Sari la conținut

BIG MOMMA Bikes !


metaxa
 Share

BIG bikes  

86 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

v max e power cruiser,ceva gen road dragster

n o compara cu naked urile clasice

 

Hmm...m-am dat cu el in Germania si numai cruiser nu e...e power-naked,iar tipu' care il avea a vrut inainte sa-si ia V-max un XJR...da' s-a razgandit tocmai din cauza calitatilor enumerate mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

v max e power cruiser,ceva gen road dragster

n o compara cu naked urile clasice

 

Eu zic sa cauti niste reviews cat mai complexe. Asa ca arunca fiecare un argument in vant, mai mult sau mai putin la misto, e aproape egal cu zero.

 

Iti vin in ajutor cu 4 linkuri dar te-as sfatui sa mai cauti ca sa iti poti forma o parere cat mai obiectiva. Parerea mea e ca motocicletele is prea apropiate ca performante si caracteristici ca sa existe un lider clar detasat.

 

Yamaha XJR 1300

 

Honda CB 1300 S

 

Suzuki GSX 1400

 

Kawsaki ZRX 1200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...m-am dat cu el in Germania si numai cruiser nu e...e power-naked,iar tipu' care il avea a vrut inainte sa-si ia V-max un XJR...da' s-a razgandit tocmai din cauza calitatilor enumerate mai sus.

 

 

V-MAX`u nu intra in aceiasi categorie de nakeduri clasice :P...este power cruiser toata ziua :scratch:

 

Ba mai mult, gusturile nu se discuta. M-am dat cu V-Max si nu mi-a placut :huh:....mobra arata foarte bine si sunt constient ca face multe, dar nu e pe gustul meu

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit destule review uri

si nu cred ca scopul topicului e sa declare un castigator detasat

sau ma insel?

 

 

nu te inseli :scratch:

 

Scopul este sa aflu care va place voua/care ati alege-o si de ce ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XJR-ul, pe criterii estetice mai mult. Asta deoarece la performante/calitate nu exista intre ele diferente majore. Despre Kawasaki nu prea stiu multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana acum vad ca sunt mai multi care opteaza pentru... `onda

 

 

 

discriminare .... pentru ca ...vorba aia "honda e honda" ...toti merg pe premiza asta! (cateva exceptii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca sunt detinatorul unei frumoase xjr galben cu negru, optiunea mea pentru primul loc e clara. (poate ar fi fost mai fain sa pui o poza galben cu negru).

Pe locul doi, as alege honda, pentru simplul motiv ca pe kawa nu m-am dat, iar pe banditul incercat la reprezentanta stateam ca pe nuci.

Asa ca, locurile trei si patru sunt kawa si suzuki, fara a numi care pe ce loc e (:scratch:)).

 

Referitor la criterii, am ales xjr, pentru ca:

- e o motocicleta frumoasa;

- am prins-o la pret bun;

- din prima m-am simtit pe ea ca acasa

- la toti le era frica de ea, ceea ce m-a provocat.

 

de performante nu prea stiam la momentul cumpararii,decat chestii generale sau informatii exagerate de la alti motociclisti, insa acum nu as da-o decat pentru o alta xjr, deoarece:

 

- e foarte stabila;

- e mult mai manevrabila decat toate motocilcetele ce le-am incercat eu;

- mi-a iertat multe greseli;

- stau confortabil pe ea;

- ma depasez 95% in oras;

- toti intorc capul dupa ea;

- nu scutura;

- de fiecare data cand ma dau cu ea, parca o descopar din nou;

- are frane foarte bune.

 

nu sunt pilot de curse si nu imi place sa ma dau tare, insa uneori, pe distante scurte ii dau liber la caluti, de la 0 pana pe la 70-80 la ora si mie imi ajunge adrenalina...

 

Chiar imi amintesc ziua cand am luat-o, am fost cu un prieten care e motociclist de vreo 20 de ani, sa o incerce si el, si sa vada chestii, care poate mie imi scapa. A facut o tura, iar cand s-a intors, avea un zambet larg pe buze. .... Nu am mai stat prea mult pe ganduri. :D

 

Despre banditul incercat la reprezentanta pot doar sa spun ca din momentul in care m-am suit pe el m-am simtit neconfortabil (poate si pentru ca m-am dat jos de pe xjr cu 5 min inainte). Rezervorul ma jena la abdomen, mainile stateau aiurea pe ghidonul ala, iar genunchii aveau o pozitie parca nefireasca pe motor. Ma refer la adanciturile laterale de pe rezervor. La xjr, parca au fost sculptate pentru mine. Pe bandit, genunchii erau mai sus, si ma jena dunga superioara a adanciturii.

Nici nu am mai vrut sa ii dau cheie, pentru ca mi-a displacut de la inceput.

 

Referitor la Honda, un prieten are cb 750, un model clasic foarte, foarte frumos, care merge bine, arata bine, m-am dat cu ea, e perfecta, numai ca pentru mine (1,80 m si 100 kg) parca e un pic cam mica. Daca la 750 arata si merge asa bine, banuiesc ca si modelele cu cilindree superioare arata si merg cel putin la fel de bine. Insa nu am avut ocazia sa conduc modelul din imagine.... asa ca parerea mea se bazeaza pe intuitie. ca frumusete, honda au avut intotdeauna un farmec clasic. Sa nu mai spunem de sunetul deja consacrat al motorului si tobelor honda.

 

Kawasaki nu am avut ocazia sa conduc niciodata, insa modelul expus e chiar urat in comparatie cu celelalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am votat honda pentru ca estetic imi place cel mai mult! foarte aproape a fost yamaha la gusturile mele. criteriul principal a fost designul, de restul nu ma pronunt ca nu sunt in masura. in unives moto e un review despre catva nakeduri mai exact retro clasice unde au fost si astea. foarte interesant, si placut ca nu s-au pronuntat care ar fi cea mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai masiva e Suzuki...din toate punctele de vedere,doar ca usor depasita de vreme,toate sunt...fara suparare. Cu o suma apropiata iti iei un V-max...care pe langa faptu ca e o superclasica,e naked,e in V...cuplu de camion si desigur 140 de caluti :scratch:

 

Pai cam asta e ideea, sa fie depasite de vreme. :D Adica sa nu arate ca niste aschii colorate care sa-ti intre intre booci. Pt ca sunt unii mai nostalgigi asa, la care le place genu asta de motorete, mai retro. Ce mai exact inseamna pt tine ca sunt depasite de vreme? Tot fara suparare. V-maxul ala de care zici tu (banuiesc ca vb de modelul vechi) este ca nuca in perete intre cele 4 enumerate mai sus. Nu are cum sa fie din aceasta categorie, pt ca V-max e o categorie in sine. Categoria unei motorete f puternice si f proaste cand vine vorba de luat o curba, doua sau de franat puternic. Si ai sa ramai surprins dar V-max nu atinge cuplul unui GSX 1400, mai bine zis ii lipsesc vreo cativa Newtoni pana acolo. Asa ca, cuplul de camion il au altele. Da, asa este, nu mi place V-max. :P

 

 

Referitor la criterii, am ales xjr, pentru ca:

- la toti le era frica de ea, ceea ce m-a provocat.

Care toti?

 

 

Ontopic:

 

As alege GSX 1400, pt ca e mama lor (cel mai odrinar COI, bloc motor superb, mare, lata si confortabila), urmata de XJR pt ca e frumoasa si ea si prelucrata la un nivel inalt, poate cea mai buna finisare. Daca e sa vb doar de raportul pret/calitate-performante e clar ca GSXu rulz. De ZRX nici eu nu prea stiu multe insa din presa germana stiu ca e un motor reusit si f potent, cu un cerc de fani inraiti mare. CB 1300 e ultima pe lista mea pt ca:

 

1. E Honda

2. E desenata cu picioarele (cel mai odios bloc motor pt un naked, codita care e ca mucii'n gard prin dizainu si forma ei, nu se armonizeaza cu restul motoretei si deloc cu stilul retro)

3. N-are racire pe aer-ulei.

 

am votat honda pentru ca estetic imi place cel mai mult! foarte aproape a fost yamaha la gusturile mele. criteriul principal a fost designul, de restul nu ma pronunt ca nu sunt in masura. in unives moto e un review despre catva nakeduri mai exact retro clasice unde au fost si astea. foarte interesant, si placut ca nu s-au pronuntat care ar fi cea mai buna.

 

Am citit si eu testul si mi se pare jenant.

Extras:

 

"Era de asteptat ca ambii cvadricilindrii japonezi (se refera la XJR 13 si CB 13) sa fie imbatrabili la capitolul puterii, deloc hotarator totusi in aceasta categoie (yeah, right), dar ceea ce surprinde negativ este dezvoltarea unui cuplu apreciabil doar de catre propulsoarele V-twin Ducati si Harley-Davidson".

 

Adica XJR la 107 CP si 116 NM si CB la 121 CP si 123 NM saracele sunt cam submotorizate si surprind cam negativ. Noroc cu V-twinurile de Ducati GT 1000 cu 83 CP si 83 NM (un cuplu fenomenal, dea dreptul horror), si Harley XR 1200 cu 90 de cai si 100 NM, alte valori record. Ba, ne lasati? Nu sariti la gatu meu ca nu sunt de parere ca, categoria asta tre sa fie cea mai reising si avantgardista. Corect, fiecare cu aia masii si cu ce-i place, ce-l reprezinta. Sa traiasa si un XR 1200 sau GTu ala, da hai sa nu batem campii si sa scriem corect.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu testul si mi se pare jenant.

Extras:

 

"Era de asteptat ca ambii cvadricilindrii japonezi (se refera la XJR 13 si CB 13) sa fie imbatrabili la capitolul puterii, deloc hotarator totusi in aceasta categoie (yeah, right), dar ceea ce surprinde negativ este dezvoltarea unui cuplu apreciabil doar de catre propulsoarele V-twin Ducati si Harley-Davidson".

 

Adica XJR la 107 CP si 116 NM si CB la 121 CP si 123 NM saracele sunt cam submotorizate si surprind cam negativ. Noroc cu V-twinurile de Ducati GT 1000 cu 83 CP si 83 NM (un cuplu fenomenal, dea dreptul horror), si Harley XR 1200 cu 90 de cai si 100 NM, alte valori record. Ba, ne lasati? Nu sariti la gatu meu ca nu sunt de parere ca, categoria asta tre sa fie cea mai reising si avantgardista. Corect, fiecare cu aia masii si cu ce-i place, ce-l reprezinta. Sa traiasa si un XR 1200 sau GTu ala, da hai sa nu batem campii si sa scriem corect.

e vorba si de curba de cuplu (putere). cati newtoni pune jos una la 3000rot/min si cat cealalta? cat la 2000, cat la 5000 si cat la 8000? cat de uniforma este aceasta curba? dau un ex (poate deplasat pt unii): masinile americane. desi statistic vorbind, pe hartie, cifrele nu sunt impresionante, mare parte din putere este distribuita mult mai uniform si pe o plaja mai larga de turatie. atunci sa nu te mire ca performantele efective pe strada (nu pe hartie) sunt aceleasi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vorba si de curba de cuplu (putere). cati newtoni pune jos una la 3000rot/min si cat cealalta? cat la 2000, cat la 5000 si cat la 8000? cat de uniforma este aceasta curba? dau un ex (poate deplasat pt unii): masinile americane. desi statistic vorbind, pe hartie, cifrele nu sunt impresionante, mare parte din putere este distribuita mult mai uniform si pe o plaja mai larga de turatie. atunci sa nu te mire ca performantele efective pe strada (nu pe hartie) sunt aceleasi...

 

Corect. Si mai e vorba si de raportul cuplu/kg. GSX, XJR, CB, is monstrii destul de grei.

Eu am ales GSX 1400 pentru ca vorba lui Empu, are cel mai coios bloc motor, si mare si frumos. Linia motocicletei e superba, la fel si coloristica. XJR-ul e aproape la fel insa GSX-ul mi se pare ca e si o idee mai mare si mai impozant. A si inca un detaliu important, are un pret incredibil de bun, cu peste 2000 de euro sub al XJR-ului!

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vorba si de curba de cuplu (putere). cati newtoni pune jos una la 3000rot/min si cat cealalta? cat la 2000, cat la 5000 si cat la 8000? cat de uniforma este aceasta curba? dau un ex (poate deplasat pt unii): masinile americane. desi statistic vorbind, pe hartie, cifrele nu sunt impresionante, mare parte din putere este distribuita mult mai uniform si pe o plaja mai larga de turatie. atunci sa nu te mire ca performantele efective pe strada (nu pe hartie) sunt aceleasi...

 

Nu stiu daca m-ai inteles bine. Daca stii testul cu pricina si te te uiti pe poza cu, cubele de putere si cuplu ai sa observi la ambele faptul ca cele doua japo sunt la ani lumina peste celelate motorete nu numai la putere cat si la cuplu, la orice regim. Incepand de al turatia de relanti vacile alea facute de orezari sunt peste harley si ducati cu V-twinurile lor "cu cuplu apreciabil", la orice turatie. Ducati 1000 GT are cuplu ala maxim de 83 NM (slabut pt un V2 de 1000 care oricum nu merge nici pe HP, parerea mea) la 6000 rpm!!!, Harleyu are aia 100 NM (aceasi poveste) la 3600. CBul are 123 la 5900 iar XJRul 116 la 5800. Nu mi spune acum ca dezvolta cuplul la turatii mari pt ca aici e vb de varful de cuplu iar cele doua dezvolta la 2000 cam 80-90 NM (adica kakalau), oricum peste celelalte. Acum plm... cat de pensionar sa fii sa nu fii in stare sa-l tii macar in 2500 de ture, inca putin si-ti moare motoru in mers ca asa vor koaiele sa mearaga cu 30 cu a 5-a. :scratch: Nu cred ca poate cineva spune ca XJR sau CB sunt polizoare de turatie care nu trag (demential) de jos. Daca si alea sunt prea turate, io zic ca omu ar trebui sa lase motoretismu si sa-si ia Golf Diesel. Si inca o info interesanta... Bandit 1250 are cam 115 NM la... 3700 rpm. Corect, nu intra in aceasta categorie si nici nu figureaza in testul mentionat, dar daca ar fi participat... i ar fi gasit testerii din franzela cusur. Probabil ca nu are caracter, ca nu-ti vibreaza bilutele pe el in mers sau nu-ti sar suruburile de pe el. Sau poate chiar ca dezvolta prea mult cuplu la un regim atat de jos, nereprezentativ pt un 4L. Ideea pe care incerc sa o exprim este ca testerii germani care au facut testul si pasionatii astia (ca sa nu imi bat joc de temenul de jurnalist) de la UM ce traduc cu capul (unul dintre ele, nu zic care) teste facute de niste baieti nu sunt obiectivi. Adica de ce sa zica, "Da domn'le astea 4L, adica japo (lipsite de caracter cu motoare de masina bla bla stiim noi), le distrug pe astea rafinate si exotice si nobile atat la putere cat si la cuplu si sunt facute perfect, ca niste ceasuri elvetine, tehnic vorbind." Si apoi sa zica, "da intr-adevar, noua ne plac insa mai mult V2urile ca o lucrat Luigi la el si nu Takayoshi si o pus mai multa pasiune in munca lui si ne place noua mai mult cum suna V2, ca asa suntem noi mai trecuti de varsta a 2 a si ne place sa fiim jurnalisti moto si sa zicem cum ii cu gusturile si cu alea alea". Nu tati, tre sa vina cu beshini de genu... ca surprind negativ toate si ca cuplu apreciabil dezvolta doar Ducati si Harley. F tare! Vorbeste de la sine dyno-runul. :D Pai plm.. daca ziceau ca le bat japo de le asculta cu urecea nu mai pupau aia veci pururi macaronisme si americanisme la teste. Chiar si in germania se umbla cu "Sarut-maineile, ce mai faceti?".

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca m-ai inteles bine. Daca stii testul cu pricina si te te uiti pe poza cu, cubele de putere si cuplu ai sa observi la ambele faptul ca cele doua japo sunt la ani lumina peste celelate motorete nu numai la putere cat si la cuplu, la orice regim. Incepand de al turatia de relanti vacile alea facute de orezari sunt peste harley si ducati cu V-twinurile lor "cu cuplu apreciabil", la orice turatie. Ducati 1000 GT are cuplu ala maxim de 83 NM (slabut pt un V2 de 1000 care oricum nu merge nici pe HP, parerea mea) la 6000 rpm!!!, Harleyu are aia 100 NM (aceasi poveste) la 3600. CBul are 123 la 5900 iar XJRul 116 la 5800. Nu mi spune acum ca dezvolta cuplul la turatii mari pt ca aici e vb de varful de cuplu iar cele doua dezvolta la 2000 cam 80-90 NM (adica kakalau), oricum peste celelalte. Acum plm... cat de pensionar sa fii sa nu fii in stare sa-l tii macar in 2500 de ture, inca putin si-ti moare motoru in mers ca asa vor koaiele sa mearaga cu 30 cu a 5-a. :D Nu cred ca poate cineva spune ca XJR sau CB sunt polizoare de turatie care nu trag (demential) de jos. Daca si alea sunt prea turate, io zic ca omu ar trebui sa lase motoretismu si sa-si ia Golf Diesel. Si inca o info interesanta... Bandit 1250 are cam 115 NM la... 3700 rpm. Corect, nu intra in aceasta categorie si nici nu figureaza in testul mentionat, dar daca ar fi participat... i ar fi gasit testerii din franzela cusur. Probabil ca nu are caracter, ca nu-ti vibreaza bilutele pe el in mers sau nu-ti sar suruburile de pe el. Sau poate chiar ca dezvolta prea mult cuplu la un regim atat de jos, nereprezentativ pt un 4L. Ideea pe care incerc sa o exprim este ca testerii germani care au facut testul si pasionatii astia (ca sa nu imi bat joc de temenul de jurnalist) de la UM ce traduc cu capul (unul dintre ele, nu zic care) teste facute de niste baieti nu sunt obiectivi. Adica de ce sa zica, "da domnle astea 4L, adica japo (lipsite de caracter cu motoare de masina bla bla stiim noi), le distrug pe :scratch: am citit un articol in univers moto in care se poveste de un neamt sonat care a mai umblat putin la un motor de gsx 1400 si l-a facut de 1500 de cmc ........avea un cuplu atat de urias incat calatoria cu aceasta motoreta era asemanata cu calatoria pe ghiulea a baronului munchaussen.......

Editat de jenifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De masinile americanu zic nimic. Ma lasa rece. Dar nu cred ca este o paralela f reusita pt ca alea americane sunt mizerii la orice capitol. Adica comparativ cu una europeana sau japoneza... nu sunt nici performante (chestii de genu motor de 3,8 L cu 150 de cai, si macar cuplul de care zici de l-ar avea, dar nu l-au toate), consuma galeti de benzina doar la pornire si la relanti deci eficienta f scazuta, se conduc ca niste camioane si sunt muci la manevrabilitate, agilitate etc. De finisaje oricum nu mai vorbim. Eu cred ca la moto diferentele intre concepte sau tari de origine sunt mai mici. Adica la moto fiecare zic intr-o directie fara a fi complet in cooru gol la alte capitole. Adica unele le zic mai mult cu poveste cu caractere, exotism, temperamente, altele sunt cu performatele, eficienta etc etc. Da masinile america, sincer, nu prea vad unde ar da vreun impuls.

 

Te rog nu veni cu exceptii gen.. da' Corvette o masina sport eficienta si f ieftina etc, pt ca alea sunt exceptii. Eu vb in linii mari.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] Ideea pe care incerc sa o exprim este ca testerii germani care au facut testul si pasionatii astia (ca sa nu imi bat joc de temenul de jurnalist) de la UM ce traduc cu capul (unul dintre ele, nu zic care) teste facute de niste baieti nu sunt obiectivi. Adica de ce sa zica, "Da domn'le astea 4L, adica japo (lipsite de caracter cu motoare de masina bla bla stiim noi), le distrug pe astea rafinate si exotice si nobile atat la putere cat si la cuplu si sunt facute perfect, ca niste ceasuri elvetine, tehnic vorbind." Si apoi sa zica, "da intr-adevar, noua ne plac insa mai mult V2urile ca o lucrat Luigi la el si nu Takayoshi si o pus mai multa pasiune in munca lui si ne place noua mai mult cum suna V2, ca asa suntem noi mai trecuti de varsta a 2 a si ne place sa fiim jurnalisti moto si sa zicem cum ii cu gusturile si cu alea alea". Nu tati, tre sa vina cu beshini de genu... ca surprind negativ toate si ca cuplu apreciabil dezvolta doar Ducati si Harley. F tare! Vorbeste de la sine dyno-runul. :scratch: Pai plm.. daca ziceau ca le bat japo de le asculta cu urecea nu mai pupau aia veci pururi macaronisme si americanisme la teste. Chiar si in germania se umbla cu "Sarut-maineile, ce mai faceti?".

 

Foarte frumos spus. Cam asa e, motoarele 4L sufera de niste prejudecati idioate. Nu stiu cum ar putea fi un XJR sau un CB inferior d.p.d.v. al cuplului fata de XR 1200, care are "doar" 250kg la gol! A se observa cam cat cuplu are CB 1300 in graficul de mai jos, incepand cu 2000 de rpm.

 

41115a8b8cfec7e6edb85df9725ce726.jpg

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ridicam topicul pt ca merita motoretele astea.

 

 

Care-i mama lor? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...