Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Din pacate eu asa am luat-o ,ca sigur nu ajungea asa !

Cu plimbarile ,nu stiu ,lasa-mi pe PM un id de mess sa comunicam mai usor !

Eu acum am licenta ...de facut ,dar nu-mi arde deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

merg telescoapele fata de la o honda cb 250 la un cb 500?

Sigur nu merge, gambele la 250 is groase de 33mm iar la cb is de 37 ... iar furca nu iti recomand sa o pui de pe 250 pe 500.

 

Poti sa ii pui de CBR (PC19 si PC23) VFR 750(RC24) CB 900,GPZ 500s ,GSX 750 ES ... si multe altele ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut ! am si eu o mica problema si tot nu-i dau de cap. De cand am avut accidentul asta toamna, de fiecare data cand trec de 4000 de ture incepe sa se auda un "zbârnâit" care in mod sigur nu se auzea inainte. Mi-au verificat-o cei de la honda si mi-au zis ca n-are nimic, i-am facut si itp-ul si inca o data n-au gasit nimic. Nu reusesc sa localizez sursa sunetului si imi sta pe creier....Aveti vreo sugestie? ce as putea sa mai verific...de unde ar putea proveni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie din cauza tobei ?pe care presupun ca asta toamna nu o aveai ?

Si mie mi se pare uneori ca aud un zgomot ciudat...insa cred ca e din cauza turatiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ma numesc Mihai si azi mi-am luat prima mea motocicleta;o Honda CB 500.Nu am inca permis de categoria A,dar mai am putin pana la examen.

Am o problema mare si nu gasesc raspunsul pe nicaieri.In scoala poligonul se face in prima treapta de viteza si in rest nu-ti spune nimeni cum se schimba,cand,la ce viteza sau turatii,etcMa poate ajuta cineva in acest sens????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treapta de viteza se skimba conform stilului de mers...

Pentru un mers in oras... poti schimba linishtit in 4500-6000 Rpm, aici se va simtii si motoru ok.. vei avea si indejunsa putere s.a.m.d

Mesaj completat

Treapta de viteza se skimba conform stilului de mers...

Pentru un mers in oras... poti schimba linishtit in 4500-6000 Rpm, aici se va simtii si motoru ok.. vei avea si indejunsa putere s.a.m.d

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie din cauza tobei ?pe care presupun ca asta toamna nu o aveai ?

Si mie mi se pare uneori ca aud un zgomot ciudat...insa cred ca e din cauza turatiilor.

 

Nu este de la toba. O am de un an jumate, cu mult inaintea accidentului.

Ma gandesc ca ar putea sa fie ceva ce s-a slabit de la impactul puternic al accidentului si acum la turatii mari vibreaza, dar nu-mi dau seama ce ar putea fi.

Nu e nici de la carene sau rezervor, am facut-o bucatele si am reasamblat-o, am strans toate suruburile foarte bine pe ea si totusi zbarnaitul ala ramane ;)). E posibil sa nu fie nimic important, dar imi sta pe creier. Mai aveti vreo sugestie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misu_f : cand o sa ai exmenul e bine sa ii dai si a 2-a,sa vada ca te pricepi ,in rest mergi cum crezi / poti tu mai bine !!!

Sa te duci echipat la poligon !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La drum lung schimbi peste 4000 rpm daca mergi lejer si peste 7000 daca vrei sa faci o depasire, poti chiar sa urci la 9000. In oras eu zic totusi sa nu treci de 5000 pentru ca o sa cam urle toba si o sa fii zgomotos, mai ales noaptea. Daca ajungi vreodata sub 3000 rpm schimbi o treapta in jos, nu e motor de masina ca sa mergi la turatii prea joase si sub 3000 chiar nu ai putere si chinui motorul. Deci, mergi intre 3000 si 5000 rpm si totul e in regula.

 

Cum se schimba? Treapta 1 in jos, neutrul sper ca stii unde e, a doua in sus, a treia inca o data in sus si tot asa. Pleci de pe loc in treapta 1, accelerezi la 5000, debreiezi brusc si pana la capat, schimbi a doua, ambreiezi usor (nu ca la plecarea de pe loc dar nici ca la debreiere), accelerezi iar, schimbi iar, etc. La oprire poti sa debreiezi si dintr-a 6-a si sa o scoti din viteza (de 5 ori in jos) sau sa reduci treptat viteza si treapta de viteza pana opresti, dar la semafoare nu are sens asa ceva, debreiezi si tai gazul (simultan, o sa inveti sa le sincronizezi), tragi frana si scoti din viteza. Te obisnuiesti, e un pic mai greu cu taiatul gazului si frana in acelasi timp cu aceeasi mana, dar milioane de motociclisti demonstreaza ca se poate ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este de la toba. O am de un an jumate, cu mult inaintea accidentului.

Ma gandesc ca ar putea sa fie ceva ce s-a slabit de la impactul puternic al accidentului si acum la turatii mari vibreaza, dar nu-mi dau seama ce ar putea fi.

Nu e nici de la carene sau rezervor, am facut-o bucatele si am reasamblat-o, am strans toate suruburile foarte bine pe ea si totusi zbarnaitul ala ramane :agree:). E posibil sa nu fie nimic important, dar imi sta pe creier. Mai aveti vreo sugestie ?

 

Am avut si eu problema vibratiilor dupa o cazatura, s-a rezolvat cu sincronizarea carburatoarelor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este de la toba. O am de un an jumate, cu mult inaintea accidentului.

Ma gandesc ca ar putea sa fie ceva ce s-a slabit de la impactul puternic al accidentului si acum la turatii mari vibreaza, dar nu-mi dau seama ce ar putea fi.

Nu e nici de la carene sau rezervor, am facut-o bucatele si am reasamblat-o, am strans toate suruburile foarte bine pe ea si totusi zbarnaitul ala ramane ;)). E posibil sa nu fie nimic important, dar imi sta pe creier. Mai aveti vreo sugestie ?

 

Ce inseamna "am facut-o bucatele si am reasamblat-o" ??? Cam acelasi lucru am facut si eu asta iarna si totusi dupa 2 luni de mers aparuse un zornait ce se auzea pe la 2000 de ture uneori sau in frana de motor ... ma irita foarte tare gandul ca ar putea fi ceva in neregula cu motorul asa ca azi l-am desfacut un pic si, ce sa vezi tot corpul care tine busonul de la antigel statea in aer, piulitza de la surubul de 6 ce il tine lipsea. I-am pus piulitza si am reusit sa rup surubul :agree: ... am schimbat surubul si pare sa nu se mai auda, cel putin cat am mai mers azi vreo 10 km nu s-a mai auzit nimic ... sa vedem pe viitor cum o fi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ma numesc Mihai si azi mi-am luat prima mea motocicleta;o Honda CB 500.Nu am inca permis de categoria A,dar mai am putin pana la examen.

Am o problema mare si nu gasesc raspunsul pe nicaieri.In scoala poligonul se face in prima treapta de viteza si in rest nu-ti spune nimeni cum se schimba,cand,la ce viteza sau turatii,etcMa poate ajuta cineva in acest sens????

 

 

Nu cred ca ai cautat raspunsul asta undeva pt ca era imposibil sa nu aflii...in primu rand intreaba instructorul, ca de-aia dai bani...apoi, apuca-te si citeste pe net, gasesti video-uri, recomandari pt incepatori etc.

Ai grija cu CB-ul ca e greu si nervos comparativ cu alea pe care se face scoala. Eu cand l-am scos prima data am cazut (aveam ceva pauza de cand facusem scoala). In viteza I e destul de nervos si s-ar putea sa iti fie mai usor dupa ce ii dai a II-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers pe un gs 500 carenat ,la scoala,care era mult mai greu decat CB ,insa dupa ce am terminat scoala aveam CBul in curte,ma astepta,dar era neinmatriculat :-s ,am umblat de nebunu sa ii fac acte mai repede!nu regret nici un pic,poate decat prostia functionarilor publici,care sper sa`si piarda salariile si serviciile ,incompetentii!

Ce CB ai ?din ce an ?

o POZA ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers pe un gs 500 carenat ,la scoala,care era mult mai greu decat CB ,insa dupa ce am terminat scoala aveam CBul in curte,ma astepta,dar era neinmatriculat :-s ,am umblat de nebunu sa ii fac acte mai repede!nu regret nici un pic,poate decat prostia functionarilor publici,care sper sa`si piarda salariile si serviciile ,incompetentii!

Ce CB ai ?din ce an ?

o POZA ?

 

cum era GS-ul mult mai greu decat CB-ul? Carenele alea nu cantaresc prea mult...poate aveai rezervoru plin ca la cat e benzina acum mai greu iti permiti un plin ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o parere va rog

cb500 -rosu ;)

pun contact, trag socul, start - porneste dupa o "cheie" mai lunguta sau 2 chiar 3 scurte

daca il bag in viteza si trag de ambreaj porneste la sfert. verificat de mai multe ori, in mai multe dimineti, si chiar asa e

ce sa fie?

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o parere va rog

cb500 -rosu ;)

pun contact, trag socul, start - porneste dupa o "cheie" mai lunguta sau 2 chiar 3 scurte

daca il bag in viteza si trag de ambreaj porneste la sfert. verificat de mai multe ori, in mai multe dimineti, si chiar asa e

ce sa fie?

 

mersi

Din ce vad eu in schema electrica singurul vinovat de treaba asta poate fi senzorul de neutral sau vreun contact imperfect intre senzor si instalatia electrica. Martorul din bord ce zice ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ramyo16

Buna,

 

Am si eu un Cb negru din '99 culoare negru si am nevoie de aripa fata. Daca stiti cumva unde as putea gasi una (sh) va raman recunoascatoare :P.

 

Tkx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Am si eu un Cb negru din '99 culoare negru si am nevoie de aripa fata. Daca stiti cumva unde as putea gasi una (sh) va raman recunoascatoare :).

 

Tkx.

 

 

am eu una, numai ca este alba :P

suna-ma si vb la tel

 

apropos...GRATIS :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt MAILM4N .. eu am gasit si asa ceva pe net si ma tot bate gandul sa fac comanda (doar ca nu este momentul potrivit)

 

http://www.motad.co.uk/product.php?prod=CB...Complete+System

 

inox, 230 lire

Am ascultat cum se aude una pe you tube, montata pe un cb 500 si e deplorabil sunetul. Pretul ar fi bun, daca nu tii prea mult la sunet.

Ma batea gandul la un IXIl sau un Remus, caci se aud dumnezeieste, dar... mereu apar alte prioritati. Are cineva montate asemenea tobe pe cb 500 ?

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...