Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Dacă schimbi kitul de lanț nu e nevoie automat să mai umbli la altceva. E x-ring sau O-ring? Am impresia că DID acum le face X-ring, O-ring sunt stocuri vechi, dar nu sunt 100% sigur de asta. Om priceput și ieftin nu există, dacă se pricepe să facă treabă face și bani. Prost și scump în schimb găsești ușor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) Dacă schimbi kitul de lanț nu e nevoie automat să mai umbli la altceva. E x-ring sau O-ring? Am impresia că DID acum le face X-ring, O-ring sunt stocuri vechi, dar nu sunt 100% sigur de asta. Om priceput și ieftin nu există, dacă se pricepe să facă treabă face și bani. Prost și scump în schimb găsești ușor. Am zis eu ceva de ieftin ? important e sa faca treaba buna nu la plesneala la nimereala ca sa-mi rup gatul dupa aia sau mai rau, sa strice si altceva. Lantul s-a intins foarte mult unde era foarte strans, acum s-a labartat si are mare joc sus-jos. Ce s-o fi intamplat oare ? Piulita de la axul rotii e stransa, oare cum s-o fi facut jocul ala la lant? Bine ca am ajuns cu ea acasa, dar se aud zgomotele alea si ma seaca la suflet ,mai ales ca nu stiu cat de nasol este. Trebuie sa gasesc un doctor, sa o vada la domiciliu. Nu o mai scot pana nu rezolv. Maine ma duc sa cumpar kitul de lant si om mai vedea... oricum vroiam sa-l iau in primavara, dar o sa-l iau acum. X ring Editat Septembrie 19, 2008 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Kit lant Regina 90 euro pe Loius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 fast_arrow, în ce cartier stai? Când e la sfărșit de viață lanțul se uzează extrem de repede, uzura nu e liniară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Am cumparat Kit lant cu 510 ron, DiD 525V(8) O ring, sos Cotroceni nr 19. Sper sa fi fost o alegere buna. Zilele astea sper sa-l pot monta si sa vad daca mai am zgomotele alea dubioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 schimbat simeringuri si ulei furca = 100 ron schimbat kit lant tot pe acolo schimbat bujii = gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 daca le-ai facut deja, sa fii sanatos si sa te bucuri de motor. Norocul nostru este ca motoretele noastre nu sunt foarte pretentioase si se pot remedia micile defectiuni si pe la mesterii de cartier, cu bani putini. Am pus ulei Procycle si sunt foarte multumit(64 ron 4 l). daca esti din Buc mai vorbin de adrese de mecanicosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Revin cu o problema de acum 2 zile.Intrebare: ati comandat de pe Louis cablu de ambreiaj pt CB ? este compatibil cel de CB 750?(pentru ca de CB 500 nu au).Sau eventual veniti cu o sugestie de unde as putea cumpara unul de la noi din tara.Multumesc si asfalt uscat. este si pt cb 500.am luat eu acu o luna.si ma indoiesc ca nu au pe stoc.eu am asteptat sa primeasca cateva luni.putin probabil sa fi adus doar cateva.nu te-ai uitat bine.tachowellen cod10037185 la 12,95euro ca sa nu mai cauti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 este si pt cb 500.am luat eu acu o luna.si ma indoiesc ca nu au pe stoc.eu am asteptat sa primeasca cateva luni.putin probabil sa fi adus doar cateva.nu te-ai uitat bine.tachowellen cod10037185 la 12,95euro ca sa nu mai cauti "TACHOWELLE" este cablu de vitezometru nu de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 O noua buba! Constat ca in mers la viteza mica, se aude undeva pe spate un zgomot o troncaneala, pe asfalt bun nu cu gropi. Ce ar putea sa fie? Amortizoarele nu e cazul. Parca ceva freaca, loveste ceva la anumite intervale. De curand am fost la service la honda mi-a intins lantul acolo si mecanicul respectiv mi-0a spus ca ar trebui sa-l schimb in curand. Mi s-a parut ca l-a intins cam tare, dar acum cand ma uit parca s-a mai lasat si ar fi bine. Nu am mers prea mult de atunci si nu vad de ce sa se fi intins asa repede(nu mult dar...?) Ma ingrijoreaza zgomotele alea se simte de parca ceva ar lovi undeva. Pe spate frana e pe tambur si vad ca tine nu sunt probleme. Ce naiba ar putea sa fie?Am aflat raspunsul azi, cand am fost cu Pustoaica la doctor Ionut de la Honda service. Am schimbat Kitul de lant, nimic altceva si acum trage mai bine si nu mai am problemele pe care le aveam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 La motocicletă și când schimbi becul de la semnalizare ți se pare după aceea că trage mai bine, dar dacă nu mai face zgomote e bine că ai rezolvat și că era doar lanțul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 La motocicletă și când schimbi becul de la semnalizare ți se pare după aceea că trage mai bine, dar dacă nu mai face zgomote e bine că ai rezolvat și că era doar lanțul.Chiar trage. M-am speriat degeaba, am crezut ca e mai complicat si imi era teama sa nu dea in peritonita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 "TACHOWELLE" este cablu de vitezometru nu de ambreiaj. ai dreptate!scuze,nu am fost atent.deobicei cel de ambreiaj se face.nici nu cred ca exista cablu anume.poate la reprezentanta cu bani multi.comanzi cablul camasa ,2 capete,surubul de strangere din cap si cel de reglaj de pe capacul motorului.dar ma gandesc ca problema e doar la cablu si atunci doar el trebuie comandat si inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 poate la reprezentanta cu bani multi Un cablu costă la reprezentanță cât o jumătate de cauciuc la un preț bun în oraș și ține mai mult. O fi mult, o fi puțin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) Un cablu costă la reprezentanță cât o jumătate de cauciuc la un preț bun în oraș și ține mai mult. O fi mult, o fi puțin?Cablu de ambreiaj am cumparat eu, adus de cei de la Motul cu 118 ron acum ceva timp. dar o perioada am mers si cu kitul de la Autovit in vechea manta a cablului vechi. Cand l-am scos era bun, fara probleme si il pastrez in topcase de rezerva inca. Poate cineva sa puna un link catre un manual de intretinere ? Editat Octombrie 5, 2008 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 revin cu anuntul meu, dar de data asta si cu poze: suport giwi, are toata surubaraia inclusa, mai trebuie la el doar un topcase. pret 150 ron +transport mai am de vanzare o scarita dreapta fata, la pretul de 70 de lei ambele sunt in stare buna, scarita ar trebui lustruita putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Am putin mai putin de 170 inaltime. Ma potrivesc pe un CB500S? E cineva dispus sa ma lase sa incalec (pe loc) un motor de-al lui intr-o zi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Te potrivești, știu cel puțin o fată sub 1.70 care mergea impecabil cu CB-ul. A mers și cu al meu și cu mine pasager și nu a avut nici o problemă să îl țină la semafor (eu nu am luat picioarele din scărițe). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 (editat) Am putin mai putin de 170 inaltime. Ma potrivesc pe un CB500S? E cineva dispus sa ma lase sa incalec (pe loc) un motor de-al lui intr-o zi? eu am 167 cm si nu am probleme cu Cb-ul , nici macar nu l-am lasat mai jos de la suspensii de pe spate unde se regleaza ......la inceput mi-a fost un pic greu pt ca deabia ating solul dar merge, acum merg si cu pasager de 100 kg fara probleme Editat Octombrie 8, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 revin cu anuntul meu, dar de data asta si cu poze: suport giwi, are toata surubaraia inclusa, mai trebuie la el doar un topcase. pret 150 ron +transport mai am de vanzare o scarita dreapta fata, la pretul de 70 de lei ambele sunt in stare buna, scarita ar trebui lustruita putin Eu eram interesat de suport, singura problema pe care s-ar putea s-o intampin e sa nu mai ajung sa cuplez semnalizatoarele ca au un cablu destul de scurt, dar ma gandesc ca as putea sa le fac o prelungire. Daca ma descurc sa le fac un cablu ceva mai lung poate reusesc sa te scap de el. Ne auzim, numai bine si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 nu l-am lasat mai jos de la suspensii de pe spate unde se regleaza Reglajul nu e ca să lași spatele mai jos, e ca să reglezi cât de moale sau dură să fie suspensia. Pe 1 e cea mai moale, pe 5 e cea mai dură - de obicei se folosește doar cu pasager și bagaje grele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 am schimbat simeringurile si uleiul din furca si acum parca imi vibreaza furca sus-jos (in curbe mai ales) . poate nu a pus mecanicul cantitatea optima de ulei in furca sau a pus inegal ? ce sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Am putin mai putin de 170 inaltime. Ma potrivesc pe un CB500S? E cineva dispus sa ma lase sa incalec (pe loc) un motor de-al lui intr-o zi? ajungi sigur si daca ai 1.50.japonezi care l-au proiectat cam atata au inaltimea medie.drept sa spun mie la 1.80 mi se pare prea jos.la motoarele de cros poate sa ai mici dificultati dar daca esti greu si alea se lasa.am un prieten de 1.60 care a avut cam toate stilurile si doar la astea de cros ii este mai greu.acolo trebuie sa te ajuti si de picioare din cand in cand.Este unul dintre cele mai manevrabile motoare,facut anume pt orase si imprejurimi.daca vrei sa mergi sute de km cauta un cuiser sau cros-turing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 am schimbat simeringurile si uleiul din furca si acum parca imi vibreaza furca sus-jos (in curbe mai ales) . poate nu a pus mecanicul cantitatea optima de ulei in furca sau a pus inegal ? ce sa fie ? Există uleiuri de furcă cu vâscozitate diferită dacă vrei suspensia mai moale, medie sau fermă. O fi moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicolette Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 (editat) Hello. Eu tocmai mi-am luat un cbf 500 din 2005 si am cateva intrebari - recunosc, nu am citit cele 127 de pagini anterioare - dar va rog sa imi raspundeti: - cati litri de ulei sunt necesari pentru schimbul de ulei ? ce ulei este recomandat ? - la 6000 km, ce ati schimbat voi la motoreta ? - spuneati ca motoreta e proiectata si pentru persoane mai mici de inaltime, care o tin fara probleme; eu am 1,65 m si mi se pare cam grea, daca mi se inclina putin, o scap (de altfel, asa am si cazut); cum faceti cand franati si mai ales daca trebuie sa opriti in curba, cum tineti motoreta dreapta ? (nu stiu daca a fost clara intrebarea). Mersi Editat Octombrie 10, 2008 de nicolette Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.