Sari la conținut

Veteranii,adunarea!


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

QUOTE (rfd @ Sep 30 2010, 10:15 AM)

Asadar, care este problema ?

 

De principiu si cea mai importanta pentru AMOVERO:

Multe trese pe maneca... putini ani pe sosea !

 

REZOLVARE ONORABILA :

 

1. Numarul de trese acordate pana acum ramane valabil - la fel si pe viitor -

 

daca din vechimea din permis proprietarul are CEL PUTIN 10 ANI de activitate moto.

 

2. In acest caz, veteranii activi vor purta, la cerere, ”banutul personal” cu anul

dobandirii carnetului, in forma discului solar, rotii de motocicleta (diametrul 20 mm.) exemplu:

 

 

 

Inscrierile se fac aici, prin Mesaj Personal: Dan Nastase sau la Bogdan Harea.

 

 

Topicul VETERANII ADUNAREA a ”implinit” 100.000 de vizitatori.

La mai multi ! Si la mai mare !

 

Salut vartos de veteran !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In ultima vreme caut peste tot in jurul meu un semn de normalitate sau macar de gindire, atitudine sau actiune pozitiva. Ceva care sa sparga microuniversul confortabil dar egoist pe care fiecare il tesem in jurul nostru.

Intr-o colectivitate normala(ipotetica si clar neromaneasca):

 

O idee cu aplicabilitate publica si mai ales fara scop lucrativ, nu ar trebui sa mai apartina nimanui ca proprietate intelectuala. Asemenea idei de fapt plutesc in aer si fara sa diminuez prin aceasta meritul celui care s-a constituit in 'centru de condensare" s-ar fi concretizat oricum la un moment dat in beneficiul comun.

 

In plus, in acest caz initiatorul s-a bucurat de recunoastere si respect. In plus ma gindeam ca se discuta totusi putin la alt nivel, in primul rind intre oameni care au avut ceva timp sa mediteze .... la circul asta uneori ridicol din jur care ne acapareaza oricum in diverse grade pe toti.

 

Repet intr-o lume normala daca rezonezi cu o idee, e ok sa pui si tu umarul pentru demararea ei si ulterior ajuti sa fie tinuta in viata, sau il ajuti pe cel care incearca asta. Daca ai tu o idee mai buna, o supui atentiei colective, daca are altul ideea si nu ai chef sa o sustii, macar minimal lasa-l pe om in pace sa munceasca pentru tine si pentru altii !

 

Ivan Pedala organizeaza o noua intrunire a veteranilor. E pur si simplu o alta intilnire la care unii pot sa vina si altii nu. Din punctul meu de vedere sa fie cit de dese si organizate de cit mai multi dintre noi. Eu sper sa avem cit de curind un calendar cit mai complet de posibile reuniuni pe tot intinsul anului! ;)

 

Nu am dedus de nicaieri ca s-ar dori la Ticleni schimbarea statutului (diminuarea pragului de bun simt de 10 ani sau cine stie ce altceva). Si eu zic ca este un truism si imoral ca cineva sa ceara trese (indiferent cite) daca nu a motociclat efectiv macar 10 ani. Ar fi un afront adus aspirantilor care se dau efectiv de 6-9ani, nu? Nu sintem politie de nici un fel, ar trebui poate doar stipulat aspectul respectiv ca o completare la statut. Fara verificari, doar o declaratie pe proprie raspundere. Ceea ce se poate hotari eventual la o sedinta online urmata de vot pe forumul acesta de exemplu. Pe masura ce la scara regionala ia tot mai multa lume trese, oamenii se cunosc intre ei si nu cred ca cineva si-ar putea permite prea usor impostura. Cum ziceam este o problema nesemnificativa, o furtuna intr-un pahar cu apa.

 

Domnule Dan Nastase, daca povestea cu clonele (camionagii si alte specii) este reala, aveti mari probleme. In caz ca nu va reevaluati pozitia, solutia pentru dvs este aceea prezentata la nivel umoristic de mine intr-un post precedent, sa va faceti o organizatie exclusivista unde mai ales, NIMENI sa nu va conteste pozitia de LIDER MAXIMO. (sa nu organizeze intruniri fara permisiunea dvs de exemplu).

 

AMOVERO apartine veteranilor nu unei persoane sau unui grup. RESPECT maxim tuturor care s-au ocupat de acesta organizatie. Si multumiri personale D-lui Harea, stie dinsul de ce.

 

Distractie maxima la Ticleni domnilor veterani si aspiranti! Din pacate nu pot sa particip acum, dar abia astept urmatoarea intrunire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@'Byk'

Citesc, stau, gandesc, si ma minunez...

Voi chiar credeti ce scrieti pe aici? Daca da, e grav, foarte grav...

Va rog, nu imi inversati sistemul de calcul al valorilor...

 

Stimate Byk,

Exact despre asta este vorba !

AMOVERO este o asociatie de SENIORI !

Cu statut, cu oameni de calitate si pasiune moto adevarata.

Am propus pentru vot o eleganta solutie diplomatica pentru a respecta aceste principii.

 

Cine doreste "altceva", este liber !

 

@Angi

Dane, de ce nu vrei tu sa organizezi o intalnire la care sa venim toti?

Eu sunt primul care va veni.

 

Peregrinule Angi,

La intalnirea AMOVERO vom participa dupa ce veteranii autoselectati prin votul lor

vor alege principiile statutului si sigla soarelui cu raze si a rotii de motocicleta !

 

Succes !

 

@'Doru

dane dar de ce scrii frate numai cu bold? tu nu te duci la intalnire? cand este de fapt?

 

Dorule...

Cum crezi tu ca topicul VETERANII ADUNAREA a depasit 100.000 de vizitatori ?!

Si eu si toti altii prezenti pe site-ul www.motociclism.ro

care scriu cu bold, cu alta culoare, si in general altfel, sunt clonele mele !

 

Nu ma pot duce la o intalnire

care acum nu mai corespunde cu statutul AMOVERO si constiinta initiatorului.

Voi conduce motocicleta oricand cu placere alaturi de motociclistii care inteleg asta.

 

@'Galen'

O idee cu aplicabilitate publica si mai ales fara scop lucrativ,

nu ar trebui sa mai apartina nimanui ca proprietate intelectuala.

 

Galen,

Rodul unei "viziuni de geniu" sau o conceptie comuna, mai ales in Romania,

intrunirile cu diferite scopuri "lucrative" au fost, sunt si vor mai fi !

 

Proprietatea intelectului meu este doar numele AMOVERO

si STATUTULUI VETERANILOR ACTIVI.

 

In plus, in acest caz initiatorul s-a bucurat de recunoastere si respect.

 

...Si cu toate astea, nu i s-a urcat la cap, nu a acceptat niciodata titluri si functii

ci doreste ca, intr-un club democratic, dar select,

veteranii sa se calauzeasca doar dupa principiul bunului-simt.

 

Ivan Pedala organizeaza o noua intrunire a veteranilor.

E pur si simplu o alta intilnire la care unii pot sa vina si altii nu.

 

Galen,

Perfect adevarat.

In extenso, ei pot zamisli si o noua organizatie, sa-i zicem... AVE (Asociatia VEteranilor),

cu un activist cezar la conducere, sustinut de un triumvirat de tovarasi !

 

Si eu zic ca este un truism si imoral ca cineva sa ceara trese (indiferent cite)

daca nu a motociclat efectiv macar 10 ani.

Ar fi un afront adus aspirantilor care se dau efectiv de 6-9ani.

Nu sintem politie de nici un fel,

ar trebui poate doar stipulat aspectul respectiv ca o completare la statut.

Fara verificari, doar o declaratie pe proprie raspundere.

Ceea ce se poate hotari eventual la o sedinta online

urmata de vot pe forumul acesta de exemplu.

 

Perfect adevarat !

 

Din acest motiv in AMOVERO vor ramane doar motociclisti cu o practica de cel putin 10 ani.

 

Sa auzim numai de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ADEZIUNE AMOVERO:

 

Stimate VETERAN ACTIV,

 

Conform statutului Asociatiei MOtociclistilor VEterani din ROmania, AMOVERO,

aveti libertate totala in a va exprima opiniile, in a va afilia la alte cluburi si a va intalni oricand, cu oricine doriti.

 

Pentru a activa in cadrul asociatiei AMOVERO trebuie sa respectati conduita bunului-simt,

sa fiti in posesia unei motociclete pe care sa o conduceti legal,

sa va exprimati acordul pentru noua sigla simbolizand soarele cu raze, exprimand deopotriva si roata de motocicleta,

in centrul careia apare anul obtinerii permisului dvs. de conducere,

 

De asemenea, trebuie sa respectati faptul ca la acordarea treselor de veteran se vor lua in considerare anii din carnet,

cu conditia sa fi condus - practic - motocicleta minimum 10 ani.

Realitate pe care o veti declara pe proprie raspundere.

 

Daca sunteti de acord cu cele de mai sus, va rog sa va exprimati opinia si votul dvs. pe topicul VETERANII ADUNAREA !

 

Cu stima,

Dan Nastase,

Membru fondator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Dane, uneori esti cumplit de enervant. Te separi de restul veteranilor pozand in aparatorul onoarei si corectitudii, iar toti ceilalti pt simplul motiv ca am primit niste trese sunt automat culpabili. Inca o data afirm ca eu m-am ocupat de impartirea treselor. Nimeni nu le-a cerut cu 1,2,3 sau patru linii ci eu cu manuta mea le-am dat dupa nr de ani acumulati de la dobandirea permisului cat A. Deci singurul vinovat sunt eu. Nu-i mai cupabiliza la gramada pe toti. Listele si modul efectiv de distributie al treselor a fost cat se poate de transparent si nimeni, nici macar tu nu te-ai sezizat de neconcordanta dintre doritele tale initiale si rezultatul final. Sincer, marturisesc ca eu nu am inteles din exprimarea usor confuza a textului din statut ca fiecare trebuia sa-si numere anii efectiv petrecuti pe motor si considerand ca este imposibil de cuantificat si dovedit, nici nu am luat in seama metoda asta de numarare. Metoda de numarare a anilor care nici acum nu este clara. Exemplu: am luat un motor in 1983 dezmembrat, dar cu acte in regula. Mi-a luat un an sa-l asambez si sa-l pun la punct dupa care normal am mers cu el. In anul in care am lucrat la el l-am folosit sporadic numai in probe cativa zeci de km. Anul ala se pune ca am mers pe moto sau nu. Si ca sa pot numara un an de activitate moto cati km trebuia sa fac? 1km, 10km, 10000km. Eu de exemplu merg 25000-35000km/an si daca intr-un an, dintr-un motiv sau altul nu as merge decat 1000km, consider ca nu am mers delos, pe cand alti prieteni frecvent fac 1000-1500km/an si atat. Ca sa nu fie discutii toate situatiile trebuie reglementate si cuantificate. Sau stabileste o persoana sau comitet care sa analizeze fiecare cerere in parte, insotita de un dosar cu probe, declaratii pe proprie raspundere, martori si apoi sa se ia hotararea. Orice varianta am alege mi se pare cumplit de complicat si fara rost. Sincer daca banuiam macar, ce pretentii ai tu pt inmanarea treselor nici nu ma bagam, nici la executarea lor, dar mai ales la impartire. Nu am inteles de la inceput intentia ta, nu mi-a fost atrasa atentia de nimeni, nici macar de tine, ca gresesc si asta este rezultatul. Nici pe tine nu te-am intrebat cati ani ai mers cu motorul, ci de cand ai cat A. De ce nu mi-ai spus: Am cat A din anul..., dar am mers pe motor numai atatia ani pt ca am avut si pauze n ani, asta daca prietenii tai care-ti cunosc mai bine trecutul spun adevarul. Consider deci ca vina desi-mi apartine este cumva comuna. Vom vedea la Ticleni ce se poate face ca sa corectam greseala care inca odata imi apartine, niciunul dintre veterani nesolicitand un nr mai mare de trese decat cel pe care de la mine l-au primit. La buna vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor

Felicitari topicului pt numarul de postari atinse.Dar e oare relevant? Toate posarile fac cinste topicului?Sau a atins numarul respectiv datorita derapajelor?Cand am plecat in concediu batea vantul pe aici iar cand m-am intors gasesc dezastru.Ne facem de ras oameni buni.Ce invata copii de la noi? Ca suntem la fel ca ei?

 

Ce am inteles de aici?Ca dl. Dan Nastase pe care il respect foarte mult pt. toata activitatea dansului in motociclism de pana in prezent a aflat ca unul dintre prieteni nu corespunde Statutului si atunci i-a dat la cap excluzandu-l din "cercul personal".

Domnule Nastase, cu tot respectul pe care vi-l port va atrag atentia ca daca atat de usor renuntati la cate un prieten pentru astfel de delicte s-ar putea ca in scurt timp sa va treziti singur si sa constatati ca cercul de care vorbeati s-a micsorat intr-atat incat inconjoara doar bocancii dvs. iar alaturi,intr-un cerc mult mai mare vom fi noi ceilalti.

 

Cred ca probleba s-a iscat dupa propunerea dvs. de a ne intalni la Plaiul Foii.Dupa ce nu s-a concretizat a venit Ivan cu propunerea Ticleni.Sunt sigur ca daca v-ati fi ocupat mai mult de organizarea evenimentului in Plaiul Foii s-ar fi concretizat si astazi nu am mai fi in situatia asta.Ivan are meritul ca propune doar ceea ce poate sa organizeze si se implica mai mult.Face drumuri la locatie,vede situatia,negociaza preturi etc.

 

AMOVERO? Trese?Pana la urma AMOVERO parea sa fie un grup de prieteni carora le place sa se adune la o cana cu vin indiferent cate trese poarta fiecare,meritat sau nu.Eu nu am luat niciodata pozitia de drepti cand pe langa mine a trecut un superior.Eu nu acord respect unor dungi galbene ci omului insusi,iar Dl. Dan Nastase omul ,nu veteranul, astazi m-a dezamagit. Si spun asta pentru ca l-am considerat un lider al nostru.Dar ca sa fii lider si sa conduci un grup de oameni maturi,nu niste copii, iti trebuie mult mai mult decat carisma si merite in activitate.Exemplul poate fi luat din sport, unde Hagi cu toate ca a facut multe pt. fotbalul romanesc ,asta nu il recomanda si ca un antrenor de succes.Ca sa fi lider trebuie sa rezolvi problemele nu sa le creezi sau sa le intretii.Trebuie sa ai intelepciunea unui mediator intre membrii grupului pe care il conduci.Trebuie sa fii un unificator si nu sa aduci grupul in prag de desfiintare pe principiul "eu v-am facut , eu va omor" ,si asta o spun pt ca nu-mi place solutia propusa ca sa se faca un grup aparte la care sa adere cei cu minim 10 ani de condus efectiv.Asta pentu ca s-ar forma doua grupuri iar mie poate mi-a placut compania unor persoane care dupa noua regula ,nu mai corespund.Sper totusi ca relatile care s-au dezvoltat intre noi de la infiintarea Amovero si pana in prezent sa ne dea maturitatea sa trecem peste aceste copilarii si sa continuam in aceeasi formula.

 

Ce rezolvam daca vine fiecare acum si recunoaste ca a condus mai putin decat e scris in scripte?Acum exista cea mai corecta formula de evaluare a numarului de trese: talonul si permisul.Sunt lucruri scrise negru pe alb, verificabile.Daca s-ar acorda pe criteriul marturiei personale ce garantii am avea ca unul sau altul nu mint in detrimentul altora mai corecti.Sa vezi atunci discutii.Sau poate facem ca dupa Revolutia din '89 cand pentru a obtine statutul de revolutionar era suficient sa-ti aduci cativa prieteni care sa-ti confirme prezenta sub gloante.

 

Si eu recunosc ca din cei 20 de ani am condus doar 14,dar cei 6 lipsa nu s-au intamplat pt. ca nu m-a mai pasionat motociclismul si doar pt ca nu mi-am mai permis.Dar pot compensa cu 4 luni in care am fost pasager in burta mamei pe motorul lui tata,apoi incepand de la 4 ani cu doua roti,ce-i drept fara motor sau de pe la 12-13 ani cand am inceput cu o Mobra sa dau ture prin cartier, pana cand am intrat in legalitate.Dar as putea sa zic ca am vechime ne-ntrerupta si chiar sa dovedesc.Am si acum pe rol la fisc un motor pe care i l-am vandut unuia acum 15 ani si nu am facut actele.

 

Ceea ce vreau sa subliniez e ca nu conteaza cate dungi avem pe brat atata timp cat ne face placere sa petrecem cate un Weekend impreuna de 2-3 ori pe an.

 

Sunt sigur ca si eu la randul meu,in locul d-lui Nastase m-as simti putin inselat daca as stii ca unul care pretinde sa aiba un numar egal de trese cu mine sa nu aibe si anii mei in sa si de aceea il inteleg.De aceea propun ca pentru aceia care exista dovata scrisa a unor merite deosebite in ale motociclismului ,insemnele sa fie distincte,in loc de trese,poate o stea mare in cinci colturi,sau orice altceva va trece prin cap.

 

De asemenea ii inteleg si pe cei care au 8 ani de carnet si condus efectiv ca se supara cand vad ca altii cu acelasi numar de ani au doua sau trei trese .Ei acum o fac pe corectii dar as vrea sa-i vad ce fac in situatia in care ar fi nevoiti sa abandoneze o perioada iar apoi sa revina.

 

Si ca sa inchei ca v-am plictisit destul,ii rog pe cei patru protagonisti ai disensiunilor sa dea dovada de maturitate si sa ajunga la consens ,pentru ca situatia creata sa nu afecteze frumosul grup care s-a creat.Este clar ca printre noi avem un foarte bun organizator(dl.Ivan),o majoritate care nu are in sa numarul de ani scris in permis precum si o legenda ca dl. Nastase pe care trebuie sa o respectam chiar daca ne mai cearta,pentru ca avem ce invata de la dansul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Bogdane,

Oameni Buni,

 

Dupa cum se vede in interventia mea de mai sus,

departe de mine gandul sa culpabilizez oamenii cu educatie si bun-simt !

 

Macar acum, sper ca vom fi totii de acord ca principiile sunt simple si clare !

Si vom vota pentru o asociatie democratica, dar selecta !

 

Intereseaza valoarea si calitatea oamenilor, nicidecum numarul si sculele lor !

 

Ai cel putin 10 ani de practica moto, declari si ramai cu tresele conform vechimii carnetului.

 

Simplu !

 

Nu sta nimeni sa contabilizeze anul = 12 luni de mers pe motor,

sau an = 'jdemii de kilometri la pupitru pana la Capul Horn, ci:

 

An = sezon in care ai condus motocicleta.

 

Sper ca la proxima adunare majoritatea motociclistilor veterani de calitate - care sunteti

 

veti vota soarele si roata de motocicleta !

Sigla executata de un meserias artist, fireste...

 

Asa sa ne ajute Dumnezeu !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ADEZIUNE AMOVERO:

 

Stimate VETERAN ACTIV,

 

Conform statutului Asociatiei MOtociclistilor VEterani din ROmania, AMOVERO,

aveti libertate totala in a va exprima opiniile, in a va afilia la alte cluburi si a va intalni oricand, cu oricine doriti.

 

Pentru a activa in cadrul asociatiei AMOVERO trebuie sa respectati conduita bunului-simt,

....................................

 

Ma scuzati ca intervin, eu ma apropii de veterani doar ca varsta si nu ma mandresc cu asta. De ce vreti neaparat ca AMOVERO sa-i reprezinte pe cei deja batrani!

Daca va simtiti tanar si nelinistit, ati fi putut numi-o astfel:

UOMOVERO (sic!,-bold) - Uniunea Organizatiilor Motociclistilor din Romania

 

Cu stima,

DanS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca la proxima adunare majoritatea motociclistilor veterani de calitate - care sunteti

veti vota soarele si roata de motocicleta !

Sigla executata de un meserias artist, fireste...

Asa sa ne ajute Dumnezeu !

Sincer cand aud: Votati Soarele! am o junghi la inima. Cu roata de motocicleta nu am probleme. Realizata de un artist poate fi interesanta. Dar roti sunt multe si la biciclete, locomotive, carute ( vorba lui Sorin). Poate ne gandim la o silueta de motocicleta pe care sa fie inscris anul.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, tocmai ce am revazut reportajul MotoMagia cu intrunirea de la Tismana din 2009 (pe DVD), foarte interesant ce interviuri si ce atmosfera erau la acel moment, oameni fericiti si bine dispusi.

Ca sa va rememorez cate ceva de atunci, citez:

- Catalin Heson intreaba: cum doamne iarta-ma te-ai gandit tu sa strangi motociclistii aici?

- Ivan Pedala raspunde: pai daca n-o face nimeni, tre sa o faca cineva, nu? daca va uitati bine, majoritatea au parul alb sau nu mai au par deloc, cea ce inseamna ca adunarea aceasta se numeste adunarea motociclistilor veterani activi din Romania ......

- Tiberiu Troia - asta nu e o intrunire obisnuita, asta e cu totul altceva, si doamne ajuta sa ramana asa, este cel mai aproape de spiritul adevarat de intalnire moto, unde nu intervin ambitii marunte, interese comerciale, este intrunire de suflet unde vin pasioanti mai vechi sau mai noi, nu conteaza, .......

- Dan Nastase - cine vrea un club moto, si cu asta basta, este liber sa activeze unde vrea el, aicea activeaza oameni care au cel putin 10 ani de mers pe motocicleta, dar cum? nu ca am mers acum 20 de ani si am luat carnet, si mi-arata carnetul de cand il are si e veteran, nu, poftim vine aicea pe motocicleta .......

si multe altele, cu oameni cu 45 de ani de cat.A,

pe multi dintre domniile voastre v-am intalnit prin tara la alte evenimente, tot respectul, dar ce se petrece acum pe forum e o pata urata pt cea ce a-ti construit in 2 ani,

oricum voi veni si eu la Ticleni sa beau un pahar de vin cu domniile voastre.

Respect .

Editat de jardel23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer cand aud: Votati Soarele! am o junghi la inima. Cu roata de motocicleta nu am probleme.

Realizata de un artist poate fi interesanta.

Discul soarelui cu razele sale reprezinta pentru Omenire lumina si speranta.

Ca un grup de grobieni i-au furat ideea si i-au intinat simbolul

aducand pe Pamant numai durere si intuneric, nu este vina Soarelui.

 

Sub textul MOTOCICLIST DIN ANUL...

apare cifra dobandirii permisiului de conducere pe fondul unei roti cu spite.

Este clar ca nu poate fi vorba nici de caruta, nici de teleguta, nici de roata de locomotiva !

 

Astfel, blazonul cu trese aflat pe geaca unui veteran este cat se poate de simplu si sugestiv !

 

Cu alte forme cadem in kitsch si ne complicam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca simbolurile propuse atat de Dan (roata pe care un artist probabil o va face sa nu arate a roata de caruta) cat si de bogdan (silueta de motocicleta) sunt redundante in raport cu textul care spune clar "Motorcyclist since 19xx". Daca spui "motociclist", nu mai are rost sa intaresti aceasta afirmatie printr-un simbol vizual. Plus ca aceste embleme le purtam la gecile moto si vom avea permanent fie mobra prin apropiere, fie casca in mana, ceea ce nu poate lasa loc de confuzii. Chiar mi se pare pierdere de vreme discutia asta cu schimbarea emblemelor.

 

LE: aceasta dublare inutila a mesajului (text+simbol) este una din caracteristicile kitsch-ului.

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar mi se pare pierdere de vreme discutia asta cu schimbarea emblemelor.

;)

1.Procesul de nastere a emblemelor a fost lung si s-a incheiat prin elaborarea cu sprijinul unui artist a unui model zic eu foarte reusit. Din motive absolut de inteles (dificultatea personalizarii inca din manufactura) s-a gindit un banut amovibil pe care sa se treaca anul dobindirii carnetului. Nu vad motivul pentru care acest aspect de FORMA sa se constituie acum intr-un prilej de dispute. Siglele sint suficient de ok momentan, ma gindesc insa ca statutul ar trebui revizuit si batut definitiv in cuie.

 

2.Orice organizatie de tip ONG ( DEMOCRATICA) indiferent de catre cine a fost initiata isi urmeaza cursul si existenta conform principiilor statutare. Indiferent de motivatiile personale ale D-lui Dan Nastase, din toata polemica asta se desprinde o afirmatie de bun simt si anume necesitatea statutarii celor 10 ani obligatorii de activitate motociclistica pentru membri AMOVERO. In rest nu cred prin intregul meu sistem de valori intr-un un AMOVERO scortos dictatorial si exclusivist, dar nici intr-o organizatie formala si mai ales minata de diverse suspiciuni sau imposturi.

 

3. Presupun ca cele intimplate trebuie luate in serios si impun putina munca organizatorica. Respectiv repet, discutarea intre membri si baterea definitiv in cuie a statutului. Pentru ca ulterior acesta sa fie respectat.

Desi fac parte dintre irecuperabilii pentru care motocicleta s-a transformat inca de la primii kilometri intr-un stil de viata, inteleg perfect faptul ca nu toti au fost atit de norocosi, fara ca acest lucru sa aiba de a face cu spiritul de care sint animati. Viata are multe aspecte care nu tin de vointa individului. Pe de alta parte nu doresc ca mai ales aspirantii avind aproape 10 ani de motociclism sa fie neindreptatiti, asa ca sustin ideea ca fiecare veteran AMOVERO sa completeze o declaratie pe proprie raspundere prin care sa confirme ca a fost motociclist activ cel putin 10 sezoane.

 

4. Am o lunga experienta cu toate formele de organizare moto si din acest motiv cunosc ca singurele solutii viabile in Romania sint la extreme. Ori o organizatie onorifica fara bani casieri, presedinti (altfel decit de onoare) si unde membri sa fie tratati cu egal respect, ori o organizatie privata condusa cu mina de fier din toate punctele de vedere.

 

5. Consider ca principiile staturare ale AMOVERO sint simple si BUNE. Nu doresc ca organizatia sa depaseasca stadiul onorific, respectiv sa apara cotizatii, casieri, presedinti, etc. Acest lucru duce in Romania INTOTDEUNA la disolutie. Singura solutie sanatoasa este continuarea activitatii pe baza de voluntariat. Seful, va fi "seful zilei" cel care propune activitatea cea mai populara. Si acesta poate fi oricare dintre noi. Cei care au initiat AMOVERO merita RESPECT pentru asta si statutul de membri fondatori presedinti si vicepresedinti de onoare. Singura completare pe care o doresc este aceea a statutarii celor 10 ani obligatorii.

 

6. Iata ce propun eu:

Fiecare membru AMOVERO va pubilica pe acest forum sau va trimite (semnata) cuiva care are scaner si cont, de preferinta celui care se ofera sa tina evidenta veteranilor si a treselor acordate, o fotocopie semnata a unei declaratii simple si NEAPARAT semnate dupa urmatorul model:

 

Subsemnatul (nume prenume, porecla de motociclist).................. cu localitatea actuala de resedinta.................. posesor actual al motocicletei cu nr...........................care am avut activitate moto in perioadele...............in localitatile...............................

declar ca am condus efectiv motocicleta un mumar de cel putin 10 sezoane moto.

 

data.............semnatura........

 

Aceasta fotocopie va fi insotita deasemenea de fotografia clara si in prim plan (tip ID)a fizionomiei (fetei) solicitantului , eventual si a motocicletei sale, pentru ca toata lumea sa-l poata recunoaste.

 

7. Deasemenea aceasta declaratie sa devina obligatorie pentru orice nou membru AMOVERO

 

8. in fine cei care doresc cu orice pret sa fie INTOTDEAUNA MAI EGALI DECIT RESTUL ii invit sa-si fondeze organizatii cit mai private si exclusiviste cu schimbarea periodica a siglei (sa nu fie cumva falsificata) si cit mai multi sori pe sigle si le doresc "mari si nebanuite succesuri!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca simbolurile propuse atat de Dan (roata pe care un artist probabil o va face sa nu arate a roata de caruta) cat si de bogdan (silueta de motocicleta) sunt redundante in raport cu textul care spune clar "Motorcyclist since 19xx". Daca spui "motociclist", nu mai are rost sa intaresti aceasta afirmatie printr-un simbol vizual. Plus ca aceste embleme le purtam la gecile moto si vom avea permanent fie mobra prin apropiere, fie casca in mana, ceea ce nu poate lasa loc de confuzii. Chiar mi se pare pierdere de vreme discutia asta cu schimbarea emblemelor.

 

LE: aceasta dublare inutila a mesajului (text+simbol) este una din caracteristicile kitsch-ului.

De acord. Dpmdv pot ramane asa cum sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nici n-o sa ma pot balaci vineri si simbata in piscina la Ticleni din cauza formei bauntului de pe emblema de motobosorog! Copii, hai sa gasim ceva mai pueril decit ce s-a discutat pina acum si voi propune si un premiu pentru asta!

Asa cum zicea Galen , Bogdan si multi altii, is cam satul de sefi, plecaciuni, de organizatii, de taxe sau cotizatii, motiv pentru care cred ca AMOVERO asa cum este acum este cea mai libera si democratica asociatie de la noi.

Haideti sa n-o spurcam cu prostii! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Procesul de nastere a emblemelor a fost lung si s-a incheiat prin elaborarea unui model zic eu foarte reusit.

 

6. Iata ce propun eu:

Fiecare membru AMOVERO va pubilica pe acest forum sau va trimite (semnata) cuiva care are scaner si cont, de preferinta celui care se ofera sa tina evidenta veteranilor si a treselor acordate, o fotocopie semnata a unei declaratii simple si NEAPARAT semnate dupa urmatorul model:

 

Subsemnatul (nume prenume, porecla de motociclist).................. cu localitatea actuala de resedinta.................. posesor actual al motocicletei cu nr...........................care am avut activitate moto in perioadele...............in localitatile...............................

declar ca am condus efectiv motocicleta un mumar de cel putin 10 sezoane moto.

 

data.............semnatura........

 

1. Intr-adevar, emblemele sunt foarte reusite.

Mai putin banutul actual care nu are nici o legatura cu simbolul - an moto.

Poate doar cu placuta ovala - numarul apartamentului - de la intrarea in camerele de hotel !

 

2. Declaratii scrise ?!... ;)

Om fi noi veterani, dar vremurile alea, sper, au apus de mult !

 

Iaca rezolvarea simpla si eleganta

 

 

ADEZIUNE AMOVERO:

 

Stimate VETERAN ACTIV,

 

Conform statutului Asociatiei Motociclistilor Veterani din Romania, AMOVERO,

aveti libertate totala in a va exprima opiniile, in a va afilia la alte cluburi si a va intalni oricand, cu oricine doriti.

 

Pentru a activa in cadrul asociatiei AMOVERO trebuie sa respectati conduita bunului-simt,

sa fiti in posesia unei motociclete pe care sa o conduceti legal,

sa va exprimati acordul pentru sigla rotunda simbolizand roata de motocicleta,

in centrul careia apare anul obtinerii permisului de conducere.

 

De asemenea, trebuie sa respectati faptul

ca la acordarea treselor de veteran se vor lua in considerare anii din carnet,

cu conditia sa fi condus - practic - motocicleta minimum 10 ani.

Realitate pe care o veti declara verbal pe propriul obraz.

 

Daca sunteti de acord cu cele de mai sus,

va rog sa va exprimati opinia si votul dvs. pe topicul VETERANII ADUNAREA !

 

Cu stima,

Dan Nastase,

Membru fondator AMOVERO

 

@ivan pedala

 

Intai zici ca nu-mi mai raspunzi la salut.

(O regula elementara de bun-simt te face sa reconsideri cine pe cine ar saluta primul !)

Dupa care, revii si declari ca nu ai decat stima...

Dupa care zici ca nu doresti prezidiu, masa cu carpa rosie, sefi, osanale etc !

La urma, ca te poti scalda oriunde, oricum vrea basca ta...

 

Cetatene Ivanoiu, te-ai dilit de tot ?!

 

Cine ti-a cerut neica adeziune, taxe, cotizatii, temenele si functii ?

Poate altul, pe vremuri !

Eu, nicicand, niciodata !

 

Poti sa organizezi si sa iti folosesti talentele oricand, oriunde - in folosul prietenilor.

Nu-i bai, dimpotriva, e de apreciat !

 

Acum este vorba "doar" ca - dupa regula simpla a bunului-simt

niciunul dintre noi nu poate sa se "balaceasca" in banalitate si mistocareala.

 

Esti pe topicul muncit de un om,

cu nume, regulament si drept de vot egal pentru fiecare

si sustinut de o multime de membri !

 

Ti se cere doar un minim de demnitate: De cat declari, atata obraz ai !

 

De ce au inceput discutiile absurde si contradictorii...

doar indivizii care urmaresc "zbarca" acestei organizatii de succes, stiu.

 

Motiv pentru care,

Pana nu se rezolva chestiunile de principiu aparute in cadrul AMOVERO,

continui sa activez aici doar ca user pe forum.

 

NOROC BUN !

Mesaj completat

post-882-1286200112_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, imi cer scuze, aici ai dreptate, bunul simt imi cere sa te salut mereu primul, la fel cum fac de obicei, indiferent ca trebuie sa salut un scuterist echipat sau un motociclist aflati in trafic, o femeie, ori un batrin senil...fiindca asa am fost educat de parinti.

Cetatene Ivanoiu, te-ai dilit de tot ?!

Care din noi este suferind de dileala, cred ca vede toata lumea!

Acum este vorba "doar" ca - dupa regula simpla a bunului-simt

niciunul dintre noi nu poate sa se "balaceasca" in banalitate si mistocareala.

Declaratie de onoare:

1. Aduc oficial la cunostinta ca nu mai doresc sa fac parte din aceasta asociatie.

...

Cinste oamenilor de caracter !

Dan Nastase Te-am citat, pag. 183, postul nr.1827.

Cine se balaceste in banalitate senior? Tu stii ce mai scrii? Parca abdicasei onorabil, acum ce mai doresti? Daca participi la actiunea noastra, bine, daca nu, stai in banca ta!

Esti pe topicul muncit de un om,

cu nume, regulament si drept de vot egal pentru fiecare

si sustinut de o multime de membri !

Asa, si?! Uiti ca asta-i un forum public, unde vrei sau nu, avem drepturi egale! Oare crezi ca topic-ul asta a urcat asa datorita tie? Motociclismul in tara asta crezi ca stagna daca nu era onorabilul Nastase? Numara posturile aiurea, pe linga subiect, scrise de tine si/sau clonele tale si o sa vezi ca restul is scrise in majoritate de oameni demni, cu onoare, care nu s-au legat de formele nedemne ale banutului, de onoarea vecinului sau capra lu' Ivan...etc.!

Frustrarea ta ia amploare cu fiecare post, motiv pentru care, cu tot respectul pe care ti-l mai port, inca, te rog sa incetezi cu jignirile si imbirligatu' doar pentru a-ti arata muschii ofiliti de veteran motoretist...si te mai invit pentru inca o data sa fii prezent la Ticleni, unde sa lamurim durerile de care suferi. Daca nu stiai, la Ticleni se trateaza si boli, uneori foarte grave, aia fiind statiune baleo-climaterica.

Pana nu se rezolva chestiunile de principiu aparute in cadrul AMOVERO,

continui sa activez aici doar ca user pe forum.

Activeaza linistit, cu cite clone vrei, fiindca asta sintem toti aici, useri si-atit!

NOROC BUN !

Nu pata un salut udat cu singe de niste oameni care au trudit in negura pamintului pentru o piine, asta pentru a arata cit de erudit esti...sau doar pentru a ma ataca pe mine, fiindca is imun la fiintele lipsite de aparare sau suferinde, care incearca sa muste cu ultime sfortari!

Asfalt uscat si sa ne vedem intregi si sanatosi la Ticleni!

On topic: - spatiile de cazare au fost completate, iar in cel mai scurt timp o sa va comunic vreo citeva detalii/amanunte pentru buna desfasurare a intrunirii noastre. Daca mai exista doritori sa participe, pentru a nu dormi acoperiti de cupola stelara, rog anuntati-ma cit mai repede ca sa pot gasi alternative decente. ;)

 

Mesaj completat

Nu am putut edita post-ul de mai sus, asa ca rectific acum: era vorba despre o statiune balneo-climaterica, iar io de foame am halit un "n". Scuze!

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Dan, Draga Ivan, Draqi Motoveterani, Dragi Motociclisti,

 

Vreau sa va reamintesc ca in vara (iulie) am stat toti la o masa cu TOTII, la TISMANA, in jurul unui pahar de vin, ne-am simtit bine si am discutat despre motociclete, motociclism si nu numai.

 

Cred ca singurul luicru care ne-a adus pe toti acolo a fost pasiunea pentru motociclete si motociclism si dorinta de ne simti bine, nu am vszut pe nimeni framantat sau procupat de trese, simboluri sau altceva in mod deosebit. BUCURIA MARE la toata lumea a fost ca s-a revazut unii cu altii ca sa zic cei mai cu "vechime", ca sunt sanatosi si mai pot sa mearga cu motocicleta.

 

Topicul asta a ajuns de ceva timp un foc care ne arde in loc sa ne incalzeasca, si ca orice foc (conflict) se intretine punand lemne pe ele din toate partile (jigniri si alte lucruri care chiar nu va caracterizeaza). . Daca era vre-un ziar de o anumita factura chiar cred ca putea deveni bunicel.

 

Mie imi sunteti dr5agi pentru cum sunteti voi ca oameni si motociclisti, particip la intalnirii sa mai schimbam o vorba, o poveste etc. Si nu in ultimul rand mi-a placut faptul ca aceste intlniri au reunit motoicilisti fi diferiti din toate punctele de vedere fsra sa fie asta o problema.

 

Draga GALEN eu dau declaratii scrise numai daca sunt obligat de lege sa o fac, altfel nu te astepta de la mine vre-o data sa fac asta sau sa sustin o astfel de ideie. Ce facem? Facem dosare de personal!? Sa se faca niste formulare tipizate? PENTRU CE, ca nu INTELEG? Daca avem "ceva de declarat" sa scriem aici pe forum si asta este.

 

Imi face mare placere sa fiu alaturi de motoveterani si nu numai, si o sa-mi dau silinta sa particip la toate intalnirile atata timp cat voi fi binevenit, ma intereseaza sa merg cat mai multi ani cu motocicleta, sa fiu sanatos. NU MA INTERTESEAZA NICI o TRESA, lupii care ii am pe mine (tatuati) imi sunt foarte dragi, imi mai fac, si e suficient daca motociclisti o sa ma stie de Bebe Lupul Alfa.

 

Ideile lui Dan Nastase au fost foarte bune si au reusit sa adune o gramada de motocilisti (pe forum sau la intalniri) prin aportul fiecaruia, mai mare (sa traiasca maestrul organizator de intalniri Ivan Pedala) sau mai mic (noi astia care mai "chibitam" pe langa).

 

Istoria ne-a confirmat, de cele mai multe ori ca de societati/organizatii/organizarii bazate pe niste principii foarte marete si intransigente s-a ales prafu pentru ca acestea nu tineau cont de un lucru banal - ca suntem oameni si mai gresim, cu voie sau fara voie, ca uneori nu intelegem sau nu ne intelegem, etc.

 

 

Propun sa dam topicului asta o forma mai vesela, fara sa ne ducem in derizoriu dar in nici un caz sa-l continuam asa cu jiniri sau alceva, sa facem tabere pro si contra, ASTA S-A DORIT SA FIE ??? un FRONT DE LUPTA? INTRE CINE si DE CE?.

 

Daca este ceva de rezolvat, rezolvatiile la intalnirii intr-un cadru mai restrans, ca nu sunt niste probleme insurmontabile.

 

Nu alterati si ingraditi niste idei frumoase si mai ales nu scoateti la iveala niste lucruri mai putin bune care exista in fiecare din noi, ca doar oameni sunteti.

 

Sa ne vedem sanatosi.

 

Semnat,

Un lup pe langa curtea motoveranilor,

Bebe Lupul Alfa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cuvint ca ma umfla rasul.

 

Stimate domn Nastase( scuze pt domn), nu stiu de ce am senzatia ca aveti ceva personal cu @rfd, nu de alta dar dupa ce s-a pornit toata aceasta discutie ati aflat ca nici ceilalti nu au avut tot timpul motocicleta.

Apropo, ati avut tot timpul motocicleta ?

 

@bogdan_harea

Personal dupa 89 am avut o perioada de 8 ani in care nu am avut motor

Si cu toate astea , ce sa vezi ?

 

Inscrierile se fac aici, prin Mesaj Personal: Dan Nastase sau la Bogdan Harea.

Unde v-a disparut verticalitatea ?Ca nici bogdan harea nu a spus pina acum ca nu a avut tot timpul motocicleta, sau incercati cumva sa-l cumparati ?

 

@sorin56ro2001

Nici eu nu am avut "fier" intre 1990 (cand m-am saturat de cate mi se furau de pe motor si l-am vandut ca piese) si 2005.

 

 

@sorinavram

Din cei 27 de ani de cand am permis A, vreo 10 au fost de pauza

 

Nici de ei nu spuneti nimic?

Asadar , acea mult discutata onoare , unde o aveti?Sau o impartiti cu @axor si @freedom?

 

Parerea mea este ca aveti prea mult timp liber si va faceti de lucru.

 

Cu asta cum ramine?Chestie de onoare , nu ?

 

Declaratie de onoare:

1. Aduc oficial la cunostinta ca nu mai doresc sa fac parte din aceasta asociatie.

...

Editat de ZzEU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...