Seb Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Asta sau e cauciucul de rahat. pai cam aceste 3 variante le aveam si eu in cap : cauciuc praf, roata ne-echilibrata sau rulemntul. Acu daca e s-o iau pe incercate n-ajung nicaieri...sunt putin in dubii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 pai cam aceste 3 variante le aveam si eu in cap : cauciuc praf, roata ne-echilibrata sau rulemntul. Acu daca e s-o iau pe incercate n-ajung nicaieri...sunt putin in dubii Ca sa vezi daca sunt rulmentii, desi daca se strica rulmentii nu iti face asa, o pui pe cricul central, rogi pe cineva sa stea pe locul din spate astfel incat roata fata sa stea in aer si verifici sa se miste lejer si fara joc ghidonul stanga-dreapta. O duci la echilibrat si cand invarte roata te uiti la suprafata de calcare sa nu iti fluctueze ... la mine facea la fel si am zis ca e din echilibrare dar cand am pus-o pe masina suprafata de rulare avea o tesitura in interior intr-o zona, cum am schimbat cauciucul cum am rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Ca sa vezi daca sunt rulmentii, desi daca se strica rulmentii nu iti face asa, o pui pe cricul central, rogi pe cineva sa stea pe locul din spate astfel incat roata fata sa stea in aer si verifici sa se miste lejer si fara joc ghidonul stanga-dreapta. O duci la echilibrat si cand invarte roata te uiti la suprafata de calcare sa nu iti fluctueze ... la mine facea la fel si am zis ca e din echilibrare dar cand am pus-o pe masina suprafata de rulare avea o tesitura in interior intr-o zona, cum am schimbat cauciucul cum am rezolvat problema. Asa o sa fac. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) Salutare. Sunt, dupa cum stiti, posesor de CB 500, prin Bucuresti. Mi-am rupt scarita fata dreapta. Are cineva o scarita in plus sau de la alt motor care sa se potriveasca (partea mobila, nu montura fixa)? M-ati ajuta enorm, e super nasol fara scarita si mi-e sa nu fac accident, dar nu ma pot deplasa nici fara motor. Mii de multumiri, e oarecum urgent... Andrei Pentru cei ce ma pot ajuta: 0723 464804 Editat August 8, 2011 de dunechild Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Legat de problema cu voblajul - verifica si prinderea rotii spate: cele doua gradatii de pe laterale trebuie sa fie identice, altfel roata stă strâmb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Salutare. Sunt, dupa cum stiti, posesor de CB 500, prin Bucuresti. Mi-am rupt scarita Andrei Pentru cei ce ma pot ajuta: 0723 464804 Ti-am dat si pm, provizoriu poti pune scarita spate in loc, (eu o am asa de un an), iar daca mai ai si in spate pe cineva are cat de cat de ce se sprijini. scarite am vazut la romimoto, nush cat dureaza sa le trimita... sper ca ti am fost de ajutor, bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Ti-am dat si pm, provizoriu poti pune scarita spate in loc, (eu o am asa de un an), iar daca mai ai si in spate pe cineva are cat de cat de ce se sprijini. scarite am vazut la romimoto, nush cat dureaza sa le trimita... sper ca ti am fost de ajutor, bafta. Acu am vazut, nu stiu ce e cu mailul meu de nu ma tine la curent cu ce e pe aici. Pentru moment o sa pun una de pe spate, mai tarziu vad eu ce fac. Multumesc mult pentru sfaturi... Mai ridic o intrebare, poate stie cineva. Motorul meu e limitat la 130 km/h. Am desfacut carburatorul si nu am gasit nicio reductie. Manerul de acceleratie face cursa completa. Nu stiu de unde ar putea fi. Stie cineva de unde ar putea fi? Hondica mea e PC 26 de prin 96. Multumesc in avans celor ce s-au lovit deja de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Mi-am schimbat anvelopele, aveam niste... opinci dunlop erau f vechi, spatele era cam patrat, iar acum i-am pus pirelli sport demon. Prima impresie: zici ca am alta motocicleta se apleaca f repede si da un sentiment de siguranta acolo. Mai revin cu impresii dupa un drum mai solicitant pt ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) Acu am vazut, nu stiu ce e cu mailul meu de nu ma tine la curent cu ce e pe aici. Pentru moment o sa pun una de pe spate, mai tarziu vad eu ce fac. Multumesc mult pentru sfaturi... Mai ridic o intrebare, poate stie cineva. Motorul meu e limitat la 130 km/h. Am desfacut carburatorul si nu am gasit nicio reductie. Manerul de acceleratie face cursa completa. Nu stiu de unde ar putea fi. Stie cineva de unde ar putea fi? Hondica mea e PC 26 de prin 96. Multumesc in avans celor ce s-au lovit deja de problema. Mai mult ca sigur e din carburatoare. Verifica jigleoarele si cuiele si compara codurile de pe ele cu ce zice in manual. Editat August 10, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Mai mult ca sigur e din carburatoare. Verifica jigleoarele si cuiele si compara codurile de pe ele cu ce zice in manual. Sarumana! Asa am sa fac! Va tin la curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Salutare. Sunt, dupa cum stiti, posesor de CB 500, prin Bucuresti. Mi-am rupt scarita fata dreapta. Are cineva o scarita in plus sau de la alt motor care sa se potriveasca (partea mobila, nu montura fixa)? M-ati ajuta enorm, e super nasol fara scarita si mi-e sa nu fac accident, dar nu ma pot deplasa nici fara motor. Mii de multumiri, e oarecum urgent... Andrei Pentru cei ce ma pot ajuta: 0723 464804 nu merge sudat? scarita mea fata a fost sudata a doua oara si se comporta bine Ultima data...funny poveste. Am avut un mic accident stupid in Muntenegru. Nu stiu pe unde ma uitam cand colegu din fata a franat brusc ca i-a tipat GPS-ul. Eu l-am vazut prea tarziu, am franat tare dar intr-o fractiune de secunda eram pe jos. Oglinda rupta, scarita crapata pe fosta sudura (exact la "incheietura"), nu se putea merge asa. Noroc mare ca vine o femeie si ne intreba in romaneste daca suntem Ok, si ne invita la un suc, cafea. Era romanaca ce traia acolo de 20 de ani. Nu mai spun ca ne-a ajutat cu toate. Fi-su a dat un tel la un motociclist si ne-au dus (cu un mertan clasa E) la cineva care suda aluminiu. Oglinda, i-au facu o gaura si filet si am prins-o cu un surub de dedesupt. Perfect, mai simplu ca acasa. Cateodata ai si noroc, dupa un ghinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gajo_Dilo Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 salut. cumpar sa pt un cb din 2001.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) salut. cumpar sa pt un cb din 2001.. salut, vorbeste cu userul ROBYB, il gasesti la pagina 342 APROPO Stiu ca s-a mai discutat despre ce tip de ulei folosim la cb dar am fost la service pt al schimba si cei de acolo mi-au spus sa ii pun motul 7100, eu stiu ca trebe ceva gen motul 5100 10w40, ceea ce am si acum in el, stiu ca o mare parte dintre voi il folosesc, intrebarea mea : exista vreo diferenta notabila intre cele doua in afara de pret? SPOR Editat August 17, 2011 de ANDREIBAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 salut, vorbeste cu userul ROBYB, il gasesti la pagina 342 APROPO Stiu ca s-a mai discutat despre ce tip de ulei folosim la cb dar am fost la service pt al schimba si cei de acolo mi-au spus sa ii pun motul 7100, eu stiu ca trebe ceva gen motul 5100 10w40, ceea ce am si acum in el, stiu ca o mare parte dintre voi il folosesc, intrebarea mea : exista vreo diferenta notabila intre cele doua in afara de pret? SPOR Diferente sunt intre ele, dar se vad la motoare gen cbr 600-900-1000, motoare de turatie. Cb-ul nu e nici pe departe un motor de turatie. Ultimele 3 schimburi le-am facut cu 5100 si nu am sa ii reprosez nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gajo_Dilo Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 salut, vorbeste cu userul ROBYB, il gasesti la pagina 342 APROPO Stiu ca s-a mai discutat despre ce tip de ulei folosim la cb dar am fost la service pt al schimba si cei de acolo mi-au spus sa ii pun motul 7100, eu stiu ca trebe ceva gen motul 5100 10w40, ceea ce am si acum in el, stiu ca o mare parte dintre voi il folosesc, intrebarea mea : exista vreo diferenta notabila intre cele doua in afara de pret? SPOR cb-ul nu e pretentios. eu am acum in el castrol grand prix 10 w40 si merge belea cu el si este destul de accectabil ca si pret ms pt informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 @Gajo_Dilo , nu am uitat de sa , doar ca nu sunt in oras momentan. PS : baiatul cu CB care ma contactat pentru banda termoizolanta pentru galerii , rog sa ma contacteze iara ca nu mai am numarul tau , mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Voi aveti vreun distantier in stanga rotii din spate? La mine roata a inceput sa atinga de bascula... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vortex105 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 As vrea sa va salut si eu. Sunt incepator, si dupa multe probe, chinuieli si nopti nedormite, am cumparat un CBF 500 din 2007, de care sunt foarte multumit. Nu stiu mare lucru despre motocicleta, dar stiu ca este perfecta pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) Voi aveti vreun distantier in stanga rotii din spate? La mine roata a inceput sa atinga de bascula... Mie din poza mi se pare ca nu sta roata aliniata. adica atinge numai in capatul basculei nu si in cealalta parte care vine de la cadru, daca era din cauza distantierului trebuia sa atinga in ambele capete. P.S. Mai unge lantul ala. Editat August 29, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) poate e interesat cineva de un cb 500, inreprosabil din punct de vedere mecanic, cateva zgarieturi http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=401967&selpic=5&zoom=1#foto Editat August 31, 2011 de tiger tank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Cine a schimbat recent releul regulator de tensiune imi poate recomanda un furnizor cu preturi decente? Al meu a inceput sa livreze la baterie in jur de 16V... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Salut, Schimba greu din prima viteza in a doua. Uneori ratez schimbul. Inainte facea doar la turatii mari, in accelerare. Acum vad ca si in jur de 5-6000. Precizez ca celelalte viteze functioneaza normal. La ce ar trebui sa ma uit? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Salutare Baieti, vreau sa trec la Hornet cu toate ca imi place f mult Cb-ul, vreau sa am ceva mai multa putere, asa ca daca intereseaza pe cineva un CB 500 din 2000 , stare f buna, sa ma contacteze la 0724559126. Spor ASFALT USCAT Editat Septembrie 2, 2011 de ANDREIBAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Salut, Schimba greu din prima viteza in a doua. Uneori ratez schimbul. Inainte facea doar la turatii mari, in accelerare. Acum vad ca si in jur de 5-6000. Precizez ca celelalte viteze functioneaza normal. La ce ar trebui sa ma uit? Multumesc. Eu as verifica in prima instanta jocul manetei de ambreiaj, poate e prea mare (trebuie sa ai la capatul manetei intre 10 si 20 mm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Dragi colegi, o intrebare am modelul meu este cel din 94 cu frana spate pe tambur. Problema e ca scartaie cand apas frana. Ce inseamna asta ? trebuie schimbat ferodoul ? cum imi dau seama cat e de uzat ? cat costa unul ? e usor de schimbat ? Merci Editat Septembrie 2, 2011 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.