vis-a-vis Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 In primul rand... Felicitari! In al doilea rand, da si tu detalii, ce s-a potrivit si ce nu, un pret final, etc.,etc.... In al treilea, esti cel mai indreptatit sa deschizi acel nou topic si eu cred ca n-are rost sa mai zabovesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 30, 2008 Autor Share Postat Octombrie 30, 2008 1. Multumesc 2. O sa dau detalii pe tutorialul de la noi de pe site 3. Nu stiu cine se ocupa de sectiunea asta de enduro, dar Raul a facut de ceva vreme o lista separata cu topicurile ST...si inca nimic. Parc-am fi la stat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 eu as fi curios cum ai aliniat pinionul cu foaia . si vreau sa mai intreb ceva , releul cumparat de la KEDO odata pus pe stenere imi incarca 16 la 5000 de ture drept ptr care am impresia ca am belit CDI-ul . nu mai am scanteie pe nici una din fise insa electromotorul invarte bine motorul. am gasit aprindere ptr stenere la igni-tech cehia si costa numai 120 EURO . ma gandeam sa-l iau dupa ce ma conving ca asta am patit . acuma ,de ce imi incarca releul ala asa mult ? nu voi arde si aprinderea asta noua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 30, 2008 Autor Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) P e scurt, apropo de aliniere si alte chestii.....motorul este IDENTIC cu cel de pe Super Tenere. Nu e nevoie de nici o adaptare, in afara de cablurile de acceleratie. Nu stiu ce sa spun despre tensiunea aia de 16V, dar nu cred ca un releu nou ar face asa ceva. Poate nu aveai contactul la masa sau in alta parte strins bine, si atunci bateria nu-si poate face treaba de a controla tensiunea in circuit (releul baga cit e nevoie, dar poate sa si exagereze daca tensiunea bateriei nu-l opreste). Cu spuneam, am toate piesele de la motorul de ST, inclusiv aprinderea. Nu am releu de incarcare pentru ca l-am pastrat pe al meu. Editat Octombrie 30, 2008 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) daca ai un pret ptr aprindere astept un PM . multumesc. Editat Octombrie 31, 2008 de LOTRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum...74&s=1#last Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 care este ordinea de aprindere la xtz 750 supertenere multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 1, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2008 Ai o opinie pe site la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Am primit ultimele stiri de pe XTZClub Italia: http://www.xtzclub.it/news.asp#news_175 Parer?!?!?!?!?........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) Am primit ultimele stiri de pe XTZClub Italia:http://www.xtzclub.it/news.asp#news_175 Parer?!?!?!?!?........... accesso negato Editat Noiembrie 6, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 6, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) Asta pentru ca trebuie sa te inregistrezi. Si dup-aia te loveste realitatea: Yamaha nu a prezentat nici un Super Tenere 1200 la Milano...din pacate. Asta e, eu oricum nu renunt la vechitura mea pentru porcariile care apar acum pe piata (cu mici exceptii, cum ar fi Tenere 660). Editat Noiembrie 6, 2008 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Asta pentru ca trebuie sa te inregistrezi. Si dup-aia te loveste realitatea: Yamaha nu a prezentat nici un Super Tenere 1200 la Milano...din pacate. Asta e, eu oricum nu renunt la vechitura mea pentru porcariile care apar acum pe piata (cu mici exceptii, cum ar fi Tenere 660). si eu as schimba tenerele meu doar pe SUPER TENERE,dar ma multumesc cu ce am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian D Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Si eu am in calcul ca urmatorul motor sa fie Super Tenere,insa nici un BMW 1200GS nu ar fi rau Mai e mult insa de muncit pana acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 17, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2008 Hai sa punem punctul pe i cu 1200GS...e impresionant, intr-adevar, si performant, fara discutie. DAR...are o tona si nu prea poti sa-l scoti pe enduro, e fragil din toate punctele de vedere, se strica usor (citesc numai despre probleme pe aici, in conditiile in care au doar 2-3 ani. Cum o sa mai mearga peste 10 ani ?), de reparat nu poti sa-l repari singur (totul e pe calculator). E exact genul de moto care incurajeaza consumul si, mai ales, e pentru cei care au bani sa-l cumpere si apoi sa-l intretina. Eu sint din generatia veche, stiu sa pastrez un lucru si sa-l pretuiesc, si chiar daca am bani sa-mi cumpar ceva ma gindesc si cum o sa-l intretin, ca sa nu stau sa ma uit la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) Hai sa punem punctul pe i cu 1200GS...e impresionant, intr-adevar, si performant, fara discutie.DAR...are o tona si nu prea poti sa-l scoti pe enduro, e fragil din toate punctele de vedere, se strica usor (citesc numai despre probleme pe aici, in conditiile in care au doar 2-3 ani. Cum o sa mai mearga peste 10 ani ?), de reparat nu poti sa-l repari singur (totul e pe calculator). E exact genul de moto care incurajeaza consumul si, mai ales, e pentru cei care au bani sa-l cumpere si apoi sa-l intretina. Eu sint din generatia veche, stiu sa pastrez un lucru si sa-l pretuiesc, si chiar daca am bani sa-mi cumpar ceva ma gindesc si cum o sa-l intretin, ca sa nu stau sa ma uit la el. cand te dai cu Opel si spui ca Mercedesul este mult mai bun decat VW, lumea te va intreba de ce ai optat pentru Opel. Chiar, de ce? Si eu am in calcul ca urmatorul motor sa fie Super Tenere,insa nici un BMW 1200GS nu ar fi rau Mai e mult insa de muncit pana acolo! Editat Noiembrie 17, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) La EICMA am fost ... chiar nu era nici un ST de 1200 ... si sincer cred ca nu o sa fie ! Cu marele tenere desi m-am uitat lung la el ... pentru anul 2008 ...sa-i bagi 48 de cai ... dupa doua decenii in care ai avut timp sa reinvii legenda ... mie mi-ar fi rusine. E doar parerea mea, cred ca se putea face mult mai mult, cred ca numele "tenere" merita mult mai mult. edit: referitor la Dominator ... am numai amintiri frumoase, este un motor superb, dar mai exista si altceva Editat Noiembrie 23, 2008 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 24, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2008 Pot sa mai spun o data ca nu se mai fac motociclete ca pe vremuri ? Nu ca as regreta ceva, dar e pacat ca unele concepte s-au cam pierdut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian D Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Pot sa mai spun o data ca nu se mai fac motociclete ca pe vremuri ? Nu ca as regreta ceva, dar e pacat ca unele concepte s-au cam pierdut. Sunt de aceasi parere!Exemplu poate fi dat si noul Tenere:plastic si iar plastic....Iar aspectul ''futurist'' nu-mi place deloc! Toti producatori iau in calcul doar aspectul comercial! Evolutie sau involutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 24, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2008 De fapt e adaptare la piata. Si e modul perfect de a intra in criza. Ceea ce se si intimpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 noul Tenere:plastic si iar plastic....Iar aspectul ''futurist'' nu-mi place deloc! Toti producatori iau in calcul doar aspectul comercial! Evolutie sau involutie? perfect de acord si pana o sa ma tina vaca nici nu ma gandesc s-o schimb cu altceva eventual sa-i cumpar un fratior mai mic pentru enduro mai hard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Apropos de consum, la XTZ 750 - 7,2 l/100 km la viteza medie de 90-100 la ora la drum lung e un consum normal ? mi se pare cam mult. Pana si Virago de 1000 consuma 6,5 l. E adevarat ca e f.confortabila in comparatie cu monocilindricele enduro si destul de puternica , desi rapoartele pana la viteza 5 mi se par cam scurte, apropiate de tt 600, care insa consuma 4,5-5 la drum lung....e o diferenta. Se poate ,reduce cumva ? Nu in detrimentul puterii, bineinteles... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 merge un consum mai mic decat scrii tu acolo ptr vitezele acelea . eu am scos un 6,5% la viteze mai mari (130-140 aproape constant pe A1) si cu putine bagaje ,fara pasager si cred ca poate si mai bine de atat. poate mergi turat sau trebuie sa reglezi carb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 (editat) Apropos de consum, la XTZ 750 - 7,2 l/100 km la viteza medie de 90-100 la ora la drum lung e un consum normal ? mi se pare cam mult. Pana si Virago de 1000 consuma 6,5 l. E adevarat ca e f.confortabila in comparatie cu monocilindricele enduro si destul de puternica , desi rapoartele pana la viteza 5 mi se par cam scurte, apropiate de tt 600, care insa consuma 4,5-5 la drum lung....e o diferenta. Se poate ,reduce cumva ? Nu in detrimentul puterii, bineinteles... se poate si mai putin: 6% cu pasager si muulte bagaje. mers intre 90-150km/h. vezi pe www.tenereclub.ro mai multe info P.S. daca la ST ti se par rapoartele scurte cu plaja de turatie intre 2000 si 8000 ce sa mai zicem de monocilindre.... cred ca doar TI SE PAR scurte n-ar strica sa verifici nr. dintilor de la foaie/pinion sa vezi daca-s standard Editat Decembrie 8, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 se poate si mai putin: 6% cu pasager si muulte bagaje. mers intre 90-150km/h.vezi pe www.tenereclub.ro mai multe info P.S. daca la ST ti se par rapoartele scurte cu plaja de turatie intre 2000 si 8000 ce sa mai zicem de monocilindre.... cred ca doar TI SE PAR scurte n-ar strica sa verifici nr. dintilor de la foaie/pinion sa vezi daca-s standard sau chiar banalul filtru de aer in cazul in care culoarea bujiei nu te lamureste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Nu e publicitate. Stiu motocicleta asta si este superba. Cu km nu stiu cum sta. 2000 oi.ro . M-am gandit ca poate va intereseaza : /index.php?...p;#entry1613193 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.