Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Ma bate gandul sa iau un cb 500 din care sa iasa cafe racer. Ma inteseaza o motoreta usoara pt oras. http://motomaniacs.com.br/2015/10/28/honda-cb500-cafe-racer/

 

Am inteles de pe net ca nu e un model tocmai usor de transformat, dar macar este ieftin. Modificarea propriu zica a sasiului o pot face singur in conditii ok.

 

Am vazut ca exista motorete cu centru de greutate jos cu spite.

Motocicleta aia are mai multe schimbate decat pare ...

Am un cb 500 in garaj pe care ma batea gandul sa il fac cafe, am renuntat pentru ca nu se preteaza la asa ceva, nu foarte usor. Ai de taiat si sudat alt cadru codita, rotund si mai sus decat cel original. In momentul in care faci asta o sa treci cu teava prin fata robinetului de benzina, deci trebuie si ala relocat, fie pusa canea pe un furtun pe undeva, fie taiat si sudat in rezervor; in situatia 2 trebuie sa modifici/scoti airbox-ul pentru ca o sa iti vina caneaua in airbox. Daca scoti airbox-ul trebuiesc refacute setarile carburatoarelor ... etc, samd. Nu e asa simplu cum pare.

 

vezi rotile de Honda SLR 650, nu bag mana-n foc, dar poate merg

Roata spate se pupa cu aia de cb la diametrul axului, mai trebuiesc recalculate distantierele ... si se pare ca si fata la fel :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Un tip din brazilia a taiat cadrul in zona rezervorului si a pus o teava centrala sub rezervor. Iar codita trebuie facuta de la 0.

 

Ma bag la treaba asta doar daca am planul bine facut si cred ca stapanesc situatia. :)

Iti trebuie o "teva centrala" pentru ca ai nevoie de o prindere a rezervorului ...

 

Nu stii in ce te bagi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și după 1300 de km am prima problemă, azi când sa plec de la serviciu n a mai pornit, n a vrut ea,menționez ca pana acum o lua la sfert. Am plecat cu ea împinsă cu faza scurta pornita, la semafor s a oprit, ulterior am împins-o și am ajuns acasă. Când încerc s o pornesc se aude un clicket repetat, asta după ce inițial a încercat sa învârtă odată dar nu reușea. Vreau sa menționez ca merg de obicei cu 6000 de ture, nu cred ca e subturat. Ca și mențiune, acum doua zile am spălat o făra presiune, se poate sa să fie de la asta?

Editat de predaoctavian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și după 1300 de km am prima problemă, azi când sa plec de la serviciu n a mai pornit, n a vrut ea,menționez ca pana acum o lua la sfert. Am plecat cu ea împinsă cu faza scurta pornita, la semafor s a oprit, ulterior am împins-o și am ajuns acasă. Când încerc s o pornesc se aude un clicket repetat, asta după ce inițial a încercat sa învârtă odată dar nu reușea. Vreau sa menționez ca merg de obicei cu 6000 de ture, nu cred ca e subturat. Ca și mențiune, acum doua zile am spălat o făra presiune, se poate sa să fie de la asta?

Incearca sa pui un redresor pe ea sau sa o pornesti de la masina, daca esti mai tehnic si ai un aparat de masura masoara bateria si vezi cat curent ai, cat curent ai cand dai la buton, cat curent ai la relanti si in turatie. E posibil sa fi picat bateria sau incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta vreau sa fac maine, am si aparat de masura redresor n am.

Eu am luat o pe logica asta, ii dau cuernt de la masina daca porneste nu e electromotorul, daca incarca nu e releul de incarcare, atunci ramane bateria sau releul de pornire nu?

Eu am tot gandesc sa nu fie de la spalat, ca n am mai spalat o niciodata de cand o am, parca ma oftic ca i am dat cu apa X-( .

Altceva mai poate fi? bateria cade asa de pe o zi pe alta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta vreau sa fac maine, am si aparat de masura redresor n am.

Eu am luat o pe logica asta, ii dau cuernt de la masina daca porneste nu e electromotorul, daca incarca nu e releul de incarcare, atunci ramane bateria sau releul de pornire nu?

Eu am tot gandesc sa nu fie de la spalat, ca n am mai spalat o niciodata de cand o am, parca ma oftic ca i am dat cu apa X-( .

Altceva mai poate fi? bateria cade asa de pe o zi pe alta?

Nu e electromotorul sigur, Si nici releul de pornire nu cred ca e ... cele mai comune sunt incarcarea si bateria :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e electromotorul sigur, Si nici releul de pornire nu cred ca e ... cele mai comune sunt incarcarea si bateria :)

Când zici încărcarea, te referi la stator, parca asa ii zice?

» Post actualizat in 03 Aug 2016 07:15

Am iesit azi de dimineata, ca ma sacaia si nu suportam, am masurat bateria avea12.06v, apoi i am dat curent de la masinaa luat o din prima deci nu e electromotorul, am masurat la relanti baga 12.60v, apoi la 4-5000 tura 13,60-14.00v aproximativ, surpriza a venit cand am aprins faza scurta, atunci baga sub 12v, 11,86-11.96v.

Vazand asta am inceput sa desfac bateria, pe la rezistente etc sa caut coroziune , desi nu am gasit am dat cu spray de contacte cu jmilgher, am desfacut si acolo unde se afla blocul de lumini pe am dat si acolo cu spray de contacte , nu parea a avea corozoiune.

Am masurat si cele trei fire galbene cu aparatul de masura pe sigurante cum am vazut oe youtube, arata 0. Altceva nu stiu ce sa i fac.

Pareri? :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu anul trecuta am avut ceva asemanator. A trebuit sa pornesc de la masina cand m-a lasat in mijlocul orasului dupa ce parcasem. Apoi am masurat tot ce ai enumerat si tu. Pareau in regula initial insa in sarcina motorul nu incarca si m-am trezit dupa o dimineata mai rece ca iar nu pornea desi mergeam in fiecare zi la munca cu ea. S-a rezolvat in cele din urma cu schimbarea releului de incarcare. Cel original este acoperit (nu prea trece aer pe la el) si nici nu are elemente de racire fiind plat (adica fara radiatoare pe el) deci se mai "coace" cum se spune.. Dupa schimbarea lui cu unul mai zdravan chiar daca universal, totul a fost in regula. Vezi daca are cineva unul la indemana in parametri necesari de imprumut si verifica.

O zi buna,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când zici încărcarea, te referi la stator, parca asa ii zice?

» Post actualizat in 03 Aug 2016 07:15

Am iesit azi de dimineata, ca ma sacaia si nu suportam, am masurat bateria avea12.06v, apoi i am dat curent de la masinaa luat o din prima deci nu e electromotorul, am masurat la relanti baga 12.60v, apoi la 4-5000 tura 13,60-14.00v aproximativ, surpriza a venit cand am aprins faza scurta, atunci baga sub 12v, 11,86-11.96v.

Vazand asta am inceput sa desfac bateria, pe la rezistente etc sa caut coroziune , desi nu am gasit am dat cu spray de contacte cu jmilgher, am desfacut si acolo unde se afla blocul de lumini pe am dat si acolo cu spray de contacte , nu parea a avea corozoiune.

Am masurat si cele trei fire galbene cu aparatul de masura pe sigurante cum am vazut oe youtube, arata 0. Altceva nu stiu ce sa i fac.

Pareri? :stuck:

 

Pare sa fie releul. Cate fire are (5 sau 8)? Eu am unul de honda cu 8 fire (poza aici). Verifica daca arata asemanator, ti-l trimit, iti platesti intial doar curierul si daca ti se potriveste si asta e sursa problemelor si incarcarea e ok, dai si tu un 50 de ron, daca nu, nu imi dai nimic, il dai si tu cuiva mai departe sau il pastrezi de rezeva (din nou, fara sa imi dai nimic daca nu iti rezolva problema).

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare sa fie releul. Cate fire are (5 sau 8)? Eu am unul de honda cu 8 fire (poza aici). Verifica daca arata asemanator, ti-l trimit, iti platesti intial doar curierul si daca ti se potriveste si asta e sursa problemelor si incarcarea e ok, dai si tu un 50 de ron, daca nu, nu imi dai nimic, il dai si tu cuiva mai departe sau il pastrezi de rezeva (din nou, fara sa imi dai nimic daca nu iti rezolva problema).

Este cu 5, acum l am dat jos si incerc sa l masor dupa carte sa vad daca e ok.

Revin cu rezulatul.

Ps;asa arata.

» Post actualizat in 03 Aug 2016 09:27

 

Pare sa fie releul. Cate fire are (5 sau 8)? Eu am unul de honda cu 8 fire (poza aici). Verifica daca arata asemanator, ti-l trimit, iti platesti intial doar curierul si daca ti se potriveste si asta e sursa problemelor si incarcarea e ok, dai si tu un 50 de ron, daca nu, nu imi dai nimic, il dai si tu cuiva mai departe sau il pastrezi de rezeva (din nou, fara sa imi dai nimic daca nu iti rezolva problema).

Este cu 5, acum l am dat jos si incerc sa l masor dupa carte sa vad daca e ok.

Revin cu rezulatul.

Ps;asa arata.

548 553 791
0 0 0
547 544 539
0 0 0
Astea sunt valorile care mi au iesit, am facut testul dupa un clip pe youtube. e dus?

post-51652-0-28318200-1470213369_thumb.jpg

post-51652-0-05524400-1470213379_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi ieseau undeva pe la 490 si ceva... insa nu stiu cat de relevant e. Din ce vad, pe o faza ai diferenta mai mare si se recomanda sa fie cat mai apropiate valorile. Din pacate nu stiu daca merge cel cu 8 fire si nu vreau sa te incurc inutil. Verifica si voltajul care il scoate alternatorul (cauta tot pe youtube sau in carte si iti explica), ca sa mai elimini din cauze. Daca nu, vezi poate gasesti un coleg in weekend si faceti un swap sa vedeti cum se comporta releele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ms mult de ajutor, cred ca releul este, il iau chiar daca nu e poate imi trebuie pe viitor e doar 120 de lei.

Faza nasoala e ca si masina imi facea probleme tot cu senzori debitmetre ,etc, si d aia mergeam cu motorul iar cand asta a inceput sa nu mi pornesca parca m a lovit drept in :eek:

Revin cu rezolvare, cand se v a rezolva .Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de service pt model de la heynes una din faze este intr-adevar mai mare (700 -15k fata de 500-10k) insa in sargina- la temperatura poate sa nu mai aibe comportamentul dorit. Mie mi l-au schimbat cei de la wolf moto cu unul generic de 8 pini. daca legi cum trebuie este in regula.

 

Bafta si sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Octavian,

 

Propunerea lui Banzay e buna, eu am un CB500 '97, si daca tu ai scule si cunostinte sa surubaresti la el, ma ofer sa vin sa faci swap la piese sa vezi cum se comporta.

Cu ocazia asta vad si eu cum arata chestiile sub sa, cat loc am acolo pentru bagat un releu mai mare, si eventual poate ma ajuti cu masuratul sa imi dau seama in ce stare e bateria si restul.

 

Daca iti surade ideea, dai de stire.

Andrei,

0742882120

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când zici încărcarea, te referi la stator, parca asa ii zice?

» Post actualizat in 03 Aug 2016 07:15

Am iesit azi de dimineata, ca ma sacaia si nu suportam, am masurat bateria avea12.06v, apoi i am dat curent de la masinaa luat o din prima deci nu e electromotorul, am masurat la relanti baga 12.60v, apoi la 4-5000 tura 13,60-14.00v aproximativ, surpriza a venit cand am aprins faza scurta, atunci baga sub 12v, 11,86-11.96v.

Vazand asta am inceput sa desfac bateria, pe la rezistente etc sa caut coroziune , desi nu am gasit am dat cu spray de contacte cu jmilgher, am desfacut si acolo unde se afla blocul de lumini pe am dat si acolo cu spray de contacte , nu parea a avea corozoiune.

Am masurat si cele trei fire galbene cu aparatul de masura pe sigurante cum am vazut oe youtube, arata 0. Altceva nu stiu ce sa i fac.

Pareri? :stuck:

Nu stau sa mai citesc ce ti s-a sugerat deja.

Statorul:

Cu motorul pornit si mufa scoasa trebuie sa ai cam 15v curent alternativ pe combinatii de culori gen 1-2 1-3 2-3, iar in turatie trebuie sa se duc pe la 70-80 de volti, diferenta nu trebuie sa fie mare intre permutari, nu mai mare de 1-1.5volti la relanti si 3-4 in turatie. Nu e indicat sa tii motorul foarte mult pornit asa, generatorul merge in gol si risti sa il prajesti.

Releul:

Masuratoarea cu releul in mana data de manual e cam irelevanta din punctul meu de vedere.

Masoara cu motorul la relanti incarcarea la bornele bateriei(de data asta cu aparatul pe curent continuu), vezi cat ai, cu far stins, cu far aprins, tu alegi, apoi in aceleasi conditii masori direct la iesirea din releu fara sa scoti mufa, bagi testerele in mufa. Nu trebuie sa ai diferente mari intre, nu mai mare de 0.5 volti. Daca ai verifica mufa in sine si siguranta principala de 30 de amperi, o gasesti la capatul firului de plus al bateriei, pe releul de pornite sub mufa cu 4 pini. Daca totusi diferenta e mica intre curentul la baterie si curentul la releul ai o sansa sa fie mufa intre stator si instalatie exidata, verifica. Daca aia e ok e releul dus. La cb merge orice releu cu 5 fire, inclusiv chinezesc, de Linhai de 300.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stau sa mai citesc ce ti s-a sugerat deja.

Statorul:

Cu motorul pornit si mufa scoasa trebuie sa ai cam 15v curent alternativ pe combinatii de culori gen 1-2 1-3 2-3, iar in turatie trebuie sa se duc pe la 70-80 de volti, diferenta nu trebuie sa fie mare intre permutari, nu mai mare de 1-1.5volti la relanti si 3-4 in turatie. Nu e indicat sa tii motorul foarte mult pornit asa, generatorul merge in gol si risti sa il prajesti.

Releul:

Masuratoarea cu releul in mana data de manual e cam irelevanta din punctul meu de vedere.

Masoara cu motorul la relanti incarcarea la bornele bateriei(de data asta cu aparatul pe curent continuu), vezi cat ai, cu far stins, cu far aprins, tu alegi, apoi in aceleasi conditii masori direct la iesirea din releu fara sa scoti mufa, bagi testerele in mufa. Nu trebuie sa ai diferente mari intre, nu mai mare de 0.5 volti. Daca ai verifica mufa in sine si siguranta principala de 30 de amperi, o gasesti la capatul firului de plus al bateriei, pe releul de pornite sub mufa cu 4 pini. Daca totusi diferenta e mica intre curentul la baterie si curentul la releul ai o sansa sa fie mufa intre stator si instalatie exidata, verifica. Daca aia e ok e releul dus. La cb merge orice releu cu 5 fire, inclusiv chinezesc, de Linhai de 300.

Salut, la mine nu a fost irelevanta , am facut schimb de piese cu Andrei , chiar am si masurat "din mana" si al lui avea valorile aproximativ egale fata de al meu, apoi l am pus la mine pe motor si a functionat perfect.

Ca si concluzie masuratoarea din manual este relevanta, cel putin la mine a fost, acum astept comanda de pe aliexpres, am gasit cu 12 $ inclus transportul.

Multumesc mult pentru pareri si indrumari , asfalt uscat.

Editat de predaoctavian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu am factura la mine dar iti zic mâine cum se numește firma. 802 lei setul. Dar foarte multi posesori de Cb 500 spun ca sunt cele mai bune pentru noi. Sunt cu doua compozitii, pe mijloc mai dur si pe laterale mai moale. In felul asta ai si longevitate si aderența pe viraje. Va tin la curent dupa ce le montez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu am factura la mine dar iti zic mâine cum se numește firma. 802 lei setul. Dar foarte multi posesori de Cb 500 spun ca sunt cele mai bune pentru noi. Sunt cu doua compozitii, pe mijloc mai dur si pe laterale mai moale. In felul asta ai si longevitate si aderența pe viraje. Va tin la curent dupa ce le montez.

El zice ca sunt bune, și la cum se da pe curbe are dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...