razvanescu Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) Salut! Exista cineva care sa-mi poata taia si mie doua bucati de plexiglas/policarbonat mai micute? Nu trebuie indoite sau supuse la termoformare ci doar sa fie netede marginile sa nu ma tai in ele. Am nevoie de ele sa-mi confectionez niste "lowers" (deflectoare) pentru Breazu'. Dau niste beri... Atasez si schemele. Multam fain. lowers1.PDF Editat Mai 28, 2010 de razvanescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Ce hal de cote sunt alea? Te pot ajuta eu, dar coteaza in mm sau fa-ti un sablon. Contacteaza-ma pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 (editat) Am un Transalp din '99 Fiindca ma batea vantul de la 80 la ora in sus cu parbrizul original am vrut sa imi pun unul touring, insa e 350 lei Asa incat am intrebat in sus si-n jos si mi-a spus un prieten unde sa ma duc sa imi faca din plexiglass Am fost, mi-am facut. E super bun, acum nici la 100 la ora nu ma mai bate vantul si mustele pe care le omor sunt f putine Insa intre timp mi-a facut prietena mea o surpriza si mi l-a comandat pe cel original platit de ea Daca doreste cineva acest parbriz home made la cat l-am achizitionat si eu,,, Are o saptamana vechime, e gros cat cel original si nu e casant Daca nu va multumeste va trimit banii inapoi, dar ma indoiesc, fiindca eu am fost f multumit de el Daca vrea cineva sa imi dea PM sa nu scrie pe topic Multumesc Editat Iulie 21, 2010 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Atelierul meu, cu ghilimelele de rigoare, este deschis 3-4 zile pe an, iarna. Atunci fac 8 buc pt V-Strom, 1 pt mine si restul pt colegii V-Stromisti. Mai mult nu am timp si nici rabdare. Mie-mi place sa-l fac pe primul, cand ajung la serie ma plictisesc repede. Am tot facut apel catre cineva care sa vrea sa se apuce de activitatea asta pe cont propriu, dar vad ca interesul este zero. Ce ma surprinde, nici macar dintre choperisti, care sant facaciosi prin definitie, nu s-a gasit unul care sa preia stafeta. La chopere este chiar si mai usor de facut parbrize, forma gererala avand impusuri mai putine. Eu am cel putin 20 de cereri pe care le-am tratat cu refuz. facem o mica "sedinta" in atelier si poate dam o fuga pe la matale sa ne inveti sa facem parbrize , omul cit traieste invata si nu se stie cind ii foloseste invatatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 (editat) Cu cea mai mare placere Pt noua mea motocicleta chiar vreau sa mai fac un parbriz dedicat si mai am cateva solicitari pt V-Strom, ca cele 8 buc de asta iarna, s-au terminat. Weekend-ul asta sunt la mare in BG, dar saptamana viitoare voi cumpara ceva plastic si ma apuc de treaba. Am noroc ca vechea matrita pt V-Strom se potriveste perfect si pt cea noua. Amatorii ma pot contacta la 0722646373, daca nu raspund sunt pe motor. Insistati La capitolul invatatura sunt interesat de sudura in argon pt aluminiu si fier. Caut profesor pt meditatii Editat Iulie 22, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Iata si parbrizul meu facut de Bogdan Harea.Cu dibacia-i cunoscuta a reusit sa-l confectioneze folosind aceeasi matrita cu care s-au facut parbrizele pt VStrom si SuperTenere. Din cauza ca n-am putut obtine curand o rezervare la tunelul aerodinamic al celor de la F1(glumesc),forma finala a fost aleasa dupa 2 iesiri in viteza pe A1.Fanta centrala,facuta dupa prima iesire,ajuta la protectia mai buna a mainilor. Stiu,n-o sa castige nici un concurs de design,dar comfortul este mult superior celui anterior,cu 1/3 mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kempflar Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Ca sa nu se sparga plexicul puteti pune o folie antiefractie care e transparenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Cu cea mai mare placere Pt noua mea motocicleta chiar vreau sa mai fac un parbriz dedicat si mai am cateva solicitari pt V-Strom, ca cele 8 buc de asta iarna, s-au terminat. Weekend-ul asta sunt la mare in BG, dar saptamana viitoare voi cumpara ceva plastic si ma apuc de treaba. Am noroc ca vechea matrita pt V-Strom se potriveste perfect si pt cea noua. Amatorii ma pot contacta la 0722646373, daca nu raspund sunt pe motor. Insistati La capitolul invatatura sunt interesat de sudura in argon pt aluminiu si fier. Caut profesor pt meditatii Salut si La Multi Ani! Ai gasit cumva ucenic pt aceasta activitate? Ca ma bate gandul sa-mi schimb parbrizul de la Transalp (PD06, din '91) cu altul. Acesta ce-l am este de touring (cu o mica spartura, dar lipita) si ma gandeam sa-l fac cu vreo 5-10 cm mai inalt (parca aerul ma loveste direct in casca si as vrea sa-l deviez putin). Puneam la bataie parbrizul meu pt macheta. O zi buna, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 (editat) Ca sa nu se sparga plexicul puteti pune o folie antiefractie care e transparenta Era bine sa fie posibil! Intamplator lucrez relativ vrecvent cu folie anti efractie si pot spune ca nu este utila la parbrize din plastic. Folia este destul de groasa, rigida si nu se muleaza pe orice forma. In plus are un adeziv special care in contact cu sticla polimerizeaza si face o priza definitiva si foarte puternica, lucru care nu se intampla la contactul cu plasticul. Mesaj completat Salut si La Multi Ani!Ai gasit cumva ucenic pt aceasta activitate? Ca ma bate gandul sa-mi schimb parbrizul de la Transalp (PD06, din '91) cu altul. Acesta ce-l am este de touring (cu o mica spartura, dar lipita) si ma gandeam sa-l fac cu vreo 5-10 cm mai inalt (parca aerul ma loveste direct in casca si as vrea sa-l deviez putin). Puneam la bataie parbrizul meu pt macheta. O zi buna, Vice. Nu exista nimeni interesat de genul asta de activitati. Problema este ca la aproape fiecare parbriz trebuie o noua matrita care necesita ceva munca (nu bani) si care apoi trebuie depozitata pana la urmatoarea comanda. In plus sunt cateva scule si dispozitive care sunt ieftine, dar care de asemenea necesita ceva manopera. Eu le-am facut treptat , mai mult din deseuri, resturi si electrocasnice ce plecasera spre gunoi si acum le folosesc numai cand am nevoie, de cateva ori pe an. Daca esti din Buc poti veni la mine oricand sa le vezi si sa te hotarasti daca merita sau nu, functie de volumul de productie pe care-l estimezi. Daca este vorba de o singura buc nu cred ca merita decat daca chiar te plictisesti si-ti place sa mesteresti. Editat Ianuarie 3, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Eu am luat-o pe alta cale si, din pacate, sunt destul de atehnic... Daca era vorba de IT... era altceva. Ma gandeam ca e cineva ce vrea sau a inceput aceasta ideletnicire ca o afacere. Asta e. Mai caut pe cineva ce lucreaza la preturi romanesti... ca pe afara am vazut ce preturi sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Sau o excursie la Belgrad E mai aproape de Timisoara decat Bucurestiul /index.php?/topic/650381-parbrize-de-motoare-la-comanda/page__view__findpost__p__2813565 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.danciu Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Noua serie de parbrize pt V-Strom putin mai late si cu masca serigrafiata in degrade pe folie transparenta. Ca si anul trecut, din 8 buc, au iesit toate, fara nici un rebut. Buna ziua, Am si eu un V-strom Dl1000, vreo sansa sa mai gasesc un parbriz din cele 8 de asta iarna? sau daca nu pot sa ma inscriu deja pentru unul? ...si in legatura cu confortul pe motocicleta, crezi ca ar fi vreo incompatibilitate cu mastad adjustable brakets ( )? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) Mai am parbrize gata,nu din cele 8 ci dintr-o serie mai recenta, dar nefinalizate. Fiind mult mai mari decat cel original, nu sunt universale si functie de inaltimea pilotului dau gaurile de prindere si fac mici ajustaje pe contur. Nu sunt un fan al suportului de parbriz mentionat, in special prin prizma designului, dar cativa prieteni sunt multumiti de rezultate. Editat Septembrie 14, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 salut ma intereseaza si pe mine un parbriz de yamaha super tenere ma pote ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 parbrizul meu de la scuter e matuit. adica, nu mai e transparent 100%. cum fac sa-l curat? scrie si pe el, in italiana,ca sa-i fac ....la 10 000 km. polish, presupun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 nu tine prea mult polishul. prima data l-am polishat pe al meu in iunie, apoi in septembrie inca o data, iar la primavara cred ca-i mai dau inca o tura. pe moment arata foarte bine, insa cu timpul reapar micile zgarieturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 (editat) Sunt cu motocicleta in plin proces de restaurare si am si eu o intrebare: Am cumparat xenoane zilele acestea. Motocicleta are faruri cu sticla striata: Din ce mai citesc pe net, posesori de asemenea faruri se plang de faptul ca sticla striata disperseaza si impiedica trecerea in totalitate a fasciculului de lumina. Comparativ cu un far cu plastic transparent. Recunosc ca nu am apucat sa montez xenoanenele atat pe farul meu cat si pe unul cu plastic transparent ca sa compar personal Intreb, la modul mai mult ipotetic, ca sa stiu daca imi planific si sarcina asta sau nu: Este adevarata ipoteza de mai sus? Daca da (si aici ajung la subiectul topicului) credeti ca ar fi eficient sa inlocuiesc sticla striata cu plexiglas + folie antiabraziune? Editat Decembrie 7, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Sunt cu motocicleta in plin proces de restaurare si am si eu o intrebare: Am cumparat xenoane zilele acestea. Motocicleta are faruri cu sticla striata: Din ce mai citesc pe net, posesori de asemenea faruri se plang de faptul ca sticla striata disperseaza si impiedica trecerea in totalitate a fasciculului de lumina. Comparativ cu un far cu plastic transparent. Recunosc ca nu am apucat sa montez xenoanenele atat pe farul meu cat si pe unul cu plastic transparent ca sa compar personal Intreb, la modul mai mult ipotetic, ca sa stiu daca imi planific si sarcina asta sau nu: Este adevarata ipoteza de mai sus? Daca da (si aici ajung la subiectul topicului) credeti ca ar fi eficient sa inlocuiesc sticla striata cu plexiglas + folie antiabraziune? Pai eu stiam o chestie : Ori ai oglinda cu striatii si geam clar, ori invers. Daca le ai pe amandoua clare s-ar putea sa iti lumineze ca o lanterna chinezeasca cu baterii si mai chinezesti. Stiu ca am incercat la un far de dacie sa fac o proba cu geamul scos, si lumina batea imprastiat rau... Am vazut o honda CBR F3 cu xenon. Farul la F3 are sticla cu striatii cu kit xenon se vedea exact asa cum ar fi trebuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Pai eu stiam o chestie : Ori ai oglinda cu striatii si geam clar, ori invers. Daca le ai pe amandoua clare s-ar putea sa iti lumineze ca o lanterna chinezeasca cu baterii si mai chinezesti. Stiu ca am incercat la un far de dacie sa fac o proba cu geamul scos, si lumina batea imprastiat rau... Am vazut o honda CBR F3 cu xenon. Farul la F3 are sticla cu striatii cu kit xenon se vedea exact asa cum ar fi trebuit. Multumesc frumos de raspuns. Daca mai sunt si alte pareri, va rog. La ora aceasta sunt total nedocumentat cu privire la subiectul de mai sus, asa ca ascult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Ce ai tu acolo seamana cu faru de 1100GS. Numa ca ala e dreptunghiular. Poti pune xenon linistit, cu conditia sa nu te astepti sa vezi cu el ca si cu un far cu sticla clara (oricum se vede mult mai bine decat halogenul, asta ti-o zis sigur) si neaparat sa pui xenon cu temperatura de culoare de 4300 Kelvini, nu mai mult (alb rece). Cum ai 2 faruri, clar o sa fie bine, si cel mai important, din cauza striatilor, o sa fi mult mai bine vazut! Daca puterea alternatorului permite, lasa farurile cu halogene (o sa te ajute foarte mult pe ploaie noaptea) si pune-i 2 proiectoare cu lupa cu xenoane in ele (alea is cam 50 eur pe louis) si in felu asta o sa vezi foarte bine sio sa fi vazut foarte bine si nici nu deranjezi traficu din fata - asta doar daca alternatorul permite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 (editat) Poti pune xenon linistit, cu conditia sa nu te astepti sa vezi cu el ca si cu un far cu sticla clara (oricum se vede mult mai bine decat halogenul, asta ti-o zis sigur) si neaparat sa pui xenon cu temperatura de culoare de 4300 Kelvini, nu mai mult (alb rece). Cum ai 2 faruri, clar o sa fie bine, si cel mai important, din cauza striatilor, o sa fi mult mai bine vazut! Daca puterea alternatorului permite, lasa farurile cu halogene (o sa te ajute foarte mult pe ploaie noaptea) si pune-i 2 proiectoare cu lupa cu xenoane in ele (alea is cam 50 eur pe louis) si in felu asta o sa vezi foarte bine sio sa fi vazut foarte bine si nici nu deranjezi traficu din fata - asta doar daca alternatorul permite... Multumesc de post, Cata! Xenon, desi baiatul ce mi l-a vandut mi-a recomandat si el 4300 Kelvini, am luat de 6000. Stiu ca primul reflecta mai putin lumina pe timp de ploaie si nu este asa agasant pentru ceilalti participanti la trafic, dar am luat 6000 tocmai pentru ideea de a fi vazut, cand vin din spate. Mult timp noaptea nu prea merg, nici cand vine frigul si se scurteaza ziua nu prea mai ies, in trafic nu imi place sa stau mai niciodata cu alt vehicul in fata, nu merg cu faza lunga noaptea, asa ca sper sa nu deranjez mai mult decat ar fi cazul. Din pacate, alternatorul la gama XT / Tenere este un punct slab. Cand am montat 2 halogene pe ea, am ramas fara baterie. Din cauza asta am si luat xenon. Luminile originale erau cu 2 becuri bulb, cu dublu filament, de 35W fiecare . No comment. Am vrut sa pun lupa cu xenon in far, tocmai pentru a focaliza cat mai bine lumina, dar nu incapea, era prea mare. Editat Decembrie 7, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Depinde ce fel de xenon cu lupa ai incercat. G1 este mai mic decit G3. Nu am acum dimensiunile, dar stiu ca eu le-am gasit pe google la un moment dat. Editat Decembrie 8, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 /index.php?/topic/641813-instalatii-xenon-lupe-proiector-bixenon-alarme-moto-cu-pornire-motor/ uite daca te "coafeaza" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Depinde ce fel de xenon cu lupa ai incercat. G1 este mai mic decit G3. Nu am acum dimensiunile, dar stiu ca eu le-am gasit pe google la un moment dat. Multumesc Serban! Sunt f. mari dimensiunile . La mine, nu am mai mult de 8 cm latime (adancime, ca sa zic asa) la far, in interior, de la varful sticlei pana la iesirea din oala. Prin absurd, sa fie 10 cm. O sa masor cand ajung acasa. http://www.motocicli...-pornire-motor/ uite daca te "coafeaza" De la el am luat deja xenoanele. Si de la el as fi vrut initial sa iau xenonul cu lupa. Editat Decembrie 8, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Multumesc Serban! Sunt f. mari dimensiunile . La mine, nu am mai mult de 8 cm latime (adancime, ca sa zic asa) la far, in interior, de la varful sticlei pana la iesirea din oala. Prin absurd, sa fie 10 cm. O sa masor cand ajung acasa. De la el am luat deja xenoanele. Si de la el as fi vrut initial sa iau xenonul cu lupa. Astea sunt dimensiunile de montaj ale xenoanelor cu lupa aftermarket din vremea cind cautam si eu sa imi montez in far. Sper sa iti foloseasca. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.