Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

E recomandat sa le cureti si sa le reglezi (sincronizezi) macar o data pe an. Daca vrei sa vezi recomandarile fabricantului vezi manualul Haynes, dar in practica fiecare isi face carburatorul cat de des crede de cuviinta.

Consum bun as zice si trage bine, cei de la Honda au spus, sa nu umblu la ele daca nu sunt probleme. Ce sa fac sa ma iau dupa manual? In privinta vitezei, am dus-o pina la 180, dar mai tragea, nu stiu cit ar lua...in general pe autostrada cel mult 150, dar prefer croaziera la 120-140 ca sa pot merge in a sasea.Am carena si parbriz, la 150 se simte nevoia sa ma las pe rezervor si sa bag ,capul la cutie' dar alte probleme nu sunt, este stabila si curentul incalzit de la motor imi mingaie genunchii. Paremi-se, este un model frantuzesc pentru Cb 500,cautati pe net(carena). Lantul nu se poate comanda la Honda original japonez, nu ar fi mai bun, dar cred mai scump?

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare !

Stiti cumva unde as putea gasi evacuare si toba de inox pentru CB500 ? Am cautat pe google si nu prea am avut rezultate bune, in principiu am gasit ateliere care vand doar toba si aia numai de carbon.

Uite pun si o poza ca sa vedeti si cum arata momentan evacuarea...

Mersi mult si asfalt uscat ! ;)

 

Salut,

Eu am toba de inox pe CB-u meu. Am dat pe ea 250 RON, si suna ingrozitor de tare. Dupa o saptamana nu am mai rezistat (tipa lumea pe strada la mine) si mi-am pus un capac pe final (un fel de DB-killer) si acum sunt f multumit.

 

Uite aici un link cu motorul cu toba de inox:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu am toba de inox pe CB-u meu. Am dat pe ea 250 RON, si suna ingrozitor de tare. Dupa o saptamana nu am mai rezistat (tipa lumea pe strada la mine) si mi-am pus un capac pe final (un fel de DB-killer) si acum sunt f multumit.

 

Uite aici un link cu motorul cu toba de inox:

 

 

Pe mine ma intereseaza mai mult evacuarea propriu-zisa, nu numai toba finala, sunt arse si ruginite si arata urat din pc meu de vedere. Tu de unde ti-ai cumparat-o ?

Am mai auzit de un tip de vopsea care rezista la 800 de grade, si ar fi si asta o alternativa mai ieftina, sa ii redau lookul original cu evacuarea neagra. Dar deocamdata sunt curios si de varianta cu inox.

Deci daca stii vreun magazin specializat te rog spune-mi si mie ;)

Editat de Sir Vlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am cumparat toba de la un service din Oradea.

Toba e din inox si are si site si ceva filtru (asa mi-a spus mecanicul). Mie mi-a vopsit o parte din evacuare (se vede si in poza) si vopseau nu s-a decojit nici pana azi (aprox 3000 km).

Problema in cazul meu a fost ca s-a modificat evacuarea si cand las de gaz si intru in frana de motor incepe sa pacaie si sa puste destul de nasol. De aceea mi-am pus un DB-killer (este un capac si evacuarea se face practic pe o teava cu diametrul mai mic).

Mai am doi prieteni cu CBR600F, care si-au pus aceasi toba si la ei suna f fain.

 

http://www.youtube.com/watch?v=WQE528-TkIM

http://www.youtube.com/watch?v=jjbzdIAZ70Y

 

post-18488-1206441554_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa imi spuna si mie cineva un consum mediu la cb 500...

 

Eu mi-am cumparat toba de la un service din Oradea.

Toba e din inox si are si site si ceva filtru (asa mi-a spus mecanicul). Mie mi-a vopsit o parte din evacuare (se vede si in poza) si vopseau nu s-a decojit nici pana azi (aprox 3000 km).

Problema in cazul meu a fost ca s-a modificat evacuarea si cand las de gaz si intru in frana de motor incepe sa pacaie si sa puste destul de nasol. De aceea mi-am pus un DB-killer (este un capac si evacuarea se face practic pe o teava cu diametrul mai mic).

Mai am doi prieteni cu CBR600F, care si-au pus aceasi toba si la ei suna f fain.

 

http://www.youtube.com/watch?v=WQE528-TkIM

http://www.youtube.com/watch?v=jjbzdIAZ70Y

 

post-18488-1206441554_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, in aproximativ 2 saptamani ma voi alatura si eu in randul posesorilor de cb 500. Am citit topicul in intregime, m-am uitat si la concurenta (gs500/er5) dar am ales pana la urma Honda, din mai multe motive. Ce as dori sa va intreb, la 1.88 si 84 kg mi se potriveste aceasta motocicleta? Mentionez ca am facut cateva ture cu motoru si dimensiunile mi s-au paru bune, nu m-a incmodat nimic. Sa fie doar o prima impresie gresita sau si cei de un gabarit asemanator stau bine pe ea.

 

nu esti deloc mare pt ea, eu am avut pasager de aprox 2.00m si 140kg(ovi_84 pt cine cunoaste) si tragea fara mari probleme :bow:

 

aaa...si daca te intereseaza e de vanzare si sunt si aproape de tine momentan (Botosani) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa imi spuna si mie cineva un consum mediu la cb 500...

Depinde foarte mult de viteza si stilul de mers, daca schimbi vitezele la 5000 si mergi constant la 100 km/h consumi 3.5 litri la 100 km, daca mergi pe autostrada cu 180 consumi peste 8 litri, in oras intre 4 (trafic lejer) si 6 (Bucuresti la ore de varf).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde foarte mult de viteza si stilul de mers, daca schimbi vitezele la 5000 si mergi constant la 100 km/h consumi 3.5 litri la 100 km, daca mergi pe autostrada cu 180 consumi peste 8 litri, in oras intre 4 (trafic lejer) si 6 (Bucuresti la ore de varf).

 

AdrianB1, tu chiar ai scos vreodata consum de 3.5/100km? Eu sub 5 nu am reusit sa scot consumul, desi in oras nu circul foarte tare.

Am facut intr-o zi 650 de km, din care 500 pe autostrada. Consumul mixt mi-a iesit 6.7 l / 100km, destul de bun as zice eu, pentru ca am tras destul de tare de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AdrianB1, tu chiar ai scos vreodata consum de 3.5/100km? Eu sub 5 nu am reusit sa scot consumul, desi in oras nu circul foarte tare.

Nu vorbesc din cărți, spun ce consumuri am avut eu personal. Am scos 3.5 în oraÂş Âşi 3.3 afară în primul sezon, afară însemna BucureÂşti-TârgoviÂşte mers într-a 6-a constant la 80 în sate Âşi 100 afară. De atunci nu am mai scăzut sub 4.5, dar acum nu mai schimb a 5-a în oraÂş ci folosesc doar primele 3 viteze Âşi merg mult mai turat. Obicei prost, dar greu de dezvățat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut CB-isti,

 

Ma dezamageste usor my sweet heart...A cam avut dreptate Adrian B1, cand a zis ca nu se prea ridica pe o roata....credeam ca face misto cu sacu de ciment in spate... :ok:

cam la 5mii de ture cu eliberarea brusca de ambreiaj cateodata se ridica putin cateodata deloc ....n-am incercat faza asta la 8 mii de ture..dar cine stie.Sant inca incepator si toate la randu lor...

Sant sigur ca nu sant singuru diliman care incearca prostii dastea asa ca va astept cu pareri...A sa stiti ca incepuse sa miroasa a ferodou incins......Mi-e cam mila de ea sincer ma gandesc sa incetez cu d-astea ca sufera....

Adrian B1, ca esti tatal nostru aici se strica repede din asa ceva???

 

Asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut CB-isti,

 

Ma dezamageste usor my sweet heart...A cam avut dreptate Adrian B1, cand a zis ca nu se prea ridica pe o roata....credeam ca face misto cu sacu de ciment in spate... :crack:

cam la 5mii de ture cu eliberarea brusca de ambreiaj cateodata se ridica putin cateodata deloc ....n-am incercat faza asta la 8 mii de ture..dar cine stie.Sant inca incepator si toate la randu lor...

Sant sigur ca nu sant singuru diliman care incearca prostii dastea asa ca va astept cu pareri...A sa stiti ca incepuse sa miroasa a ferodou incins......Mi-e cam mila de ea sincer ma gandesc sa incetez cu d-astea ca sufera....

Adrian B1, ca esti tatal nostru aici se strica repede din asa ceva???

 

Asfalt uscat!!!

 

Pffff, ai atins un subiect tabu. Eu nu am incercat inca sa merg cu CB-u meu intr-o roata, si nici nu cred ca o sa reusesc. Daca vrei neaparat sa mergi intr-o roata schimba-ti pinionul pe spate. Pune unul cu diametru mai mare, insa atunci o sa pierzi din viteza maxima, care nici aia nu e prea mare la CB.

Eu de exemplu, am fost ranit adanc in orgoliu cand m-a depasit un Ford Mondeo la 180 km/h. Eram cu gazul la max si nu mai aveam ce face. Macar daca era o masina sport nu ziceam nimik, dar chiar un Ford Mondeo :ok:

Oricum...raman un fan al CB-ului pt ca iti da satisfactii la multe alte capitole. Trebuie doar sa te impaci cu ideea ca nu e o supersportiva.

:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pffff, ai atins un subiect tabu. Eu nu am incercat inca sa merg cu CB-u meu intr-o roata, si nici nu cred ca o sa reusesc. Daca vrei neaparat sa mergi intr-o roata schimba-ti pinionul pe spate. Pune unul cu diametru mai mare, insa atunci o sa pierzi din viteza maxima, care nici aia nu e prea mare la CB.

Eu de exemplu, am fost ranit adanc in orgoliu cand m-a depasit un Ford Mondeo la 180 km/h. Eram cu gazul la max si nu mai aveam ce face. Macar daca era o masina sport nu ziceam nimik, dar chiar un Ford Mondeo :ok:

Oricum...raman un fan al CB-ului pt ca iti da satisfactii la multe alte capitole. Trebuie doar sa te impaci cu ideea ca nu e o supersportiva.

:huh:

 

ce coincidenta.............la un momendat si eu am fost depasit de un ford mondeo, doar ca io eram aproape sa ajung limita de 200 Km/h cu vant din spate, iar conservaru a trecut pe langa mine ca vantu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Staţi liniştiţi cu depăşirile la 180, motocicleta asta e perfectă pentru oraş şi e foarte bine că prinde şi 180-190, dar nu e făcută să meargă constant la viteza asta şi nici să fie agilă. Fără carenă, cu cauciucuri înguste şi doar 58 CP nu e supersport, dar în oraş e mai agilă (printe coloanele de maşini) ca un supersport. Pentru cine vrea să nu fie depăşit la 180 sau să meargă pe o roată Honda fabrică CBR 600 RR, VFR, Fireblade, XX, aveţi din ce alege. Pentru fanii CB 500 există sora mai mare şi mai modernă, CBF-ul de 600.

 

Elorian, dacă toceşti discurile sunt doar 10 EURO bucata (nu e mult), dar mai mare complicaţia cu schimbatul. Din câteva încercări nu se strică, dacă insişti poţi într-un final să o faci praf :ok:

 

Nu se ridică uşor pentru că e motocicletă pentru începători şi oameni serioşi, nu pentru cascadorii râsului. Dar de ridicat se ridică, până la urmă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Usor usor ne facem cu totii mari ... acum ceva pagini in urma am intrebat daca stie cineva un CB de vanzare, pana la urma am achizitionat unul adus din Italia, neinmatriculat si cu capacul de la ambreiaj spart si lipit cu poxipol sau ceva de gen. Beleaua mare a fost ca in momentul cand am desfacut capacul ala sa il duc la sudat, ca lipitura aia nu era de durata, am stricat din greseala senzorul de aprindere ce se gaseste in capacul ala :D la reprezentanta ii 5 mil nou am ramas :lol: cand am auzit, pana la urma am gasit pe ebay in marea britanie cu 1,2 mil, ma ajunge cam 2 mil cu tot cu transport si ar trebui sa ajunga saptamana viitoare, bineinteles odata cu operatia asta am facut si schimbul de ulei si schimbat filtrul de ulei, ca in rest cauciucuri noi, placute de frana noi, din punctul asta de vedere am ramas foarte incantat :) ... CB-ul l-am luat pentru fratele meu mai mare, care culmea ii mai mic de inaltime ca mine, si pentru el ii cam un chin sa mearga pe CB, in final cred ca o sa mai subtiem un pic din sa ... si-a luat permisul saptamana asta si a trebuit sa ii dau motorul meu sa se invete, un GPz de 550 din 86, pot sa zic ca pe al meu ii vine mai usor pentru ca e mai mic la inaltimea seii si un pic mai domol ca CB-ul, ce oricum trebuie inscris, defapt pe 1 Aprilie am programare la RAR, o sa il duc e rampa, tipul de acolo mi-a zis ca nu tre sa fie neaparat functional motorul, luminile sa ii mearga si cam atat, oricum o sa mai treaca ceva timp pana o sa ajunga motorul la proprietarul de drept, pana o sa invete fratele sa mearga o sa il cam calaresc eu, partea cam aiurea e ca de obicei, cand el nu avea permisul de A, il mai duceam pe unde avea el nevoie si ma acuza de neatentie si ca as merge repede, dar el din prima zi a luat un caine in "bot" si mi-a trantit motorul , si cica is eu neatent :D ... noroc ca mi-a harjait doar un pic capatul manetei de ambreiaj si capacul la alternator, eh si mi-a rupt o semnalizare, pana una alta ii bine ca el a scapat intreg. Pe viitor ma gandesc sa imi cumpar si eu un frate de-al CB-ului si anume CBF de 600 ... ne mai auzim pe aici, poate isi face si fratele cont, pana una alta Long live the CB :lol: :D

 

 

:ok: :huh: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Elorian, dacă toceÂşti discurile sunt doar 10 EURO bucata (nu e mult), dar mai mare complicația cu schimbatul. Din câteva încercări nu se strică, dacă insiÂşti poți într-un final să o faci praf :ok:

 

Nu se ridică uÂşor pentru că e motocicletă pentru începători Âşi oameni serioÂşi, nu pentru cascadorii râsului. Dar de ridicat se ridică, până la urmă.

 

 

Bine Adrian B1 deci io sant neserios.. :huh: stai linistit ca nu ma ataci..daca as fi facut prostii d-astea in trafic as fi de acord cu tine..dar incerc figuri din astea doar acolo unde stiu ca nu accidentez pe altii..cel mult pe mine sau my sweet heart.Eu zic asa ca orice motocicleta e pt oameni seriosi depinde de cel care o conduce cata minte are pe umeri.

Merci pt amanuntele legate de discuri.....Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, uite am si eu o mica problema de care am aflat aseara. Daca nu-mi atragea un motociclist atentia stand la stop nu-mi dadeam seama nici acum; Imi ramane stopul aprins cand apas frana de picior si cam ramane asa o perioada lunga, se stinge, iar se aprinde de nebun cateva secunde dupa care isi revine. De la frana de mana nu are nici un efect secundar, doar de la frana de picior. Mi se pare o pb destul de grava in trafic. Aveti idee de la ce ar fi ? si cum as putea remedia pb mai usor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...mai am putin si o sa termin si topicul de parcurs :huh: ,siiiiii din februarie sunt posesor de categoria a si sper ca in curand sa ma alatur si eu grupului vostru, abia astept numai ca am cateva intrebari pentru voi( de inceput bine inteles ). O sa merg sa imi cumpar un cb 500 in doua sapt sper ... merg cu un cunoscator dar nu e nici el tatal lor ca sa isi dea seama chiar de toate chestiile si atunci va intreb pe voi ... la achizitionare la ce sa ma uit, ce sa caut, care ar fi problemele lor (cb-urilor) cum sa o incerc ... si dinastea. voi stiti mai multe si sper ca ma puteti ajuta si pe mine. astept raspunsurile voastre si daca cunoasteti oferte de cb-uri bune dati-mi si mie de stire ca poate cine stie ...

asfalt uscat all :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pedala de frana ai un senzor, e posibil sa fi intrat ceva mizerie si sa decupleze cand are el chef. La maneta de frana ai un alt senzor, daca nu se aprinde cand o tragi ori e senzorul defect, ori un contact oxidat.

 

--- Mesaj completat în 31 Mar 2008 18:27 -------------

la achizitionare la ce sa ma uit, ce sa caut, care ar fi problemele lor (cb-urilor) cum sa o incerc

- Cadrul sa nu fie lovit, strambat, sudat, fisurat

- furca: sa nu curga ulei din amortizoare (pe la simeringuri)

- discul de frana: sa nu fie ovalizat sau sa aibe santuri in el

- ghidonul: sa nu aibe joc

- filtrul de ulei: sa nu curga ulei pe-acolo (greu de descoperit daca a fost proaspat spalat si nu poti merge 10-20 km cu motocicleta)

- motorul: sa nu aibe capace laterale sparte, fisurate si lipite; sa nu aibe urme de ulei; porneste usor cu socul tras la jumatate sau mai mult, e stabil in ture la relanti dupa maxim 2 minute de incalzire, nu face zgomote ciudate cand e turat (un lant de distributie + manopera e 7-800 Euro)

- cauciucurile: sunt consumabile, dar costa 200 Euro un set fata + spate; sa nu fie imbatranite (se decoloreaza in timp), crapate, adancimea santurilor pe mijloc minim 2 milimetri

- lantul: consumabil, sa nu fie ruginit sau lasat (joc maxim 3-4 cm in mijloc); pinioanele: consumabile, pot fi tocite; un kit de lant e 100-120 Euro

- nivel la ulei (daca vrea sa o vanda macar o sa ii puna ulei daca sunt probleme);

- nivel lichid de racire (mai merg unii si fara si se duc motoarele)

- placutele: sunt consumabile, nu conteaza prea tare; cele originale sunt cam 40 Euro, Lucas (foarte slabe) sunt 25 Euro

- bascula: sa nu fie lovita, stramba, sudata etc

- instalatia electrica: far, pozitie spate, semnale, stop pe frana de mana, stop pe frana de picior, faza lunga, flash; claxon

In mers:

- pe drum drept fara maini nu are tendinte de a vira stanga sau dreapta

- nu face zgomote ciudate, nici cand dai in gropi

- urca rapid in ture in primele 2-3 trepte

- poate sa faca zgomot cand schimbi viteza, dar sa nu sara din viteze, sa nu aibe fals neutral sau alte traznai: o oala de ambreiaj e aproape 500 de Euro; sa nu patineze ambreiajul (discurile nu sunt scumpe, manopera este si un mecanic auto nu e in stare sa le schimbe corect)

- semnalele sau oglinzile sparte sau crapate se pot inlocui, la fel si scaritele, ornamentele cromate (de la suruburile prinderii basculei), dar costa!

 

Altele, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca nu mai imi functioneaza faza scurta si faza lunga. Cand pornesc faza lunga se aprinde beculetul albastru de pe bord, dar farul de loc.In rest celelalte semnalizari functioneaza (frane, semnalizari stanga dreapta, pozitie).

As vrea sa intreb: 1. poate fi si alta problema inafara de bec ars?

2. Am varianta de cb full carenata, si are faru mai dreptunghiular.Cum ajung la bec?Trebuie sa iau toate plasticurile din fata jos, sau este alta metoda mai simpla?

Sanatate si asfalt cat mai uscat! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pedala de frana ai un senzor, e posibil sa fi intrat ceva mizerie si sa decupleze cand are el chef. La maneta de frana ai un alt senzor, daca nu se aprinde cand o tragi ori e senzorul defect, ori un contact oxidat.

 

<small>--- Mesaj completat în 31 Mar 2008 18:27 -------------</small><br/>

- Cadrul sa nu fie lovit, strambat, sudat, fisurat

- furca: sa nu curga ulei din amortizoare (pe la simeringuri)

- discul de frana: sa nu fie ovalizat sau sa aibe santuri in el

- ghidonul: sa nu aibe joc

- filtrul de ulei: sa nu curga ulei pe-acolo (greu de descoperit daca a fost proaspat spalat si nu poti merge 10-20 km cu motocicleta)

- motorul: sa nu aibe capace laterale sparte, fisurate si lipite; sa nu aibe urme de ulei; porneste usor cu socul tras la jumatate sau mai mult, e stabil in ture la relanti dupa maxim 2 minute de incalzire, nu face zgomote ciudate cand e turat (un lant de distributie + manopera e 7-800 Euro)

- cauciucurile: sunt consumabile, dar costa 200 Euro un set fata + spate; sa nu fie imbatranite (se decoloreaza in timp), crapate, adancimea santurilor pe mijloc minim 2 milimetri

- lantul: consumabil, sa nu fie ruginit sau lasat (joc maxim 3-4 cm in mijloc); pinioanele: consumabile, pot fi tocite; un kit de lant e 100-120 Euro

- nivel la ulei (daca vrea sa o vanda macar o sa ii puna ulei daca sunt probleme);

- nivel lichid de racire (mai merg unii si fara si se duc motoarele)

- placutele: sunt consumabile, nu conteaza prea tare; cele originale sunt cam 40 Euro, Lucas (foarte slabe) sunt 25 Euro

- bascula: sa nu fie lovita, stramba, sudata etc

- instalatia electrica: far, pozitie spate, semnale, stop pe frana de mana, stop pe frana de picior, faza lunga, flash; claxon

In mers:

- pe drum drept fara maini nu are tendinte de a vira stanga sau dreapta

- nu face zgomote ciudate, nici cand dai in gropi

- urca rapid in ture in primele 2-3 trepte

- poate sa faca zgomot cand schimbi viteza, dar sa nu sara din viteze, sa nu aibe fals neutral sau alte traznai: o oala de ambreiaj e aproape 500 de Euro; sa nu patineze ambreiajul (discurile nu sunt scumpe, manopera este si un mecanic auto nu e in stare sa le schimbe corect)

- semnalele sau oglinzile sparte sau crapate se pot inlocui, la fel si scaritele, ornamentele cromate (de la suruburile prinderii basculei), dar costa!

 

Altele, etc.

 

AdrianB1, te rog frumos sa ma lamuresti si pe mine cu o problema.

Am patit de cateva ori ca mi-a intrat si mie in neutru fals. Pana ieri am patit doar atunci cand eram pe acceleratie si schimbam repede vitezele. De obicei din treapta 3 in 4 sau din 4 in 5. Ieri a fost prima data cand mi-a intrat in neutru fals si pe perioada de franare cand am schimbat din treapta 4 in 3. Isi revine destul de repede doar la o simpla lasare de gaz, sau o actionare a ambreiajului.

Mentionez ca problemele cu intrat in neutru fals mi-au aparut de vreo 5 ori in ultimii 4000 km, si apar doar pe perioade de sprint. In regim de mers normal, fara sa trag de gaz si schimband vitezele incet, nu am avut aceasta problema

Ai putea sa imi spui daca stii cat de grava este problema, cam cat mai pot umbla cu motorul asa, ce trebuie facut???

Daca este asa cum ai scris mai sus, si trebuie sa schimb ambreiajul (500 Eu) nu stiu ce o sa ma fac. E o investitie mult prea mare . :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...