Ares-Bh Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Dragi CB-isti Din 20 mai ma voi alatura si eu fericitilor posesori de Honda CB 500, recunosc ca multa vreme am cochetat cu Suzuki GS 500 dar dupa ce le-am incercat pe ambele, am citit ambele forumuri am ajuns la concluzia ca CB 500 is the best! Mai fiabila si mai recunoscatoare nici nu as gasi, mai ales ca sunt incepator, am la bord doar "vasta" experienta din poligon dar conduc conserva din 1992 deci cam a pot orienta in trafic. De mentionat ar fi ca jucarica mea va fi cumparata de la colega noastra de forum Hondita500 care a avut maxima grija de ea, asadar va salut si sper sa ne vedem cu bine pe minunatele sosele ale patriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Salutare, gata, CB-ul meu este pregatit de drum: - schimbat ulei + filtru - 170 ROn (cu manopera cu tot); - schimbat releu incarcare (pana la urma el era de vine); - schimbat gumele (acum e incaltata cu Pirelli Sport Demon); Overall e gata de drum. O singura chestie mai am de facut si poate ma ajutati cu un sfat, vreau sa imi imbrac saua...ca e incretita de la vreme...si ma cam deranjeaza (dupa ce ploua ). Stiti vreun tapiter? Multam si asfalt uscat tuturor! Userul Darian imbraca si transforma sei. Are si poze cu lucrarile executate. Tel. 0722564409 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Dragi CB-isti Din 20 mai ma voi alatura si eu fericitilor posesori de Honda CB 500, recunosc ca multa vreme am cochetat cu Suzuki GS 500 dar dupa ce le-am incercat pe ambele, am citit ambele forumuri am ajuns la concluzia ca CB 500 is the best! Mai fiabila si mai recunoscatoare nici nu as gasi, mai ales ca sunt incepator, am la bord doar "vasta" experienta din poligon dar conduc conserva din 1992 deci cam a pot orienta in trafic. De mentionat ar fi ca jucarica mea va fi cumparata de la colega noastra de forum Hondita500 care a avut maxima grija de ea, asadar va salut si sper sa ne vedem cu bine pe minunatele sosele ale patriei. felicitari! ai un motor bun,, te asteapta multi km frumosi cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares-Bh Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 felicitari! ai un motor bun,, te asteapta multi km frumosi cu ea Mersi frumos Deep Sky, si cand tranzitezi Oradea sper sa bem o (2..3..) berica si sa stam la taclale despre Honditza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Eu am facut ieri seara un drum Iasi - Braila de 270 km pe seara/noapte. I-am bagat ECTO de la Lukoil si mi-a luat cam 4,9% la mers intre 110-160 dar preponderent 120-130, din punctul meu de vedere motorul a fost incarcat la maxim (coburi, topcase si prietena), zic asta tinand cont de faptul ca am dat cap de vreo 3-4 ori amortizoarelor spate din cauza gropilor. E cel mai bun consum extern pe care l-am scos ever, desi era cumva de asteptat tinand cont ca bujiile si filtrul de aer sunt noi iar carburatoarele au fost sincronizate recent. Pot sa zic ca sunt extrem de multumit de el, in schimb protectie la vant slaba tare, i-am pus un parbriz si se vede doar ca imi da tot vantul in casca si mi-a vajait capul ca naiba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Adevarat a Inviat ! Eu vinovat, cu murgul argintiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri este a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva. Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta . Lamuritima si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri a fost a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva. Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta . Lamuritima si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri a fost a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva. Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta . Lamuritima si pe mine Mesaj completat Mai baieti,lamuriti-ma si pe mine,ieri a fost a treia oara din acest sezon cand raman fara benzina .Ma enerveaza faptul ca nu am indicatator de benzina(probabil nici voi)si in plus am kilometrajul in mile si ma deruteaza .Si nu stiu care este pozitia robinetului pt.rezerva.Eu il tin tot timpul pe verticala in sus.Am incercat ieri dupa ce am ramas fara benzina sa pornesc cu robinetul in fiecare pozitie si nimic.ma gandeam daca nu cumva pozitia in care este la mine tot timpul este ce de rezerva .Mersi .scuzati daca se repeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Din moment ce rămâi fără benzină înseamnă că e pe rezervă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Pune robinetul in pozitia de jos (ON). Iar o mila are 1,6km, la un consum de 5 la suta de km si un rezervor de 18l...fa si tu socoteala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Inca ceva ,am desfacut capacelul de la furtunasele de preaplin sau cum se numesc,a curs putinaapa si apoi ulei ... este normal??? Mersi de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) Inca ceva ,am desfacut capacelul de la furtunasele de preaplin sau cum se numesc,a curs putinaapa si apoi ulei ... este normal???Mersi de raspunsuri Nu are nimic, manualul chiar recomanda ceea ce ai facut tu, cam la 1000 km daca nu gresesc. Editat Aprilie 29, 2011 de alexcatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri a fost a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva.Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta . Lamuritima si pe mine man, nu mai fi zgarcit cand bagi benzina. Mai bine sigur decat cu regrete (suna mai bine in engl). Daca ai dubii, deschide si tu rezervoru, ca se vede nivelu de benzina in el. N-astepta pana ramane uscat pe fund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri a fost a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva.Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta . Lamuritima si pe mine Robinetul se tine pe verticala in jos, cu el in sus mergi pe rezerva. Eu ma ghidez dupa "umflatura" care se vede in interiorul rezervorului in partea opusa robinetului. Cand este benzina la nivelul acesteia stiu ca mai am cam 100 km pana ajung la rezerva. Deci cam 7 - 8 litri in total. Mesaj completat Salut lume, fui cu cebeu la Cesar si mi-a reglat el ambreiajul, se pare ca cel ce il reglase inainte nu il reglase bine si nu debreia complet, de aici si zgomotul/socul pe care il simteam de la levier. Am facut si un schimb de ulei, ce aveam in el (ala de la care il cumparasem zise ca a fost motul 5100 10w40, eu am pus motorex 15w50, mai vascos, se incalzeste putin mai greu dar si este diferenta de la cer la pamant, nu mai aud zgomotele la schimbare cum auzeam cu fostul ulei, se simte altfel) Mesaj completat Uoameni am cam ajuns la fundul sacului momentan si vreau sa imi schimb bujiile, gasesc ceva mai ieftinache pe piata care sa ma tina acolo macar cateva luni? Nu cred ca o sa gasesti bujii echivalente mai ieftine decat cele originale NGK sau Denso. Eu cel putin nu am reusit. Cele actuale nu mai lucreaza cum trebuie? Oricum un set de 2 bujii NGK CR8EH9 ajung cam 20 euro, ceea ce nu e chiar exagerat tinand cont ca in conditii normale se schimba la 24.000 km. Eu zic sa nu te zgarcesti la bani, chiar daca bate vantul prin buzunare. Bujiile sunt esentiale in functionarea corecta a motorului. Editat Aprilie 30, 2011 de alexcatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Nu te contrazic, dar uite. pe louis am gasit bujii ngk pt cb 500 3,9 euro sau ceva de genul o.O 10035001 NGK SPARK B8ES HONDA CB 500 T (CB500T) 3,35 Uite...primul este codul de produs, poti sa imi zici daca e buna? CB500T e modelul anilor '70 in 4 cilindri. Tie iti trebuie 10035031, care vad ca s-au facut 11,35 euro (eu le-am luat cu 10,50 acum 1 an). Daca esti din Bucuresti cel mai bine da o fuga la Kronau, s-ar putea sa aiba pe stoc si sigur te pot ajuta si cu informatii legate de ce-ti trebuie. Oricum manualul zice NGK CR8EH9 sau NIPPONDENSO U24FER9. Editat Aprilie 30, 2011 de alexcatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Le poți găsi mai ieftine, în funcție de unde le cumperi. Cele mai ieftine le găseÂşti pe ebay, doar dacă vei cumpăra pachet gen ulei+filtru ulei, aer Âşi bujii. Nu se merită mai ales dacă zici că n-ai banii. Poți căuta pe site-uri să vezi unde găseÂşti cel mai ieftin, desi la 80lei nu mi se pare cine Âştie ce preț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 CB500T e modelul anilor '70 in 4 cilindri. Tie iti trebuie 10035031, care vad ca s-au facut 11,35 euro (eu le-am luat cu 10,50 acum 1 an). da, in paranteza sa fie PC32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Eu am avut iridium pe 2t, are un prieten pe 125 4t 2v Âşi îi merge lafel ca Âşi cu cele normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Din cate stiu eu diferenta dintre CR9 si CR8 e temp de functionare : 9-le functioneaza f bine si la temp mari,unde 8-ul o da in diverse.E recomandat pt motoarele de performanta care se ridica in ture multe.Dupa parerea mea ai dat niste bani in plus degeaba,sunt total nefolositoare in cazul CB-ului,insa efecte adverse nu cred sa aiba,nu ar avea de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Siiii ... cu ce va mai laudati ??? Eu am scos consum la cb de 4,5 mers 120-160 cu prietena, topcase si sidecase textile ... in rest mai nimic, in ultima perioada am mers numai cu ECTO si merge de rupe asfaltul in schimb tot vreau ceva cu protectie mai buna la vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Eu spun ca e absolut normal si ca Cesar are dreptate. E intr-adevar de la lantul de transmisie care sare peste 1-2 dinti pe foaie/pinion. Stai calm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Thunder, zi-mi si mie te rog de unde ai luat anvelopele tale. Salut oameni ce mai e pe la voi? Eu am mers zilele astea pe ploaie, singurul neajuns e ca am murdarit motocicleta :-<. Am si eu o intrebare, daca bruscati frana spate, astfel incat sa nu se blocheze cauciucul dar sa fie pe aproape, se aude un zgomot ca de tacanit de lant/cutie de viteze cam asa. Un baiat de aici mi-a zis ca la el nu se aude nimic, Cesar, mecanicul de pe forum mi-a zis ca e normal, e zgomot provocat de lantul de transmisie si ca se aude la toate motoretele. Voi ce spuneti? Salut, anvelopele le-am luat de unde lucrez eu, sunt aduse de pe un site, m-am uitat acum, nu mai au maxxis, cele mai ieftine par a fi continental-urile, am gasit de spate la conti twist la 80 de euro iar fatza am gasit pirelli diablo la 91 de euro. Sincer mi se par cam cam ... cel de spate e cat de cat un deal ok, dar fatza e scumpa. Eu am dat 125 de euro pe set Maxxis promaxx. E foarte normala treaba cu zgomotul la franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Am inteles, nu stau bine cu banii, tot in jurul la 100-120 de eur ma gandeam si eu sa gasesc ceva...am gasit un site care au anvelope destul de bune la pret din ce vad dar nu stiu exact ce sa aleg, imi poti da o mana de ajutor? www.anvelopemoto.eu (PENTRU MODERATORII CARE VOR SA DEA WARN->NU ESTE RECLAMA) Intradevar au preturi bune, dar dintre toate aleaeu mi-as lua asta pt fatza si asta pt spate , astea mi se par mie cele mai ok ... am vazut ca au si metzeler lasertec, am avut si mi se par de cacao; hidenau-rile mi se par iar de cacao, atat calitatea gumei cat si finisajele, parca sunt cauciucuri chinezesti de bazar; am vazut ca au su schwalbe, nu am probat si nici nu am vazut dar am auzit ca sunt bunicei, la pretul ala ... isi merita banii din plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) @ GoodKat : Aa,pai daca sunt moca,sunt si mai bune bujiile .Stai linistit,nu o sa ai nici o problema cu ele. Vorbeati de caucioace,la caucioace cate bordeie atatea obiceie,fiecare recomanda altceva.Mie Metzeler-ul mi-a facut o impresie buna,am avut un set de Metzeler Sportech M1 pe Hornet si au fost foarte ok.Singura obiectie e ca desi au fost noi,spatele mi s-a dus dupa 5500-6000 km in regim de mers normal,desi Hornetul nu e o motocicleta cu un mare cuplu.Michelin Pilot Sport si mai ales Michelin Pilot Power mi s-au parut extraordinare.F bune,aderente si rezistente pe uscat,pe ploaie nu sunt extraordinare,dar nici nu sunt slabe,as zice ok,oricum per total cele mai bune pe care le-am avut. Pe fata la cb se poate pune cu incredere 120/70/17,cu marimea asta intrand astfel pe mainstream si beneficiind de o oferta mult mai larga Editat Mai 8, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.