Adic Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Clar ca din clicketu ala nu se reduce lungimea telescopului ci modul in care lucreaza el . Parerea mea e ca ar trebui redus numarul de spire din arc , sau un mod de-al scurta ( desi nu-mi dau seama cum). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Clar ca din clicketu ala nu se reduce lungimea telescopului ci modul in care lucreaza el . Parerea mea e ca ar trebui redus numarul de spire din arc , sau un mod de-al scurta ( desi nu-mi dau seama cum). Daca faci treaba cu scurtatul arcurilor o sa fie cea mai amre prostie care ai facuto vreodata ... nu scurta arcurile originale daca totusi vrei sa incerci asta ... cauta eventual o pereche de arcuri mai scurte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Daca faci treaba cu scurtatul arcurilor o sa fie cea mai amre prostie care ai facuto vreodata ... nu scurta arcurile originale daca totusi vrei sa incerci asta ... cauta eventual o pereche de arcuri mai scurte ... In niciun caz nu umblu la motor decat dpdv al reglajelor. Ce-am inebunit, sa ma apuc de taiat arcuri? Ce-i IJ? Deci nu stie nimeni daca se poate lasa mai jos sau daca se pot intari amortizoarele fata altfel decat schimband vascozitatea uleiului din ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Ce sa fie? M-i s-a intamplat toamna trecuta si m-i se intampla si toamna asta, deci trag concluzia ca problema e influentata de temperatura scazut: Opresc motorul, si cand vreau sa il repornesc, nu porneste la apasarea butonului de start, ci se aude doar un clic. Rezolvarea: bag in viteza, imping f putin motocicleta cat sa se miste umpic roata, scot apoi din viteza, si o ia fara probleme. Treaba aste m-i se intampla cam odata pe saptamana. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) Salut ! Intrebare: suspensia fata e reglabila la CB 500 S ? Are o prietena si o tot tranteste pe loc dupa ce opreste. Eu suspectez ca plonjeaza prea tare la folosirea franei fata. Daca as intari un pic amortizoarele fata cred ca ar ajuta-o. Singura variantă e să schimbi uleiul (opera?iune uzuală) ?i devine mai dură, dar cred că e mai degrabă lipsă de experien?ă pentru că e primul caz de genul ăsta de care aud în ani de zile de mers pe CB ?i cu mul?u cunoscu?i cu CB. Nu te teme de schimbat uleiul, nu ai nevoie de mult ulei ?i nici nu e a?a greu, pe fa?ă ai furcă nu amortizoare. Ce sa fie? M-i s-a intamplat toamna trecuta si m-i se intampla si toamna asta, deci trag concluzia ca problema e influentata de temperatura scazut: Opresc motorul, si cand vreau sa il repornesc, nu porneste la apasarea butonului de start, ci se aude doar un clic. Rezolvarea: bag in viteza, imping f putin motocicleta cat sa se miste umpic roata, scot apoi din viteza, si o ia fara probleme. Treaba aste m-i se intampla cam odata pe saptamana. Ce parere aveti? Dacă se aude doar un click se poate să fie tensiunea scăzută la baterie (mai puțin probabil) și să nu cupleze electromotorul sau să ai o bornă slabă la baterie. La mașini sigur asta e, am pățit-o de prea multe ori , la moto doar când aveam bateria descărcată am pățit o dată sau de două ori (în 3 ani). Simeringurile sunt brici iar uleiul e cel original, motocicleta avand doar 3000 km la bord (reali). Asa ca n-am de gand sa umblu la ele. E operațiune de service regulat, nu pierzi garanția. E ca schimbul de ulei la motor, doar că se face mult mai rar. Parerea mea e ca ar trebui redus numarul de spire din arc , sau un mod de-al scurta ( desi nu-mi dau seama cum). Dacă reduci din arc și păstrezi amortizoarele le faci praf - o să meargă doar pe capătul cursei sau o să stea permanent comprimate (depinde cât scurtezi). Chiar dacă ai găsi o variantă se modifică ciclistica. Tot ce poți face e să lași suspensia pe spate cât mai moale și când stai pe moto se lasă un pic, dar la viteză mai mare pe curbe și denivelări o să danseze spatele. Editat Octombrie 31, 2008 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahendre Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 revin cu anuntul meu, dar de data asta si cu poze: mai am de vanzare o scarita dreapta fata, la pretul de 70 de lei mai ai scarita dreapta fata de cb500?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 mai ai scarita dreapta fata de cb500?? da eu am vandut motorul si momentan merg cu daelimul de 125 al prietenei pana imi expira dovada... sv-ul nu e inmatriculat. ultima amintire cu cb-ul va fi aceea ca am ramas fara permis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahendre Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 da eu am vandut motorul si momentan merg cu daelimul de 125 al prietenei pana imi expira dovada... sv-ul nu e inmatriculat. ultima amintire cu cb-ul va fi aceea ca am ramas fara permis intru pe yahoo messenger sa povestim ca m-ar interesa scarita dreapta fata de cb 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Iese cineva la o plimbare in seara asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ics7 Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Salutare! Am avut ieri accident, a intrat unu' cu golfu' in mine, m-a luvit din laterala, pasagerul meu a sarit prin aer si a intrat cu capul intr-o masina din sens opus, eu m-am tarat cu moto pe asfalt. Nu sunt rani grave, nimic rupt, pasageru a iesit din spital azi si e bine. Aveti idee care sunt procedurile in legatura cu asigurarea si service-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Contactezi firma de asigurări la care era asigurat vinovatul ca să îți facă constatarea. Cu constatarea mergi la un service unde îți face devizul, cu care mergi înapoi la firma de asigurări ca să îl aprobe - dacă pagubele sunt mai mari pot depăși lejer valoarea motocicletei calculată ca daună totală (cam 650 EUR dacă e mai veche de 8 ani, e un tabel prin ordinul CSA cu care calculezi valoarea). Ceri la asigurări să îți dea banii ca să o repari în regie proprie (atenție, nu să deconteze cheltuielile ci regie proprie) și aia e cam tot ce primești. Dacă daunele sunt mici repari mobra, dacă sunt mari o dezmembrezi că nu are rost să mai scoți încă 1000 EUR din buzunar ca să o repari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ics7 Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 S-au schimbat datele problemei: implicatul nu avea itp si asigurarea a iesit din ecuatie. Azi am luat de la politie dovada aceea de reparatie(30 zile), ii zice altfel dar nu am retinut. Implicatul a zis ca o sa imi plateasca el tot dar nu prea ma cred in cuvantul lui. In caz ca nu plateste il pot da in judecata civila dar sper sa nu ajung la asa ceva. Maine o sa o duc la Timisoara la service, daca fac rost de maneta de ambreaj ma duc pe ea, daca nu o duc cu un microbuz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Pai ce legatura avea ITP-ul cu RCA-ul? De cand nu-i valabil RCA-ul fara ITP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 E cam acelasi lucru cu RCA si conducerea sub influenta, se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Adica nici sub influenta bauturilor alcoolice nu e valabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ics7 Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Sub influenta alcoolului nu a fost niciodata valabil pentru ca atunci tu esti vinovat in absolut orice caz, rca-ul te asigura doar daca nu esti tu vinovat iar fara itp-ul se pare ca nu mai asigura. Asfalt uscat! Contactezi firma de asigurări la care era asigurat vinovatul ca să îți facă constatarea. Cu constatarea mergi la un service unde îți face devizul, cu care mergi înapoi la firma de asigurări ca să îl aprobe - dacă pagubele sunt mai mari pot depăși lejer valoarea motocicletei calculată ca daună totală (cam 650 EUR dacă e mai veche de 8 ani, e un tabel prin ordinul CSA cu care calculezi valoarea). Ceri la asigurări să îți dea banii ca să o repari în regie proprie (atenție, nu să deconteze cheltuielile ci regie proprie) și aia e cam tot ce primești. Dacă daunele sunt mici repari mobra, dacă sunt mari o dezmembrezi că nu are rost să mai scoți încă 1000 EUR din buzunar ca să o repari. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 rca-ul te asigura doar daca nu esti tu vinovat Hă? Ok, sa nu vorbim pe auzite, pe polita de asigurare nu scrie nimic, aici e legistatia CSA. Unde scrie ca RCA-ul nu e valabil baut sau fara ITP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 (editat) salut , am si eu o intrebare am avut accident cu o honda cb 500 din `96 si dupa accident motoru e cam praf. Din ce am citit pe aici de la asigurare pentru dauna totala nu iau foarte multi bani de la asigurare, in jur de 800 de euro. Partea proasta e ca nu e motorul meu si sa ii dau doar banii de la asigurare prietenului si sa ma fac ca ploua parca am o jena. Motoru are urmatoarele: (problemele sunt numai la fata ) discu de frana stramb (etrierul banuiesc ca e bun) furca stramba (dar nu foarte rau, cineva zicea ca se poate ... indrepta?) jugu superior (cred ca asa ii zice) e rupt in mai multe locuri prinderile de la bord rupte galeriile de evacuare sunt cam "innodate" si nu cred ca se mai pot indrepta suportul pentru scarita din dreapta e rupt si cel mai important motoru in partea stanga e spart, adica e spart capacu de la alternator parca si o bucata nu foarte mare din blocu motor si pe langa astea, faru, semnale, manete, stopuri plastice dar astea sunt mai putin importante acum. aveti idee unde pot gasi piesele de mai sus SH ca banuiesc ca noi sunt f scumpe?.. sau cineva care are alt motor lovit dar cu fatza intreaga ? eu vreau sa fac motorul sa`mi mai recuperez din paguba, probabil o sa ramana la mine dupa ce rezolv cu prietenul asta al meu si sunttem ok. multumesc si sanatate. Editat Noiembrie 13, 2008 de BeerBelly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Si daca gasesti un CB lovit doar in spate (sanse minime), din doua lovite faceti unul. Iar pe unul din '96 nu cred ca iei 2 x 800 = 1600 Euro, sunt destule la pretul asta la vanzare nedate de luni de zile. Adica e decizia ta daca faceti din doua unul si apoi va chinuiti sa luati 800 de caciula, sau acceptati de la inceput 800 de la asigurare (desi eu stiam de vreo 600). O scarita de CB e 100 Euro originala. Intelegi la cat ar duce reparatia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 pai oricum banii de la asigurare ii iau ... iar la piese... ma gandeam ca niste piese sh ar putea fi mai ieftine .... am uitat.. si radiatoru si electroventilatoru sunt praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 O CB avariata de vanzare la 700 Euro, poate poti lua de pe ea piese: http://www.okazii.ro/catalog/13887451/Vand-HONDA-CB500.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Era si pe bikeshop.ro acum vreo saptamana, un cb 500 din '96, rosu accidentat si se dezmembra. Era din baia mare, dar nu mai gasesc anuntu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 cu baiatu din baia mare am vb , nu mai are decat roata fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 cu baiatu din baia mare am vb , nu mai are decat roata fata din tot motoru nu mai are decat roata fata.... ???k eu as vrea un telescop spate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Sub influenta alcoolului nu a fost niciodata valabil pentru ca atunci tu esti vinovat in absolut orice caz, rca-ul te asigura doar daca nu esti tu vinovat iar fara itp-ul se pare ca nu mai asigura.Asfalt uscat! Merci! Oameni buni, n-are nicio legatura RCA cu alcoolul. RCA vinovatului plateste pagubele nevinovatului, asta e singura regula. salut , am si eu o intrebare am avut accident cu o honda cb 500 din `96 si dupa accident motoru e cam praf. Din ce am citit pe aici de la asigurare pentru dauna totala nu iau foarte multi bani de la asigurare, in jur de 800 de euro. Partea proasta e ca nu e motorul meu si sa ii dau doar banii de la asigurare prietenului si sa ma fac ca ploua parca am o jena. Motoru are urmatoarele: (problemele sunt numai la fata ) discu de frana stramb (etrierul banuiesc ca e bun) furca stramba (dar nu foarte rau, cineva zicea ca se poate ... indrepta?) jugu superior (cred ca asa ii zice) e rupt in mai multe locuri prinderile de la bord rupte galeriile de evacuare sunt cam "innodate" si nu cred ca se mai pot indrepta suportul pentru scarita din dreapta e rupt si cel mai important motoru in partea stanga e spart, adica e spart capacu de la alternator parca si o bucata nu foarte mare din blocu motor si pe langa astea, faru, semnale, manete, stopuri plastice dar astea sunt mai putin importante acum. aveti idee unde pot gasi piesele de mai sus SH ca banuiesc ca noi sunt f scumpe?.. sau cineva care are alt motor lovit dar cu fatza intreaga ? eu vreau sa fac motorul sa`mi mai recuperez din paguba, probabil o sa ramana la mine dupa ce rezolv cu prietenul asta al meu si sunttem ok. multumesc si sanatate. La motoru ala din 96 iti dau aia de la asigurari max 1000 de euro. Reaparatiile cu piese originale te duc, cred, pe la 6-7 mii de euro excluzand blocul motor. Asta asa, ca sa stii la ce sa te astepti. Si daca gasesti un CB lovit doar in spate (sanse minime), din doua lovite faceti unul. Iar pe unul din '96 nu cred ca iei 2 x 800 = 1600 Euro, sunt destule la pretul asta la vanzare nedate de luni de zile. Adica e decizia ta daca faceti din doua unul si apoi va chinuiti sa luati 800 de caciula, sau acceptati de la inceput 800 de la asigurare (desi eu stiam de vreo 600). O scarita de CB e 100 Euro originala. Intelegi la cat ar duce reparatia.. PS O scarita fata e 210 lei iar spate 110lei (asta fara TVA) la serviceul oficial Honda. Daca mai vrei preturi am o lista destul de lunga, tocmai astept piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.