Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Dragi CB-isti

 

Din 20 mai ma voi alatura si eu fericitilor posesori de Honda CB 500, recunosc ca multa vreme am cochetat cu Suzuki GS 500 dar dupa ce le-am incercat pe ambele, am citit ambele forumuri am ajuns la concluzia ca CB 500 is the best! Mai fiabila si mai recunoscatoare nici nu as gasi, mai ales ca sunt incepator, am la bord doar "vasta" experienta din poligon dar conduc conserva din 1992 deci cam a pot orienta in trafic. De mentionat ar fi ca jucarica mea va fi cumparata de la colega noastra de forum Hondita500 care a avut maxima grija de ea, asadar va salut si sper sa ne vedem cu bine pe minunatele sosele ale patriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,

 

gata, CB-ul meu este pregatit de drum:

 

- schimbat ulei + filtru - 170 ROn (cu manopera cu tot);

- schimbat releu incarcare (pana la urma el era de vine);

- schimbat gumele (acum e incaltata cu Pirelli Sport Demon);

 

Overall e gata de drum.

 

O singura chestie mai am de facut si poate ma ajutati cu un sfat, vreau sa imi imbrac saua...ca e incretita de la vreme...si ma cam deranjeaza (dupa ce ploua :P). Stiti vreun tapiter?

 

Multam si asfalt uscat tuturor!

Userul Darian imbraca si transforma sei. Are si poze cu lucrarile executate. Tel. 0722564409

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi CB-isti

 

Din 20 mai ma voi alatura si eu fericitilor posesori de Honda CB 500, recunosc ca multa vreme am cochetat cu Suzuki GS 500 dar dupa ce le-am incercat pe ambele, am citit ambele forumuri am ajuns la concluzia ca CB 500 is the best! Mai fiabila si mai recunoscatoare nici nu as gasi, mai ales ca sunt incepator, am la bord doar "vasta" experienta din poligon dar conduc conserva din 1992 deci cam a pot orienta in trafic. De mentionat ar fi ca jucarica mea va fi cumparata de la colega noastra de forum Hondita500 care a avut maxima grija de ea, asadar va salut si sper sa ne vedem cu bine pe minunatele sosele ale patriei.

 

 

felicitari! ai un motor bun,, te asteapta multi km frumosi cu ea

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut ieri seara un drum Iasi - Braila de 270 km pe seara/noapte. I-am bagat ECTO de la Lukoil si mi-a luat cam 4,9% la mers intre 110-160 dar preponderent 120-130, din punctul meu de vedere motorul a fost incarcat la maxim (coburi, topcase si prietena), zic asta tinand cont de faptul ca am dat cap de vreo 3-4 ori amortizoarelor spate din cauza gropilor. E cel mai bun consum extern pe care l-am scos ever, desi era cumva de asteptat tinand cont ca bujiile si filtrul de aer sunt noi iar carburatoarele au fost sincronizate recent. Pot sa zic ca sunt extrem de multumit de el, in schimb protectie la vant slaba tare, i-am pus un parbriz si se vede doar ca imi da tot vantul in casca si mi-a vajait capul ca naiba ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri este a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta :blbl: ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva.

Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta .

Lamuritima si pe mine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri a fost a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta :blbl: ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva.

Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta .

Lamuritima si pe mine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri a fost a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta :P ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva.

Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta .

Lamuritima si pe mine :P

Mesaj completat

Mai baieti,lamuriti-ma si pe mine,ieri a fost a treia oara din acest sezon cand raman fara benzina :blbl: .Ma enerveaza faptul ca nu am indicatator de benzina(probabil nici voi)si in plus am kilometrajul in mile si ma deruteaza .Si nu stiu care este pozitia robinetului pt.rezerva.Eu il tin tot timpul pe verticala in sus.Am incercat ieri dupa ce am ramas fara benzina sa pornesc cu robinetul in fiecare pozitie si nimic.ma gandeam daca nu cumva pozitia in care este la mine tot timpul este ce de rezerva :P .Mersi .scuzati daca se repeta

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva ,am desfacut capacelul de la furtunasele de preaplin sau cum se numesc,a curs putinaapa si apoi ulei ... este normal???

Mersi de raspunsuri :blbl:

Nu are nimic, manualul chiar recomanda ceea ce ai facut tu, cam la 1000 km daca nu gresesc.

Editat de alexcatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri a fost a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta :blbl: ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva.

Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta .

Lamuritima si pe mine :P

 

 

man, nu mai fi zgarcit cand bagi benzina. Mai bine sigur decat cu regrete (suna mai bine in engl). Daca ai dubii, deschide si tu rezervoru, ca se vede nivelu de benzina in el. N-astepta pana ramane uscat pe fund :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri a fost a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta :blbl: ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva.

Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta .

Lamuritima si pe mine :P

 

Robinetul se tine pe verticala in jos, cu el in sus mergi pe rezerva.

 

Eu ma ghidez dupa "umflatura" care se vede in interiorul rezervorului in partea opusa robinetului. Cand este benzina la nivelul acesteia stiu ca mai am cam 100 km pana ajung la rezerva. Deci cam 7 - 8 litri in total.

Mesaj completat

Salut lume, fui cu cebeu la Cesar si mi-a reglat el ambreiajul, se pare ca cel ce il reglase inainte nu il reglase bine si nu debreia complet, de aici si zgomotul/socul pe care il simteam de la levier. Am facut si un schimb de ulei, ce aveam in el (ala de la care il cumparasem zise ca a fost motul 5100 10w40, eu am pus motorex 15w50, mai vascos, se incalzeste putin mai greu dar si este diferenta de la cer la pamant, nu mai aud zgomotele la schimbare cum auzeam cu fostul ulei, se simte altfel) :P

Mesaj completat

Uoameni am cam ajuns la fundul sacului momentan si vreau sa imi schimb bujiile, gasesc ceva mai ieftinache pe piata care sa ma tina acolo macar cateva luni?

 

Nu cred ca o sa gasesti bujii echivalente mai ieftine decat cele originale NGK sau Denso. Eu cel putin nu am reusit.

Cele actuale nu mai lucreaza cum trebuie?

 

Oricum un set de 2 bujii NGK CR8EH9 ajung cam 20 euro, ceea ce nu e chiar exagerat tinand cont ca in conditii normale se schimba la 24.000 km. Eu zic sa nu te zgarcesti la bani, chiar daca bate vantul prin buzunare. Bujiile sunt esentiale in functionarea corecta a motorului.

Editat de alexcatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazic, dar uite. pe louis am gasit bujii ngk pt cb 500 3,9 euro sau ceva de genul o.O

 

10035001 NGK SPARK

B8ES HONDA CB 500 T (CB500T)

 

3,35

 

Uite...primul este codul de produs, poti sa imi zici daca e buna?

CB500T e modelul anilor '70 in 4 cilindri.

Tie iti trebuie 10035031, care vad ca s-au facut 11,35 euro (eu le-am luat cu 10,50 acum 1 an).

Daca esti din Bucuresti cel mai bine da o fuga la Kronau, s-ar putea sa aiba pe stoc si sigur te pot ajuta si cu informatii legate de ce-ti trebuie. Oricum manualul zice NGK CR8EH9 sau NIPPONDENSO U24FER9.

Editat de alexcatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le poți găsi mai ieftine, în funcție de unde le cumperi. Cele mai ieftine le găseÂşti pe ebay, doar dacă vei cumpăra pachet gen ulei+filtru ulei, aer Âşi bujii. Nu se merită mai ales dacă zici că n-ai banii. Poți căuta pe site-uri să vezi unde găseÂşti cel mai ieftin, desi la 80lei nu mi se pare cine Âştie ce preț.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu diferenta dintre CR9 si CR8 e temp de functionare : 9-le functioneaza f bine si la temp mari,unde 8-ul o da in diverse.E recomandat pt motoarele de performanta care se ridica in ture multe.Dupa parerea mea ai dat niste bani in plus degeaba,sunt total nefolositoare in cazul CB-ului,insa efecte adverse nu cred sa aiba,nu ar avea de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Siiii ... cu ce va mai laudati ???

Eu am scos consum la cb de 4,5 mers 120-160 cu prietena, topcase si sidecase textile ... in rest mai nimic, in ultima perioada am mers numai cu ECTO si merge de rupe asfaltul in schimb tot vreau ceva cu protectie mai buna la vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thunder, zi-mi si mie te rog de unde ai luat anvelopele tale.

 

Salut oameni :huh: ce mai e pe la voi? Eu am mers zilele astea pe ploaie, singurul neajuns e ca am murdarit motocicleta :-<. Am si eu o intrebare, daca bruscati frana spate, astfel incat sa nu se blocheze cauciucul dar sa fie pe aproape, se aude un zgomot ca de tacanit de lant/cutie de viteze cam asa. Un baiat de aici mi-a zis ca la el nu se aude nimic, Cesar, mecanicul de pe forum mi-a zis ca e normal, e zgomot provocat de lantul de transmisie si ca se aude la toate motoretele. Voi ce spuneti?

 

Salut, anvelopele le-am luat de unde lucrez eu, sunt aduse de pe un site, m-am uitat acum, nu mai au maxxis, cele mai ieftine par a fi continental-urile, am gasit de spate la conti twist la 80 de euro iar fatza am gasit pirelli diablo la 91 de euro. Sincer mi se par cam cam ... cel de spate e cat de cat un deal ok, dar fatza e scumpa. Eu am dat 125 de euro pe set Maxxis promaxx.

 

E foarte normala treaba cu zgomotul la franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, nu stau bine cu banii, tot in jurul la 100-120 de eur ma gandeam si eu sa gasesc ceva...am gasit un site care au anvelope destul de bune la pret din ce vad dar nu stiu exact ce sa aleg, imi poti da o mana de ajutor? www.anvelopemoto.eu (PENTRU MODERATORII CARE VOR SA DEA WARN->NU ESTE RECLAMA)

Intradevar au preturi bune, dar dintre toate aleaeu mi-as lua asta pt fatza si asta pt spate , astea mi se par mie cele mai ok ... am vazut ca au si metzeler lasertec, am avut si mi se par de cacao; hidenau-rile mi se par iar de cacao, atat calitatea gumei cat si finisajele, parca sunt cauciucuri chinezesti de bazar; am vazut ca au su schwalbe, nu am probat si nici nu am vazut dar am auzit ca sunt bunicei, la pretul ala ... isi merita banii din plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ GoodKat :

Aa,pai daca sunt moca,sunt si mai bune bujiile :D.Stai linistit,nu o sa ai nici o problema cu ele.

Vorbeati de caucioace,la caucioace cate bordeie atatea obiceie,fiecare recomanda altceva.Mie Metzeler-ul mi-a facut o impresie buna,am avut un set de Metzeler Sportech M1 pe Hornet si au fost foarte ok.Singura obiectie e ca desi au fost noi,spatele mi s-a dus dupa 5500-6000 km in regim de mers normal,desi Hornetul nu e o motocicleta cu un mare cuplu.Michelin Pilot Sport si mai ales Michelin Pilot Power mi s-au parut extraordinare.F bune,aderente si rezistente pe uscat,pe ploaie nu sunt extraordinare,dar nici nu sunt slabe,as zice ok,oricum per total cele mai bune pe care le-am avut.

Pe fata la cb se poate pune cu incredere 120/70/17,cu marimea asta intrand astfel pe mainstream si beneficiind de o oferta mult mai larga

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...