Old School Rider Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Salut.Am muncit 1 saptamana intreaga sa refac estetic motorul cu un buget minim.Nu ma asteptam sa iasa ca la OCC vopseaua avand in vedere ca am luat vopsea si lac la spray,dar atata ma tine buzunarul.De fapt am fost chiar foarte multumit cum a iesit dupa vopsire,era totusi mult mai bine decat beliturile dinainte.Problema a aparut cand am lipit pe el niste desene din autocolant,totul parea ok..le-am lasat peste noapte asa si a doua zi am dat cu mai multe straturi de lac peste.La fel totul parea ok.pana cand a doua constat ingrozit ca abtipildurile au facut basici peste tot.Intrebarea mea este,cu ce am gresit si ce pot face pe viitor sa nu se mai intample?Acum nu am timp sa ma apuc sa dau iar cu smilgher,dar la vara vreau iar sa le iau la refacut. Fapt ciudat,cand am facut ieri o vizita la motor,basicile erau 99% disparute.O fi din cauza ca sta in garaj neincalzit si aerul s-a contractat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 diluantul din spray-uri e foarte puternic,trebuie date straturi f subtiri si lasat sa se usuce bine intre straturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 frate pt k esti bacauan de al meu te sfatuiesc prieteneste si moldoveneste sa nu mai scrii prostii k mai rad si altii de tine "O fi din cauza ca sta in garaj neincalzit si aerul s-a contractat?" cand pui autocolante se foloseste un feon profesional si se intinde cu un card sau linie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Cat te-au costat spayurile? Am facut de curand si eu acelasi lucru cu un BMW F650/1999, dar am cumparat vopsea, diluant si lac de la Lizeanu in nuanta motorului si nu am dat decat 150roni pe tot si mi-a mai ramas si cate ceva din fiecare pt retusuri ulterioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misterio Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Te lamuresc eu..diluantul din spray a atacat stikerul!Materialul din stiker nu suporta lac Ca sa nu mai ai probleme pe viitor,nu mai da lac peste stiker sau apeleaza la cineva care face stikere sa ti le faca calumea!Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 23, 2009 Autor Share Postat Februarie 23, 2009 frate pt k esti bacauan de al meu te sfatuiesc prieteneste si moldoveneste sa nu mai scrii prostii k mai rad si altii de tine"O fi din cauza ca sta in garaj neincalzit si aerul s-a contractat?" cand pui autocolante se foloseste un feon profesional si se intinde cu un card sau linie NU inteleg unde bati.Cand e cald aerul se dilata si cand e rece se contracta(adica isi micsoreaza volumul).M-am referit la aerul din basici Cat te-au costat spayurile? Am facut de curand si eu acelasi lucru cu un BMW F650/1999, dar am cumparat vopsea, diluant si lac de la Lizeanu in nuanta motorului si nu am dat decat 150roni pe tot si mi-a mai ramas si cate ceva din fiecare pt retusuri ulterioare. Sprayurile au fost 60 de lei amandoua,spray vopsea si lac.Si pot sa zic ca a iesit foarte bine.Nu a facut coaja de portocala si culoarea e superba.si mai am si eu cam 25% din fiecare dupa ce am vopsit toate plasticurile de pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Sprayurile au fost 60 de lei amandoua,spray vopsea si lac.Si pot sa zic ca a iesit foarte bine.Nu a facut coaja de portocala si culoarea e superba.si mai am si eu cam 25% din fiecare dupa ce am vopsit toate plasticurile de pe motor. baga si tu niste poze ca tare-s curios sa vad cum arata vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 nu te speria asa mai face autocolantul( materialul din care e facit stikerul) trebuia sa lipesti stikerul si a doua zi sa dai cu lac daca vopseaua de dedesupt era uscata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 De asta caut un vopsitor meserias. Dar vad ca am pus postul si nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Trebuia sa te gandesti ca plasticul abtibildurilor nu tine la diluantul din lac. DE ce ai vrut sa dai cu lac peste anyway? Sau trebuia sa vopsesti intr-un mediu cald, unde lacul se usuca instant. Tu pe vremea asta faci vopsitorie? Ai garaj incalzit? Pentru orice lipire/vopsire, temperatura ambianta trebuie sa fie minim 15grade. Scrie pe orice adeziv/vopsea. si nu in ultimul rand e SMIRGHEL Hai asfalt cu sare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 25, 2009 Autor Share Postat Februarie 25, 2009 Am vrut sa dau cu lac peste deoarece abtipildurile nu sunt profesionale,sunt "home-made" din autocolant normal decupat si am dat cu lac peste tot ca sa nu se dezlipeasca la prima ploaie. Poze voi incerca sa pun,dar deocamdata nu am aparat foto:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Am vrut sa dau cu lac peste deoarece abtipildurile nu sunt profesionale,sunt "home-made" din autocolant normal decupat si am dat cu lac peste tot ca sa nu se dezlipeasca la prima ploaie. Poze voi incerca sa pun,dar deocamdata nu am aparat foto:( Cum ai imprimat pe autocolant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celanimoto Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Basicile de pe autocolant se pot scoate cu un bold si o carpa fina de bbc de exemplu. Intepi basica ca sa scoti aerul si freci usor dar bine cu carpa.Bafta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Basicile de pe autocolant se pot scoate cu un bold si o carpa fina de bbc de exemplu.Intepi basica ca sa scoti aerul si freci usor dar bine cu carpa.Bafta.... Dupa ce s-au facut ca varza murata nu stiu ce basici mai scoti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 1 ) vopseaua din spray nu tine ...........o poti folosii doar pt zgarieturi 2 ) inainte de vopsire suprafata se degreseaza si se matuieste 3 ) am facut si eu pe mesterul , rezultatul...............bani cheltuiti aiurea in loc sa apelez la un profesionist asta e din propria experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 trebuie date straturi f subtiri si lasat sa se usuce bine intre straturi ...corect...si temperatura din camera unde sa facut vopsirea, lacuirea are un anumit rol ,sau macar unde al lasi pana se usuca!!! ...succes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 27, 2009 Autor Share Postat Februarie 27, 2009 Salut,am spus ca aduc cateva poze si m-am tinut de cuvant.Din pacate sunt facute cu telefonul,sper sa se vada vopseaua.Asta e motorul refacut si am bagat si o poza cam cum era inainte.Beliturile cat palma de mari erau date cu..marker negru sa nu se vada asa de tare,dar se observa zgarieturile adanci. Am bagat si 2 poze cu schimbatorul de viteza avariat si una cu carena care e un pic desprinsa..Daca tot sunt pe topicul meu...cat de multe probleme imi pot cauza acestea la RAR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 schimbatorul se poate suda dak faci RAR-ul la bacau se poate da la pace cu inginerii...mai exact cu Ing.Matei carena si aia se poate face repede si frumos dar am o intrebare...tu esti nazist???ce ai facut tu acolo sunt semne zasiste...nu ma refer la cele 2 colante de pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) .pana cand a doua constat ingrozit ca abtipildurile au facut basici peste tot.Intrebarea mea este,cu ce am gresit si ce pot face pe viitor sa nu se mai intample?Acum nu am timp sa ma apuc sa dau iar cu smilgher,dar la vara vreau iar sa le iau la refacut.Fapt ciudat,cand am facut ieri o vizita la motor,basicile erau 99% disparute.O fi din cauza ca sta in garaj neincalzit si aerul s-a contractat? La fel am patit si eu,e din cauza autocolantului(cel care le-a facut era un baiat din BV,nu mai stiu nick-ul lui de pe forum)mi le-a facut dintr-un autocolant care nu rezista la diluant,a promis atunci ca imi face altele dar am vandut-o intre timp. Am avut si autocolante din Louis (gen cifre,litere,mici simboluri)care nu au avut nimic de la dilunant. Sunt vopsite inclusiv jentile Asa arata TLR-ul vopsit cu spray PS:nu am vrut sa ma laud Editat Februarie 27, 2009 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 27, 2009 Autor Share Postat Februarie 27, 2009 schimbatorul se poate sudadak faci RAR-ul la bacau se poate da la pace cu inginerii...mai exact cu Ing.Matei carena si aia se poate face repede si frumos dar am o intrebare...tu esti nazist???ce ai facut tu acolo sunt semne zasiste...nu ma refer la cele 2 colante de pe spate Stiu exact ce inseamna cele 2 simboluri,nu le-am facut ca "arata bine"...ei..si de asta un pic .Fiecare cu ideile lui politice,la anu poate ii fac un custom paint-job cu Antonescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 schimbatorul ii 12 eur parca pe louis. nu cred ca se merita sa il sudezi, sa te lase in drum can tii mai drag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 27, 2009 Autor Share Postat Februarie 27, 2009 schimbatorul ii 12 eur parca pe louis. nu cred ca se merita sa il sudezi, sa te lase in drum can tii mai drag. Daca mi-ai putea da si o adresa web ceva as fi recunoscator.Am gasit si eu schimbatoare cu tija la diferite preturi dar nici unul pt moto meu,de unde stiu daca se potriveste? Triumph Sprint nu e un model des intalnit in Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Daca mi-ai putea da si o adresa web ceva as fi recunoscator.Am gasit si eu schimbatoare cu tija la diferite preturi dar nici unul pt moto meu,de unde stiu daca se potriveste? Triumph Sprint nu e un model des intalnit in Romania il iei pe ala care il gasesti apoi meri la mester sa ti-l faca dupa canelurile care le ai tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 parerea mea e ca ti-ai batut joc de motorul ala.eu as fi facut asa ceva cel mult pe o jawa (cu scuzele de rigoare catre posesorii de comuniste care le respecta si nu le inzorzoneaza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 27, 2009 Autor Share Postat Februarie 27, 2009 Eu nu cred ca e bataie de joc.Pana la urma fiecare face ce vrea cu motorul lui..cu munca lui..cu banii lui.Bataie de joc ar fi fost fie sa-l las asa cum era belit sau sa pun D&G ,Nike sau nu mai stiu eu ce.In cazul 2,e exclus,nu ma pretez la asemenea taranisme si in cazul unu nu ma lasa inima sa-l fi lasat in paragina dar nici de fonduri nu dispun sa-l fac cu adevarat frumos.Am facut abtipildurile de mana,stii cat de greu e sa faci sabloane peste sabloane si sa decupezi cu un foarfec?Am facut ceva cat de cat simplu de facut ca forma si care ma reprezinta,de as fi avut bani,normal ca as fi scris pe el Triumph Sprint ST cum era inainte,dar incearca tu sa faci un scris decupat cu foarfeca si vezi ce iese.Oricum,eu sunt foarte mandru de munca mea,si nu-l duc la service decat daca chiar nu am de ales,la 18 ani totusi e destul de greu sa scoti mereu cate 1 milion minim pentru orice tampenie ce trebuie facuta. PS:Si chiar daca sa zicem niste abtipilduri la comanda nu ma costau mai mult de 30-40 de lei,prefer sa fac cu mana mea,iese,nu iese asta e,dar altfel te simti cand stii ca ai muncit TU la el 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.