Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

daca le-ai facut deja, sa fii sanatos si sa te bucuri de motor. Norocul nostru este ca motoretele noastre nu sunt foarte pretentioase si se pot remedia micile defectiuni si pe la mesterii de cartier, cu bani putini. Am pus ulei Procycle si sunt foarte multumit(64 ron 4 l).

daca esti din Buc mai vorbin de adrese de mecanicosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o problema de acum 2 zile.Intrebare: ati comandat de pe Louis cablu de ambreiaj pt CB ? este compatibil cel de CB 750?(pentru ca de CB 500 nu au).

Sau eventual veniti cu o sugestie de unde as putea cumpara unul de la noi din tara.Multumesc si asfalt uscat.

este si pt cb 500.am luat eu acu o luna.si ma indoiesc ca nu au pe stoc.eu am asteptat sa primeasca cateva luni.putin probabil sa fi adus doar cateva.nu te-ai uitat bine.tachowellen cod10037185 la 12,95euro ca sa nu mai cauti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este si pt cb 500.am luat eu acu o luna.si ma indoiesc ca nu au pe stoc.eu am asteptat sa primeasca cateva luni.putin probabil sa fi adus doar cateva.nu te-ai uitat bine.tachowellen cod10037185 la 12,95euro ca sa nu mai cauti

 

 

"TACHOWELLE" este cablu de vitezometru nu de ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O noua buba! Constat ca in mers la viteza mica, se aude undeva pe spate un zgomot o troncaneala, pe asfalt bun nu cu gropi. Ce ar putea sa fie? Amortizoarele nu e cazul. Parca ceva freaca, loveste ceva la anumite intervale. De curand am fost la service la honda mi-a intins lantul acolo si mecanicul respectiv mi-0a spus ca ar trebui sa-l schimb in curand. Mi s-a parut ca l-a intins cam tare, dar acum cand ma uit parca s-a mai lasat si ar fi bine. Nu am mers prea mult de atunci si nu vad de ce sa se fi intins asa repede(nu mult dar...?) Ma ingrijoreaza zgomotele alea se simte de parca ceva ar lovi undeva. Pe spate frana e pe tambur si vad ca tine nu sunt probleme. Ce naiba ar putea sa fie?
Am aflat raspunsul azi, cand am fost cu Pustoaica la doctor Ionut de la Honda service. Am schimbat Kitul de lant, nimic altceva si acum trage mai bine si nu mai am problemele pe care le aveam.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

La motocicletă și când schimbi becul de la semnalizare ți se pare după aceea că trage mai bine, dar dacă nu mai face zgomote e bine că ai rezolvat și că era doar lanțul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motocicletă și când schimbi becul de la semnalizare ți se pare după aceea că trage mai bine, dar dacă nu mai face zgomote e bine că ai rezolvat și că era doar lanțul.
Chiar trage. M-am speriat degeaba, am crezut ca e mai complicat si imi era teama sa nu dea in peritonita.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"TACHOWELLE" este cablu de vitezometru nu de ambreiaj.

ai dreptate!scuze,nu am fost atent.deobicei cel de ambreiaj se face.nici nu cred ca exista cablu anume.poate la reprezentanta cu bani multi.comanzi cablul camasa ,2 capete,surubul de strangere din cap si cel de reglaj de pe capacul motorului.dar ma gandesc ca problema e doar la cablu si atunci doar el trebuie comandat si inlocuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
poate la reprezentanta cu bani multi

Un cablu costă la reprezentanță cât o jumătate de cauciuc la un preț bun în oraș și ține mai mult. O fi mult, o fi puțin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cablu costă la reprezentanță cât o jumătate de cauciuc la un preț bun în oraș și ține mai mult. O fi mult, o fi puțin?
Cablu de ambreiaj am cumparat eu, adus de cei de la Motul cu 118 ron acum ceva timp. dar o perioada am mers si cu kitul de la Autovit in vechea manta a cablului vechi. Cand l-am scos era bun, fara probleme si il pastrez in topcase de rezerva inca. Poate cineva sa puna un link catre un manual de intretinere ? Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu anuntul meu, dar de data asta si cu poze:

 

post-20895-1223216662_thumb.jpgpost-20895-1223216637_thumb.jpgpost-20895-1223216596_thumb.jpgpost-20895-1223216571_thumb.jpg

 

suport giwi, are toata surubaraia inclusa, mai trebuie la el doar un topcase. pret 150 ron +transport

 

mai am de vanzare o scarita dreapta fata, la pretul de 70 de lei

post-20895-1223216843_thumb.jpg

 

ambele sunt in stare buna, scarita ar trebui lustruita putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Te potrivești, știu cel puțin o fată sub 1.70 care mergea impecabil cu CB-ul. A mers și cu al meu și cu mine pasager și nu a avut nici o problemă să îl țină la semafor (eu nu am luat picioarele din scărițe).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am putin mai putin de 170 inaltime. Ma potrivesc pe un CB500S?

 

E cineva dispus sa ma lase sa incalec (pe loc) un motor de-al lui intr-o zi?

 

 

eu am 167 cm si nu am probleme cu Cb-ul , nici macar nu l-am lasat mai jos de la suspensii de pe spate unde se regleaza ......la inceput mi-a fost un pic greu pt ca deabia ating solul dar merge, acum merg si cu pasager de 100 kg fara probleme

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu anuntul meu, dar de data asta si cu poze:

 

post-20895-1223216662_thumb.jpgpost-20895-1223216637_thumb.jpgpost-20895-1223216596_thumb.jpgpost-20895-1223216571_thumb.jpg

 

suport giwi, are toata surubaraia inclusa, mai trebuie la el doar un topcase. pret 150 ron +transport

 

mai am de vanzare o scarita dreapta fata, la pretul de 70 de lei

post-20895-1223216843_thumb.jpg

 

ambele sunt in stare buna, scarita ar trebui lustruita putin

 

Eu eram interesat de suport, singura problema pe care s-ar putea s-o intampin e sa nu mai ajung sa cuplez semnalizatoarele ca au un cablu destul de scurt, dar ma gandesc ca as putea sa le fac o prelungire. Daca ma descurc sa le fac un cablu ceva mai lung poate reusesc sa te scap de el.

Ne auzim, numai bine si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
nu l-am lasat mai jos de la suspensii de pe spate unde se regleaza

Reglajul nu e ca să lași spatele mai jos, e ca să reglezi cât de moale sau dură să fie suspensia. Pe 1 e cea mai moale, pe 5 e cea mai dură - de obicei se folosește doar cu pasager și bagaje grele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am putin mai putin de 170 inaltime. Ma potrivesc pe un CB500S?

 

E cineva dispus sa ma lase sa incalec (pe loc) un motor de-al lui intr-o zi?

ajungi sigur si daca ai 1.50.japonezi care l-au proiectat cam atata au inaltimea medie.drept sa spun mie la 1.80 mi se pare prea jos.la motoarele de cros poate sa ai mici dificultati dar daca esti greu si alea se lasa.am un prieten de 1.60 care a avut cam toate stilurile si doar la astea de cros ii este mai greu.acolo trebuie sa te ajuti si de picioare din cand in cand.Este unul dintre cele mai manevrabile motoare,facut anume pt orase si imprejurimi.daca vrei sa mergi sute de km cauta un cuiser sau cros-turing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
am schimbat simeringurile si uleiul din furca si acum parca imi vibreaza furca sus-jos (in curbe mai ales) . poate nu a pus mecanicul cantitatea optima de ulei in furca sau a pus inegal ? ce sa fie ? ;)

Există uleiuri de furcă cu vâscozitate diferită dacă vrei suspensia mai moale, medie sau fermă. O fi moale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello.

 

Eu tocmai mi-am luat un cbf 500 din 2005 si am cateva intrebari - recunosc, nu am citit cele 127 de pagini anterioare - dar va rog sa imi raspundeti:

- cati litri de ulei sunt necesari pentru schimbul de ulei ? ce ulei este recomandat ?

- la 6000 km, ce ati schimbat voi la motoreta ?

- spuneati ca motoreta e proiectata si pentru persoane mai mici de inaltime, care o tin fara probleme; eu am 1,65 m si mi se pare cam grea, daca mi se inclina putin, o scap (de altfel, asa am si cazut); cum faceti cand franati si mai ales daca trebuie sa opriti in curba, cum tineti motoreta dreapta ? (nu stiu daca a fost clara intrebarea).

 

Mersi ;)

Editat de nicolette
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello.

 

Eu tocmai mi-am luat un cbf 500 din 2005 si am cateva intrebari - recunosc, nu am citit cele 127 de pagini anterioare - dar va rog sa imi raspundeti:

- cati litri de ulei sunt necesari pentru schimbul de ulei ? ce ulei este recomandat ?

- la 6000 km, ce ati schimbat voi la motoreta ?

- spuneati ca motoreta e proiectata si pentru persoane mai mici de inaltime, care o tin fara probleme; eu am 1,65 m si mi se pare cam grea, daca mi se inclina putin, o scap (de altfel, asa am si cazut); cum faceti cand franati si mai ales daca trebuie sa opriti in curba, cum tineti motoreta dreapta ? (nu stiu daca a fost clara intrebarea).

 

Mersi ;)

la primele doua intrebari gasesti raspunsuri in manualul de intretinere, pt ca nu stiu daca cbf are exact acelasi motor ca si cb.

 

cat despre a doua, ideea e ca trebuie sa te inclini in dorespondenta cu viteza cu care te deplasezi(in curba). mi se mai intampla uneori sa ma inclin mai tare si sa incetinesc punand frana, dar eu rezolv situatia cu un picior pe pamant. daca spui ca nu poti face asta, de asemenea situatia se rezolva accelerand, daca iti permite spatiul, sau prevenind si abordand intoarcerile si alte curbe luate cu viteza foarte mica, cu multa multa grija. de asemenea ai grija atunci cand opresti, sa te asiguri ca ai teren solid pe care sa pui picioarele. daca esti mai scunda, orice groapa sau pietris pe care ti-ar putea aluneca pciorul te va face sa cazi

 

Eu eram interesat de suport, singura problema pe care s-ar putea s-o intampin e sa nu mai ajung sa cuplez semnalizatoarele ca au un cablu destul de scurt, dar ma gandesc ca as putea sa le fac o prelungire. Daca ma descurc sa le fac un cablu ceva mai lung poate reusesc sa te scap de el.

Ne auzim, numai bine si asfalt uscat.

distanta pare ca se mareste doar cu vreo 5 cm, firele mele erau destul de lungi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat simeringurile si uleiul din furca si acum parca imi vibreaza furca sus-jos (in curbe mai ales) . poate nu a pus mecanicul cantitatea optima de ulei in furca sau a pus inegal ? ce sa fie ? :unsure:

am crezut ca ai schimbat singur ca si eu am de gand sa o fac cat de curand si vroiam sa te intreb pe unde a fost mai greu?cred ca la suruburile alea mici de sub axul rotii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am crezut ca ai schimbat singur ca si eu am de gand sa o fac cat de curand si vroiam sa te intreb pe unde a fost mai greu?cred ca la suruburile alea mici de sub axul rotii.

cel mai greu este cu siguranta a pune noile simeringuri in pozitie. suruburile de din ambele capete ale furcii sunt usor de desfacut, daca sunt in prealabil slabite cat timp furca se afla un jug. pt a pune noile simeringuri eu am folosit vechile simeringuri plus un pinion din vechiul kit de lant care are o gaura in el, cam de diametrul furcii

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Eu tocmai mi-am luat un cbf 500 din 2005 si am cateva intrebari - recunosc, nu am citit cele 127 de pagini anterioare

Nu era nevoie să citești decât titlul: e vorba de altă motocicletă. Nu cred că cineva de aici a cumpărat CB-ul nou ca să știe ce a schimbat la 6000km, dar sigur cartea de service are specificate toate operațiile care trebuie efectuate iar Honda are un service cu tipi competenți care știu ce trebuie făcut.

 

Nu oprești în curbă, frânezi cât se poate în linie dreaptă (frâna în curbă are tendința să ridice motocicleta la verticală, iar apoi faci un high-side de nu se mai opresc morbizii din RIP-uri). Nu înclini motocicleta pe loc sub nici un motiv (chiar nu ai de ce, motocicletele merg foarte bine drepte și extrem de prost căzute pe jos), iar la semafor sau la opriri o ții verticală dacă se poate. Are 200kg, dacă nu te antrenezi pentru probe de forță la următoarea olimpiadă lasă motocicleta să stea singură dreaptă și susține-o cât mai puțin posibil. Dacă ți se pare prea grea încearcă un 125, e mai ușor și mai scund și mai simplu de manevrat. Nu e nici o rușine, e o constatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul nu e ca să la?i spatele mai jos, e ca să reglezi cât de moale sau dură să fie suspensia. Pe 1 e cea mai moale, pe 5 e cea mai dură - de obicei se folose?te doar cu pasager ?i bagaje grele.

 

 

intradevar , pentru asta este reglajul , numai ca , daca reglezi suspensia moale se lasa si motorul un pic mai jos,

cand l-am luat deoarece mi se parea prea inalta, am facut treaba asta si desi ma sprijineam mai usor pe sol , suspensia era prea moale ........

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...