zomahar Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 care ma ajuta sami spuna cum pot desface 2 piulite de la prezoane .S`au tocit si nu reusesc deloc sa le desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Localizeaza te rog aceste prezoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 incearca sa gasesti o cheie in stea, pe care o bati pe piulita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Februarie 3, 2009 Autor Share Postat Februarie 3, 2009 Localizeaza te rog aceste prezoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) .... Editat Februarie 3, 2009 de monsteristu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Februarie 3, 2009 Autor Share Postat Februarie 3, 2009 piulitele sunt cele care strang chiloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 ti-am zis, cauta o trusa moto, iei tubulara in stea un pic mai mica decat dimensiunea piulitei, i-o proptesti in cap, lovesti usor cu ciocanul pana intra pe piulita, pui levierul pe cheie si desfaci usor. incearca inainte sa dai cu un wd40 sa se degripeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Februarie 3, 2009 Autor Share Postat Februarie 3, 2009 incerc maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Surubelnita dreapta buna, solida si ciocan. Daca e loc. Bati in lateralul piulitei pana faci un cioc in care sprijini surubelnita apoi bati in sensul de desfacere. Garantat 100%. Insa daca piulitele sunt ingropate sau intr-o pozitie aiurea nu ai cum asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 piulite la chiulasa? poate la galeriile de la evacuare... Vezi ca exista freze mici la Brico sau Praktiker... arata ca niste surubelnite electrice dar au turatii mari Se pune in cap un mic disc (ca de flex dar miniatural). si tai cu grija de jur imprejur pana dai jos piulita. Asta ca ultima varianta dupa ce ai dat cu wd40 si ai incercat sa o desfaci normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Mult mai ieftin decat freza respectiva si fara nici un risc pentru filetul surubului: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Mult mai ieftin decat freza respectiva si fara nici un risc pentru filetul surubului: Daca piulita este "ingropata", cum de fapt este cazul la majoritatea chiulaselor, atunci nu ai ce face cu scula respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 In cazul ala nici cu freza nu faci nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Sunt anumite scule la fel ca extractoarele pentru suruburi dar sunt pentru piulite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Daca piulita este "ingropata", cum de fapt este cazul la majoritatea chiulaselor, atunci nu ai ce face cu scula respectiva. Depinde de motor. Daca e 2T, da, 100% sunt ingropate... daca e 4T si sunt de obicei sub capac, e posibil sa nu fie, sau din 4 piulite 3 sunt in afara si una ingropata.. Dar oare cum au ajuns piulitele in acest stadiu cand toata lumea stie ca strangerea si destrangerea acestor piulite este destul de delicata si se face cu scule de calitate si respectand oarecum cuplul necesar? Recomand flexul, tai tot cilindru de la baza si apoi pui altul... Sau gaurirea prin prezoane pana le rupi, apoi le schimbi (asta a 2-a e chiar viabila) sau Editat Februarie 5, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) ti-am zis, cauta o trusa moto, iei tubulara in stea un pic mai mica decat dimensiunea piulitei, i-o proptesti in cap, lovesti usor cu ciocanul pana intra pe piulita, pui levierul pe cheie si desfaci usor. incearca inainte sa dai cu un wd40 sa se degripeze. iar sa bati in trusa e clar ce stil de scule ai tu ) wd40 nu degripeaza Surubelnita dreapta buna, solida si ciocan. Daca e loc. Bati in lateralul piulitei pana faci un cioc in care sprijini surubelnita apoi bati in sensul de desfacere. Garantat 100%. Insa daca piulitele sunt ingropate sau intr-o pozitie aiurea nu ai cum asa. avand in vedere ca vorbim despre o chiulasa care este din aluminiu cu siguranta loviturile de ciocan pot influenta asupa ei negativ Pentru ca toti sunt mecanici si-si dau cu parerea de aceea ai ajuns sa ai surubul respectiv strica, chei nepotrivite, surubelnite, ciocan flex si altele. P.S. Pune o poza cu piulita in cauza daca ai sa stim si noi decat este, din ce-i facuta. Editat Februarie 5, 2009 de morarugeorge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 iar sa bati in trusa e clar ce stil de scule ai tu ) wd40 nu degripeaza avand in vedere ca vorbim despre o chiulasa care este din aluminiu cu siguranta loviturile de ciocan pot influenta asupa ei negativ Pentru ca toti sunt mecanici si-si dau cu parerea de aceea ai ajuns sa ai surubul respectiv strica, chei nepotrivite, surubelnite, ciocan flex si altele. P.S. Pune o poza cu piulita in cauza daca ai sa stim si noi decat este, din ce-i facuta. Da da, sigur, ii dauneaza la cap... exploziile din interior de vreo 2000 si ceva ori pe minut nu-i dauneaza, ii dauneaza cateva ciocane IN PREZOANE. Daca esti cioban si mai scapi ciocanul pe alaturi e problema ta... si in plus, daca bati unde trebuie si cum trebuie nu trebuie nici macar o forta prea mare. george, ai facut vreodata asta? daca da, zi-mi si mie ce ai stricat in afara de surub... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Da da, sigur, ii dauneaza la cap... exploziile din interior de vreo 2000 si ceva ori pe minut nu-i dauneaza, ii dauneaza cateva ciocane IN PREZOANE. Daca esti cioban si mai scapi ciocanul pe alaturi e problema ta... Cioban esti tu, asta m-am convins de cand ai spus sa bati cu ciocanul intr-un surub de la chiulasa. Nici nu vreau sa ma gandesc cum desfaci tu un ceas sa-i schimb bateria, crezi ca un baros iti ajunge? george, ai facut vreodata asta? daca da, zi-mi si mie ce ai stricat in afara de surub... nu a fost niciodata cazul sa bat cu ciocanul intr-un surub, darmite intr-o piulita. Exista scule care nu distrug suprafata de contact. Dar CIOCANUL si SARMA "e" baza pentru unii care ma ajuta sami spuna cum pot desface 2 piulite de la prezoane .S`au tocit si nu reusesc deloc sa le desfac Asta o sa te ajute, are rolul de a scadea temperatura locala rezultand o contractie suficienta pentru a desface cu o tubulara buna. Editat Februarie 5, 2009 de morarugeorge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 dar de de ce nu ii spuneti cum sa scoata prezoonul cu tot cu piulita? ii pune o contra poulita si cu o cheie tubulara scoate incet prezonul care dupa cum spune solicitatnul e foarte posibil sa se fi stricat si acesta. ca fost trabantist am patit-o si asa a fost cel mai simplu. am refacut prezonul respectiv si am inlocuit piulita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 dar de de ce nu ii spuneti cum sa scoata prezoonul cu tot cu piulita? ii pune o contra poulita si cu o cheie tubulara scoate incet prezonul care dupa cum spune solicitatnul e foarte posibil sa se fi stricat si acesta. ca fost trabantist am patit-o si asa a fost cel mai simplu. am refacut prezonul respectiv si am inlocuit piulita. e foarte buna ideea, dar nu cred ca are suficient spatiu sa puna cea de-a doua piulita, asa am patit si eu cu o motoreta si nu e loc suficient, le fac si astia la fix toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) e foarte buna ideea, dar nu cred ca are suficient spatiu sa puna cea de-a doua piulita, asa am patit si eu cu o motoreta si nu e loc suficient, le fac si astia la fix toate. este mai mult loc decat pentru inceracrea de taiere a piulitei sau de dat cu ciocanul sau mai stiu eu ce improvizatii, pe de alta parte se poate cresta prezonul in partea superioara pentru a face loc unui capat de surubelnita mecanica. si mai exista varianta de "un punct sudura" intre piulita si prezon, prima fiind in partea superioara a prezonului.... si mai sunt una mie si una de modalitati din astea "tiganesti" prin care se poate scoate cu totul. imaginatie iti trebuie nu intrebari pe forum(glumeam). si apoi aplicare lui bulinu sau a lui belboy(sper sa fi scris corect) Editat Februarie 5, 2009 de pachemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Da da, sigur, ii dauneaza la cap... exploziile din interior de vreo 2000 si ceva ori pe minut nu-i dauneaza, ii dauneaza cateva ciocane IN PREZOANE. Daca esti cioban si mai scapi ciocanul pe alaturi e problema ta... si in plus, daca bati unde trebuie si cum trebuie nu trebuie nici macar o forta prea mare. george, ai facut vreodata asta? daca da, zi-mi si mie ce ai stricat in afara de surub... Terminati cu ideile astea geniale de a lovi cu ciocanul in elementelde de motor. Poti pune o piulita pe prezonul respectiv si ii dai un punct de sudura sau pui o cheie inelara la dimensiune si dai un punct de sudura ca sa nu mai scape, asta daca nu ai loc cu un cleste de instalator mic cu zimti pe care il gasesti la brico sau orice alt magazin de gen. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Februarie 6, 2009 Autor Share Postat Februarie 6, 2009 mersi mult baieti am reusit pana la urma cu o tubulara exact de marimea piulitei care nu juca deloc si am reusit sa desfac usor..fara batai d cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.