MotoRocker Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 El zice ca sunt bune, și la cum se da pe curbe are dreptate. mereu cand vad clipurile astuia raman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Am si eu o intrebare, ca de incepator: voi stiti in ce viteza va aflati cand conduceti? De ce intreb? Pe mine ma intereseaza de exemplu cand am o oarecare viteza 50-60 km/ora si urmeaza o denivelare de-aia pentru reducerea vitezei (in Bv unii le spun "politai orizontali"). Stiu ca acea denivelare o iau confortabil cu a 2-a. Practic eu retrogradez pana intra in prima si apoi trec intr-a 2-a. Voi cum faceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Sau "politai morti" .......... La mine e instinctiv, si viteza cu care merg, si turatia, eu ma uit in bord la martorul de temperatura sa stiu cand nu mai trebuie menajata acceleratia si cand caut neutrul. Asta nu inseamna ca nu mi se intampla sa nu fiu in treapta buna. Foloseste frana de motor, schimba treptat in treapta inferioara si cand ajungi in dreptul "politistului" vei fi in treapra corecta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Da, daca imi aduc aminte asa imi spunea si instruoctorul sa fac... Ok, mersi pentru sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Da, daca imi aduc aminte asa imi spunea si instruoctorul sa fac... Ok, mersi pentru sfat! Ochii la drum, nu la turometru . Si cu gropile/hopurile, vine cu experienta. Cand dai cu ouale de rezervor sau sari de pe sea, creierul ajusteaza singur viteza "recomandata". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Eu sper ca nu dau cu "ele" pentru ca trebuie sa am si eu un bebe mic .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Salut, mergeam astazi cu motorul iar la 60km/h am luat mainile de pe ghidon, moment in care a inceput sa vobleze intai usor apoi mai violent, am invercat din nou la 80 km/h la fel sub 60 si peste 80 nu face, mentionez ca drumul era bun, iar cand reveneam pe ghidon isi revenea imediat ,ca si intrebare este normal si daca nu de la ce ar putea fi, cauciucul pe fata este nou si echilibrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Salut, mergeam astazi cu motorul iar la 60km/h am luat mainile de pe ghidon, moment in care a inceput sa vobleze intai usor apoi mai violent, am invercat din nou la 80 km/h la fel sub 60 si peste 80 nu face, mentionez ca drumul era bun, iar cand reveneam pe ghidon isi revenea imediat ,ca si intrebare este normal si daca nu de la ce ar putea fi, cauciucul pe fata este nou si echilibrat. ia-le in ordine - presiune roti - roata fata sa se invarta lejer (sa nu fie etrier semi-intepenit) - gume vechi (zici ca fata e noua, spatele cum e?) - lantul sa nu fie prea strans/cu burta mare - rulmenti roti - rulmenti jug La bandit aveam fix aceeasi problema numa ca intre 70 si 80, dupa ce am schimbat gumele (vechi de 6 ani si fata cam tocita) a fost brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 ia-le in ordine - presiune roti - roata fata sa se invarta lejer (sa nu fie etrier semi-intepenit) - gume vechi (zici ca fata e noua, spatele cum e?) - lantul sa nu fie prea strans/cu burta mare - rulmenti roti - rulmenti jug La bandit aveam fix aceeasi problema numa ca intre 70 si 80, dupa ce am schimbat gumele (vechi de 6 ani si fata cam tocita) a fost brici. Ms mult de răspuns, dacă mi ai zis mi am adus aminte ca aveam presiune mai mica si pe spate și pe fata dar nu credeam ca afectează, în rest ambele anvelope sunt noi iar rulmenții sunt ok, la fel și etrierul. Bine ca e doar asta ca nu înțelegeam. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Si eu am aceeasi problema, a inceput sa faca fix dupa ce am scos-o de la iernat .... A stat cateva luni in aceeasi pozitie si cauciucul s a deformat ..... Cere cauciucuri noi ... Astea au 8 ani ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Am găsit și filmul asta pe Youtube, este vechi dar fizica este aceiași și chiar înțelegi ceva din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Buna seara domnilor, eu am schimbat de curand anvelopele la CB cu un set Bridgestone BT45 tot ce pot sa zic este WOW. Pe moto am avut un set de Pirelli Sport Demon din 2008 , spatele era praf si chiar si asa am facut 6000km cu ele. Daca luam mana de pe ghidon incepea sa o ia razna . Dupa schimbul de anvelope si primi KM care sunt cam aiurea ( ai impresia ca mergi pe gheata ) parca am cumparat alta motocicleta, raspunde super la comenzi, a disparut miscarea ghidonului daca am luat mana de pe el si parca se lasa singura pe viraj. Din punctul meu de vedere este cel mai bun UPGRADE pentru orice motocicleta. Mi-am notat pe eticheta de la anvelope adancimea profilului pe care am sa il masor la fiecare 1000KM ca sa imi fac o idee de cat tin. Trebuie sa mentionez ca CB-ul meu este limitat la 34 cai asa ca este mai bland cu anvelopa spate. Vreau sa va intreb unde sa merg sa imi fac si eu o verificare la jocul supapelor in Bucuresti sau prin zona. Multumesc » Post actualizat in 09 Sep 2016 18:37Poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Asta chiar este chiar cea mai bună o investiție, bănuiesc ca ai auzit de ele de la nebunul de Schaf de pe YouTube, el rupe curbele cu astea. Referitor la la primii km cu anvelopa noua, asa mi au zis și mie când le am montat ca au o substanță pe ele ca sa le mențină și în primii 100 de km sa merg ușor. Am simțit și eu diferența și dacă am simțit eu ca începător sigur e mare. Mulți km îți doresc, și sunt curios de update, cat de mult se tocesc pe km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Sunt cu doua compoziții de cauciuc pe calea de rulare unde sunt acele dungi vopsite este mai dur pentru a rezista mai mult si pe laterale mai moale pentru aferenta mai buna. Da de la Schaf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 Sunt cauciucuri decente, dar nu cele mai bune de pe piata. Din pacate la dimensiunile de CB500 nu mai gasesti o varietate asa mare cum era acum vreo 10 ani cand cumparam eu cauciucuri de CB500 cand aproape orice producator avea si dimensiunile astea. Acum majoritatea motocicletelor au 120 pe fata si 150-180 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SzMartin Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Si eu tot anvelope bridgestone bt45 folosesc, cel din spate tine vreo 18.000 de km, iar cel din fata 25.000 km, sunt anvelope foarte bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Foarte bune comparate cu ce? Cate cauciucuri moto ai folosit pana acum ca sa faci comparatia? Doar de curiozitate, nu ca nu te-as crede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Foarte bune comparate cu ce? Cate cauciucuri moto ai folosit pana acum ca sa faci comparatia? Doar de curiozitate, nu ca nu te-as crede. Salut eu le compar cu Pirelli Sport Demon dar nu am avut acest model de nou, oricum este o diferenta mare in felul care se misca si reactioneaza motocicleta. Cele vechi cred ca nu erau uzate uniform si abia acum imi dau seama ca mergea aiurea. Asa ca o chestie am observat ca ma aplec mult mai mult pe partea stanga fata de dreapta ( am mai multa incredere pe stanga )))) Seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bossk Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Salut, Imi pare rau ca schimb topicul de la cuciucuri la circuitul electri, dar stiti cum e: fiecare cu ce il doare. Merg aproapre zilnic cu motorul si fara niciun avertisment nu mai porneste. Voi descrie mai jos simptomele si ce putem exclude deja. Situatia: - cu bateria verificata si incarcata la actionarea contactului nu se intampla nimic: becurile din bord stinse, faruri/lumini nu functioneaza, pornirea nici atat. - daca masor tensiunea pe baterie e 12+ V iar la actionarea contactului scade brusc la 2 V !!! (sugereaza un scurt) - tensiunea pe baterie nu mai scade cand scot sigurantele "Turn signal/brake/horn/meter" si "Ignition starter" si repet actiunea de mai sus. Verificari: - bateria e incarcata - sigurante ok ( si cea de 30A de pe pornire) - am masa (ground) - am verificat toate conexiunile folosind schema electrica. Cum poate scadea tensiunea la 2V fara sa se arda nicio siguranta? Mi-a venit acum in minte o expresie veche de pe vremea Daciei/Mobrei : " Cineva fura curentul" Urmatoare etapa e sa desfac contactul desi nu vad o logica directa, neavand relee contactul ramane de verificat/curatat. Sunt convins ca vor rezolva problema si ramane solutia pentru altii. Bsk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 (editat) 1. Tensiunea pe baterie de 12V e mica pentru o baterie in gol, cand e incarcata complet ai cam 12.6V, iar 12V ai la incarcare 25%. 2. Daca bateria chiar e la 25%, e posibil sa nu invarta electromotorul, dar tensiunea scade la 2V pentru ca totusi baga curent in electromotor, chiar daca nu se invarte, circuitul e inchis. Incarca bateria pe redresor si incearca din nou. Daca face la fel cu bateria incarcata, e posibil ori sa fie electromotorul blocat ori intr-o pozitie in care nu cupleaza, asta se rezolva punand motocicleta in viteza si miscand-o un pic, cat sa schimbi un pic pozitia. Nu am auzit vreodata de asemenea probleme la CB500, dar am mai patit-o pe vremuri la masina. PS. Mai zic unii ca daca tensiunea pe baterie scade in sarcina (cand incerci sa pornesti) sub 9.6V inseamna ca bateria e pe moarte sau moarta, nu mai e capabila sa genereze curent suficient. Am patit pe CBF 600 sa imi moara bateria brusc, fara nici un semn, cand am demontat-o am descoperit ca avea vreo 7 sau 8 ani, era din fabrica si moto avea 7 ani. Editat Octombrie 9, 2016 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bossk Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Merci Adrian de raspuns, Totusi am eliminate bateria pentru ca are 12+V adica 12.6 sau 12.9 depinde de momentul masurarii in raport cu cat de mult am incercat sa pornesc. Tind sa cred ca nu e electromotorul pentru ca se comporta la fel si daca am siguranta "Ignition" scoasa si nu apas butonul de pornire. A intilnit cineva problema asemanatoare si cauza sa fie contactul defect sau releul de pornire blocat pe circuit inchis (electromotor conectat)? Bsk » Post actualizat in 14 Oct 2016 08:57Problema rezolvata: » Post actualizat in 14 Oct 2016 09:02Problema rezolvata: #AdrianB1 ai avut dreptate, bateria era defecta. Chiar daca am tensiune in jur de 12.6 V sunt defecte cateva celule si curentul maxim generat e de 0.2 A. Bateria nu e capabila sa alimenteze nici macar becurile din bord. (Winter is coming) Bsk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Am o problema cu carena din partea stanga (cea neagra, din dreptul robinetului de benzina). Am gasit pe cineva care dezmembreaza un CB500 din 2006. A mea este din 94. Intrebare: credeti ca se potriveste? O sa mi-o trimita prin posta iar in oamenii de pe OLX nu stiu daca sa am incredere ca o si primesc inapoi daca nu se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 CB 500 nu se mai fabrica din 2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Am o problema cu carena din partea stanga (cea neagra, din dreptul robinetului de benzina). ce are carena? pune o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 (editat) Asta e inculpata.... Este rupt pinul ala de fixare cu tot cu o parte din plastic. » Post actualizat in 26 Oct 2016 15:30 Am reusit sa imi pierd un cap de ghidon....nu cred ca mi-a fost furat din parcare pentru ca l-am ami prins o data slabit.... Intrebare: http://www.ebay.com/itm/7-8-Motorcycle-Bike-Anti-Vibration-Round-Handle-Bar-Ends-Grip-Caps-Plug-Slider-/291645811215?var=&hash=item43e771ea0f:m:mUwQUh1u94tnFWshcOBl70w&vxp=mtr Se potrivesc? Parca nu as vrea sa il pun pe taica-meua sa munceasca sa imi faca unul. La pretul asta merita. O sa imi iau unele roz, ca sa se asorteze la motocicleta mea verde . Editat Octombrie 20, 2016 de sebibv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.