Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

XTZ 750 nu e in lista de motorete pentru care pot afla codul.


» Post actualizat in 03 Aug 2016 14:05

Aveti careva si nu va trebuie pe acasa, galeriile de evacuare?

Editat de arcgotic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

:)) exact! sper sa prind un tt600r dupa ce dau vaca.


» Post actualizat in 08 Sep 2016 12:38

Intrebare, ca pana vand vaca mai fac una alta la ea.

 

Asa, vreau sa iau arcuri progresive. Citisem undeva pe net ca daca pun progresive, nu mai trebuie pus spacer-ul in capul arcului. Din cauza ca arcurile progresive sunt mai lungi decat cele originale. Stiti ceva de treaba asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, am o problema la a mea yamaha super tenere 3ld 750. Zornaieste ambreiajul (cand cuplez) se aude de parca ar merge pe uscat. Motorul porneste totul bine, vitezele merg totul bine, merg pe ea, dar cand cuplez ambreiajul de aude zornaind! tin sa mentionez ca am desfacut capacul la ambreaj si am vazut ca axul joaca. Sa fie asta cauza? de la axul care joaca cu tot cu discuri?


» Post actualizat in 19 Sep 2016 15:58

Salutare, am o problema la a mea yamaha super tenere 3ld 750. Zornaieste ambreiajul (cand cuplez) se aude de parca ar merge pe uscat. Motorul porneste totul bine, vitezele merg totul bine, merg pe ea, dar cand cuplez ambreiajul de aude zornaind! tin sa mentionez ca am desfacut capacul la ambreaj si am vazut ca axul joaca. Sa fie asta cauza? de la axul care joaca cu tot cu discuri?

s-a rezolvat treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo poate ne spui si noua cum!

da, s-a desfacut suruburile de la rulmentul de la caseta de ambreiaj(alea 4 suruburi cu cap de torx) s-au sblabit si umbla ambreiajul cu totul. Avea joc pe tot sistemul de ambreiaj. Zornaia de numa numa cand strangeam ambreiajul. Acum merge ceas!

Editat de edu46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) exact! sper sa prind un tt600r dupa ce dau vaca.

» Post actualizat in 08 Sep 2016 12:38Intrebare, ca pana vand vaca mai fac una alta la ea.

 

Asa, vreau sa iau arcuri progresive. Citisem undeva pe net ca daca pun progresive, nu mai trebuie pus spacer-ul in capul arcului. Din cauza ca arcurile progresive sunt mai lungi decat cele originale. Stiti ceva de treaba asta?

Arcurile progresive vin cu instructiuni! Ale mele (hyperpro) se pun in locul celor originale. Difera doar uleiul si airgapul.

Vezi ca nu toate arcurile sint progresive. Unele sunt vandute ca progresive dar sunt de fapt 2 arcuri tarate diferit lipite intre ele. Progresivele trwbuie sa aiba fiecare spira tarata diferit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noua mea mobrisca achizitionata de cateva luni, fabricatie '93 cu motor din '92 din cercetarile mele a fost prin America apoi Irlanda si Romania unde a ajuns la mine. Are gume 2014 (f putin rulate si in stare buna fiind tinuta in garaj), manere incalzite oxford, parbriz inalt, kit de coborare lust racing, filtre noi, carburatoare reconditionate, scottoiler, faruri cu relee si becuri h4, evacuare schimbata, ghidon schimbat si 55k mile la bord.

post-71041-0-63848300-1474667420_thumb.jpg

post-71041-0-24472500-1474667445_thumb.jpg

post-71041-0-93898500-1474667738_thumb.jpg

Editat de Hyena986
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai doua balene. Unul trage mai bine in offroad, altul pe sosea. Unul vibreaza maxim, altul decent. Unul are mereu statorul ars, altul e bulletproof. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tenerica nu am apucat sa fac decat 60 de km deoarece inca nu e inmatriculata (mai trebuie asigurare). Dar pana acum pot spune ca Tnrul e mult mai confortabil ca pozitie si ca vibratii si cu pasager. Se simte greutatea in plus la tenere si e mai balena, Bigul e mai bicicleta si e mai subtirica. Pe offroad Bigul are avantajul momopistonului, cuplu mare si pozitia mult mai buna deoarece gidonul e mai inalt, faptul ca e mai subtirica si scaritele mult mai aderente. O alta chestie care ma deranjeaza la Tnr (cel putin la al meu) schimbatorul de viteze scurt care ma impiedica sa imi iau ghetele de enduro. La drum Tnrul e mult peste BIG frane mai bune alta acceleratie alta protectie la vant. La tnr nu stiu cum e dar la Big e o mare problema cu apa in sensul ca toata apa despicata de roata fata iti sare fix pe "sireturi" daca nu ai ceva waterproof in picioare la prima balta schimbi sosetele.

 

Am sa revin cu mai o comparatie mai ampla dupa ce fac mai multi km.

post-71041-0-92376300-1474700347_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Nu stiu cum e la ST dar eu, la Tenere, am luat plasa cu robinetul. La primul drum mai lung am pus robinetul direct pe rezerva pt ca forma/pozitia clapetei e invers fata de celelalte motociclete. Adica partea mai lunga a clapetei trebuie pusa pe pozitia aleasa si nu la 180 grade cum e normal.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. Am si eu o nelamurore cum e cu rezerva la st? De cat este si cum o dai? Doar la o cana sau la ambele deodata. Nu as vrea sa raman dar ca idee

 

Cand incepe sa tuseasca, incearca sa dai pe rezerva din mers. Altfel trebuie sa dai o gramada la buton ca sa isi traga iar benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am golit de mai multe ori rezervorul pentru cürățare. Cu răbdare la pompă intră 30 de litri, chiar un pic peste. Rezervorul are două rezerve aproape identice din cauza formei lui de desagă, atârnă mult în jos pe ambele părți. Datorită acestui lucru poți merge independent pe câte o singură rezervă. Eu recomand să se facă alternativ, nu mereu dintr-o singură parte. Eu am colectat benzina din ambele părți și am umplut un bidon de 5 litri, după care am mai scurs mai bine jumătate de liteu și chiar trecut, dar nu mai mult de 6 litri în total. Dacă scoți și flanșele robinetelor, mai curge încă jumătate de litru pe fiecare parte. Sonda e făcută să nu tragă chiar toate gunoaiele de pe fund, ci de undeva de mai sus cu vreo 2 centimetri sau mai bine. Ce importantă are chestia asta? Păi să zic că ai halit ambele rezerve, fiind undeva departe de civilizație (cu toate că poți trece de 100 de kilometri doar pe rezervă la mers liniștit) sau pur și simplu ai mers cu robinetele într-o poziție nefericită, pe rezervă. Poți desface flanșa și recupera jumătate de litru de benzină. Apoi îl bagi în partea cealaltă. Eu aș scoate din dreapta și aș pune în stânga, pentru că e deja aplecată pe cric.

Apropo' de rămas fără benzină în carburatoare. Se pot scoate cele două șuruburi din spate ale rezervorului, cele de pe carene, se saltă din spate și se pune vreo 5-6 centimetri în sus pe o scândură sau ce ai la îndemână, se desface șurubul de golire la fiecare carburator până începe să curgă benzină, sau dai puțin la automat în poziția asta. Se amorsează destul de repede. Faza asta o recomand primăvara la prima pornire, după ce se golește rezervorul și carburatoarele de benzina sătuta. Și după atâta timp pornește maxim la a doua cheie dacă bagi benzină proaspătă în carburatoare. Dar dacă totuși nu schimbi pe rezervă în timp util, mai bine îi dai undeva la vale (dacă ai posibilitatea) și o pornești într-a treia. O ajuți și din automat dacă nu ai destulă viteză. Succes! :D

» Post actualizat in 27 Oct 2016 02:54

Încă o chestie... Dacă ai căzut și ai spart rezervorul pe o parte (eu așa am luat-o și era lipit cu poxipol care a cedat la un moment dat), poți băga băga benzină doar pe partea neafectată. Trebuie aplecată motocicleta destul de mult pe partea respectivă când alimentezi. Parcă intrau vreo zece litri în stilul ăsta, dar nu știu exact. Destul de mult oricum cât să ajungi acasă chiar dacă ești la câteva sute de kilometri. (grijă mare totuși la aplecatul pe curbe totuși... :P dar oricum nu prea îți mai arde după o căzătură...)

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datorită acestui lucru poți merge independent pe câte o singură rezervă. Eu recomand să se facă alternativ, nu mereu dintr-o singură parte.

 

Eu tot timpul am avut impresia ca sunt conectate intre ele. De obicei le dau drumul la amandoua. Dar si cand am dat drumul la una singura, nu mi s-a parut ca ar merge de 2 ori mai putin pe rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sondele arata asa: post-6478-0-64581200-1477572265_thumb.jpg

 

Practic sunt identice. Daca e maneta e pe ON, trage benzina pe la partea de sus, unde-i "Nivelul de rezerva". Când dai pe RES, va trage pe la partea de jos pana la "Nivel de avarie". Comunicarea intre cele doua parti de rezervor se face numai in spate, sub sa, la inghinalul motociclistului, "Nivel de comunicare". Intre sonde si carburatoare exista comunicare prin furtun, dar daca dai drumul doar la una, nu se intampla nimic. Probabil se egalizeaza când dai si la cea de-a doua. Dar poti comuta pe ON pe partea golita, ca nu poate urca atat de sus (principiul vaselor comunicante.

 

post-6478-0-84915300-1477572286_thumb.jpg

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...