Sari la conținut

Turbo Pe Nipru


axi
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 101
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru turbo ai nevoie de turatie ridicata,

Gresit, vezi diesel. Nu turatia e problema

Motorul crapa din cauza materialelor slabe (cu turbo ai explozie muult mai puternica in piston) si a incapacitatii de a evacu caldura suplimentara produsa prin supraalimentare (arzi mai mult gaz - tre sa ai racire mai eficienta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am vzut supape si biele iesind din motor la dnepr nu ma mira daca ihi bagi turbo sa-i sara arborele....mai bien tine-o asa originala si regleaza-o bine

Inca nu am nipru, dar vreau sa-mi cumpar si m-am gandit la aceasta chestie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si in plus pt. turbo iti trebe sistem de injectie....in nici un caz asta nu se face pe carburator

Tzeapa!!!!

nu iti trebuie injectie, merge perfect cu carburatie. vezi renault 5 turbo, GPZ 750 turbo (anii 80), Oltcit turbo (2004? www.oltcit.ro)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se face totul bine biele pistoane si multe altele rezista fara probleme....este domnul KEROSEN pe forum ce are pus turbo pe nipru

el va poate da mai multe detalii

 

va salut

L&R

roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca totul iasa bine, si pana acum a iesit la vara o sa vedeti si voi un nipru cu turbo.

Au fost asa modificate: pistoane, biele echilibrate, galerii de adminise carburatoare care suporta turbo. cruce si cardan. Viteza nu creste prea mult dar creste cuplul. CEla care detine acest nipru este Kerosen cel care se ocupa cu paintbrush. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne fiind in cunostiinta de cauza, vreu parerile voastre :crack:

MULTZAM

Daca esti din Alba, sigur ai auzit povestile lui Cosmin (KEROSEN) :baldy: lasal pe el sa iasa cu niprul lui turbo :P daca va merge vre-o data :lol: si vei trage concluzii.Tu mai crezi in povesti??? :smoke:Eu nu.Eu totusi am o experienta in modificari la nipru si la motor.post-7611-1132523747_thumb.jpg http://alexart.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui turbo la nipru sigur trebuie si un sistem de frinare pe care sa te poti baza ....

Iar consumul .... 20l/100 km? :P

alta chifla

Motoarele turbo au randament mai bun decat cele aspirate, Deci in acelasi regim ca un motor normal va consuma mai putin.

 

Daca totul iasa bine, si pana acum a iesit la vara o sa vedeti si voi un nipru cu turbo.

Au fost asa modificate: pistoane, biele echilibrate, galerii de adminise carburatoare care suporta turbo. cruce si cardan. Viteza nu creste prea mult dar creste cuplul. CEla care detine acest nipru este Kerosen cel care se ocupa cu paintbrush.

Si cu supapele de evacuare cum sta? ca acolo creste temperatura rau de tot si o sa le topeasca.

S-a pus turbo de renault 5 pe dacia ( motoarele de 1,4 sunt aproape identice) si dupa un sprint de 100m au iesit bielele prin bloc din cauza materialului nasol. Deci fiabilitatea......... e si asta de evaluat

 

cuplul crescut e o consecinta a cresterii puterii si deci si a vitezei maxime posibile. Pt cuplu mai mare la ture joase - compresor mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De tot.

 

vorbitzi fara sa avetzi habar de ce inseamna sa pui turbo pe un motor.-oricare ar fii el- eu la asta lucrez acum, shi chiar e un topic la momentul potrivit.

inainte de a monta efectiv turbina se modifica motorul complet.normal ca nu rezista motoarele stock la o presiune dubla in camera de ardere.

dupa cum urmeaza:

- sistemul de ungere- se mareshte debitul+ racire la ulei+ circuit de ungere pt turbina+ baie de ulei marita

- se decomprima un pic motorul ca se compenseze creshterea de presiune din boost

- se schimba: pistoane, segmentzi, boltzuri, biele, cuzinetzi, rulmentzi,supape, ghiduri,-cu altele ,numai de nipru nu!

- se schimba sistemul de aprindere cu unul mai eficient de ex electronic pe senzor

- se confectzioneaza alte galerii de admisie shi de evacuare care sa includa turbina in circuit

- se ia un carburator dublucorp ce se poate regla pentru turbo

- se schimba toate simeringurile shi alte maruntzishuri de prin motor

o sa va tzin la curent cu lucrarea pe masura ce va evolua. acum poze cu turbina- e luata de pe un Daihatsu Charade cu motor de 980cmc turbo intercooler benzina -in trei pistoane

post-1567-1132528546_thumb.jpg

post-1567-1132528578_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbitzi fara sa avetzi habar de ce inseamna sa pui turbo pe un motor.-oricare ar fii el- eu la asta lucrez acum, shi chiar e un topic la momentul potrivit.

inainte de a monta efectiv turbina se modifica motorul complet.normal ca nu rezista motoarele stock la o presiune dubla in camera de ardere.

dupa cum urmeaza:

- sistemul de ungere- se mareshte debitul+ racire la ulei+ circuit de ungere pt turbina+ baie de ulei marita

- se decomprima un pic motorul ca se compenseze creshterea de presiune din boost

- se schimba: pistoane, segmentzi, boltzuri, biele, cuzinetzi, rulmentzi,supape, ghiduri,-cu altele ,numai de nipru nu!

- se schimba sistemul de aprindere cu unul mai eficient de ex electronic pe senzor

- se confectzioneaza alte galerii de admisie shi de evacuare care sa includa turbina in circuit

- se ia un carburator dublucorp ce se poate regla pentru turbo

- se schimba toate simeringurile shi alte maruntzishuri de prin motor

o sa va tzin la curent cu lucrarea pe masura ce va evolua. acum poze cu turbina- e luata de pe un Daihatsu Charade cu motor de 980cmc turbo intercooler benzina -in trei pistoane

 

:P

Eu am studiat o gramada de solutii de turbo pe motoare BMW mai ales ca ma cam tenteaza si pe mine o turbina pentru K-ul meu. Nu de alta, dar mai pune inca o suta de caluti pe langa cei 100 deja existenti.

 

Revenind: boxer-ul parca e nascut pentru turbo si ca dovada nemtii au pus turbo pe BMW inca din anii '40.

Cred ca un Nipru modificat cu pistoane de BMW R65 sau R60/5, un compresor mecanic si supraalimentare ar fi o solutie posibila. Dupa cum mai spunea cineva, nu trebuie uitate franele la procesul de modificare, obligatoriu macar un disc in fata!

Cine e curios cum e cu turbo-ul poate sa arunce un ochi AICI, baietii astia explica TOT, detaliat, si ei cu asta se ocupa de peste 20 de ani, cred ca au ceva experienta!

 

 

Succes si asteptam poze!

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NO bini :P

Mati convins, o sa ma MAI gandesc la acest lucru.

Oricum MULTZAM PT PARERILE VOASTRE

Eu cred ca pt a putea pune turbo pe nipru inainte toate iti trebe bani si imaginatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kerosen: o sai pui si intercooler? si overblowvalve??? la conserve cu turbo de obicei exista aceste 2

pt cei care nu stiu: intercooler = radiator care scade temperatura aerului intrat in motor... temp mai mica ====> volum mai mic ====> mai mult aer intra in motor ===> putere mai mare.

overblowvalve: din cate stiu e o supapa de siguranta, ca sa nu se distruga motorul, la un boost f mare..

 

bafta la modificari kerosene

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...