cristian_k83 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) Bai baieti...am vazut un hornet...de cred ca m-am indragostit ...si o sa fie next bike !!! Io-s indragostit mai demult de ea. Am si mers putin cu una. Nici nu se aude! Doar se simte... Pozitie foarte comoda de pilotaj, asemanatoare cu CB. Din ce stiu, te cam bate vantul la viteze mai mari, la naked. Varianta semicarenata ar fi mai touring asa. Oricum merita!!! Editat Iulie 6, 2010 de cristian_k83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Io-s indragostit mai demult de ea. Am si mers putin cu una. Nici nu se aude! Doar se simte... Pozitie foarte comoda de pilotaj, asemanatoare cu CB. Din ce stiu, te cam bate vantul la viteze mai mari, la naked. Varianta semicarenata ar fi mai touring asa. Oricum merita!!! Hornet semicarenat (Hornet S) s-a fabricat pana in 2002, in 2003 nimic, iar din 2004 e CBF 600 S - au in mare cam aceleasi piese, inclusiv motorul, difera carburatoarele care la CBF sunt mai mici si proiectate pentru un mers mai lin si putere ceva mai mica. Cei de la Honda s-au prins ca nu are rost sa faca 2 moto similare (Hornet S si CBF 600) si au lasat doar una pe piata. Ce difera mult fata de CB si nu se vede la prima vedere: e mai lat (normal, e motor in 4 cilindri transversal), consuma sensibil mai mult (peste 6 pe carburatie) si se incinge rau, eu tot am tendinta sa ma ard la genunchi. De asemenea e mai greu cu vreo 20 de kilograme, se simte in oras, la viteze mici sau offroad. Parbrizul se simte clar la 150 km/h, nu te rupe vantul, daca e reglat corect e comfortabil pana spre 180 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Am gasit si problema Cb-ului meu. Tineti-va bine de scaune! Io unu n-am auzit sau vazut asa ceva. M-am si speriat cand am desfacut capacul. APA in camera filtrului de aer. Cred ca vreo juma de kil a curs. Nu mi-a venit sa cred. Ce zice=ti daca usuc filtrul (asta daca se mai usuca) pot sa il mai folosesc pana imi vine altul pe comanda??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Am gasit si problema Cb-ului meu. Tineti-va bine de scaune! Io unu n-am auzit sau vazut asa ceva. M-am si speriat cand am desfacut capacul. APA in camera filtrului de aer. Cred ca vreo juma de kil a curs. Nu mi-a venit sa cred. Ce zice=ti daca usuc filtrul (asta daca se mai usuca) pot sa il mai folosesc pana imi vine altul pe comanda??? Merge fara nici o problema ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Tin sa va reamintesc ca se dezmembreaza un CB.... pare rau de el dar trebuie... Cristian... ti-ai rezolvat problema?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Tin sa va reamintesc ca se dezmembreaza un CB.... pare rau de el dar trebuie... Cristian... ti-ai rezolvat problema?? Imi trebuie un filtru de aer. Pana imi vine comanda, sper sa mai circul cu asta. E cam umed, saracia. Dar e pe cale sa se rezolve. Multumesc de sfaturi si asfalt uscat. Ce culoare are CB-ul pe care il dezmembrezi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Tin sa va reamintesc ca se dezmembreaza un CB.... pare rau de el dar trebuie... Cristian... ti-ai rezolvat problema?? Poze omule, poze ... sa vedem si noi cam ce e afectat si ce nu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HonditaCBR Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 (editat) Hornet semicarenat (Hornet S) s-a fabricat pana in 2002 ieri am fost sa vad una din 2003... http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Editat Iulie 8, 2010 de Hondita500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 ieri am fost sa vad una din 2003...http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Mai minte Âşi omu`. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HonditaCBR Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Mai minte Âşi omu`. ..."am fost sa vad"... si actele, scria 2003 clar, in fine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Astea se fac Pe mine m-au întrebat la RAR când au făcut cartea dacă vreau să îmi treacă alte dimensiuni la gume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmm Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 salut, am nevoie de butucul de contact, busonul de benzina si incuietoarea de sub sa, de preferat second, poate s-a mai lovit cineva de problema asta... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvandg Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Tin sa va reamintesc ca se dezmembreaza un CB.... pare rau de el dar trebuie... Cristian... ti-ai rezolvat problema?? Salut! Poti sa dai mai multe detalii in legatura cu CB-ul care se dezmembreaza, eventual ceva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 sal. am si eu un cb500 din 94 si cautam manual de service. vazusem intr-un post de al tau mai vechi ca aveai... il mai ai? mi l-ar trebui si mie daca se poate. ms fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 salut,am nevoie de butucul de contact, busonul de benzina si incuietoarea de sub sa, de preferat second, poate s-a mai lovit cineva de problema asta... mersi Ca sa deslusesc enigma, e 314 euro fara TVA tot setul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 S-a furat in seara zileide luni HONDA CB 500, cu nr de inmatriculare TR 07 AXY, de culoare ALB-ROZ, din zona DR TABEREI, std SIBIU.gasitorului se ofera recompensa.Contact la telefon 0723.040.287 Gabone. scuze de mass, dar trebuie lucrat repede.Multumesc aniticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmm Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Ca sa deslusesc enigma, e 314 euro fara TVA tot setul ... da...am sunat si eu azi la honda, 1800 lei cu tva cu tot. e cam scumput pentru mine acum, speram sa gasesc ceva dezmembrari. multam de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 da...am sunat si eu azi la honda, 1800 lei cu tva cu tot. e cam scumput pentru mine acum, speram sa gasesc ceva dezmembrari. multam de raspuns Ei de unde iau eu e 1673,94 Lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 da...am sunat si eu azi la honda, 1800 lei cu tva cu tot. e cam scumput pentru mine acum, speram sa gasesc ceva dezmembrari. multam de raspuns am eu contact, buson rezervor, incuietoare de sub sa, 2 chei, relatii pe pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 S-a furat in seara zileide luni HONDA CB 500, cu nr de inmatriculare TR 07 AXY, de culoare ALB-ROZ, din zona DR TABEREI, std SIBIU.gasitorului se ofera recompensa.Contact la telefon 0723.040.287 Gabone. scuze de mass, dar trebuie lucrat repede.Multumesc aniticipat. Asa cum bine ai primit MASS-ul sunt in cautarea celui care a furat pe AXY Aveti grija ce piese cumparati si de unde. Daca se intampla sa aveti dubii in privinta celui ce vine vre-o piesa de CB , sunati-ma la orice ora. promit sa ma revansez fata de cel ce imi da orice indiciu in gasirea hotului. in egala masura, daca se intampla sa gasesc vreo piesa dupa AXY pe vre-o mobra.....deja intram in conflict... DECI mare grija si ATENTIE SPORITA. Ma gasiti la telefonul din semnatura. va multumesc anticipat ptr colaborare. LE: Ganditi-va ca maine va poate fura voua motorul si sa-l gasiti de dezmembrat, oare ai putea sa dormi linistit?Ma tem ca nu. Ma inclin, va salut si va respect GABONE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 ..."am fost sa vad"... si actele, scria 2003 clar, in fine... In acte pot sa cumpar si eu o moto din 2005 cu zero kilometri la bord (avea Honda una pe stoc), dar modelul nu se mai fabrica din 2007. Nu minte nimeni, in talon apare data inmatricularii, in CIV apare anul fabricatiei conform documentelor prezentate politiei - la motocicleta mea documentul respectiv a fost un contract completat de mana, puteam scrie si 2009 ca nu putea nimeni sa verifice. De asemenea e posibil ca Honda sa fi fabricat si la inceputul lui 2003 cateva sute de bucati de Hornet S, cert e ca au renuntat la acest model si au scos CBF 600 S in 2004 ca inlocuitor, iar de atunci nu a mai existat Hornet carenat - probabil nu erau suficienti clienti care sa nu se multumeasca cu CBF-ul (e diferenta de 16 CP din carburatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Asa cum bine ai primit MASS-ul sunt in cautarea celui care a furat pe AXYAveti grija ce piese cumparati si de unde. Daca se intampla sa aveti dubii in privinta celui ce vine vre-o piesa de CB , sunati-ma la orice ora. promit sa ma revansez fata de cel ce imi da orice indiciu in gasirea hotului. in egala masura, daca se intampla sa gasesc vreo piesa dupa AXY pe vre-o mobra.....deja intram in conflict... DECI mare grija si ATENTIE SPORITA. Ma gasiti la telefonul din semnatura. va multumesc anticipat ptr colaborare. LE: Ganditi-va ca maine va poate fura voua motorul si sa-l gasiti de dezmembrat, oare ai putea sa dormi linistit?Ma tem ca nu. Ma inclin, va salut si va respect GABONE Cam toti care dezmembreaza ii stim, sau eu cel putin ii stiu, pana acum is 3 la numar si anume Dragos din valcea, care din 2 cb-uri a facut 1 si i-au ramas piese pe care acum le da, al 2-lea ar fi tipul din cluj, Monty parca ii zice pe forum, care nu ascunde deloc faptul ca are cb la dezmembrat, a pus poze cu el in starea initiala, etc ... Al 3 -lea ar fi Moto neo, din bucuresti care a avut accident frontal cu el si acum il dezmembreaza. Mai era un tip parca dar nu am mai auzit nimic de el. Dupa mine singura sansa ca cel/cei ce l-au furat sa il poata vinde bucati fara a creea ceva dubii ar fi sa aibe dezmembrari, astfel nu ar parea deloc suspicios ... Cine stie ce rromi se plamba cu el acum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Acum m-am intors din cautari......am eliminat cateva comune de pe langa Bucuresti maine incep cu forte proaspete pe alt sector acel romulan ce se plimba acum cu ea....sau care a parasit-o in vre-un loc uitat de lume.....o sa aiba zile grele cu mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 Ieri, cand eram in tura, pe un DN dreeept, am incercat sa accelerez mai mult decat de obicei, surpriza, dupa 120 km/h, CB-ul se ineca, iar isi mai dadea un pic drumul, iar incetinea, sasmd. Care este cauza?Posibil ca in viteza respectiva sa nu poata trage mai mult de atat, trebuia sa schimbi viteza cu una superioara. Am patit si eu depaseam si tot trageam de aceleratie si parca facea ca atunci cand ai un gunoi sau ceva probleme de scanteie, aprindere. Venea in nas tragea sacadat. Apoi m-am prins, uitasem sa schimb viteza, era supraturata ajunsesem in 11000 ture, de unde sa mai traga saraca. Nu mai am patit asa ceva in 3 sezoan, dar uite ca le inveti pe pielea ta pe toate. Am luat cateva lectii anul asta. Mesaj completat Propun sa ne facem fiecare semne pe cat mai multe piese scrijelitturi, pilituri,pansoane, unde permite etc piesa si pozitia, ceva sa nu mai iasa sau sa necesite eforturi mari si sa se observe ca nu e normal sau diverse semne cu vopsea sa ne dam seama ca e obiectul de la noi. E o idee. Mesaj completat Posibil ca in viteza respectiva sa nu poata trage mai mult de atat, trebuia sa schimbi viteza cu una superioara. Am patit si eu depaseam si tot trageam de aceleratie si parca facea ca atunci cand ai un gunoi sau ceva probleme de scanteie, aprindere. Venea in nas tragea sacadat. Apoi m-am prins, uitasem sa schimb viteza, era supraturata ajunsesem in 11000 ture, de unde sa mai traga saraca. Nu mai am patit asa ceva in 3 sezoan, dar uite ca le inveti pe pielea ta pe toate. Am luat cateva lectii anul asta. Mesaj completat Propun sa ne facem fiecare semne pe cat mai multe piese scrijelitturi, pilituri,pansoane, unde permite etc piesa si pozitia, ceva sa nu mai iasa sau sa necesite eforturi mari si sa se observe ca nu e normal sau diverse semne cu vopsea sa ne dam seama ca e obiectul de la noi. E o idee. Vreau o idee pentru sigiliu la busonul ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 Pansonate, ar fi ok, eu cel putin as putea sa imi fac ceva cu care sa pansonez ... Ca sigiliu, ar putea fi ceva gen vopsea pe ext, si daca se crapa vopseaua e clar ca s-a umblat, sau pus loctide pe buson, daca nu pocneste un pic cand il desfaci ... sau o saiba subtire din folie de aluminiu sa zic sau orice alt material care se strica dupa o utilizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.