pirate_of_air_cugir Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 Sal,sunt paul si in sfarsit am terminat izh 56 din 1960...mi-a luat 2 ani de munca si 4 motociclete pt piese Este 100% originala(in afara de pielea depe sa si tobe finale care nu am gasit inca in stare care se poate salva ) Astea sunt niste poze cu ea gata.sper sa va placa ca mie imi place la nebunie cum a iesit urmatorul meu proiect este un mz gat de lup de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 felicitari ii mai trebuie un atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 (editat) /index.php?...5336&st=240 e acelasi model cu cel din link? referitor la frumusete arata destul de bine! felicitari! seamana dar nu rasare! nu e acelasi acum mi-am dat seama! Editat Ianuarie 2, 2009 de tr88bcd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirate_of_air_cugir Postat Ianuarie 2, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2009 atas din asta imi trebuie...inca nu am gasit nici unu am dat de urma la unu dar a ajuns cu un an in urma la fier vechi inca cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 FELICITARI ai facut o treaba extraordinara sa ai noroc de el si eu sunt implicat tot intr-un asemenea proiect dar momentan ma retin niste piese lipsa din progres la multi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirate_of_air_cugir Postat Ianuarie 2, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2009 inca cateva poze din "work in progres" si cu motocicletele donatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 frumos domne, felicitari ! Astept sa vad cum iti iese "lupul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 Ij-rile reinvie ...am avut si eu unu chopperit si inca ma mai gandesc la asa un model numai original....dar vedem ce ne rezerva viitorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 am primit pm dar nu imi merge sa iti dau inapoi (calc meu e de vina ) asa ca sper sa nu te superi ca iti raspund aici piesele de care as mai avea nevoie ar fi ghidon (al meu unul e stramb celalalt nu e de ij) pantalonasul stang de la furca fata si o aripa fata cu prinderi cu tot mersi si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirate_of_air_cugir Postat Ianuarie 2, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2009 o pun si pe asta ca imi place cel mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 (editat) o pun si pe asta ca imi place cel mai mult ,,,,de care iti place mai mult deeeee2 roti sauuuu de 2 picere? Editat Ianuarie 2, 2009 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 Hai ma gasiti-i omului de unde sa-si ia o sea originala si 2 tobe de recromat, e pacat. Nu vreau sa fiu bulangiu, dar o motocicleta asa de aproape de orginal merita o schema de vopsire ca cea din fabrica. In orice caz contrastul asta negru-rosu nu da impreisa de lucru clasic. Hai ca e un animal sovietic maret si asa, vezi sa vii cu ea la intrunirea de comuniste de anul asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 (editat) Frumos dar arata si mai bine daca nu vopseai alea in rosu. original butucii erau argintii sau vopsiti la culoare tablelor. Filtrul de aer am vazut bej Iti lipsesc capacele laterale cu reglajul de altitudine de pe ele. Filtrul de benzina nu isi are locul. Cele mai bune rezultate le obrii facand un prezervativ din plasa de sarma foarte fina pe care il pui peste tevustile din rezervor - asa iti merge robinetul corect (normal si rezerva), nu se mai infunda NICIODATA si in plus nu se vede nimic la exterior Editat Ianuarie 2, 2009 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 (editat) muama ce rosu e filtrul de aer . stii cum i se zice filtrului asta prin... popor, ca sa zic asa? frumos lucrat. si cu rabdare. felicitari! Editat Ianuarie 2, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 E fain dar am si eu aceeasi problema cu partile alea rosii.De ce nu pui capacele deasupra carburatorului,nu se potrivesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 daca ai avea si capacele carburatorului ar fii extraordinar!! in orice caz arata BESTIAL!felicitari pentru efortul depus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirate_of_air_cugir Postat Ianuarie 3, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2009 (editat) Am capacele laterale dar unul e cromat si unu e aluminiu mat,mai am si vopsite...nu am gasit doua sa fie la fel..... Saua e originala numa era rupta husa de pe ea si am pus alta....in rest nu e schimbata... am vrut prima data sa aleg o culoare care era originala dar am facut-o negru cu rosu sa iasa in evidenta un pic.... Editat Ianuarie 3, 2009 de pirate_of_air_cugir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Ianuarie 3, 2009 Share Postat Ianuarie 3, 2009 daca ai capacele si sunt vopsite, slefuieste-le ca sunt de aluminiu, este vb de capacele ce acopereau carburatorul, eu nu am vazut cromate, dar cine stie ce ai tu pe-acolo. un cadru de atas de asta am eu dar iti trebuie sa gasesti barca. un ghidon cu tot cu prinderi si un stop spate nu ai sa-mi dai si mie? da-mi un pret pe pm sa am pt proiectul meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 3, 2009 Share Postat Ianuarie 3, 2009 o pun si pe asta ca imi place cel mai mult Intradevar arata bine, dar acel rosu nu da bine cu culoarea motocicletei(parerea mea). Original ar fi fost negru sau argintiu. Poti folosi vopseaua de la jentile auto, care are rezistenta mare prin lacul ei specific (sa nu utilizezi spray-uri). Eu am vopsit si janta si butucul cu tot cu spite si arata bine si dupa mii de km, pt tobe vorbeste cu @dany, sigur te rezolva, chiar daca va mai dura... in rest totul este ok, te felicit pt realizare si sa nevedem sanatosi pe sosea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Ianuarie 4, 2009 Share Postat Ianuarie 4, 2009 0747268600 horica nu l-am putut pune mai devreme ca nu mergea forumul salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Ianuarie 4, 2009 Share Postat Ianuarie 4, 2009 Cat a costat restaurarea? Arata foarte foarte bine comunista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirate_of_air_cugir Postat Ianuarie 5, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2009 Din pacate nu am facut lista cat au costat toate treburile...dar primul izh care l-am luat a costat 5 mil(si era inmatriculat)asta a fost motocicleta de baza, dupa care am luat un izh modificat pt enduro de cineva care avea motorul foarte bun si mi-a dat si piesele originale care le mai avea...asta a fost 3mil.Am mai luat un izh de undeva de la munte care a stat foarte multa vreme la om in sura(era ingropat in fan)pe asta am dat 3.5mil dar a meritat ca avea instalatia electrica originala si toate comenzile originale...in rest nu stiu cat au costat toate maruntisurile si vopsirea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 Din pacate nu am facut lista cat au costat toate treburile...dar primul izh care l-am luat a costat 5 mil(si era inmatriculat)asta a fost motocicleta de baza, dupa care am luat un izh modificat pt enduro de cineva care avea motorul foarte bun si mi-a dat si piesele originale care le mai avea...asta a fost 3mil.Am mai luat un izh de undeva de la munte care a stat foarte multa vreme la om in sura(era ingropat in fan)pe asta am dat 3.5mil dar a meritat ca avea instalatia electrica originala si toate comenzile originale...in rest nu stiu cat au costat toate maruntisurile si vopsirea... te compatimesc sincer... si eu eram ca tine impreuna cu fratii mei , baluba si motocomuniste, dar sincerr....dupa ce am treut la jaoneze s-a schimbat radical situatia...nu mai stiu ce e aia surubelnita sua chei...sau ule de amesteec... fain o comunista da asa de "odata in an"/.... io nu vad o comunista sa o ai si sa umblii cu ea zii de zii... oricum FELIITARE... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirate_of_air_cugir Postat Ianuarie 8, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2009 si eu am un gixxer si un cb 400 cu care umblu toata ziua...acum...ca am avut multe moto, dar nimic nu se compara cu o zi de vara petrecuta la garaj cu cativa prieteni si sa muncesti ceva la un moto classic sa il faci din nou sa prinda viata...daca ele nu erau nu erau nici astea noi!!! eu o fac din pasiune pt moto vechi...(nu e meseia mea nici pe departe,dar e pasiunea mea) am reparat un cb 400,am desfacut motorul si i-am schimbat arborele si bielele dar nu mi-a facut atata placere cum mi-a facut izh-ul...si daca nu iesi cu el asa de des...dar garantez ca iti da o senzatie "Magica" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 si eu am un gixxer si un cb 400 cu care umblu toata ziua...acum...ca am avut multe moto, dar nimic nu se compara cu o zi de vara petrecuta la garaj cu cativa prieteni si sa muncesti ceva la un moto classic sa il faci din nou sa prinda viata...daca ele nu erau nu erau nici astea noi!!!eu o fac din pasiune pt moto vechi...(nu e meseia mea nici pe departe,dar e pasiunea mea) am reparat un cb 400,am desfacut motorul si i-am schimbat arborele si bielele dar nu mi-a facut atata placere cum mi-a facut izh-ul...si daca nu iesi cu el asa de des...dar garantez ca iti da o senzatie "Magica" Mare dreptate ai in cea ce ai scris mai sus. Felicitari sincere pentru efortul depus si pentru realizare. A iesit foarte bine Ij-ul si nu ma indoiesc ca merge la fel de bine. Anul asta ma apuc si eu de restaurat un ij si sper sa iasa cel putin la fel de bine ca al tau. Nu prea ii inteleg pe cei care intra la coltul comunistelor si intreaba de ce ne chinuim noi sa facem sa mearga niste fiare mult prea vechi pentru gusturile lor. de ce nu raman ei la sectiunea pentru vitezane si ne plictisesc cu intrebari fara rost. E fix treaba mea cu ce imi umplu timpul si nu sunt dator sa dau nimanui explicatii cu atat mai putin unui habarnist care nu intelege. Sincer sunt de doua ori mai mandru atunci cand repar si fac sa merga un motor fabricat inainte sa ma nasc eu decat atunci cand repar un motor fabricat anul trecut. Si ca sa inteleaga si habarnistii ce simtim noi atunci cand scoatem pe sosea un motor preistoric. E ca si cand ai fi calare pe valurile timpului. Ca si cand ai calatori in timp. Nimic nu se compara cu zgomotul infundat al unui motor bine intretinut pe o sosea pustie ce serpuieste printre ogoare. Se spune ca cine nu respecta istoria este obligat sa o repete. Habar nu au multi motociclsiti cat de multe poti invata de la o vechitura in materie de pilotaj. daca o motocicleta moderna te obliga sa gandesti repede la 160 km/h o motocicleta veche te obliga sa gandesti de doua ori mai repede la 70 km/h. E mult mai greu sa mergi pe un asemenea utilaj antic. Evident ca in traficul contemporan motocicletele vechi sunt total depasite. Manevrabilitatea este sacazuta, franarea este deficitara iar viteza mult prea mica. Un drum pe o autostrada este sinucidere curata. cred ca totii pasionatii de motociclete vechi sunt constienti de aceste impedimente dar senzatia de implinire pe care o simte orice pasionat este complet diferita de oarice alta senzatie oferita de o alta motocicleta mai noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.