Doru1900 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 lupe de audi -vw cele mai mari cu h7, stanga scurta dreapta lunga am modificat putin cand pun pe faze scurta ramane aprinsa tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Si la mine, cand pun pe faza scurta, ramane aprisa tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 la mine era alternativ scurta sau lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) Poze cu noul lookAi aprins farurile? Le-ai putut regla? Cum e lumina? Arata bine toata lucrarea. Editat Februarie 2, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 lumina foarte buna l-am aprins noaptea inainte sa ma apuc de toata lucrarea reglajul a ramas cel de la farurile originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 la mine era alternativ scurta sau lunga Si la mine e alternativ, numai ca, atunci cand pun pe faza scurta, ramane aprisa tot timpul. La fel si faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 mai gandestete o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 stiu! mai lucrez la asta. dar sant super eficiente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Caut un xtz 750 dau la schimb un xr 600 ..nu conteza aspectul sau starea mecanica(se accepta mici defectiuni ale motorului) ..numai sa nu fie accidentat si cu acte in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Cred ca mai bine incerci pe tenereclub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 ok..o sa incerc sa-mi fac cont!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Buna seara Ma adresez voua ca si cunoscatori / detinatori si fani ai acestui model. Ce parere aveti de exemplarul acesta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xtz750%20schimb-din-1995-555260.html In mod categoric un detinator de xtz 750 poate "vedea" mai multe in poze decat un neavizat ca mine. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Buna seara Ma adresez voua ca si cunoscatori / detinatori si fani ai acestui model. Ce parere aveti de exemplarul acesta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xtz750%20schimb-din-1995-555260.html In mod categoric un detinator de xtz 750 poate "vedea" mai multe in poze decat un neavizat ca mine. Multumesc Intra pe BikeShop, introdu Yamaha la marca si Tenere (nu Super Tenere, XTZ, etc) la model. Enjoy! Ai o varianta mai ok acolo. On-topic - starea avansata de uzura + fuscharelile facute sa o ascunda nu mi se par deloc ok la motocicleta postata de tine. Vezi starea tobei, a bordului, lucrarea de vopsitorie, etc. Este mai noua si mai accesorizata. Dar si mai batjocorita. My 2 c. Editat Februarie 27, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Buna seara Ma adresez voua ca si cunoscatori / detinatori si fani ai acestui model. Ce parere aveti de exemplarul acesta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xtz750%20schimb-din-1995-555260.html In mod categoric un detinator de xtz 750 poate "vedea" mai multe in poze decat un neavizat ca mine. Multumesc De fapt motocicleta este a cumnatului meu. A cumparat-o acum vre-o 3-4 ani din Tg. Mures, abia fusese adusa din Italia, atunci avea aprox. 38000km. De un an si jumate, motociceta stationeaza pentru ca proprietarul nu mai are timp de ea. Vrea sa o vanda pentru a'si cumpara o masina (o autoutilitara). Motoreta n'are nici pe dracu, functioneaza perfect si a fost vopsita dintr-o mare prostie ..... asa a crezut proprietarul ca va arata mai bine, nu comentez. Este intretinuta destul de bine si chiar are schimbate cele ce a scris el in anunt ... probabil ii mai trebuie schimbat uleiul ca stationeaza de ceva timp. E' strict hotararea ta daca o cumpari sa nu, insa mobra e' ok sa stii ! Asa arata inainte sa o vopseasca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 sincer din poze nu-mi prea place dar daca o vad si o aud s-ar putea sa fie ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 in anunt scrie ca mobra are 75 cp, ceea ce este fals ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 la acest tip de moto se pot face mai multe transformari in bine decat la africana! inclusiv alt motor mai puternic ceea ce la africana nu. oricum sant 10cp mai mult decat la africana! asta din start! daca pui motor de tdm 850 deja e altceva! la tulcea exemplu real. poate merge si motorul de tdm 900 nu am verificat amanuntit asta! deocamdata atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 (editat) Pai chiar initiatorul topicului, cristi-mic e cel care are motorul de TDM. Sunt curios daca e si trecut in acte... Oricum, el e un exemplu foarte bun privind interetinerea agregatului! ca sa nu mai vorbesc de povestirile de pe blogul lui Numai stima pt. un asa om! Editat Martie 4, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 de ce sa nu fie trecut in acte? se rezolva la rar nu este primul care schimba un motor pe o caroserie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Dorule, tot respectul... dar o schimbare de motor nu e așa de simplă dpdv legal așa cum lași să se înțeleagă. Dacă se schimbă cu unul similar mai treacă, meargă. Când însă se schimbă caracteristici majore, precum cilindreea, puterea sau chiar sistemul de alimentare, adică injecție în loc de carburație în cazul motorului de 900 de pe TDM, începe să se complice lucrurile. Trebuie întocmită documentație pentru fiecare chestie în parte și nici prețul omologării nu este mic. Ar putea depăși valoarea unui XTZ 750 E mare tevatură cu înlocuirea unei tobe mai sport, chiar și cu o gumă mai lată, darămite cu un motor. Mi se pare că dacă puterea o depășește pe a celui original cu 30%,nici nu se poate face nimic dpdv legal. Cine a făcut schimbare de motor, merge pe burtă și dă șpagă la itp. Dacă cineva insistă în acest dialog, îl rog să dovedească mai întâi cu actul în sine. Dacă nu, sunt doar baliverne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 motorul de tdm 850 nu necesita nici o modificare nici de prindere nici electrica iar la cel de 900 nu am studiat inca problema in adancime! verifica pe forumul dedicat super tenere si afli amanunte despre cine si cum a pus motor de 850!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 este vorba despre viteza maxima pt care este omologata "bicicleta" ... nu vei primi omologare nici pt 850 pe cadru de ST pt ca are puterea mai mare , eventual daca muti cilindri pe o cutie de st poti fenta rar-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 se numeste omologare individuala! se poate legal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Există cel puțin 3 motorete supertenere cu motor de 900. Trebuie doar să scoateți nasul din prăfuitul forum românesc. Există chiar și transformările cu lux de amănunte pe forumul englezesc. Chiar și pe mine mă bate gândul la o astfel de transformare. Om vedea ce ne rezervă viitorul. Cert e că legal nu sunt șanse. E chestie de mii de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.