Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna seara

Ma adresez voua ca si cunoscatori / detinatori si fani ai acestui model. Ce parere aveti de exemplarul acesta:

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xtz750%20schimb-din-1995-555260.html

 

In mod categoric un detinator de xtz 750 poate "vedea" mai multe in poze decat un neavizat ca mine.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Buna seara

Ma adresez voua ca si cunoscatori / detinatori si fani ai acestui model. Ce parere aveti de exemplarul acesta:

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xtz750%20schimb-din-1995-555260.html

 

In mod categoric un detinator de xtz 750 poate "vedea" mai multe in poze decat un neavizat ca mine.

Multumesc

Intra pe BikeShop, introdu Yamaha la marca si Tenere (nu Super Tenere, XTZ, etc) la model.

Enjoy! Ai o varianta mai ok acolo.

On-topic - starea avansata de uzura + fuscharelile facute sa o ascunda nu mi se par deloc ok la motocicleta postata de tine. Vezi starea tobei, a bordului, lucrarea de vopsitorie, etc. Este mai noua si mai accesorizata. Dar si mai batjocorita. My 2 c.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la acest tip de moto se pot face mai multe transformari in bine decat la africana! inclusiv alt motor mai puternic ceea ce la africana nu. oricum sant 10cp mai mult decat la africana! asta din start! daca pui motor de tdm 850 deja e altceva! la tulcea exemplu real. poate merge si motorul de tdm 900 nu am verificat amanuntit asta! deocamdata atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai chiar initiatorul topicului, cristi-mic e cel care are motorul de TDM. Sunt curios daca e si trecut in acte... Oricum, el e un exemplu foarte bun privind interetinerea agregatului! ca sa nu mai vorbesc de povestirile de pe blogul lui :) Numai stima pt. un asa om!

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dorule, tot respectul... dar o schimbare de motor nu e așa de simplă dpdv legal așa cum lași să se înțeleagă. Dacă se schimbă cu unul similar mai treacă, meargă. Când însă se schimbă caracteristici majore, precum cilindreea, puterea sau chiar sistemul de alimentare, adică injecție în loc de carburație în cazul motorului de 900 de pe TDM, începe să se complice lucrurile. Trebuie întocmită documentație pentru fiecare chestie în parte și nici prețul omologării nu este mic. Ar putea depăși valoarea unui XTZ 750 ;)

E mare tevatură cu înlocuirea unei tobe mai sport, chiar și cu o gumă mai lată, darămite cu un motor. Mi se pare că dacă puterea o depășește pe a celui original cu 30%,nici nu se poate face nimic dpdv legal.

Cine a făcut schimbare de motor, merge pe burtă și dă șpagă la itp. Dacă cineva insistă în acest dialog, îl rog să dovedească mai întâi cu actul în sine. Dacă nu, sunt doar baliverne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul de tdm 850 nu necesita nici o modificare nici de prindere nici electrica iar la cel de 900 nu am studiat inca problema in adancime! verifica pe forumul dedicat super tenere si afli amanunte despre cine si cum a pus motor de 850!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este vorba despre viteza maxima pt care este omologata "bicicleta" ... nu vei primi omologare nici pt 850 pe cadru de ST pt ca are puterea mai mare , eventual daca muti cilindri pe o cutie de st poti fenta rar-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există cel puțin 3 motorete supertenere cu motor de 900. Trebuie doar să scoateți nasul din prăfuitul forum românesc. Există chiar și transformările cu lux de amănunte pe forumul englezesc. Chiar și pe mine mă bate gândul la o astfel de transformare. Om vedea ce ne rezervă viitorul. Cert e că legal nu sunt șanse. E chestie de mii de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce sa nu fie trecut in acte? se rezolva la rar nu este primul care schimba un motor pe o caroserie!

3LD (asta e e codul motorului de ST?) vine fix la fel cu 3VD (chiar pe 3vd '91 de TDM Aveam repere insemnate 3LD). Diferentele parca incep sa apara de la celelalte motoare (desi parca si la 4tx difera doar suportii <nu bag mana in foc ca asa e>) Problema e ca nu stiu cum sunt stantate: daca incep cu acelasi grup de numere, in mod normal, nu ar trebui sa fie problema. Insa daca apare 3LD XXX si 3VD XXX (spre rusiunea mea nu mai stiu nici macar la TDM cum era pansonata seria) e posibil sa nu fie asa usor. Treaba expusa mai sus de mine, era doar o curiozitate personala, nu vreau sau dau nastere la cine stie ce discutii :)

 

@vis-a-vis: Stiu, am vazut! Ma uitasem si la TDM si la fel am vazut cu motoare de 900 puse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Vand o toba sport impreuna cu cotul de legatura. E fabricata de baietii de la Vick Exhaust Oradea, am avut-o pe ST, se potriveste la fix.

Pret 70 euro.

 

Prelucrez inaltatoare de ghidon 100 lei

Prelucrez inaltatoare de ghidon care au si rol de apropiere a ghidonului 120 lei.

0740 199 234 Dani

post-73149-0-02628400-1397580690_thumb.jpg

post-73149-0-17992700-1397580699_thumb.jpg

post-73149-0-62515000-1397580718_thumb.jpg

post-73149-0-05334800-1397580739_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa imi spui, te rog, daca ai fost multumit de toba de la vick? Greutate, cum se simte motorul cu ea, zgomot cu db killer si fara? As vrea sa comand una ptr bmw xchallenge al meu si sunt curios ce treaba fac cei de la vick. Multumesc anticipat, Popp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Astazi am vrut sa schimb uleiul din furca si cu mult succes am reusit sa stric filetul la un capacac al telescopului!

Deci daca aveti in plus asa ceva, contra cost bineinteles, as fi recunoscator!

Spor!

Editat de klu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am vrut sa schimb uleiul din furca si cu mult succes am reusit sa stric filetul la un capacac al telescopului!

Deci daca aveti in plus asa ceva, contra cost bineinteles, as fi recunoscator!

Spor!

Salut. Am eu . E gratis. Lasa-mi datele pe privat.

Editat de mezutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus ulei medium de suspensii de la yacco dupa doi ani cel vechi tot yacco arata onorabil adica mai pastra nuanta verzuie!

Eu merg pe Motul 15w medium/heavy!

Nici al meu nu arata rau dupa 2 ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca galgaie, o sa vezi ulei si prin gaurilede scurgere ale burdufurilor. Altfel, trebuie sa ridici burdufurile si sa arunci un ochi. La telescoapele cu jambele sus, normale, nu prea curge ulei afara. Mai repede intra apa de ploaie sau umiditate in telescop si iti coloreaza uleiul. Imi amintesc ca, la un MZ, aveam o jamba putin lovita. Chiar cu seimeringuri noi, uleiul din telescopul respectiv isi schimba culoarea iar uleiul din celalalt ramanea curat. La telescoapele inversate, cu jamba jos, vezi imediat cand curge uleiul dar, tot asa, trebuie sa cobori ciorapeii de pe jambe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...