rul Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 ok..o sa incerc sa-mi fac cont!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Buna seara Ma adresez voua ca si cunoscatori / detinatori si fani ai acestui model. Ce parere aveti de exemplarul acesta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xtz750%20schimb-din-1995-555260.html In mod categoric un detinator de xtz 750 poate "vedea" mai multe in poze decat un neavizat ca mine. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Buna seara Ma adresez voua ca si cunoscatori / detinatori si fani ai acestui model. Ce parere aveti de exemplarul acesta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xtz750%20schimb-din-1995-555260.html In mod categoric un detinator de xtz 750 poate "vedea" mai multe in poze decat un neavizat ca mine. Multumesc Intra pe BikeShop, introdu Yamaha la marca si Tenere (nu Super Tenere, XTZ, etc) la model. Enjoy! Ai o varianta mai ok acolo. On-topic - starea avansata de uzura + fuscharelile facute sa o ascunda nu mi se par deloc ok la motocicleta postata de tine. Vezi starea tobei, a bordului, lucrarea de vopsitorie, etc. Este mai noua si mai accesorizata. Dar si mai batjocorita. My 2 c. Editat Februarie 27, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 sincer din poze nu-mi prea place dar daca o vad si o aud s-ar putea sa fie ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 in anunt scrie ca mobra are 75 cp, ceea ce este fals ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 la acest tip de moto se pot face mai multe transformari in bine decat la africana! inclusiv alt motor mai puternic ceea ce la africana nu. oricum sant 10cp mai mult decat la africana! asta din start! daca pui motor de tdm 850 deja e altceva! la tulcea exemplu real. poate merge si motorul de tdm 900 nu am verificat amanuntit asta! deocamdata atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 (editat) Pai chiar initiatorul topicului, cristi-mic e cel care are motorul de TDM. Sunt curios daca e si trecut in acte... Oricum, el e un exemplu foarte bun privind interetinerea agregatului! ca sa nu mai vorbesc de povestirile de pe blogul lui Numai stima pt. un asa om! Editat Martie 4, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 de ce sa nu fie trecut in acte? se rezolva la rar nu este primul care schimba un motor pe o caroserie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Dorule, tot respectul... dar o schimbare de motor nu e așa de simplă dpdv legal așa cum lași să se înțeleagă. Dacă se schimbă cu unul similar mai treacă, meargă. Când însă se schimbă caracteristici majore, precum cilindreea, puterea sau chiar sistemul de alimentare, adică injecție în loc de carburație în cazul motorului de 900 de pe TDM, începe să se complice lucrurile. Trebuie întocmită documentație pentru fiecare chestie în parte și nici prețul omologării nu este mic. Ar putea depăși valoarea unui XTZ 750 E mare tevatură cu înlocuirea unei tobe mai sport, chiar și cu o gumă mai lată, darămite cu un motor. Mi se pare că dacă puterea o depășește pe a celui original cu 30%,nici nu se poate face nimic dpdv legal. Cine a făcut schimbare de motor, merge pe burtă și dă șpagă la itp. Dacă cineva insistă în acest dialog, îl rog să dovedească mai întâi cu actul în sine. Dacă nu, sunt doar baliverne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 motorul de tdm 850 nu necesita nici o modificare nici de prindere nici electrica iar la cel de 900 nu am studiat inca problema in adancime! verifica pe forumul dedicat super tenere si afli amanunte despre cine si cum a pus motor de 850!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 este vorba despre viteza maxima pt care este omologata "bicicleta" ... nu vei primi omologare nici pt 850 pe cadru de ST pt ca are puterea mai mare , eventual daca muti cilindri pe o cutie de st poti fenta rar-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 se numeste omologare individuala! se poate legal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Există cel puțin 3 motorete supertenere cu motor de 900. Trebuie doar să scoateți nasul din prăfuitul forum românesc. Există chiar și transformările cu lux de amănunte pe forumul englezesc. Chiar și pe mine mă bate gândul la o astfel de transformare. Om vedea ce ne rezervă viitorul. Cert e că legal nu sunt șanse. E chestie de mii de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 de ce sa nu fie trecut in acte? se rezolva la rar nu este primul care schimba un motor pe o caroserie! 3LD (asta e e codul motorului de ST?) vine fix la fel cu 3VD (chiar pe 3vd '91 de TDM Aveam repere insemnate 3LD). Diferentele parca incep sa apara de la celelalte motoare (desi parca si la 4tx difera doar suportii <nu bag mana in foc ca asa e>) Problema e ca nu stiu cum sunt stantate: daca incep cu acelasi grup de numere, in mod normal, nu ar trebui sa fie problema. Insa daca apare 3LD XXX si 3VD XXX (spre rusiunea mea nu mai stiu nici macar la TDM cum era pansonata seria) e posibil sa nu fie asa usor. Treaba expusa mai sus de mine, era doar o curiozitate personala, nu vreau sau dau nastere la cine stie ce discutii @vis-a-vis: Stiu, am vazut! Ma uitasem si la TDM si la fel am vazut cu motoare de 900 puse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-49 Vand cutii de aluminiu negre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Vand o toba sport impreuna cu cotul de legatura. E fabricata de baietii de la Vick Exhaust Oradea, am avut-o pe ST, se potriveste la fix. Pret 70 euro. Prelucrez inaltatoare de ghidon 100 lei Prelucrez inaltatoare de ghidon care au si rol de apropiere a ghidonului 120 lei. 0740 199 234 Dani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Poti sa imi spui, te rog, daca ai fost multumit de toba de la vick? Greutate, cum se simte motorul cu ea, zgomot cu db killer si fara? As vrea sa comand una ptr bmw xchallenge al meu si sunt curios ce treaba fac cei de la vick. Multumesc anticipat, Popp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Astazi am vrut sa schimb uleiul din furca si cu mult succes am reusit sa stric filetul la un capacac al telescopului! Deci daca aveti in plus asa ceva, contra cost bineinteles, as fi recunoscator! Spor! Editat Aprilie 24, 2014 de klu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Astazi am vrut sa schimb uleiul din furca si cu mult succes am reusit sa stric filetul la un capacac al telescopului! Deci daca aveti in plus asa ceva, contra cost bineinteles, as fi recunoscator! Spor! Salut. Am eu . E gratis. Lasa-mi datele pe privat. Editat Aprilie 24, 2014 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Salut. Am eu . E gratis. Lasa-mi datele pe privat. trimis la noi pe forum! multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 eu am pus ulei medium de suspensii de la yacco dupa doi ani cel vechi tot yacco arata onorabil adica mai pastra nuanta verzuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 eu am pus ulei medium de suspensii de la yacco dupa doi ani cel vechi tot yacco arata onorabil adica mai pastra nuanta verzuie! Eu merg pe Motul 15w medium/heavy!Nici al meu nu arata rau dupa 2 ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Atunci cand incepe sa curga ulei pe la semeringuri se prelinge si pe langa burdufuri? Sau trebuie verificat manual desfacand burdufurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Daca galgaie, o sa vezi ulei si prin gaurilede scurgere ale burdufurilor. Altfel, trebuie sa ridici burdufurile si sa arunci un ochi. La telescoapele cu jambele sus, normale, nu prea curge ulei afara. Mai repede intra apa de ploaie sau umiditate in telescop si iti coloreaza uleiul. Imi amintesc ca, la un MZ, aveam o jamba putin lovita. Chiar cu seimeringuri noi, uleiul din telescopul respectiv isi schimba culoarea iar uleiul din celalalt ramanea curat. La telescoapele inversate, cu jamba jos, vezi imediat cand curge uleiul dar, tot asa, trebuie sa cobori ciorapeii de pe jambe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.