zigzag Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 chelu a zis, chelu a facut. http://www.motorbikes.be/en/Honda/2005/XR%20650%20L/ cititi si voi la linkul de mai sus ce scrie despre xr 650 l Gasisem si eu site-ul pe care l-ai recomandat tu, dar imi vine greu sa cred ca au scos 62 cai din motorul de dominator. Ca si honda FMX 650 (supermoto, scoasa in 2005, 38 cai), xr-L are motor de dominator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheluRebel Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 ti-ar veni greu sa crezi probabil ca din 360 cm 2T s-au scos 68 de cai. e drept ca au vita cam scurta calutii dar pe circuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 ti-ar veni greu sa crezi probabil ca din 360 cm 2T s-au scos 68 de cai. e drept ca au vita cam scurta calutii dar pe circuit... N-am chef sa intru in polemica cu tine. Cum voi avea drum, voi trece pe la honda sa intreb cati cai are xr-L. Te luasei de experienta lui pragmatik pe dominator. Tu ce experienta ai pe dominator ? Un sezon. In afara de un sezon de dominator ce moto enduro ai mai avut de te dai asa expert ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheluRebel Postat Decembrie 20, 2005 Share Postat Decembrie 20, 2005 crezi ca trebuie sa mergi 5 sezoane cu o motoreta ca sa-ti dai seama ce nu-ti place la ea? ha. iar daca ai de povestit, si ai ce, nu te opreste nimeni sa o faci. credeam ca aici pot vorbi liber dar se pare ca e musai sa fi mers o viata ca sa pot vorbi. imi cer scuze si ma retrag din orice discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 20, 2005 Share Postat Decembrie 20, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 20, 2005 Share Postat Decembrie 20, 2005 Time out !!!!! Mai bine dadea toata lumea niste date, niste link-uri, ceva util... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Decembrie 21, 2005 Autor Share Postat Decembrie 21, 2005 Cum te poti certa pe orice tema stiam. Baieteii astia... Merci de sfaturi. Vad ca e mai important sa va aratati cunostintele decat sa imi explicati si mie ce si cum. Well, o sa vad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 21, 2005 Share Postat Decembrie 21, 2005 www.xt600.it www.thextshop.com http://xt600.neuf.fr/ www.xt600.de Sincer, fata de alte enduro, XT e un fel de bicicleta mai mare, adica e foarte ingusta, relativ usoara...nici eu nu sint prea inalt, adica abia ating cu virfurile, dar o manevrez foarte usor, inclusiv pe coclauri. Si asta, in conditiile in care seaua e printre cele mai joase, cum spuneam. Inca ceva: modelul meu e 3TB (1990). Se pare ca cele mai rezistente si mai bine echipate (roti AL, amortizoare reglabile etc) sint modelele 2KF (1988-1990). Defecte...nu stiu. O pastila de naftalina la un plin, de 2-3 ori pe an, sa se curete motorul, un ulei decent (mineral 15W50) si niste acetona ca aditiv la benzina...si merge fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 21, 2005 Share Postat Decembrie 21, 2005 Cum te poti certa pe orice tema stiam. Baieteii astia... Merci de sfaturi. Vad ca e mai important sa va aratati cunostintele decat sa imi explicati si mie ce si cum. Well, o sa vad... Dupa umila mea opinie cred ca ti-ar fi bun un enduro usurel, sa-l poti ridica singura, sa ajungi cu picioarele la pamant cat de cat. Ex. DR 350 (ieftin, 80-100 km. pe ora, la sosea, sa nu-l omori) sau DRZ 400 R (ceva mai scump, aproximativ aceeasi viteza la sosea). Merge si ceva de 600 cm. dar este mai greu de manevrat si mai greu in kg. Trebuie sa te gandesti unde vei merge cu el mai mult. Daca vei merge multa sosea si putin teren, 600 cm. (dr, xt, klr, tt, nx, etc.). Daca vei merge mai mult teren, 250-500 cm. Iti doresc multa inspiratie in alegerea enduro-ului IDEAL PENTRU TINE. un ulei decent (mineral 15W50) Nu vreau sa te contrazic dar cred ca un ulei decent este semi-sintetic, si unul bun este sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 21, 2005 Share Postat Decembrie 21, 2005 Nu vreau sa ma contrazic, s-a discutat suficient (si fara rost) pe tema uleiurilor, dar eu consider un ulei decent tot ce trece de API SH... Stiati ca la un test facut de Moto Magazine (Franta) intre uleiuri de marca (Mobil, Castrol, Bel Ray, Shell, Elf) cel mai bun raport calitate-pret l-a obtinut Carrefour ? Nu conteaza marca, doar continutul. Eu folosesc Avin (grecesc) de 80.000 litrul si nu vad de ce as da banii aiurea pe sintetic sau semi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 (editat) Care e diferenta intre XR si XL? Exista XR250 sau XR400 cu pornire la boton? Cagiva W12 sau Gilera RC350 pot fi o alternativa? Editat Ianuarie 29, 2006 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 XR - ul e mai rau decat XL-ul si porneste doar la kick. In Africa si America de Sud e plin de XL - uri care pot avea si electrostarter (exista si XL - uri doar cu kick) Cred ca dupa Honda Cub (un ciclomotor cu capacitatea de un inch cub - de unde si numele), XL - ul este cea mai numeroasa motocicleta - in special cel de 125 cmc... Nu e de tine - este inalta, rea si urata. Uite o poza cu XR-ul meu de 400 Desi la intrunirea de la Mamaia a fost iubita de fete - fiind singura ce a putut urca pe scena... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 Yamaha Tricker 250 ! - O combinatie intre agilitate , greutate redusa , capabilitati tot-teren , capabilitati strada , simplitate tehnica , consum redus mai rar in ziua de azi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_eu Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Dc iti place forta,cred ca ar fi bun XT600.Dc vrei ceva mai usor,coboara cilindreea(vor cobora si caii putere,dar si greutatea si consumul).Cred ca e bine dc la primavara incerci sa calaresti cateva pe la Ploiesti.Nu te grabi. Bog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 XR - ul e mai rau decat XL-ul si porneste doar la kick. In Africa si America de Sud e plin de XL - uri care pot avea si electrostarter (exista si XL - uri doar cu kick) Cred ca dupa Honda Cub (un ciclomotor cu capacitatea de un inch cub - de unde si numele), XL - ul este cea mai numeroasa motocicleta - in special cel de 125 cmc... Nu e de tine - este inalta, rea si urata. Uite o poza cu XR-ul meu de 400 Desi la intrunirea de la Mamaia a fost iubita de fete - fiind singura ce a putut urca pe scena... ce protectii au fetitzele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 eu te sfatuiesc sa ti iei un motor mai usurel:pDOMINATORUL E GREU SI PENRTU MINE intradevar are raportul pret calitate dar daca o sa te bata gandul sa iesi pe off road o sa ti para rau ca nu ai ceva mai usurel la drum dominatorul merge foarte bine ..poate daca avea saua mai lata era mai bine... bafta la cumparaturi abia astept sa ne vedem pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 s-a tot povestit ... dar nu s-a spus nimic despre autonomie. din cate stiu rezervoarele sunt diferite ... cred ca poate avea importanta in functie de ce vrei sa faci cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliance-steel Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Observ ca ai primit o groaza de sfaturi..care mai de care....ideea este sa iti "vina " la drum sau of road ce vrei sa-ti iei .In privinta culorii..poate tot cu unul rosu ti-ar veni bine....! Ceva misto am vazut la "alfa" de curind yamaha xt 660 tenere si daca vbsti cu Razvan se poate rezolva un mic neajuns al ei pe care Gabi l-ar constata imediat. Mie mi-a placut...! Numai bine..si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 Decat xt-ul de la Alfa mai bine raman cu Guzzu asta daca e ala rosu cu alb care l-am vazut. De hotarat m-am hotarat, stiu ca unii o sa dati cu pietre, pt sezonul asta voi avea dominator si daca consider ca vreau mai mult enduro o sa trec la anu' la ceva mai usor. Multumesc de sfaturi si abia astept sa ma laud cu jucaria. Mai am un pic de asteptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 Asta ar fi a mea : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 Asta ar fi a mea : sunt mai de graba de strada.....unde este noroiul si praful ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 Ei, de strada. Mai degraba de bucatarie . Cu noroiul & praful se rezolva: putintica rabdare si facut curatenie, ioc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Poate cineva sa-mi spuna ceva despre Gilera Dakota de 350cmc? ma intereseaza greutatea, puterea si impresii generale despre fiabilitate/comportament in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kontra Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Poate cineva sa-mi spuna ceva despre Gilera Dakota de 350cmc? ma intereseaza greutatea, puterea si impresii generale despre fiabilitate/comportament in timp. e bunicica gilera dakota are cam 150 kg vreo 39 de caluti si cam 120 viteza de croaziera ca sa nu omori motoru depinde ce vrei sa faci cu ea ca la padure nu prea merge ca are multe plastice pe ea si epacat de ele ca nu se gasesc in rest e foarte fiabila eu am gilera de 600 de un an jumate si nu am avut nici o problema cu ea a mers brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibiker Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Nu-ti place o Yamaha WR450F? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.