cristi-mic Postat Septembrie 23, 2008 Autor Share Postat Septembrie 23, 2008 Imi pare rau sa te contrazic, dar tocmai bujiile Iridium te salveaza (am avut si eu mici probleme de genul asta pina sa le pun). Alta chestie, pe vreme rece motorul nu se mai incalzeste cum trebuie (are o suprafata de racire uriasa, sa mearga in desert), asa ca e bine sa pui un ecran la radiator care sa-l acopere minim 30%. Cu astea se rezolva toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 se ineaca bujiile, cateodata doar una si cealalta isi revine dupa 2 minute, alteori sunt moarte amandoua si trebuiesc schimbate. se intampla numai la pornirea la rece. bujii normale dpr8ea ce scrie la carte. carburatoare reglate si sincronizate. nu pun iridium pt. ca se ineaca si mai repede. in ultimul timp am mers numa in oras, cam pana in 4 mii de ture. un posesor de ST zicea ca d-aia se ineaca,mers subturat numa' in oras. ce sa fac? sa merg aiurea in ture numa ca sa se curete? nu-mi place si creste si consumul inutil. cred ca exista si alta solutie. uite aici se schimba rolurile... taie frumusel o bucata de carton care acopera 1/3 din radiator, vezi daca ai tuburile emulsoare uzate(ovalizate sau...cum a fo cazul meu, alezate!!!), baga bujii iridium si o sa fie alta viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 OK. incerc si cu iridium. la ZZR constatasem ca se ineaca mai repede decat cele normale. o sa incerc si la ST la faza cu incalzirea, da e adevarat. am constatat si eu ca acu de la apa nu mai urca nici la sfert. intrebarea e: daca suprafata radiatorului e uriasa, mai conteaza cand ai termostat si ala dicteaza cand sa dea drumu la apa in radiator? o sa ma uit sa vad daca exista termostat si in caz ca da, sa vad daca lucreaza ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 23, 2008 Autor Share Postat Septembrie 23, 2008 Termostatul lucreza OK, cu siguranta, dar e vorba si de suprafata motorului si in general a altor componente care transfera caldura. Cu un carton la radiator ar trebui sa se stea undeva spre jumate acul, si in afara de 2-3 minute la pornire o sa mearga fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 (editat) Termostatul lucreza OK, cu siguranta, dar e vorba si de suprafata motorului si in general a altor componente care transfera caldura. Cu un carton la radiator ar trebui sa se stea undeva spre jumate acul, si in afara de 2-3 minute la pornire o sa mearga fara probleme. asa mai faceam la Dacie iarna, dar asta din cauza ca erau proaste termostatele si lasau sa circule apa. eu inteleg asa: termostatul nu da voie apei sa circule in radiator decat daca are o temperatura in jur de 80 grade sa zicem. deci, indiferent de cat de mare e radiatorul apa nu are voie sa circule in radiator pana nu e fierbinte. practic o tine inchisa in motor, iar daca se apropie de temp. de deschidere incepe sa-i dea drumu cu tzaraita. (la masina mai circula in calorifer ca sa te si incalzesti si o raceste suplimentar) cel mai simpla verificare e sa desfac bushonul la radiator si pornesc motoru cand e rece. daca apa sta e ok, daca se plimba insemna ca e nasol, ori nu am termostst ori e blocat pe deschis. la KTM de ex nu am termostat si cum pornesc motoru, incepe sa se plimbe apa prin radiator. @prisihayabusa: eu am folosit Mobil one 10w-40 semisintetic la unele motorete, iar la ST am pus Procycle tot semi 10w-40. merge brici si nu e nici scump Editat Septembrie 23, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Deja ma enerveaza topicul asta... modele total diferite sub aceeasi umbrela. Si la mine da acum rateuri un cilindru si daca apas socul, se opreste. Plus ca nu mai merge kilometrajul. Achile, cred ca de-acolo era zgomotul, ca acum nu se mai aude (un lucru bun, totusi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) Deja ma enerveaza topicul asta... modele total diferite sub aceeasi umbrela. Ca initiator al topicului asta, am sa te scutesc de chinuri si am sa dau un mesaj Admin-ului si moderatorului de sectiune pentru a separa XTZ-ul 750. Altadata cand vrei sa te c... in munca si mandria mea si a altora ai putea sa iti alegi mai bine cuvintele. Nu te opreste nimeni sa creezi chiar tu "Topicul posesorilor de XTZ 750" sau "XTZ750club.ro". Vrei sa iti spun eu care e marea problema? Ca toata lumea stie doar sa intinda mana! Aoleu, nu mai merge chestia X sau Y... Nu ma ajutati si pe mine? Ca mie imi e lene sa citesc manuale, ca mie imi e lene sa experimentez singur cu riscul de a strica, sa repar cu mana mea, sa intreb mecanici si prieteni, sa dau "SEARCH" pe forum sau chiar sa pierd cateva ore bune in care sa citesc acest topic. In afara de cativa useri ale caror posturi le citesc cu cea mai mare placere si cu gura cascata, bucurandu-ma de cunostiintele lor tehnice si experienta lor in domeniul moto, cati au si impartasit ceva concret pe acest topic? Imi cer scuze ca te-am asociat pe tine, posesor de super motor, cu noi restul, posesori de prastii intr-un cilindru... :) 50 % sunt de acord cu tine. Si ti-am spus asta din primele posturi. Modul de a iti exprima ideile... Editat Septembrie 27, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) Abia ma trezisem din somn si am citit un mail venit de pe topicul asta... nici in datele de sub avatar nu sunt completate cu ce model are si mi s-a pus pata, ca e o asa o abrambureala. Chiar daca se numesc tot XTZ, e diferenta mare intre aceste modele... si am zis-o inca de la inceput. Si n-am intins mana niciodata, pur si simplu eu am mai cerut si alte pareri, sa vad cine mai se pricepe la fiare pe acest topic Dovada ca n-am ramas niciodata pe drum cu al meu supermotor, pe care l-as schimba chiar azi cu un monocilindru, dar Honda (XR650R) Editat Septembrie 27, 2008 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) Vis-a-vis, nu ma adresam subtil tie cand am spus de cersit. Nimeni nu e perfect sa le stie sau sa le descopere pe toate. Si eu am intrebat cand nu stiam, dar asta dupa ce am incercat sa epuizez cam toate sursele de documentare. Reformuland, sunt unii care nu stiu decat sa intrebe iar de contribuit - zero barat. Editat Septembrie 27, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) Singura mea "problema" e ca sunt amestecate modelele. Sa mai zic de unele persoane cu aura de guru, care raspund doar la ce vor si doar in dodii, de parca ar detine adevarul absolut? Nu mai zic, ma duc sa dorm in continuare Hai bafta! Editat Septembrie 27, 2008 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) Din momentul acesta incep sa citesc tot topicul si sa fac o lista a linkurilor catre posturile care privesc Yamaha XTZ 750, inclusiv sau exclusiv. Ramane ca voi, posesorii de ST, sa va exprimati opinia in privinta mutarii lor (cele exclusiv ST) sau copierii partiale (cele care privesc si alte modele) intr-un topic nou sau vechi. Daca va fi vorba de un topic vechi voi decideti care sa fie acela. Dupa ce v-ati hotarat, voi scrie atat adminului cat si lui Soso pentru a le trimite lista cu posturile si pentru a le cere sa ne ajute in acest sens. Editat Septembrie 27, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 27, 2008 Autor Share Postat Septembrie 27, 2008 Eu sincer sa fiu nu prea mai inteleg cui sint adresate toate "subtilitatile", dar tinind cont de ce-a ajuns forumul asta, propun sa scrieti direct pe club (stiti voi care). Acolo sint separate pe modele, si inca se vorbeste frumos (altfel va maninca Lebadake). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 (editat) Am terminat de triat posturile cu XTZ 750. Urmare a discutiilor anterioare, vin si va intreb pe cei care sunteti posesori de YAMAHA XTZ750 SuperTenere: Sunteti de acord sa solicit admin-ului infiintarea unui topic al posesorilor de Yamaha SuperTenere, separat de acesta ? Eu sunt de acord. Va cunoasteti intre voi, asa ca sunt sigur ca va veti putea exprima parerea destul de repede. Editat Septembrie 29, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Bineinteles. Si asta doar ca sa nu se amestece informatia, nu din alte considerente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 30, 2008 Autor Share Postat Septembrie 30, 2008 OK si de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 ok. Fa-ne bisericutza noastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 salve.........as vrea sa va intreb ceva ..........in special pe tine , cristi -mic , pe tine , lebadake si alti posesori de supertenere, fosti posesori de supertenere [ahile sau cum ii mai zice acum , '''antananarivo'''' ]...........am vazut supertenere la 1300 de euro , 1900, 1600 , 1500........pe ''''bikeshop'''''.......de ce sunt asa de mici preturile, de ce este asa de mare diferenta la pret fata de africa twin?am tot citi si rascitit , m-am documentat si rasdocumentat, am intrebat pe cineva din nu mai stiu ce tara sudamericana care a mers cu un supertenere peste 200 tkm.....care este treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Ti-as zice eu, dar o sa-mi sara toti teneristii-n cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Ti-as zice eu, dar o sa-mi sara toti teneristii-n cap haidi , bre , zii, nu te sfii , ca p-aci nu prea sunt sclifositi .........ia-o pe aratura .........adica nu '''pe''' ci pa......... salve, vad ca nu mai ziceti nimic............se poate umbla la raportul dintre pinion si foaie, pentru ca motoreta sa mearga mai putin turata?ar consuma ami putin?ar merge cu viteza mai mare? salve, vad ca nu mai ziceti nimic............se poate umbla la raportul dintre pinion si foaie, pentru ca motoreta sa mearga mai putin turata?ar consuma ami putin?ar merge cu viteza mai mare?este adevarat ca supertenere nu prea porneste bine la rece?adica de-acum incolo[octombrie, noiembrie samd.......] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Daca micsorezi raportul final, scade turatia la aceeasi viteza si s-ar putea sa nu se mai atinga turatia pe putere maxima, adica sa scada viteza maxima si timpul in care ajungi pana la aceasta. Si da, a mea porneste destul de greu intr-un piston si cand pleaca si al doilea, da in nas benzina acumulata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 salut ! am avut releu ars la stenere si am luat unul nou de la KEDO special ptr XTZ , montat si incarca 16 . electricianul mi-a spus ca era cam mult , in carte scrie maxim 15,3 , am mers insa foarte putin (cca 100 km sau mai putin) cu ea asa si m-a lasat in drum . intors acasa constat ca nu mai are scanteie pe niciuna din bujii ,fise . cand scot si pun papucii cu firele de la bobina de inductie face o mica flama , aici ajunge tensiune . asta e tot ce am reusit eu ca afon sa constat . sa fi ars cdi ? multumesc ptr orice idee . mentionez ca la buton invarte motorul cum trebuie insa nu porneste (logic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 draga visavis , multumesc mult, cred ca o sa iau un transalp..........imi trebuie motocicleta si iarna, si sa stau sa incalzesc bujii...nu, multumesc, stiu de la ural...........va multumesc si voua cristi mic , lebadake, pentru pastrarea tacerii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) Cred ca ai inteles corect tacerea noastra. Un minim de respect insemna sa-ti completezi profilul cum trebuie. In plus, toata avalansa aia de intrebari de pe toate fronturile nu te avantajeaza. Pe noi oricum ne lasa rece alegerea ta intre Yamaha sau altceva. On topic: Lotru...e cel putin ciudat ca un releu nou de la Kedo sa incarce asa. Restul instalatiei e OK, legaturile la baterie sint OK, bateria e OK, conexiunile sint corecte ? O conexiune la masa (care de obicei e neglijata) poate sa-ti faca o groaza de probleme. Poti verifica TCI-ul doar prin scinteia de la bujii sau inlocuindu-l cu altul, dar fara sa mai montezi releul de incarcare (ca sa nu risti nimic). Poate ar fi mai bine sa vorbim pe forum la noi.... Editat Octombrie 7, 2008 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Cred ca ai inteles corect tacerea noastra. Un minim de respect insemna sa-ti completezi profilul cum trebuie. In plus, toata avalansa aia de intrebari de pe toate fronturile nu te avantajeaza. Pe noi oricum ne lasa rece alegerea ta un minim de respect........arata-mi, indica-mi sau spune-mi si mie pe cine am jignit eu pe forumu' asta ......nu neaparat la enduro ci si la altele .........deci minim de respect inseamna sa incerci sa inghiti multe jigniri din partea celor care nu inteleg ce vrei sa spui..........in scris este mai greu sa te faci inteles.......alegerea mea nu a fost ceva ce ai inteles tu ,din pacate ..........ceva gen clasa a doua.......eu mi-am spus exact ce aveam pe inima , ca mi-as lua un transalp daca acesta este mai bun , printre altele la pornirea la rece ...imi trebuie motocicleta si iarna.....fac naveta........chiar circula o vorba ca '''transalp porneste si cu pamant in carburatoare...... in legatura cu avalansa de intrebari , am intrebat prima data doar un singur lucru ,si anume de ce tenere costa mai putin decat africa........a , si ca sa nu uit , intr-adevar m-am luat de satanisti pe forumul asta , si cre dca de aia am si warn........intotdeauna v-am respectat , dar nu prin completarea profilului ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.