Grip Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) Foarte tare parbrizul. Sunt curios cum se comporta in mers. P.S. Imi place forma, da bine pe linia motocicletei Editat Martie 6, 2013 de Grip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Dap, e fain parbrizul! Un pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Mie mi se pare oribil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 El spunea ceva de 13,14in 10afara tuburile emulsoare belite... Daca o tii intr-a 5-a, la mers asezat, ia sub 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Bine v-am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 tuburile emulsoare belite... Daca o tii intr-a 5-a, la mers asezat, ia sub 5. ,,mers asezat" = la 80-90km/h ... si a mea ia sub 5% la mers asezat, dar ..... cine merge asezat ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Unde sa merg in Bucuresti pentru servisarea suspensiilor? Nu ma refer doar la ulei + simeringuri si nu ma refer neaparat doar la furca. Nu stiu daca e cazul neaparat, dar vreau eu sa scap de-o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Pe pro-bike este un bener de reclama la un service de suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 De fiecare data cand trec mobra pe rezerva, dureaza neobisnuit de mult pana isi trage benzina (si cu spritzuri si fara). Carburatoarele au fost curatate recent si in filtrul de benzina nu pare a fi mizerie. E o hiba specifica sau e ceva neregula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Pai depinde cand o treci... daca schimbi pe rezerva imediat ce incepe sa tuseasca, o sa isi revina rapid. Daca apuca sa goleasca tot ce mai e prin carburatoare si prin pompa, atunci intr-adevar dureaza un pic, pana se amorseaza din nou pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 @ mihaio07 da ai scos si robinetii cu filtre din rezervor, sa vezi daca nu-s colmatate cu moloz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Si la mine dureaza pana-si ia din nou benzina. Acelasi lucru-l patesc primavara la prima pornire. Golesc carburatoarele si pana isi fac din nou plinul dureaza un timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Care ar trebui sa fie viteza normala intr-a 5-a la 5000 de ture? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 undeva pe la 110 cu pinioane standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Man, cred ca ai gresit calculul. 5000 de ture intr-a 5-a ar fi pe la 120-130 daca tin eu bine minte... nu ajung prea des la viteza aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 La 120-130 Supertenere se simte cel mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 N-am zis ca nu e asa, insa eu mergand foarte mult timp in oras si prin imprejurimi si mai putin pe autostrada, nu ating foarte des viteza asta de croaziera. Plus ca motocicleta prietenei se simte mai bine pe la 110, deci ne conformam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Care ar trebui sa fie viteza normala intr-a 5-a la 5000 de ture? La mine cu rapoartele stock: 4100rpm la 100km/h, 5400rpm la 130km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) La 120-130 Supertenere se simte cel mai bine... Apropo de simtit bine, am scos-o si eu la o tura mai lunga si am observat ca nu se simte deloc bine intre 4500 - 5500 (vibreaza ca toate visele). Ca mai apoi pe la 6000 sa mearga mai lin. La mine asta inseamna cam 100km/h intr-a 4-a, sau 130 intr-a 5-a. Editat Aprilie 30, 2013 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Apropo de simtit bine, am scos-o si eu la o tura mai lunga si am observat ca nu se simte deloc bine intre 4500 - 5500 (vibreaza ca toate visele). Ca mai apoi pe la 6000 sa mearga mai lin. La mine asta inseamna cam 100km/h intr-a 4-a, sau 130 intr-a 5-a. Tu parca citezi din primul meu topic de pe tenereclub )) http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=9&t_id=294&s=1 ,,La 4000 cam intra in sarcina, spre cuplul maxim, si e normal sa vibreze putin. Pe de alta parte, sincronizarea carburatoarelor e esentiala ca sa mearga motorul in parametri.,, citat cristimic )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Eu zic ca aia referitoare la cuplu e aberatie. Motorul balbaie doar sub 1000 de ture si in general in treptele superioare. Peste merge rotund, doar d-aia are arbori de echilibrare.Vibratiile se datoreaza evacuarii. Intra in rezonanta. La mine se manifesta fix la 100 km/h... Nu mai stiu ce turatie are acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 ideea e ca vibratia peste 4000 e normala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 ,La 4000 cam intra in sarcina, spre cuplul maxim, si e normal sa vibreze putin. Pe de alta parte, sincronizarea carburatoarelor e esentiala ca sa mearga motorul in parametri.,, citat cristimic )) Parca cuplul maxim e pe la 7000. Eu abia m-am obisnuit sa schimb pe la 6000; inainte schimbam sub 5000 si in general mergeam in ture mai putine si se udau bujiile intr-o veselie. Peste merge rotund, doar d-aia are arbori de echilibrare.Vibratiile se datoreaza evacuarii. Intra in rezonanta. La mine se manifesta fix la 100 km/h... Nu mai stiu ce turatie are acolo. Am avut ocazia sa merg si cu un TDM si diferenta e destul de mare in materie de mers rotund si vibratii. Am inceput si eu sa visez la ST cu motor de 850 ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Daca ai carburatoarele reglate corect, n-are de ce sa ude bujiile in nici un regim de mers. Eu nu cred ca am schimbat vreodata primele 3 viteze la peste 4000 rpm... Si da, pe la 4000 are un punct de rezonanta, iar dupa, vibreaza ceva mai mult. Vibratiile nu se datoreaza exclusiv motorului, ci sunt rezultatul functionarii a intregii motociclete. S-ar putea foarte bine ca un motor de 850 sa vibreze mult mai mult pe S10 decat pe TDM. P.S. Vad ca ii cauti metehnele, foarte bine faci. Ai grija totusi in oras, ca la turatiile astea frana de motor e aproape 0 si la cum trage peste 5000 ... in fine, stii si tu cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.