Nk155 Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 pai asta intreb, trece de R.A.R.? cum e cu normele de poluare? de ce nu ar trece de R.A.R.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Se trece ușor de RAR (e identificare, nu ITP). Trebuie să fie în stare bună și să aibe cauciucurile la dimensiunea omologată. La cele din Italia se spune că mai apare rugina, în Germania mai puțin că nu au atâtea mări în jur (umezeala sărată din zona mării e foarte corozivă, japonezii știu asta și modelele fabricate în Japonia sunt mult mai rezistente la rugină ca cele fabricate în Italia - vezi în special forumurile din UK că și ei au multă mare în toate direcțiile și se cam plâng de rugină). În plus, ia în calcul pe lângă prețul motocicletei și al transportului prețul consumabilelor: ulei (schimbat obligatoriu, cunoscătorii știu de ce), plăcuțe, cauciucuri, lanț și foi, filtre, simeringuri, ulei de furcă, lichid de frână etc. În funcție de starea lor te mai pot duce la încă 500 EUR și dacă mergi cu cauciucuri uzate nu se strică moto (riști să dai în gard, dar atât), dar la lanț uzat sau simeringuri care curg faci motocicleta praf dacă mergi cu ea așa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Se trece ușor de RAR (e identificare, nu ITP). pt motoarele de afara se face itp. sac! dar oricum treci usor cu moto. de fapt la identificare nici nu are treaba cu starea motorului, deci si tu stiai de fapt in subconstient ca se face itp, din moment ce ai vb de cauciucuri si altele . norma de poluare nu e luata in calcul decat la moto noi, neinscrise vreodata niciunde. alea trebuie sa aiba minim euro 2 (parca..) si subscru la parerea lui ta: consumabilele pot ajunge la un procent foarte mare din valoarea motorului, nu trebuie sa te lasi aburit ca "aia se schimba". se schimba dar adunate costa multisor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Eu am făcut identificarea și ITP-ul de mult timp și la mică distanță una de alta, de-aia le mai confund. Motocicletele noi trebuie să respecte normele EURO 3, există niște dispense pentru cele importate și neinmatriculate care au nevoie de EURO 2 dar nu știu detaliile, oricum nu e cazul aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ics7 Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Gasesc toba pt. cb-ut pana in 200e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Da, dacă e second hand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ukrpower Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Salut! Sunt posesor de pc 26 de f putin timp si vreau sa va intreb unde pot gasi niste piese la un pret convenabil. in primul rand imi trebuie ansamblul de bord(turometru si vitezometru) si eventualele cabluri. O alta problema in care am nevoie de ajutor este ca la intre 80-120 km/h daca accelerarea o fac rezonabil apare o trepidatie in ghidon. Sper sa imi puteti da niste sfaturi! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Salutare, are cineva idee ce model de topcase pot sa potrivesc si eu pe suportul asta ? http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=5834079qqq5828567 Am fost prin diferite magazine dar nu am gasit givi ca sa pot compara suportul cu sistemul de prindere de la topcase. O sa fiu nevoit sa comand fara sa pot verifica daca se potriveste. Asa ca daca stiti cumva un model care sigur se potriveste v-as fi recunoscator Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 Unu' cand mi-a vazut suportul a zis ca merge la orice Givi ca ar avea prindere identica indiferent de model. Nu te lua dupa mine, zic doar ce-a zis. Eu am Givi E38: cu suportul asta de prindere: Daca vrei sa faci o proba cu el, da-mi un PM. Poze cu prinderea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) Salutare, are cineva idee ce model de topcase pot sa potrivesc si eu pe suportul asta ? http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=5834079qqq5828567 Am fost prin diferite magazine dar nu am gasit givi ca sa pot compara suportul cu sistemul de prindere de la topcase. O sa fiu nevoit sa comand fara sa pot verifica daca se potriveste. Asa ca daca stiti cumva un model care sigur se potriveste v-as fi recunoscator Multumesc mult ! suport ca cel de pe wemoto am eu pe motor , asta vara si-a luat un amic topcase ul asta 10024285 de le luis si se potriveste pe suportul meu Editat Decembrie 7, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 suport ca cel de pe wemoto am eu pe motor , asta vara si-a luat un amic topcase ul asta 10024285 de le luis si se potriveste pe suportul meu Multumesc mult de sugestie Salutare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 salut, daca aduc un cb 500 din afara an <2002, pot sa il inscriu? astept oferte cu cb500 de vanzare pe PM. 10x Trece RARul daca n-are modificari in vizivile, probleme cu franele, directia, seriile, actele si daca trece ITP (asta e partea cea mai simpla). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 de curand mi-am mai achizitionat inca un cb de 500 si i-am facut un "mic" upgrade, acum are roti de cbr, furca de DR, bord si fatza de DUKE...asa ca mi-au ramas piese de vanzare...cum ar fi: roata fatza cu disc si frana brembo si cauciuc brigesone putin uzat roata spate cu disc si cauciuc nou (aproape nou) brigestone carena spate aparatoare lant ventelatoru de la radiator ataratoarea spate de sub sha, cu suportu de numar suportu lateral pt bagaje, si maneru de spate cam atat piesele sunt de pe un cb din 99 daca sunteti interesati imi lasati un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Pune și tu poze cu CB-ul mutant, să vedem ce a ieșit. Și eventual cu suporții laterali de bagaj - ce genți se potrivesc pe ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 de curand mi-am mai achizitionat inca un cb de 500 si i-am facut un "mic" upgrade, acum are roti de cbr, furca de DR, bord si fatza de DUKE...asa ca mi-au ramas piese de vanzare...cum ar fi: roata fatza cu disc si frana brembo si cauciuc brigesone putin uzat roata spate cu disc si cauciuc nou (aproape nou) brigestone carena spate aparatoare lant ventelatoru de la radiator ataratoarea spate de sub sha, cu suportu de numar suportu lateral pt bagaje, si maneru de spate cam atat piesele sunt de pe un cb din 99 daca sunteti interesati imi lasati un PM telescop spate dreapta nu ai cumva.....??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) uff, imi porneste greu motorul, invart destul de mult pana porneste , cred ca sunt de vina bujiile, ca benzina are etc.............urmeaza sa imi vina un set de bujii noi si vad dupa cum se comporta ............. la voi cum se comporta pornirea pe frig ? Editat Decembrie 16, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 uff, imi porneste greu motorul, invart destul de mult pana porneste , cred ca sunt de vina bujiile, ca benzina are etc.............urmeaza sa imi vina un set de bujii noi si vad dupa cum se comporta ............. la voi cum se comporta pornirea pe frig ? Ceva mai greu ca asta vara Dar nu ma derajeaza pentru ca eu nu mai merg cu ea pana la primavara. E mult prea frig ! o mai pornesc asa o data la 2-3 saptamani cate 5 minute sa mai circule "sangele" prin ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Eu sunt venit cu moto la servici, nu am avut nici o problemă: tras șocul la maxim, dat o cheie, pornit imediat. Nepornită de aproape o săptămână. Nu e așa frig, doar pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 (editat) de cand mi-am luat motorul de fiecare data cand l-am pornit mi-a fost frica sa nu il innec, nu de altceva dar e naspa sa demontez atatea ca sa ajung la bujii , sunt satul de montat si demontat , ca atare din martie pana acum nu am tras niciodata socul mai mult de 50 % , pentru ca vara asta daca trageam socul cam 40 %, motocicleta nu mai pornea, nu mi-am dat seama ca acum trebuie tras la maxim , am zis ca nu e necesar pentru ca temperatura de afara nu este sub 0 grade . .... astazi cand ma pregateamn sa montez bujiile noi m-am gandit ca oricum scot bujiile vechi si chiar daca o innec nu este nici o problema asa ca am tras socu la maxim cum a spus adrianB1 ca face si i-am dat la demaror, ................surprizaaaaaaaaaaaaa a luat-o la sfert ................am sarit in sus de bucurie.............. Editat Decembrie 18, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Ca sa nu o ineci, daca a murit cu socul tras, scoate socul si da-i la demaror 5-10 secunde sa scoata benzina in exces. Apoi reincerci cu socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 de cand mi-am luat motorul de fiecare data cand l-am pornit mi-a fost frica sa nu il innec, nu de altceva dar e naspa sa demontez atatea ca sa ajung la bujii , sunt satul de montat si demontat , ca atare din martie pana acum nu am tras niciodata socul mai mult de 50 % , pentru ca vara asta daca trageam socul cam 40 %, motocicleta nu mai pornea, nu mi-am dat seama ca acum trebuie tras la maxim , am zis ca nu e necesar pentru ca temperatura de afara nu este sub 0 grade . ....astazi cand ma pregateamn sa montez bujiile noi m-am gandit ca oricum scot bujiile vechi si chiar daca o innec nu este nici o problema asa ca am tras socu la maxim cum a spus adrianB1 ca face si i-am dat la demaror, ................surprizaaaaaaaaaaaaa a luat-o la sfert ................am sarit in sus de bucurie.............. ca sa nu o ineci atata timp cat ai socul tras abtine-te sa pui mana pe acceleratie chiar daca vezi ca moare.mai bine o lasi si incerci inca o data dupa 30 de sec.(cel putin).iti recomand sa il tragi de tot si sa il bagi treptat.dupa ce e bagat de tot poti sa ii dai gaz cat vrei.asta cu demontatul bujiilor am facut-o si eu vreo 2 ani pana mi-am dat seama ca se poate si fara.sper ca ti-ai luat bujii cr8 eh.multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 Eu nu am demontat niciodată bujiile în afară de schimbarea lor după 18.000 km (conform cărții de service). Vara trag șocul la 2/3, niciodată la maxim, iarna îl trag după cât de frig e afară - 3/4 dacă e mai cald, la maxim dacă sunt sub 10 grade. După ce pornește bag șocul la jumătate și plec cu ea (după 30 sec vara, 1-2 min iarna, 3-4 min dacă e foarte frig) și după ce trece indicatorul de apă de zona albă bag șocul de tot. Dacă las șocul la 1/3 nu știu de ce, dar dă să moară motorul chiar și cald, așa că între jumătate și zero nu am poziții intermediare. Mai contează foarte mult să fie carburatoarele curate și bine reglate. Altfel merge ca Oltcitul (care se înseacă foarte ușor iarna). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 Un lucru de amintit despre soc: nu toate sunt reglate la fel, pot avea un joc mai mic sau mai mare (daca s-a umblat la el) pentru ca pana la urma e vorba de un cablu, mai intins sau mai larg (dupa mecanic). Asa ca jumatate pentru mine poate insemna trei sferturi pentru altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 (editat) pe timpul iernii nu am folosit socul decat la masina pana acum, stiu cum functioneaza si cum se foloseste , la masini cel putin, cand a venit vorba de motocicleta, auzind ca multi si-au innecat bujiile la cb cand au incercat sa le porneasca cu socul tras prea mult m-am speriat si nu l-am tras suficient, mai ales ca vara se balbaia daca era tras prea tare , dar nu se balbaia din cauza socului ci din cauza faptului ca temperatura aerului este mai mare vara si motorul nu are nevoie de soc tras la maxim pentru a se incalzi , lucru pe care l-am descoperit acuma ,,,,,,,,,,,, bujile le-am demontat de 2 ori pana acum , dar niciodata din cauza ca le-am inecat pentru ca asta nu mi s-a intamplat niciodata la motocicleta , bujiile le-am demontat cand am cumparat motocicleta pentru ca le-am schimbat , numai ca cele noi s-au stricat dupa aproximativ 2500 km , din cauza ca nu erau standard ci " for high speed riding, " iar eu cum nu am mers cu ea turata prea tare , presupun ca asta a fost si cauza faptului ca s-au stricat , ulterior le-am montat la loc pe cele vechi ................... am demontat de cateva ori rezervorul si componentele de pe langa el deoarece in timp am demontat carburatoarele si carcasa filtrului de aer etc ........le-am curatat , sunt un pic obsedat ca toate sa fie perfecte , nu ma refer la praful sau luciul din exterior ci la gresat cabluri, suruburi , curatat rugina si gunoaie din cabruratoare , etc .......... Editat Decembrie 20, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 (editat) Azi a trebuit sa o pornesc dupa doua luni nepornita. Dau sa pun bateria, nu gasesc nenorocirea aia de piulita care intra in borna bateriei, cand am desfacut-o nici n-am observat ca exista vreo piulita, am crezut ca se infileteaza in borna. Noroc ca aveam flexul pe aproape, prepar o piulita, trag socul si-i dau la demaror. Porneste dupa 2-3 secunde, merge alte 30 secunde si moare. Dau din nou, nimic. La naiba, am inecat-o, tocmai eu, tocmai acum. Aprind o tigara si-mi fac planul cum sa demontez bujiile. Ma uit la carburator sa opresc benzina (cica e recomandat sa o opresti cand lucrezi la ea), si observ ca era deja pe OFF, asa o lasasem sa nu se decanteze mizeriile din rezervor in carburator. O pun pe ON, dau la demaror fara soc si o ia dupa 2-3 secunde (pana a tras benzina iar). Apoi ma sui pe ea in blugi si geaca subtire, pun casca dar fara manusi si fac o tura. Da, am degerat, dar acum iar abia astept sa vina sezonul, parca tocmai ma lasase dorul de moto. Editat Decembrie 20, 2008 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.