Sari la conținut

Veteranii,adunarea!


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

Va salut,

 

 

In primul rad profit de ocazie sa imi urez un calduros bun venit pe acest forum.

 

Tin sa ma felicit pentru reusita nesperata de a-mi crea un cont dupa 3 luni de incercari disperate, ceea ce demonstreaza probabil ca doar prin perseverenta si nu prin inteligenta (autoironia are intotdeauna efect!) am obtinut in sfarsit un username.

 

Urmaresc acest topic cu curiozitatea unei adolescente nerabdatoare sa vada cine va castiga meciul de box organizat ad-hoc in curtea scolii, cu fidelitatea unui cinefil care asteapta episodul urmator al unui film tragi-comic si cu timiditatea unei incepatoare cu permis categoria A obtinut la 1 noiembrie 2010 care asista uimita la o lupta verbala interminabila a unor legende.

 

Cred si sa imi iertati indrazneala, ca am ajuns sa nu mai avem taria sa ne ignoram frustrarile, ca am uitat sa ne bucuram de lucrurile simple, ca suntem atat de ancorati de trecut incat uitam sa privim cu bucurie intr-un prezent care chiar daca nu ne mai ofera nimic este totusi al nostru si sa visam la un viitor asa cum am dori noi sa fie.

 

Asistam neputinciosi la o lupta intre titani, la prietenii de-o viata, pierdute, la cuvinte aruncate peste umar, la slabe incercari de a reinnoda ceva....felicitari! ati facut dintr-un proces cu usile deschise, o piesa de teatru. M-as bucura sa fie doar o strategie de a mentine acest topic viu, dar din pacate nu cred ca asta e scopul.

 

Cu tot respectul pentru domniile voastre, nimeni nu va contesta calitatea de veterani, sunteti priviti cu admiratie, stimati, si atunci....puteti face efortul sa dati un exemplu pozitiv celor care abia au pasit in fenomenul moto, sa ne incurajati, fara sa uitati ca odata ati fost si dvs ca noi...incepatori??

 

Chiar, va mai aduceti aminte? Mai aveti nostalgii? Cum v-ati cunoscut toti cei care va renegati acum? Cate calatorii ati facut impreuna, de cate petreceri monstruoase ati avut parte? Ne povestiti si noua aventuri incredibile?

 

Am 36 de ani, a fost al naibii de greu sa iau permisul, am cumparat o motocicleta pe care acum nu pot (pt ca a venit iarna) si nu stiu (inca!) sa o conduc in trafic, probabil intr-o lume misogina nu voi scapa niciodata de eticheta <pitzipoanca pe motor>, habar n-am cum va fi viitorul....am doar visul ca primavara viitoare voi merge cu motorul pe Cheia. Visul asta, pe care nu mi-l poate lua nimeni, ma face fericita. Veteranii mai viseaza frumos ?

 

Si ca sa inchei cu aceeasi fraza de inceput, cu aceasta ocazie imi urez mult succes. Oh da , uitasem...si asfalt uscat!

 

 

n-ai cu cine, toata lumea s-a prostit , toti se vor vedete fie si pentru o zi.....iti urez numai bine si ai grija la cretinii pe 4 roti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Jenifer nu dispera.Nu toti sunt asa.Eu consider ca din dorinta de a mai fi bagati in seama multi au ajuns sa faca greseli.Cred ca nu trebuie sa ne apucam sa dam sfaturi in stinga si in dreapta .De ce? Pentru ca am vazut multi tineri care cu adevarat se pricep si am vazut si "veterani" care (sa fiu blind si iertat) sunt pe linga.O sa-ti faci o gasca a ta cu care sa te simti bine si restul lucrurilor vin de la sine.Pe noi veteranii nu a avut cine sa ne invete si uite ca am ajuns pina aici.Iti doresc asfalt uscat si sa ne vedem sanatosi pe sosele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa cam ai nevoie de aslfat usca colega , cel putin o vreme :)

 

si bine ai venit, ca suntem mai multi mai "adolescenti " pe aici

 

poate odata faceti voi, "fetele " din "clasa" de veterani o tura impreuna. deunazi am fost pasager pe seaua motocicletei mele si soferita era prietena mea. e o senzatie ciudata dar trece.

 

 

bine ai venit si sa adaugati ( voi, motociclstele "non pitzi") o pata de culoare in griurile astea sordide

 

 

la multi km cu " negrul " in jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Definitii AMOVERO:

 

SIMPATIZANT, ARIPA TANARA = Motociclist activ cu 9 ani vechime.

AN = SEZON moto, indiferent de km rulati.

 

VETERAN CU 1 TRESA = Motociclist activ cu 10 ani de conducere, permis valabil si posesor (utilizator) moto.

 

VETERANII ACTIVI dobandesc cate o tresa din 10 in zece ani de conducere efectiva.

 

IN ACCEPTIUNEA AMOVERO nu exista notiunea de "veteran in retragere".

 

SENIOR = Motociclist activ, cu varsta peste 50 de ani sau/si peste 30 de ani "la pupitru".

 

DECANI DE VARSTA = Motociclistii cu mare vechime dar care din diferite motive nu mai activeaza.

 

MOTOCICLISTII DIN ROMANIA, indiferent de apartenenta la un club sau organizatie si de vechimea in conducere,

pot purta pe maneca sau pe piept o insigna rotunda pe care scrie "motociclist din anul XXXX",

anul obtinerii carnetului de conducere moto.

 

Ecuson cu diametrul de 30 mm avand ca model crochiul de mai jos:

 

post-882-1291834013_thumb.jpg

 

Salut vartos de veteran !

 

La multi kilometri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Breh, da' TR-isti nu aveti?

Elevata si constructiva idee !

Comunitatea moto iti asteapta proiectul (din fonduri europene) pe aceasta tema!

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarbatori fericite si va urez la toti un an bun , la fel de frumoos ca si acesta care se incheie, dar cu mai multi bani (lucru resimtit in primul rand in randul motociclistilor)

Stimate domnule Nicon,

In afara de faptul ca sunteti veteran moto, conform regulilor AMOVERO

sunt onorat sa va duc la cunostinta ca, de acum, ati intrat in randul motociclistilor romani de elita.

Sunteti motociclist SENIOR !

 

:rolleyes:

 

Sarbatori fericite !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult.

Ma simt onorat de aceasta pozitie .

Sa ma prezint:

Locuiesc in Curtea de Arges .

Profesional

 

 

Is curios daca-i face careva report. :rolleyes: Cel mai senior motomobrist, cu drag primit de anumite foruri si comitete si comiții, face reclama in direct, la tat felu' de chestii... Ma gandesc, daca vine si imi repara frigideru', e motociclist d'al meu, sau doar e unu care baga strambe?!?

Va tzuca tetea Nick.

 

L.E. Promit, pe cuvant de onoare, ca daca dispare postu' lu colegu', nu sunt io devina. Adica io nu dau report. Din principiu.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarbatori fericite MOTOVETERANI !

Sterge poza ca "moare" DN facand crize de angina pectorala (preinfarct) :D NORMAL datorita varstei inaintate si oboselii/stresului acumulat in urma anilor de "glorie" :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sterge poza ca "moare" DN facand crize de angina pectorala (preinfarct) :lol: NORMAL datorita varstei inaintate si oboselii/stresului acumulat in urma anilor de "glorie" :cheers: :D
Esti jenant tinere pana in maduva oaselor cu postarea ta cu tot.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA MULTI ANI... SENIORI !

(Tutulor celor cu simtul umorului...negru...)

Aceasta este o gluma si trebuie tratata ca atare.

 

 

La multi ani fericiti !

La multi kilometri frumosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kato arad

@nicon

DEOSEBITA STIMA ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Este o placere sa citesc comunicarile , replicile si invatamintele dumitale .

Din cate am vazut ati lucrat la Astra Vagoane undeva la prelucrari mecanice in conditiile acelea care le cunosc numai cunoscatorii fluxurilor tehnologice industriale ale acelor timpuri .

Am venit de nenumarate ori la Astra Arad pe probleme de calitate .

Noi , Electroarges, fabricam ventilatoarele orbitale puse pe planseul vagoanelor exportate in Libia si Irak , eu eram reprezentantul din partea CTC-ului - Service care raspundea de reclamatiile de calitate .

Pe atunci imi amintesc ca cumparam cartusul de Kent cu 18-21 de lei .

 

Anul trecut in vara am fost solitar la Arad cu un Suzuki TL 1000 . Am trecut granita a doua zi pe la Nadlag am mers aproximativ 60 -80 Km (cu viteza limita)si m-am intors la Curtea de Arges in aceasi zi pe un traseu splendid Lipova -Sebes -Valea Oltului . Am filmat aproape tot drumul cu o camera Panasonic HDD 60 GB in mana stanga . Cand ne intalnim va pot aduce DVD -ul.

 

Amintiri , amintiri si sa vedem cu ce venim pentru anul acesta.

 

Cu stima ,

Nicolae Constantin

Salut!Un dram de adevar ai. Dar trebuie sa rectific cateceva: Am lucrat la Astra Vagoane Arad ani buni dar nu la sectia prelucrari mecanice ci la energetic. Am lucrat dupa ce am venit din armata o perioada de cateva luni la sablaj, loc de munca de care fugeau majoritatea. Greu, foarte greu dar se castiga foarte bine. Dupa aceasta perioada de cateva luni de golgota am reusit sa adun 24.000 lei deoparte si sa-mi iau mobra mult visata. Jupiterul 4 cu atas, din tipla. M-am linistit cu munca revenind la calificarea mea. Culmea ca am lucrat si la vagoane speciale printre altele facand si circuitele de ventilatie la vagoanele de export. Tin minte ventilatoarele alea uriase din dotarea vagoanelor de calatori pentru tarile calde. Asta a fost la sectorul 2 dela Vagoane. Am cochetat si cu vagoanele din garnitura prezidentiala si la fel cadouri de la Ceausescu constand in vagoane de clasa pentru nu stiu ce regi din Africa. Se muncea in acele vagoane ingradite de un gard special si cu paznic la intrare, ecusoane personalizate si cu diferiti muncitori sub acoperire in spatele tau. Stresanta etapa. Nu puteam spune bancuri cu iz politic, vorbi sau sa ne bagam nasul in alte treburi ce constau in constructia vagonului care semana a hotel pe sina dar in orice moment se putea transforma intr-un vagon blindat avand in dotare mitraliere de calibru mare, aruncatoare de grenade, dispozitive de mentinere a vietii in caz de atac chimic si nuclear, etc. Puteai supravietuii saptamani bune in vagonul ala. Tin minte cum au facut testele de blindaj, vagonul sosind de pe ,,campul de batalie" ca vai de mama lui. Ciuruit la greu dar ce era mai important fara gauri in el. Normal tot era acoperit cu prelata iar schimbarile urmelor s-au facut cu cea mai mare discretie.Dupa ce am terminat cu ,,vagoanele speciale" am ajuns intr-un post,,caldut".Eram la o statie de automatizare a unei instalatii de produs CO2. Domnie mare . De acolo am si plecat de la Vagoane Arad. De dat sfaturi nu dau la nimeni. Replici, da. Numai bine!

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa a fost prietene. Vremuri apuse dar de care majoritatea dintre noi ne aducem aminte cu placere. Greutatile de fiecare zi le dadeam la o parte si luam de la viata ce era frumos. Ne descurcam cum puteam, ne ajutam unul pe altul. gaseai de toate, doar oamenii de unde trebuia sa te aprovizionezi trebuia. Stii tu bine ca piata neagra functiona perfect. Benzina, papa, cartofi cum zici tu, carne, etc. Cu benzina era mai greu, era la negru cam 2,5 lei fata de 90 bani cat era la pompa. bagam in Jupiter tot felul de amestecuri, toluen, gasolina, pana si insecticidul de tantari. Dupa mine nu mai trebia sa vina cei cu stropitul tantarilor. Ne amuzam pe chestia asta si nu pot sa spun ca avea efect mai ales cand ieseam la iarba verde si campam peste noapte. Seara cand ieseau tantarii la ,,masa" dadeam cateva ture in jurul taberei cu mobra si era liniste. ;) . Cu gazolina era mai greu dupa ce opream mobra mai mergea vre-o 30 secunde din cauza autoaprinderii. Normal ca o opream in viteza. Cu piesele de schim nu era problema, la fel si cu consumabilele. Lant de roata se potrivea de la ceva macara , ulei bagam de la compresoare. In fiecare an facem cate o capitala la mobra. Segmenti, alezaje inclusiv pistoane turnate si facute la vestita ,,Strungul Arad", materiale net superioare celor de la rusi. Bolturi la fel. Am ajuns sa fac intr-un concediu capitala si la mare. De fapt nu am facut nimic si doar desfacut complect motorul si echilibrat ambelajele ca bateau ca naiba. Le-am facut la o Autobaza din Eforie-Sud la un strung cu un comparator si sudate dupa aia. deh, vremuri.. Prietenii erau prieteni, chefurile la greu si starea de spirit excelenta. La fel m-o mentin si acum. La inceputul acestiu topic sunt si ceva poze de ale mele cu acea perioada. Sunt multe de povestit despre acele vremuri, noi le stim dar tinerilor de azi nu prea le place istoria. Inca suntem printre ei, asta e bine. Incet incet vremurile acelea nu mai vor fi spuse de nimeni, dar oare pe cine intereseaza? Suntem priviti cateodata ca niste ciudati ve valul tanar si neantelesi. Oricum eu le doresc tinerilor de azi sa ajunga si ei ca noi acum peste 20-40-50 ani. dar oare asa v-a fi? Nu prea cred. Lumea decade ca si caracter incet. Eu unul m-am cam saturat sa vad pe aici numai ofense, jigniri de la niste putoi la care unii dintre noi i-am putea fi nu parinte ci bunic. Se vede respectul doar dupa cateva propozitii spuse din spatele monitorului. Ceea ce e mai jenant e ca am inceput sa ne contram intre noi. Ma lipsesc si nu vreu sa intru in polemici cu nimeni, mai ales cu unul de seama cu mine. Referitor la sfaturile mele fiecare le ia cum vrea. Dovada ca am supravietuit pe 2 roti pana acum pe sosele ar trebui sa puna pe gnduri pe multi.Ne-am format stiluri sanatoase si preventive de a pilota. sa nu spuna cineva de aici ca nu a mers cu mobra tare, peste 200-250. Mergem dar unde se poate. Nu figuri pe bulevard sau alte drumuri. Nu ma bazez pe noroc niciodata, ma bazez pe mine. Cand simt ca nu voi mai fi in stare sa pilotez cum trebuie voi renunta. Oricum nu ma gandesc la asta deocamdata. Mai e mult pana atunci. Sper! Numai bine prieteni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C O M U N I C A T

 

Distinse doamne, stimati domni,

 

Veterani moto cu cu decenii de conducere la activ !

 

Conform statutului agreat la sedinta de constituire de la Slanic - veteranii moto AMOVERO

au deplina libertate, inclusiv posibilitatea de a activa in oricare alte organizatii onorabile doresc

sau sa se retraga neconditionat oricand cred de cuviinta.

 

Pentru a nu genera confuzii, membrii din Asociatia MOtociclistilor VEterani din ROmania, AMOVERO

care doresc sa nu mai faca parte din aceasta organizatie au posibilitatea sa se exprime public

pe topicul nostru, "Veteranii adunarea !

 

Reiteram faptul ca - veteranii motociclisti AMOVERO sunt sau pot fi membrii activi ai acestei organizatii

fiind persoane decente, avand cel putin 10 ani de practica in conducere moto, permis de conducere valabil

si motocicleta in dotare.

 

Motociclistii AMOVERO care implinesc varsta de 50 de ani si 30 de ani de activitate moto devin SENIORI !

 

Membrii cu varste inaintate care practic nu mai pot activa pe motociclete devin DECANI DE VARSTA.

 

La activitatile AMOVERO sunt primiti cu placere si tinerii pasionati moto,

cei cu sub 10 ani de conducere sunt declarati SIMPATIZANTI.

 

Conditiile pentru dobandirea titlurilor de Simpatizant, Senior si Decan de varsta

sunt supuse pe acest topic discutiilor membriilor AMOVERO din intreaga tara.

 

Sanatate, fericire si multi ani pe motoare !

 

Dan Nastase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, tu chiar nu-ti dai seama ca urli la luna?

Ia fa tu o lista noua cu cei care ar vrea sa faca parte acum din Amovero si vezi ce iese.

Legat de cei care nu mai vor sa mai faca parte din Amovero, nu-ti fa griji, ca lista este in constructie si-ti va fi adusa la cunostinta in curand. Dar ce vorbesc eu, ca tu stii deja asta. Oricum intri pe pro-bike si vezi ce se intampla acolo.

Dane, ai gresit, dar in loc sa-ti dai seama si sa repari, ai perseverat in gresala ta. Degeaba bagi tu texte aici, ca cei care au urmarit indeaproape miscarea veteranilor stiu despre ce e vorba si nu-ti dau dreptate.

Tristul adevar pentru tine este ca ai ramas singur, buricul pamantului in propria ta lume. Stiu ca te doare, dar asa ti-ai asternut...

Mesaj completat

Am comunicat in ultimele ore pe pro byke.Surprinzator de aseara in urma unor comentarii personale mai acide , astazi nu am mai putut intra pe forumul probyke-motoveterani . Deranjant mai ales ca nu eu sunt un pericol pentru acesata organizatie si nici nu cunosc membrii si nici nu am de impartit ceva cu unii sau alti .

 

Domnule Nicu Constantin, imi permit sa citez moderatorul Cesar de pe siteul pro-bike/motoveteranii, loc in care dvs. va plangeti ca nu mai aveti acces.

-----------------------------------------

"Salutare

Utilizatorul Nicon nu are nici un fel de restrictii si/sau sanctiuni. Dupa cate vad in vizualizarea pe care mi-o ofera forumul nici nu a avut vreodata sanctiuni"

-----------------------------------------

Eu tind sa dau credit moderatorului Cesar. In acest caz, dvs. ori mintiti, ori v-ati prins urechile in taste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va inselati... amarnic... omul a obtinut absolut tot si-a dorit, atentie, recunoastere, un loc in istorie...

Fara sa vreti, dar condusi, la randul vostru de orgolii, ati facut jocul lui, nu va ganditi cat de mult se bucura de raspunsurile voastre AICI? Unde majoritatea ati spus ca nu mai intrati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va inselati... amarnic... omul a obtinut absolut tot si-a dorit, atentie, recunoastere, un loc in istorie...

Fara sa vreti, dar condusi, la randul vostru de orgolii, ati facut jocul lui, nu va ganditi cat de mult se bucura de raspunsurile voastre AICI? Unde majoritatea ati spus ca nu mai intrati?

De ce sa nu intram, nu inteleg? Lumea e mica , asta nu inseamna ca daca cei de aici care s-au mutat pe alt forum (stiu ei de ce) sau cei care mai posteaza aici si dincolo nu se vor mai saluta unde se vor intalni. Eu personal nu am nimic de impartit, nici cu Dan Nastase nici cu Ivan pedala. Ii consider oameni, cu aceleasi pasiuni . Ca au ei ceva de impartit sau cu oricare de aici mi se rupe. Eu vorbesc in continuare cu ei, la fel , voi posta si aici si dincolo. Sunteti depasiti cu orgoliile voastre cu tot unii dintre voi. Va purtati de parca v-a picat coroanade pe cap. Si nu inteleg ce a obtinut Dan Nastase din toata tevatura asta? Nimic. Am decazut in ochii celorlalti care intr-un fel ne admirau . Am inceput sa ne balacarim unii pe altii dupa ce am stat la aceiasi masa, ne-am impartasit cateceva din trairile noastre din timpurile apuse, am ciocnit si baut impreuna simtindu-ne bine.Cum poti trada si ajunge la impunsaturi de orice fel unul de-al tau? Oare ce e in capul vostru, ma intreb adeseori. Amanuntele sincer nu le cunosc pe lar doar cateva PM-uri personale, care ma privesc. Problema nu s-a rezolvat si dovada ca ne-am scindat in grupuri diferite. Ma vad pus in postura de a alege. Am ales deja: acolo unde s-au dus majoritatea acolo sunt si eu. Vom face o grupare noua dar raman si pe topicul asta sa mai postez cateodata. E un topic de suflet . Nu e a lui Dan Nastase, e al tuturor. Nu Dan Nastase face legea aici ci bunul simt , respectul. Numai bine!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va inselati... amarnic... omul a obtinut absolut tot si-a dorit, atentie, recunoastere, un loc in istorie...

Fara sa vreti, dar condusi, la randul vostru de orgolii, ati facut jocul lui, nu va ganditi cat de mult se bucura de raspunsurile voastre AICI? Unde majoritatea ati spus ca nu mai intrati?

 

Asa e. Ai perfecta dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...