smakalan Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Daca iti place asta :numai suportul, fara placa e al tau cu 200 roni, nu e chiar fantastic la capitolul look dar decat Louis Apropo care mai vreti crash bar, suporti topcase, portbagaj sau ori ce alte accesorii de genul asta pentru CB 500 va stau la dispozitie ... daca mi-l dadeai cu tot cu placa il luam fara placa mi se pare cam scump( posibil si pt ca nu cunosc piata - exceptand ce e pe louis, care au preturi monstru la suport de topcase) multumesc oricum pentru interventie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 (editat) daca mi-l dadeai cu tot cu placa il luamfara placa mi se pare cam scump( posibil si pt ca nu cunosc piata - exceptand ce e pe louis, care au preturi monstru la suport de topcase) multumesc oricum pentru interventie Placa nu o dau ca raman eu dupaia fara la al meu, si oricum e de la un KAPPA K35N, n-are nici o treaba cu GIVI. Pretul suportului se poate negocia, asta daca te intereseaza cu adevarat, daca nu spor la cautat ... Editat Ianuarie 30, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 salutare tuturor am mai gasit o oferta care pare foarte buna, dati-mi si voi o parere. daca stiti motoru' spuneti-mi si mai multe despre el link astept pareri:) mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Dacă e în stare bună cum zice vânzătorul atunci e un târg cinstit. E jumătate din cât am dat pe a mea acum 4 ani (era vamă pe vremea aia). Mesaj completat Și e mai scumpă decât am dat-o pe a mea carenată astă vară, între timp chiar au mai scăzut prețurile, dar probabil o scoți cel puțin 100 EUR mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 mersi nu o stie nimeni personal? ca probabil ar putea sa imi dea cea mai realistica parere:) oricum, solutia e sa merg sa o vad si daca e ok atunci intru si eu in club :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oktane Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 vand moto cb500 f bine intretinuta 1650e neg http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-264104.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) Fiindca nu vreau ca noul sezon sa ma prinda nepregatit, inceput de pe acum usor usor sa il pregatesc. Pana acum nu i-am luat decat placute de frana pe fata noi, in viitorul apropiat urmeaza bujii si un filtru de aer, apoi schimbul de ulei, iar intre timp voi mai face cateva lucrari de mentenanta. Asa ca daca tot am fost azi liber am dat o tura pe la motor si am dat jos carburatoarele pentru a fi curatate, din iulie de cand am luat motorul aveam o presimtire ca sunt murdare, dar fiind in toiul sezonului si nefacandu-mi probleme am amanat operatia. Cu ocazia asta am aflat ca e mult mai usor sa dai carburatoarele cu tot cu cutia filtrului de aer, trebuie numai sa desfaci capacul de pe dreapta cutiei ca aceasta sa poata iesi lejer. Am desfacut partea de jos, am curatat-o ... nimic surprinzator, chiar mai putina mizerie decat ma asteptam, in schimb in partea de sus, sub membrane surpriza ... intr-un carburator am gasit 2 muste moarte si ceva vascos. Parea a fi burete din filtrul ala mic dintre carburatoare, asta explica si cum au ajuns mustele acolo. Si, cum banuiam ca ar fi limitat, ca in talon e trecut cu 25 kW, m-am uitat la admisie si am gasit in gurile de admisie dintre motor si carburatoare cate o saiba prinsa in cauciucul ala, asa ca le-am dat jos, acum is curios cat de mare o sa fie diferenta, la viteza maxima, care pana acum era cam 170-175km/h max, la demaraj, cat si la consum ... Limitarea si una din muste ... Editat Februarie 2, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 La demaraj și la consum la viteze mici nu e nici o diferență, viteza maximă o să se aproprie de 190 (e necarenat, carenat mai puneai vreo 5-10) iar consumul la 190 o să fie impresionant. Mare de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 (editat) Care si ce stiti de iridium pe CB ??? am ocazia ca cumpar la un pret foarte mic si nu stiu ce sa fac. Editat Februarie 5, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Nu am văzut să existe variantă pe Iridium a bujiilor de CB. Nu cred că orice bujie normală are și variantă Iridium, nu prea au utilitate: cele normale țin 18.000 km, cine are moto veche și vrea să meargă mai mult de 18.000 km fără să schimbe bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 da-ne codul , ca linku nu duce direct la produs. din cod pare a fi pentru " high speed riding " , daca ii Cb nu merge bujii iridium ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 copiază doar 10035107 în louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Sau dublu click pe textul hyperlink-uit daca e de la louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 uitasem, de cand a venit iarna nici pe forum nu am mai intrat asa de des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Nu vreai link-uri si coduri ca de astea sunt si eu in stare sa fac rost, vreau sa stiu pareri de la cei ce au folosit sau inca folosesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 /index.php?showtopic=479282 piese de cb 500...and stuff... pt detalii vb cu Ice-Queen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Mie ceva îmi dă cu rest: pe Louis CB500 PC26 și PC32 au bujii diferite, PC26 are CR9 iar PC32 are CR8. Eu am avut CR8 în PC26, nu se pupă cu ce scrie pe Louis și sigur au mers, cine greșește? Părerea mea personală despre bujiile Iridium e că dacă ar costa doar 1-2 EUR în plus față de cele normale le-aș lua în considerație, altfel nu. Cele normale țin peste 18.000 km, pentru unii înseamnă că își cumpără moto și o vând fără să schimbe bujiile, iar de defectat nu se defectează, depunerile de la arderea combustibilului le afectează pe toate la fel, inclusiv Iridium. Mai prost nu merg, dar nici mai bine nu au ce să facă. Dacă ar avea arc dublu pentru o ardere mai completă aș înțelege, dar așa ce avantaj real aduc? Nu se udă dacă se îneacă motorul? Ba da, se udă la fel, doar că teoretic nu le schimbi la 18.000 km ci la vreo 50.000. Oau, cine a ținut moto 50.000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Mie ceva îmi dă cu rest: pe Louis CB500 PC26 și PC32 au bujii diferite, PC26 are CR9 iar PC32 are CR8. Eu am avut CR8 în PC26, nu se pupă cu ce scrie pe Louis și sigur au mers, cine greșește? Părerea mea personală despre bujiile Iridium e că dacă ar costa doar 1-2 EUR în plus față de cele normale le-aș lua în considerație, altfel nu. Cele normale țin peste 18.000 km, pentru unii înseamnă că își cumpără moto și o vând fără să schimbe bujiile, iar de defectat nu se defectează, depunerile de la arderea combustibilului le afectează pe toate la fel, inclusiv Iridium. Mai prost nu merg, dar nici mai bine nu au ce să facă. Dacă ar avea arc dublu pentru o ardere mai completă aș înțelege, dar așa ce avantaj real aduc? Nu se udă dacă se îneacă motorul? Ba da, se udă la fel, doar că teoretic nu le schimbi la 18.000 km ci la vreo 50.000. Oau, cine a ținut moto 50.000 km? Eu m-am uitat in manualul haynes si la mine(PC26) Cb 500 R cat si la fratemiu(PC32) Cb 500 V e trecuta aceeasi bujie, adica CR8EH-9 pentru mers normal si CR9EH9 pentru mers sportiv. Pai la mine diferenta e mai mica ... daca iau de pe louis e 10 euro, daca iau de la magazin local e 37 de lei, daca iau de pe ebay ma ajunge in jur 34 de lei dar iridium Daca ar avea arc dublu ar face fix nimic, ar merge mai prost, scanteia s-ar inmparti in 2 si in loc sa fie una puternica ar fi 2 slabe => s-ar inneca mai usor, din contra avand o scanteia mai puternica se presupune ca tocmai asta e avantajul ... scanteie mai puternica => ardere mai completa =>putere ceva mai mare, randament mai ridicat si cica si oaresice consum scazut ... toate astea spuse de un nene ce are service si are iridium pe un motor supraalimentat ... totusi nu sunt convins 100% de asta am intrebat aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 io il cred pe nenea ala , asa gandesc si eu . app bujiile CR9EH9 au tinut foarte putin , nu recomand sa folositi ( decat pe circuit ceva la ture mari ), la mine au tinut in jur de 3000 km mers normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 io il cred pe nenea ala , asa gandesc si eu . app bujiile CR9EH9 au tinut foarte putin , nu recomand sa folositi ( decat pe circuit ceva la ture mari ), la mine au tinut in jur de 3000 km mers normal Pai tocmai asta e treaba ca alea is indicate pentru mers in ture mari, temperatura lor de autocuratare fiind mai inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Daca ar avea arc dublu ar face fix nimic, ar merge mai prost, scanteia s-ar inmparti in 2 si in loc sa fie una puternica ar fi 2 slabe => s-ar inneca mai usor, din contra avand o scanteia mai puternica se presupune ca tocmai asta e avantajul ... scanteie mai puternica => ardere mai completa =>putere ceva mai mare, randament mai ridicat si cica si oaresice consum scazut ... Treaba cu arcul electric nu e așa, nu e circuit hidraulic să se împartă debitul pe 2 furtune, descărcarea electrică se va face pe calea minimei rezistențe adică pe cel mai apropiat electrod. Electrozii de mânăncă în timp și o să se îndepărteze de centru, așa că unica scânteie o să meargă întotdeauna la cel mai apropiat - cel mai puțin uzat. Avantajul cu 2-3 electrozi e că durează de 2-3 ori mai mult până de uzează și ajunge deschiderea prea mare, dar 2-3 scântei tot nu o să dea. Ar fi fost frumos, dar nu se poate face asta decât cu 2 circuite independente, 2 bujii sau o bujie cu 2 circuite (2 electrozi) iar sincronizarea e aproape imposibilă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 (editat) Treaba cu arcul electric nu e a?a, nu e circuit hidraulic să se împartă debitul pe 2 furtune, descărcarea electrică se va face pe calea minimei rezisten?e adică pe cel mai apropiat electrod. Electrozii de mânăncă în timp ?i o să se îndepărteze de centru, a?a că unica scânteie o să meargă întotdeauna la cel mai apropiat - cel mai pu?in uzat. Avantajul cu 2-3 electrozi e că durează de 2-3 ori mai mult până de uzează ?i ajunge deschiderea prea mare, dar 2-3 scântei tot nu o să dea. Ar fi fost frumos, dar nu se poate face asta decât cu 2 circuite independente, 2 bujii sau o bujie cu 2 circuite (2 electrozi) iar sincronizarea e aproape imposibilă. Ba ca sa vezi ce fraieri sunt aia de la NeGeKa, la ce or fi facut ei iridiumu cand astea cu 2 electrozi is mai bune ca alea normale, mult mai simple de produs ca iridiumu si la fel de resitente in timp. Ma omule tu iti dai seama ce zici aici? daca ar fi cum zici tu si-ar pune toti bujii cu 2-3-4 electrozi si gata, nici macar nu cred ca mai inventau astia iridium ci cresteau nr de electrozi ... Editat Februarie 7, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Citește ce spune NGK despre bujiile cu mai mulți electrozi dacă pe mine nu mă crezi. Pe cei de la NGK îi crezi sau sunt sunt prea fraieri? Uite aici: http://www.ngk.de/Spark_plugs_with_multiple-grou.653.0.html - linkul era chiar pe topicul despre bujiile iridium pe care l-ai citit și tu. că ai vreo 2 răspunsuri acolo. Acum mă crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Salutare tuturor ! se lipseste cineva de un set de crash-baruri ? sau stiti cumva unde gasesc sa cumpar unele ceva mai ieftin ? ca ale mele au cam incasat-o pe la inceputul toamnei si as vrea sa le inlocuiesc. Mersi mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 poate rezista mai mult in timp bujiile alea cu mai multi electrozi dar scanteie mai buna nu cred ever , iti confectionez eu o pereche sir vlad , sa imi dai modelu si in 2 - 3 zile le ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.