Sari la conținut

Casti Enduro/Dual Sport - Pareri, Informatii, Ponturi


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 589
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arai Tour X4 vs Suomy MX Tourer :

O casca excelenta, in ciuda greutatii fata de Suomy (1200gr), insa din momentul in care ai pus-o pe cap, nu o simti, e antifonata muuult mai bine, se simte ca este o casca de calitate, au acordat atentie la detalii, viziera cu pinlock nu permite deloc aburirea vizierei (testata pe timp de ploaie la 10 grade C), sistemul de aerisiri ventileaza foarte bine, cozorocul este mai solid si in acelasi timp protejeaza mai bine de razele soarelui.

Daca nu o sa vand Suomy-ul care este o casca foarte ok pentru dual/sport, le tin pe amandoua.

» Post actualizat in 25 May 2017 09:42

Scuze , in loc de X3 am scris X4. Am inteles ca sunt cam aceleasi casti, diferenta fiind doar la viziera ca are acele aerisiri, in rest, aceeasi casca. Pe viitor cand vom dispune de mai mult monetar, vom face si un upgrade, insa deocamdata este cam tot ceea ce imi doresc in materie de casca dual/sport.

» Post actualizat in 27 May 2017 08:02

.

» Post actualizat in 31 May 2017 21:02

Converted to X4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am un Suomy MX Tourer si vreau sa-mi pun communicator pe el. Aveti cumva ceva recomandari in ceea ce priveste comm-urile care merg instalate? Ma intereseaza in principal difuzoarele (cat de groase sunt si cat de ok se potrivesc in casca) si eventual locatia microfonului, ca la cat de aerisita e casca asta mi-e ca vajaie oriunde l-as pune.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuun, am luat in final un Icon Variant Vitriol pentru ca are finish glossy si nu mat. La proba la rece, nu pe mobra, am urmatoarele precizari:

 

Pros:

 

- constructie de calitate, feeling de casca premium desi este in zona de pret 200EUR;

- design si vopsea foarte misto, finisaje de calitate;

- multe aerisiri: 3 in zona barbiei, 4 in partea de sus a capului, frunte si crestet, toate actionabile cu buton;

- barbie plina destul de departata de fata, ajuta la respirat vara pe canicula, si chin curtain in cutie, l-am si montat;

- viziera clara de constructie solida si de calitate, fara distorsionari desi este concava si pe verticala;

- interior Hydradry foarte fin si placut la atingere, complet detasabil;

- cozoroc cu perforatii mari, banuiesc ca ajuta mai mult decat alte casti concurente la viteze mai mari;

- forma calapod interior pentru cap mediu-oval, mie mi s-a potrivit la fix;

- comparativ cu un dual-sport Suomy, nu stiu ce model ca nu mai retin dar o varianta cu ochelari de soare inclusi, se simte mult mai bine inchegata si finisata; de ex la Suomy probat de mine ochelarii nu veneau bine si distanta interioara de la botul castii la fata mea era de un deget, extrem de inconfortabil, nici la casca sport nu am asa, si era marimea buna si de vreo 2 ori mai scumpa decat Iconul;

- confortabila fara puncte de presiune dar un pic stramta, sunt convins ca dupa rodaj imi va veni perfect;

- are un spoiler spate pentru reducerea zgomotului zic ei, eu cel mai probabil il voi folosi ca sa mut casca de colo-colo dar cu grija ca nu e dintre cele mai solide materiale;

- eu am luat-o de la fostul Scorpio A-Z de pe Lizeanu. Cum nu vine in pachet cu viziera neagra, cum am crezut initial, baietii m-au vazut mai tras la fata, si mai urat, si mi-au ofert una gratuit ajungand in final la acelasi pret cu alt magazin romanesc online gasit de mine. Puteam sa optez pt viziera oglinda care desi arata mai cool experienta m-a tras de maneca si mi-a spus sa o iau pe cea dark smoke ca aia oglinda este mult mai pretentioasa si se zgarie usor, lucru regasit si in reviewuri.

- in cutie vine cu o laveta si un recipient din ala mic cu pompita in care pui solutii de curatat viziera, a nice touch dar nu un must.

- greutate 1650g, deci nu foarte grea cum gasisem initial pe niste siteuri de la noi unde scria aproape 3kg...

 

Cons:

 

- cu chin curtainul montat spatiul de bagat dovleacul e destul de stramt si mai ales cand dai casca jos rascheteaza urechile destul de tare; banuiesc ca rodajul si o cagula din microfibra vor rezolva problema destul de bine;

- sistemul de schimbare al vizierei: trebuie intai sa dai capacele laterale jos care dezvaluie sistemul de prindere al vizierei care este, ATENTIE, un surub. In pachet vine o cheita cu care desfaci surubul, poti folosi cu succes si o moneda. Eu o sa pun cheita aia mica la cheia de mobra ca are gaura pt asta.

- in mod sigur la viteze mari cozorocul isi va face simtita prezenta, indiferent de mama tunelului aerodinamic in care a fost proiectat. Casca am luat-o pentru oras oricum si pentru plimbari cu oameni cu credite la banca, care vor sa moara in patul lor. Pentru tovarasii smuciti cu carenate, cand dau switchul inapoi pe "blana orbitoare", am alta casca . Dar asta stiam oricum de la bun inceput si e posibil sa se comporte ceva mai bine decat concurenta, ramane de vazut.

- constructia cozorocului nu este foarte solida si banuiesc ca plesneste chiar si la o simpla scapare de pe mobra daca impactul initial este in cozoroc. Se poate inlocui, deci e consumabil :laugh:

- actionarea vizierei este destul de anevoioasa, tamburusul ala de care tragi/impingi fiind destul de lateral pozitionat necesita o forta mai mare la actionare decat la alte casti. Daca vrei doar sa cracanezi un pic viziera, la primul click, nu-ti iese din prima in mers, ca o impingi mai mult de jumate din cursa, mai ales cu manusi, si pe urma va trebui sa o tragi inapoi in jos in pozitia dorita. Probabil rodajul va rezolva un pic din problema, oricum nu foarte deranjanta ca nu faci asta foarte des.

 

Cam atat, urmeaza proba la cald, pe motoret.

 

Asta este inculpatul:

 

icon_variant_vitriol_helmet.jpg

Man, dupa parerea mea, nici o casca de dual sau enduro cu cozoroc nu se comporta bine la viteza mare (adica peste 150 la ora), doar pentru ca nu sunt facute pentru asa ceva. Eu la motorul meu sunt multumit ca mai mult de 150 nu dau cu el si nu ajung des spre deloc la vitezele astea. In schimb in oras, asa cum ai zis, sunt cele mai bune. Nu mai stai cu urca viziera, coboara viziera. La cat de aerisite sunt, n-ai nevoie de asa ceva, daca le porti cu ochelari separati.

 

Si mai e un aspect al cozorocului care ar trebui trecut la avantaje, dar se subintelege oarecum: faptul ca nu ai nevoie de ochelari de soare decat poate la apus, fata de castile full, unde e nevoie mereu, daca stai cu fata in soare. Asa ca acel cozoroc e mai mult decat satisfacator :P

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

salutare, vand casca ls2 marimea xl. casca este noua, eu nu folosesc tipul asta de casca la nimic, am castigat-o la un raliu ca si premiu... pret 500ron.

mai multe detalii aici: https://www.olx.ro/oferta/casca-moto-enduro-touring-ls2-ID9hbzN.html

 

am zis sa pun anuntul intr-o categorie potrivita d-aia n-am postat la vanzari.

 

0735862388 catalin mitachescu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Daca isi cauta cineva casca in perioada asta este Nexx XD1 la reducere la louis + au ceva vouchere de 30-70e reducere(am primit p mail) - iese la 179 euro cu tot cu transport (varianta de grafica Canyon, flat e cu 20e mai ieftina) - in conditiile in care la fc-moto e 400e (cica pret redus)

 

 

post-9248-0-08523700-1506697115_thumb.jpg

 

 

Comandata marti, a ajuns vineri, calitatea pare f buna la prima vedere, maine o sa o si testez.. materialele se simt premium si in interior si finisaje exterioare, are o gramada de accesorii pt montat go pro si configuratii diferite la casca+ extender de peak si cel mai important Pinlock inclus in pachet

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am vazut ca la mymoto.ro sunt reduceri

m-am uitat la casti si mi-a facut cu ochiul CABERG X-TRACE

are cineva?

am vazut ceva review-uri si pare reusita...un plus mi se pare posibilitatea de a monta pinlock si faptul ca au ochelari de soare incorporati

are exact ce avea nevoie Uvex Enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

m-am uitat la casti si mi-a facut cu ochiul CABERG X-TRACE

are cineva?

am vazut ceva review-uri si pare reusita...un plus mi se pare posibilitatea de a monta pinlock si faptul ca au ochelari de soare incorporati

are exact ce avea nevoie Uvex Enduro

Uvex enduro in primul rand ca avea tratament antiaburire, care functiona in ~80% din situatii (din exeprienta mea) comparativ cu un vizor normal.

 

Eu doar am probat X-trace, cand cautam sa-mi schimb casca, si imi ramanea o buna parte din barbie afara din ea. Cam asta e tot ce pot spune. Evident nu am cumparat-o, nu mi-a placut in general, se vede ca e o ieftinaciune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma uitam la aerisirile de pe viziera si suruburile de plastic. XD4.

mda, am luat viziera neagra de pe cea colorata pentru ca azi am cumparat-o pe asta negru mat si parca da mai bine negru la negru. le-am sucit un pic doar

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culoarea o face speciala pe cea din mijloc

Mi-ai adus aminte de aia de pe autovit care scriu in anunt "culoare deosebita". Si masina e alba :D

Daca nu iei si una inscriptionata Ktm ca a mea, tot degeaba :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Daca isi cauta cineva casca in perioada asta este Nexx XD1 la reducere la louis + au ceva vouchere de 30-70e reducere(am primit p mail) - iese la 179 euro cu tot cu transport (varianta de grafica Canyon, flat e cu 20e mai ieftina) - in conditiile in care la fc-moto e 400e (cica pret redus)

 

 

attachicon.gifxd1.jpg

 

 

Comandata marti, a ajuns vineri, calitatea pare f buna la prima vedere, maine o sa o si testez.. materialele se simt premium si in interior si finisaje exterioare, are o gramada de accesorii pt montat go pro si configuratii diferite la casca+ extender de peak si cel mai important Pinlock inclus in pachet

 

Salut..ceva noutati ? Cum se simte la viteza 100km/h?

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nexx XD1 este o casca slaba ca fiabilitate si materiale. Bineinteles, la 800 si ceva de lei este ok, nu se compara cu modelele din zona asta de pret. Insa la 3-400 euro...no way, nu are ce cauta pe terenul de joaca al celor mari. ;)

 

Casca a purtat-o fratele meu in ultimele 6 luni/32.000 km. In absolut toate conditiile - frig, ploaie, ceata, caldura extrema (50C), desert, munte, campie.

In primul rand, foarte important, buretii se taseaza repede si incepe sa "joace" pe cap, mai ales daca ai o conformatie cumva mai neobisnuita. In al doilea rand este foarte zgomotoasa si aici nu vorbim despre viteze foarte mari, ci pana in 120 km/h.

 

Sunt convins ca multi dintre cei de la noi, care o vor cumpara, nu vor face nici jumatate din ce am descris, insa e bine de stiut ca nu este nici pe departe o casca premium. Dar, repet, la 800 lei poate fi un best buy pentru cine cauta o casca dual la buget redus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nexx XD1 este o casca foarte buna dpdv al materialelor si fiabilitatii. Am purtat-o in toate conditiile de drum si temperatura, am facut Nordkapp-ul cu ea. Este solida,usoara, nu s-a deformat nimic la interior.O recomand ... asta este experienta mea cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri! 32.000 km pt mine inseamna 3 sezoane iar singurul minus notabil ar fi zgomotul care poate varia foarte mult in functie de ce moto ai,inaltime pilot,e.t.c, sigur este compensat de destul de multe plusuri :greutate redusa,ochelar intern,sistem de ventilatie bun,pinlock ,pregatita pt sistem de comunicatie.Un inconvenient din punctul meu de vedere ar fi inchiderea "double D" .Acum la Louis este varianta negru mat la 130 euro asa ca merita o incercare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinlock-ul e oarecum obligatoriu dat fiind ca viziera nu are tratament antiaburire. Inchiderea double D este foarte sigura si cu foarte putin exercitiu o poti inchide cu manusile in maini, spre exemplu.

 

Uitasem inca un detaliu important, intra usor apa in ea prin orificiile de ventilatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...