alexcatalin Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Dragi colegi CB-isti, azi am dat o mica tura si se pare ca va fi ultima in acest an intrucat afara erau +2 grade, voi ati pus motoarele la nani? Iar daca da ce pregatiri i-ati facut in acest sens ? Toate cele bune si SA SE FACA ODATA CALD !!! A mea doarme de vreo 2 saptamani. Ca si pregatiri: bateria in casa, ulei + filtru schimbat, rezervor plin (cu stabilizator in benzina), ulei pe cabluri (acceleratie si ambreiaj) si lant, WD40 pe jambe si amortizoare, ambele roti suspendate, husa din material textil care sa permita evacuarea condensului si loc intr-un garaj neincalzit. Urmeaza niste ceara pe rezervor. Imi pare rau ca nu am avut ocazia sa o spal putin, este cam mizerabila pe dedesubt. Cu toate pregatirile insa cred ca daca nu ploua sau ninge o sa o mai scot putin, deja mi-e dor de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Treaba cu uleiul in ultima vreme nu prea isi mai are rostul. Eu nu i-am facut nimic, lucrez la ea si cand am sa o termin o sa o scot la o tura, intre timp am mai iesit cu un hornet caruia ii plac broscutele btw, thundere, e diferenta si la bascula intre cb-ul vechi si cele mai noi bascula de la cele mai noi e mai lata oarecum spre axul ei si poti pune jante mai mari pe cand la cel vechi nu ai loc Chiar m-am uitat zilele astea la ambele tipuri si parca astea de pana in 97 au bascula mai lata nu invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Chiar m-am uitat zilele astea la ambele tipuri si parca astea de pana in 97 au bascula mai lata nu invers. le-am avut pe ambele in acelasi timp si stiu sigur la cea din 99 bascula era mai lata spre locul unde intra axul ei, acolo difera forma cea din 99 e mai scobita/lata ,intra roata de 160 dar la cea din 94 care e mai ingusta nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) le-am avut pe ambele in acelasi timp si stiu sigur la cea din 99 bascula era mai lata spre locul unde intra axul ei, acolo difera forma cea din 99 e mai scobita/lata ,intra roata de 160 dar la cea din 94 care e mai ingusta nu Acum e un fel de "you brought a knife to a gunfight". Am vazut in weekend ce fel e bascula de cb cu frana pe disc si e asa, iar bascula mea e asa, ce vezi acolo e cauciuc de 150 care masurat are 145mm si, chiar si asa tot mai raman cam 2 cm pe fiecare parte, singura problema ca sa zic asa ar fi tija care tine tamburul, desi aia e un foarte mic impediment din punctul meu de vedere. Editat Noiembrie 23, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Treaba cu uleiul in ultima vreme nu prea isi mai are rostul. Nu te contrazic, desi cred ca ar merge lasat asa doar un sintetic si nu un semisintetic cum am avut eu. In plus cu acest schimb si cu cel din primavara mai "spal" putin motorul de uleiul vechi. Dupa mine e mai ok asa decat sa-i pun un sintetic o singura data si sa ajung la aceeasi bani. Motorul asta mi-e drag si o sa mai stea la mine ceva timp asa ca am grija de el cum pot. Sunt curios in ce stare o sa-l gasesti pe al tau cand o sa-l desfaci, mai ales la partea de distributie. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) Nu te contrazic, desi cred ca ar merge lasat asa doar un sintetic si nu un semisintetic cum am avut eu. In plus cu acest schimb si cu cel din primavara mai "spal" putin motorul de uleiul vechi. Dupa mine e mai ok asa decat sa-i pun un sintetic o singura data si sa ajung la aceeasi bani. Motorul asta mi-e drag si o sa mai stea la mine ceva timp asa ca am grija de el cum pot. Sunt curios in ce stare o sa-l gasesti pe al tau cand o sa-l desfaci, mai ales la partea de distributie. Spor la treaba! Uleiul se schimba pentru ca in timp devine acid din cauza plumbului din benzina, ori cum la noi pe piata nu mai exista de mult benzina de genul asta, ca sa nu mai zic ca multe din ele sunt aditivate, automat problema dispare, mai ales daca se foloseste o benzina mai ok, nu cea mai ieftina de la un peco fantoma. De spalat ... ce ulei ai avut si ce ai pus acum in el? Daca ai avut Motul 5100 sa zicem si ai pus un ulei de transfer la 5 lei litru pentru iarna in primavara cand ai sa ii pui iar 5100 is sanse mari sa iti afecteze. Dupa ce drenezi uleiul in motor tot iti mai raman cam 3-400 de ml si de multe ori uleiurile de marci diferite intra in conflict (isi anuleaza unul altuia aditivii). Cu distributia am sa vad mai in primavara, momentan l-am luat tot la mana, la desfacut, vopsit, acum sunt la partea din spate, am dat jos bascula, am verificat rulmentii, trebuie sa duc bascula la vopsit in camp electrostatic. Mai pe seara tre sa vina vopsitorul sa imi ia rezervorul, codita, aripa si lateralele la vopsit ... in primavara o sa fac o comparatie before si after Editat Noiembrie 24, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Uleiul se schimba pentru ca in timp devine acid din cauza plumbului din benzina, ori cum la noi pe piata nu mai exista de mult benzina de genul asta, ca sa nu mai zic ca multe din ele sunt aditivate, automat problema dispare, mai ales daca se foloseste o benzina mai ok, nu cea mai ieftina de la un peco fantoma. De spalat ... ce ulei ai avut si ce ai pus acum in el? Daca ai avut Motul 5100 sa zicem si ai pus un ulei de transfer la 5 lei litru pentru iarna in primavara cand ai sa ii pui iar 5100 is sanse mari sa iti afecteze. Dupa ce drenezi uleiul in motor tot iti mai raman cam 3-400 de ml si de multe ori uleiurile de marci diferite intra in conflict (isi anuleaza unul altuia aditivii). Cu distributia am sa vad mai in primavara, momentan l-am luat tot la mana, la desfacut, vopsit, acum sunt la partea din spate, am dat jos bascula, am verificat rulmentii, trebuie sa duc bascula la vopsit in camp electrostatic. Mai pe seara tre sa vina vopsitorul sa imi ia rezervorul, codita, aripa si lateralele la vopsit ... in primavara o sa fac o comparatie before si after Numai 5100 am folosit si voi folosi, cel putin pana dupa urmatorul schimb. Asta cu schimbatul uleiului o putem discuta la nesfarsit, eu am pierdut ore bune cautand pe net pareri pro/contra dar pana la urma decisiva a fost indicatia din manualul utilizatorului (cel original, din 1994, pe care fostul proprietar mi l-a lasat sub sa): uleiul + filtrul se schimba inainte de conservare, iar daca aceasta dureaza mai mult de 4 luni se schimba uleiul din nou. Asa voi face si eu, cel putin cat timp imi voi permite. Motorul o sa-ti iasa ca nou din ce spui tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Nu neaparat dar we'll see Nu vreau sa il fac ca nou, vreau sa il fac ca pentru mine, sa ii mai modific chestii de aspect, mici detalii ... pe mine ma tot bate gandul sa ii modific si codita dar parca nu as vrea sa bag flexul si aparatul de sudura in cadru ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Ce-i drept o codita mai "atragatoare" si un cauciuc mai lat pe spate nu ar strica (ca CBF-ul de 500 care din punctul meu de vedere arata perfect). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Acum e un fel de "you brought a knife to a gunfight". Am vazut in weekend ce fel e bascula de cb cu frana pe disc si e asa, iar bascula mea e asa, ce vezi acolo e cauciuc de 150 care masurat are 145mm si, chiar si asa tot mai raman cam 2 cm pe fiecare parte, singura problema ca sa zic asa ar fi tija care tine tamburul, desi aia e un foarte mic impediment din punctul meu de vedere. tu poti sa-ti pui ce vrei cand vrei cum vrei eu vorbesc de jante mai mari nu cauciuc de 150. incearca sa pui jante mari, de sportiva, pe bascula aia model vechi si ai sa vezi cum stau lucrurile noi cand am facut modificarile am tinut cont si de suspensiile si roata fatza pe care le-am schimbat bineinteles , atunci s-a simtit cu adevarat diferenta Ce-i drept o codita mai "atragatoare" si un cauciuc mai lat pe spate nu ar strica (ca CBF-ul de 500 care din punctul meu de vedere arata perfect). cbf-ul are 20 de kg in plus si tot atatia cai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Cind cumperi o motoreta honda ei recomanda ulei Repsol.Nu stiu care este treaba cu motul dar are un plus miroase frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 tu poti sa-ti pui ce vrei cand vrei cum vrei eu vorbesc de jante mai mari nu cauciuc de 150. incearca sa pui jante mari, de sportiva, pe bascula aia model vechi si ai sa vezi cum stau lucrurile noi cand am facut modificarile am tinut cont si de suspensiile si roata fatza pe care le-am schimbat bineinteles , atunci s-a simtit cu adevarat diferenta Cum se mai zice pe aici ... "ce-ti mai place shaworma" Cind cumperi o motoreta honda ei recomanda ulei Repsol.Nu stiu care este treaba cu motul dar are un plus miroase frumos Asa simti tu in general nevoia sa te bagi in seama mereu sau doar cu ocazii speciale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 cbf-ul are 20 de kg in plus si tot atatia cai... Ma refeream la modelul din link, care e descendent al CB-ului. http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/Honda-CBF500-2004---current-/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 (editat) Cum se mai zice pe aici ... "ce-ti mai place shaworma" aaaaa....ti-am zis esti liber sa faci ce vrei eu am avut ambele mobre in curte si doua seturi de roti diferite si am facut comparatia direct ,asa ca btw, daca vrei setul de roti de cb, il mai am, vb de cel cu disc pe spate model 99 Ma refeream la modelul din link, care e descendent al CB-ului. http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/Honda-CBF500-2004---current-/ stiu la ce model te referi nu zice nimeni cat cantareste in plus un ABS, rotile alea si furca de 41mm.... motorul insa e acelasi doar ca au reusit sa puna pe ea mai bine de 10kg... Editat Noiembrie 25, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 (editat) aaaaa....ti-am zis esti liber sa faci ce vrei eu am avut ambele mobre in curte si doua seturi de roti diferite si am facut comparatia direct ,asa ca btw, daca vrei setul de roti de cb, il mai am, vb de cel cu disc pe spate model 99 Daca e in romania nu pot sa zic decat fa-le un pret dar daca sunt in anglia ... Poate intrati si voi mai des, mai discutam si noi una alta ... eu am tot lucrat la motor si as fi avut nevoie de ceva pareri, am pus la un momentdat poze dar ... sa le pun pentru mine e cam aiurea ca oricum numeni nu raspunde sau cand raspunde o face din an in paste. Editat Noiembrie 26, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Daca e in romania nu pot sa zic decat fa-le un pret dar daca sunt in anglia ... Poate intrati si voi mai des, mai discutam si noi una alta ... eu am tot lucrat la motor si as fi avut nevoie de ceva pareri, am pus la un momentdat poze dar ... sa le pun pentru mine e cam aiurea ca oricum numeni nu raspunde sau cand raspunde o face din an in paste. am incercat sa-ti dau PM dar nu a mers. Avem rotile , sunt in Satu Mare in beci la varul lui Ice-Man Singura chestie e ca toata partea stanga cu pinionul am pus-o la cb-ul astalalt. Oricum o poti lua de la roata care o ai deja. Iar la roata fatza nu mai avem discul, l-am dat demult. Daca totusi te intereseaza rotile, le dam la 50 euro pe amandoua(sau fa o oferta), erau in stare f ok cand le-am vazut ultima oara acum 2 ani, motocicleta nu avea multi km iar vopseaua arata bine. Ice-Man nu prea intra pe forum ca nu are timp dar eu intru saptamanal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 am incercat sa-ti dau PM dar nu a mers. Avem rotile , sunt in Satu Mare in beci la varul lui Ice-Man Singura chestie e ca toata partea stanga cu pinionul am pus-o la cb-ul astalalt. Oricum o poti lua de la roata care o ai deja. Iar la roata fatza nu mai avem discul, l-am dat demult. Daca totusi te intereseaza rotile, le dam la 50 euro pe amandoua(sau fa o oferta), erau in stare f ok cand le-am vazut ultima oara acum 2 ani, motocicleta nu avea multi km iar vopseaua arata bine. Ice-Man nu prea intra pe forum ca nu are timp dar eu intru saptamanal. Le vreau, vorbeste cu varul tau, sa le caute(cine stie pe unde or fi) si sa le puna la curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Salut, am nevoie de sfatul vostru referitor la pornirea la rece... Cum s-a lasat frigul imi porneste numai daca incalzesc bujiile pe aragaz! Am incercat in fel si chip...dar numai asta da roade! PS: nu se inneaca , bujiile le scot tot timpul uscate. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 salutare tuturor.sunt si eu un proaspat posesor de cb500,mai precis de duminica.este din 97,cam 40000km.este prima motocicleta deci oricum ar merge sunt multumit ca am trecut de la motoscuter la ea.sper sa nu am probleme cu ea.cam ce ar trebui sa schimb ?ulei, filtru ulei,filtru benzina,filtru aer.niste preturi stiti la ele si de unde le pot cumpara?incao chestie...cred ca am problema cu semerigurile de la furca fata deoarece cand am venit cu ea pe drum mi sa parut ca are putin ulei pe furca...si la astea m-ar interesa un pret si un loc de unde as putea sa le cumpar.o sa revin cu poze dar cred ca pe la sf saptamanii deoarece acum e la cineva la casa si e persoana prinsa cu niste treaba si nu ma pot duce sa o vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 (editat) Salut, am nevoie de sfatul vostru referitor la pornirea la rece... Cum s-a lasat frigul imi porneste numai daca incalzesc bujiile pe aragaz! Am incercat in fel si chip...dar numai asta da roade! PS: nu se inneaca , bujiile le scot tot timpul uscate. Multumesc, Incearca sa tragi socul la maxim salutare tuturor.sunt si eu un proaspat posesor de cb500,mai precis de duminica.este din 97,cam 40000km.este prima motocicleta deci oricum ar merge sunt multumit ca am trecut de la motoscuter la ea.sper sa nu am probleme cu ea.cam ce ar trebui sa schimb ?ulei, filtru ulei,filtru benzina,filtru aer.niste preturi stiti la ele si de unde le pot cumpara?incao chestie...cred ca am problema cu semerigurile de la furca fata deoarece cand am venit cu ea pe drum mi sa parut ca are putin ulei pe furca...si la astea m-ar interesa un pret si un loc de unde as putea sa le cumpar.o sa revin cu poze dar cred ca pe la sf saptamanii deoarece acum e la cineva la casa si e persoana prinsa cu niste treaba si nu ma pot duce sa o vad. Simeringurile sunt in jur de 35-50 de lei iar uleiul pentru amortizoare ca se schimba si ala e in jur de 50 de lei si mai pune vreo 2,5 ore de manopera(100-150 de lei depinde de service) In primavara schimba-i uleiul, un Motul 5100 10w40 e perfect, iti trebuiesc 3,1L asta costa in jur de 100 de lei + filtru care in functie de marca si de unde il cumperi poate varia de la vreo 25 de lei la 50. Iti recomand sa ii verifici si filtrul de aer, daca e ok il sufli un pic doar, daca e gri de praf il schimbi neaparat. Bujiile, daca nu stii cand au fost schimbate ultima oara, iti recomand sa le schimbi, daca stii cand au fost schimbate poti sa le tii vreo 20 000 de km. Lichidul de frana verifica-l daca e murdar sau nu, tre sa fie transparent cu o tenta usoara de gri, daca e foarte gri sau chiar negru iti recomand sa il schimbi. ACUM iti recomand sa schimbi antigelul daca nu stii de cand e, daca stii de cand e, si e mai proaspat de 2 ani e ok, daca e mai vechi sau nu stii de cand e iti recomand sa il schimbi(2,7L) sau macar sa mergi la cineva sa iti verifice daca e ok, nu de alta da sa nu iti inghete in motor si sa plangi dupa el in primavara ... Editat Decembrie 6, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Salut Apropo de schimbat lichidul de racire, eu la a mea am schimbat antigelul de 2 ori pana acum si de fiecare data nu am reusit sa bag decat aprox 1,8L (inclusiv in vasul de expansiune) respectand procedura din manual. La primul schimb nu am dat prea mare importanta nerealizand ca de fapt sunt 2L doar in circuitul de racire. Oricum a functionat ca si inainte, poate chiar mai bine fiind antigelul nou. La al doilea schimb am incercat sa bag macar cei 2L pe care-i aveam respectand aceeasi procedura din manual, dar nici macar astia nu au intrat. Apoi am zis ca poate nu se aeriseste bine circuitul si dupa schimb am verificat timp de o saptamana, dupa fiecare cursa zilnica, nivelul prin busonul de umplere de sub rezervor, completand pana la plin pe acolo. Numai ca dupa am observat ca nivelul in vasul de expansiune imi crescuse cu mult peste maxim si a trebuit sa mai scot ca imi dadea pe afara, ajungand iar la cei aprox 1,8L. Cu toate acestea motorul imi functioneaza normal, nu-mi trece acul la termometru de 2/3 in stationare cand intervine ventilatorul, iar in mers nu mai vorbesc (nu ajung niciodata la jumatate). Deci as exclude sa am canale de racire infundate. Ar mai fi golirea incompleta a circuitului dar respectand procedura din manual nu ar trebui sa iasa tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Eu cred ca nu prea are cum sa iasa tot lichidul de racire...la fel am facut si eu cand aveam CB. Mai ramane din vechiul antigel pe instalatie, canale etc. Tu fa treaba asta. Goleste radiatorul pe la pompa de apa, scoate furtunul vasului de expansiune. Toarna apa distilata in instalatie, porneste motorul, lasa-l ceva timp sa se incalzeasca, lasi circuitul apoi sa se raceasca, golesti iarasi toata apa distilata, pui noul amestec de antigel + apa distilata. Torni incet de tot, sa elimini potentialele bule de aer (oricum o sa fie cateva pe circuit) apoi pui si in vasul de expansiune pana la semn, pui busonul radiatorului, pornesti motorul il lasi sa ajunga la temperatura de functionare si il turezi de ceva ori (daca poti iesi la o tura de 1-2 km e si mai bine) pana in 5-6.000. Lasi apoi sa se raceasca iar circuitul, desfaci busonul si completezi cu cat mai e nevoie daca mai intra. Eu zic sa nu iti faci probleme, daca se incalzeste radiatorul pe ambele parti (pui mana pe furtunele ce pleaca din radiator) si eventual pui degetul pe diverse zone ale radiatorului (ai grija sa nu te arzi) inseamna ca nu are nimic. Eu asa am facut la CB si a mers super, statea acul temperaturii exact la 2/3. OFFTOPIC: Donez pentru un CB din Bucuresti urmatoarele: un pinion de atac si pinion spate cu ceva uzura dar mai merg, doua manete rupte, la una dintre ele este si o bucata, o maneta intreaga de ambreiaj parca si o grila de radiator (aia din fabrica). Asa am facut prima data cand l-am schimbat, sa curat instalatia de antigelul vechi care era cam dubios la culoare. A doua oara, in toamna asta, l-am schimbat fara spalare pentru ca antigelul avea cam aceeasi culoare cu cel nou si era de acelasi tip (cel roz, concentrat, de la Mol). Acum insa am monitorizat cam o saptamana nivelul pe la busonul de umplere dupa fiecare cursa zilnica, dupa ce se racise motorul evident, si completam cu foarte putin, uneori chiar deloc. Insa micile completari se adunau in vasul de expansiune care se umpluse peste nivelul maxim. Oricum de racit se raceste bine iar radiatorul este cald pe ambele parti. Putin Offtopic si de la mine: felicitari pentru SV, V2-ul acela suna foarte bine. Daca e si fiabil si usor de intretinut atunci jos palaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Putin Offtopic si de la mine: felicitari pentru SV, V2-ul acela suna foarte bine. Daca e si fiabil si usor de intretinut atunci jos palaria. Fiabil e, am inteles ca consuma mai putin, acum nu stiu cat e de adevarat cam din toate punctele de vedere e mai bun sau macar la fel ca cb-ul ... singura chestie negativa pe care am gasit-o eu e ca in ture se pierde ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Da, dupa 6000 rpm CB-ul iti aduce zambetul pe buze. Daca mai ai si o toba care suna frumos... (desi cea originala incepe si ea sa dea drumul la decibeli la acele turatii). In alta ordine de idei, de ceva timp ma gandesc sa inlocuiesc becul de far original cu unul xenon (cred ca bixenon e corect, pe ambele faze) si la niste manere incalzite. Cu manerele nu sunt foarte hotarat pentru ca mi-am pus deja niste handguards-uri si ajuta si acelea, insa xenonul ar trebui mai ales ca originalul nu prea lumineaza cum trebuie. Astept deci pareri de la cei care au montat xenon pe Cb, ma intereseaza luminozitatea obtinuta, pret kit, usurinta in montaj, eventual furnizori si orice altceva util in acest sens. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Lasa xenonul, pune Philips Extreme Power, da lumina cu mult mai mult decat becul ei din fabrica si e si mai usor si ieftin de montat. Si nici nu rupe ochii celorlalti. Are acelasi consum de curent ca si becul original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.