Sari la conținut

Postări Recomandate

Update: am transplantat cu succes motorul de TDM '93 pe ST. Urmeaza mici reglaje la cablurile de acceleratie si e gata de drum. Motorul original de ST va deveni donator de piese pentru cine are nevoie.

PS Raul, ceva noutati cu topicul separat pentru ST ?

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In primul rand... Felicitari!

In al doilea rand, da si tu detalii, ce s-a potrivit si ce nu, un pret final, etc.,etc....

In al treilea, esti cel mai indreptatit sa deschizi acel nou topic si eu cred ca n-are rost sa mai zabovesti. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Multumesc

2. O sa dau detalii pe tutorialul de la noi de pe site

3. Nu stiu cine se ocupa de sectiunea asta de enduro, dar Raul a facut de ceva vreme o lista separata cu topicurile ST...si inca nimic. Parc-am fi la stat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as fi curios cum ai aliniat pinionul cu foaia .

 

si vreau sa mai intreb ceva , releul cumparat de la KEDO odata pus pe stenere imi incarca 16 la 5000 de ture drept ptr care am impresia ca am belit CDI-ul .

nu mai am scanteie pe nici una din fise insa electromotorul invarte bine motorul.

 

am gasit aprindere ptr stenere la igni-tech cehia si costa numai 120 EURO .

ma gandeam sa-l iau dupa ce ma conving ca asta am patit .

 

acuma ,de ce imi incarca releul ala asa mult ?

nu voi arde si aprinderea asta noua ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P e scurt, apropo de aliniere si alte chestii.....motorul este IDENTIC cu cel de pe Super Tenere. Nu e nevoie de nici o adaptare, in afara de cablurile de acceleratie.

Nu stiu ce sa spun despre tensiunea aia de 16V, dar nu cred ca un releu nou ar face asa ceva. Poate nu aveai contactul la masa sau in alta parte strins bine, si atunci bateria nu-si poate face treaba de a controla tensiunea in circuit (releul baga cit e nevoie, dar poate sa si exagereze daca tensiunea bateriei nu-l opreste).

Cu spuneam, am toate piesele de la motorul de ST, inclusiv aprinderea. Nu am releu de incarcare pentru ca l-am pastrat pe al meu.

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta pentru ca trebuie sa te inregistrezi. Si dup-aia te loveste realitatea: Yamaha nu a prezentat nici un Super Tenere 1200 la Milano...din pacate. Asta e, eu oricum nu renunt la vechitura mea :disappointed: pentru porcariile care apar acum pe piata (cu mici exceptii, cum ar fi Tenere 660).

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta pentru ca trebuie sa te inregistrezi. Si dup-aia te loveste realitatea: Yamaha nu a prezentat nici un Super Tenere 1200 la Milano...din pacate. Asta e, eu oricum nu renunt la vechitura mea :rolleyes: pentru porcariile care apar acum pe piata (cu mici exceptii, cum ar fi Tenere 660).

si eu as schimba tenerele meu doar pe SUPER TENERE,dar ma multumesc cu ce am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa punem punctul pe i cu 1200GS...e impresionant, intr-adevar, si performant, fara discutie.

DAR...are o tona si nu prea poti sa-l scoti pe enduro, e fragil din toate punctele de vedere, se strica usor (citesc numai despre probleme pe aici, in conditiile in care au doar 2-3 ani. Cum o sa mai mearga peste 10 ani ?), de reparat nu poti sa-l repari singur (totul e pe calculator). E exact genul de moto care incurajeaza consumul si, mai ales, e pentru cei care au bani sa-l cumpere si apoi sa-l intretina.

Eu sint din generatia veche, stiu sa pastrez un lucru si sa-l pretuiesc, si chiar daca am bani sa-mi cumpar ceva ma gindesc si cum o sa-l intretin, ca sa nu stau sa ma uit la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa punem punctul pe i cu 1200GS...e impresionant, intr-adevar, si performant, fara discutie.

DAR...are o tona si nu prea poti sa-l scoti pe enduro, e fragil din toate punctele de vedere, se strica usor (citesc numai despre probleme pe aici, in conditiile in care au doar 2-3 ani. Cum o sa mai mearga peste 10 ani ?), de reparat nu poti sa-l repari singur (totul e pe calculator). E exact genul de moto care incurajeaza consumul si, mai ales, e pentru cei care au bani sa-l cumpere si apoi sa-l intretina.

Eu sint din generatia veche, stiu sa pastrez un lucru si sa-l pretuiesc, si chiar daca am bani sa-mi cumpar ceva ma gindesc si cum o sa-l intretin, ca sa nu stau sa ma uit la el.

cand te dai cu Opel si spui ca Mercedesul este mult mai bun decat VW, lumea te va intreba de ce ai optat pentru Opel. Chiar, de ce? :moto:

 

Si eu am in calcul ca urmatorul motor sa fie Super Tenere,insa nici un BMW 1200GS nu ar fi rau :drink: Mai e mult insa de muncit pana acolo!

:sick:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La EICMA am fost ... chiar nu era nici un ST de 1200 ... si sincer cred ca nu o sa fie !

 

Cu marele tenere desi m-am uitat lung la el ... pentru anul 2008 ...sa-i bagi 48 de cai ... dupa doua decenii in care ai avut timp sa reinvii legenda ... mie mi-ar fi rusine. E doar parerea mea, cred ca se putea face mult mai mult, cred ca numele "tenere" merita mult mai mult. :lol:

 

edit: referitor la Dominator ... am numai amintiri frumoase, este un motor superb, dar mai exista si altceva :laugh:

Editat de mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa mai spun o data ca nu se mai fac motociclete ca pe vremuri ? Nu ca as regreta ceva, dar e pacat ca unele concepte s-au cam pierdut.

 

 

Sunt de aceasi parere!Exemplu poate fi dat si noul Tenere:plastic si iar plastic....Iar aspectul ''futurist'' nu-mi place deloc! Toti producatori iau in calcul doar aspectul comercial! Evolutie sau involutie? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noul Tenere:plastic si iar plastic....Iar aspectul ''futurist'' nu-mi place deloc! Toti producatori iau in calcul doar aspectul comercial! Evolutie sau involutie? :laugh:

 

 

perfect de acord si pana o sa ma tina vaca nici nu ma gandesc s-o schimb cu altceva eventual sa-i cumpar un fratior mai mic pentru enduro mai hard

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Apropos de consum, la XTZ 750 - 7,2 l/100 km la viteza medie de 90-100 la ora la drum lung e un consum normal ? mi se pare cam mult. Pana si Virago de 1000 consuma 6,5 l. E adevarat ca e f.confortabila in comparatie cu monocilindricele enduro si destul de puternica , desi rapoartele pana la viteza 5 mi se par cam scurte, apropiate de tt 600, care insa consuma 4,5-5 la drum lung....e o diferenta. Se poate ,reduce cumva ? Nu in detrimentul puterii, bineinteles... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge un consum mai mic decat scrii tu acolo ptr vitezele acelea .

eu am scos un 6,5% la viteze mai mari (130-140 aproape constant pe A1) si cu putine bagaje ,fara pasager si cred ca poate si mai bine de atat.

poate mergi turat sau trebuie sa reglezi carb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de consum, la XTZ 750 - 7,2 l/100 km la viteza medie de 90-100 la ora la drum lung e un consum normal ? mi se pare cam mult. Pana si Virago de 1000 consuma 6,5 l. E adevarat ca e f.confortabila in comparatie cu monocilindricele enduro si destul de puternica , desi rapoartele pana la viteza 5 mi se par cam scurte, apropiate de tt 600, care insa consuma 4,5-5 la drum lung....e o diferenta. Se poate ,reduce cumva ? Nu in detrimentul puterii, bineinteles... :D

se poate si mai putin: 6% cu pasager si muulte bagaje. mers intre 90-150km/h.

vezi pe www.tenereclub.ro mai multe info

P.S. daca la ST ti se par rapoartele scurte cu plaja de turatie intre 2000 si 8000 ce sa mai zicem de monocilindre....

cred ca doar TI SE PAR scurte :)

n-ar strica sa verifici nr. dintilor de la foaie/pinion sa vezi daca-s standard

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate si mai putin: 6% cu pasager si muulte bagaje. mers intre 90-150km/h.

vezi pe www.tenereclub.ro mai multe info

P.S. daca la ST ti se par rapoartele scurte cu plaja de turatie intre 2000 si 8000 ce sa mai zicem de monocilindre....

cred ca doar TI SE PAR scurte :)

n-ar strica sa verifici nr. dintilor de la foaie/pinion sa vezi daca-s standard

sau chiar banalul filtru de aer :D in cazul in care culoarea bujiei nu te lamureste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...