewheel: Bridgestone CYROX17 Rear wheel: Bridgestone CYROX20 Tire wear limit () inside recommendation value Nosewheel -, 0.8 (1.6) Rear wheel -, 0.8 (2.0) Before the travelling pneumatics (kg/cm3) Nosewheel: 2.25 Rear wheel: 2.50 Suspension Front fork stroke 120 Degree of freedom of spring 403 Oil level 115 Oil type SS8 number Oil level 480cc Inner tube major diameter φ41 Inner tube inside diameter φ42 Rear shock extension side attenuation adjuster 4 gradual pitch integral expression (as for standard 2nd step) Rear wheel movable quantity 136 Standard value, use limit Front fork stroke 120、- Free length of front fork spring 403、386.3 Front fork oil level (there is no spring) (At the time of most compression fuel level from inner tube top) 115、- Type of front fork oil SS8 number Oil level of front fork 480cc Major diameter of front fork inner tube φ41, - Major diameter of front fork outer tube φ42, - Rear - shock absorber extension side attenuation adjuster 4 gradual pitch integral expression (2nd step) [riahoiru] movable quantity 136、- Wobble of [suinguamupipotsutoshiyahuto] -、0.25 - Fuel Fuel + motor oil Type unleaded regular gasoline of gasoline Fuel tank capacity 17L Reservation: Contingency fuel capacity approximately 4L At the time of indicator lamp illumination remaining amount approximately 5L For a while, the point being, and it goes out and repetition of the point [ku] - > while it lights up - > the vehicle stops Type of motor oil <SUZUKI>X tar oil TYPE04 With DS with 2L 980 Yen! [ekusutaoirusuha] ゚ [te] ゙ Lax Motor oil capacity: At the time of oil exchange 2900cc At the time of oil filter exchange 3200cc At the time of engine disassembly 3700cc Cooling water flow reservoir tank 250cc Engine side 2200cc Da ...da .... stiu ca ma iubiti ... da parca tot un manual ar fi fost mai bun ... mamaaaaa, ce e aici...cat traiesti invetzi, nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BooBoo Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 foarte fain! bravo PS: parbrizul e nou sau cum de arata asa bine? ma intereseaza pt ca al meu e varza si ar trebui sa fac ceva cu el... Parbrizul e de asemenea vopsit. Nu e nou, that's for sure. Dar arata de parca ar fi, nu-i asa? E opera lui Gabby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Inger Albastru, sa ne mai pui niste poze aici cand il termini de facut 100% - arata tare bine, sa ai grija de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Parbrizul e negru cu perla albastra si rosie la exterior si negru mat pe interior ...arata de super tare ... abia astept sa o rezolv pe toata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 Salutare RFisti! Need help. Ma intreb oare daca manerele laterale pt pasager de la RF 400/600 s-ar potrivi la Bandit 600....? Am nevoie de asa ceva. La prima vedere arata destul de asemanatoate (by the way cica furca si aripa fatza de pe Bandit 600 e identica cu cea de pe RF 600). Poate aveti careva de vanzare sau stiti unde pot gasi, poate pot afla daca sunt la fel, poate ne vedem vreodata si imi dati sa incerc... Numa bine si aveti grija de voi si de Testarossele voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mohican Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 salut! aveti careva o oglinda stanga de rf ? sau stiti de unde as putea sa-mi iau ? numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 salut! aveti careva o oglinda stanga de rf ? sau stiti de unde as putea sa-mi iau ? numai bine! Eu mi-am comandat de pe E-bay si m-au ajuns cam 40 euro amandoua dar modelul exact ca cel de pe moto. Sunt o multime la vanzare mai ales in germania si vezi ca te poate ajuta cu adus si cumparat de pe e-bay Romi baiat super de treaba si serios. Daca vrei si nr lui de telefon contacteaza-ma pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_eu Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Salut baieti! Miam luat un rf900r.Inca il cosmetizez(vopsea,abtibilduri).Am nevoie de bucatica de plastic de pe partea dreapta,sus(cea lunga,care vine in continuarea bucatii mai mari,de la bord) Daca am cand,pun o poza cu piesa din partea stanga.Daca a inteles cineva ce vreau,poate imi spune de un' sa iau repede si/sau daca se potriveste cu cea de la cel de 600. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Salut baieti! Miam luat un rf900r.Inca il cosmetizez(vopsea,abtibilduri). frumoasa locomotiva .. de incredere ! are o stabilitate de tanc si un motor incredibil de fiabil si de bine ekilibrat !!! sa te bucuri de ea vei avea nevoie de niste sedinte la sala de sport, ca te cam solicita fierul la viteze mici sau la manevre pe loc ! am un prieten cu RF900 si mereu trebuie s-o manevrez eu, ca el e mai subtirel. insa din clipa in care e in miscare, nici o rafala de vant nu te mai inclina, nici o depasire de camion nu te mai destabilizeaza. e destul de rigida (o mai poti inmuia) pe amortizoare, insa e perfect pt mers in forta (nu exagera totusi, e lunga pt curbe abrupte luate tare). A, si nu uita de cauciucuri, trebuie NEAPARAT sa fie BUNE, altfel te cam fura ... are tendinta sa apese pe ele, sa se sprijine fortat in ele ca asa e bicicleta gandita si daca te prinde cu ele tocite, derapeaza !! multe excursii minunate. sa-ti faci rost de pasager, ca e tare confortabila ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_eu Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 frumoasa locomotiva .. de incredere ! are o stabilitate de tanc si un motor incredibil de fiabil si de bine ekilibrat !!! sa te bucuri de ea vei avea nevoie de niste sedinte la sala de sport, ca te cam solicita fierul la viteze mici sau la manevre pe loc ! am un prieten cu RF900 si mereu trebuie s-o manevrez eu, ca el e mai subtirel. insa din clipa in care e in miscare, nici o rafala de vant nu te mai inclina, nici o depasire de camion nu te mai destabilizeaza. e destul de rigida (o mai poti inmuia) pe amortizoare, insa e perfect pt mers in forta (nu exagera totusi, e lunga pt curbe abrupte luate tare). A, si nu uita de cauciucuri, trebuie NEAPARAT sa fie BUNE, altfel te cam fura ... are tendinta sa apese pe ele, sa se sprijine fortat in ele ca asa e bicicleta gandita si daca te prinde cu ele tocite, derapeaza !! multe excursii minunate. sa-ti faci rost de pasager, ca e tare confortabila ! Cred ca il cunosc pe amicul tau,Marian,nu? Nu am probleme cu ea,ca manevrabilitate,e ok si deja incepe sa devina prelungirea mea. Daca are cineva o guma spate de urm. dimensiuni:170-180/70-60/17,in stare rezonabila si la un pret decent,dati un semn,va rog. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian2006 Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Salut! Tocmai mi-am achizitionat o Suzuki RF 600. E frumoasa, merge bine, dar are o singura problema: cateodata, dimineata, dupa ce o pornesc (la sfert de cheie) da sa se innece si chiar se inneaca, fiind nevoit sa scot bujiile, sa le curat dupa care porneste imediat.Mentionez ca bujiile le gasesc afumate si pline de benzina.Ce sfat imi dati? Cum se da debitul de benzina mai mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 Salut baieti! Miam luat un rf900r.Inca il cosmetizez(vopsea,abtibilduri).Am nevoie de bucatica de plastic de pe partea dreapta,sus(cea lunga,care vine in continuarea bucatii mai mari,de la bord) Daca am cand,pun o poza cu piesa din partea stanga.Daca a inteles cineva ce vreau,poate imi spune de un' sa iau repede si/sau daca se potriveste cu cea de la cel de 600. Multumesc anticipat Sa fii sanatos! Baga mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa the Hutt Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 (editat) Dap, primiti-l bine pe inlocuitorul meu intre RF-eri, bogdan_eu. Eu unul m-am reprofilat pe Transalp, da' tot o sa mai intru pe aici sa vaz ce mai faceti ... Editat Septembrie 4, 2006 de Jawa the Hutt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixx Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 Fratilor , care e ala de se da cu un RF galben (creca de 600) pe Bucuresti - Magurele ? ca l'am vazut de vreo 2 ori da eram pe jos ... n'am putut sa il alerg ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POW Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 si-a luat tata un rf 900 r ce pot sa zic...e o bestie,un motor ecelent,gandit,toate calitatile mi l-a mai dat si mie o data de doua ori...da putin sa nu stie mama(de ici pana colo) nu pot decat sa zic ca se comporta f f f bine si trage rau de tot ultima data cand am mers cu el i-am dat 210.nu va explic cum imi tremurau picioarele si mainile si tot corpul dupa ce m0am dat jos dupa ea sincer sa fiu...e un motor destept zicea cineva ceva de cauciucuri mai devreme...mi-a aratat tata ca atunci cand am plecat dupe loc am lasat cauciuc pe asfalt..nu mult ..putin,cand i-am dat e a1a dar c sa zic...unde am mers eu cu ea nu au fost curbe...decat cand il intorceam,dar nu mi s-a parut sa stea prost pe shosea. ok.bafta si asfalt uscat rf-arilor...ca sunt bestii gandite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Salut baieti, cu parere de rau ma despart de RF-ul meu de 400. L-am avut 2 ani, si de cand l-am luat nu mi-a facut nici o problema, tinand cont ca i-am schimbat toate consumabilele si a fost reglat din toate punctele de vedere. Deci, per total am fost si sunt super multumit de el, un sport-touring f bun, in oras dar si in afara, consum decent, manevrabilitate buna, motor ok, insa acum a venit vremea sa schimb un pic clasa. Deci , daca e cineva interesat, sau stiti pe cineva care vrea un RF in stare f buna, vedeti aici: /index.php?showtopic=59408 Bafta all! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraihd Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 Mandru sa fiu printre RF'isti hehehe am si eu un RF600 ) merge super frumos dar totusi nu prea stiu daca este bun ca putere de moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 Baieti, pt un RF400R ce filtru de aer imi trebuie???? dati-mi un cod de produs, un model ceva, ca nu gasesc nimic. Am nevoie de filtru de aer neaparat... vreau unul nou... Tks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.