Sari la conținut

Evacuari Inversate Pe Ij


Borkonnen
 Share

Postări Recomandate

Sunt varza la mecanica (dar, din cate ma cunosc invat foarte repede) si am o idee.

 

Am gasit la tara un Ij Jupiter pe care ma gandesc sa-l cumpar ca sa-l borkonizez.

 

Prima modificare pe care as face-o si care pare o treaba usoara ar fi sa-i inversez evacuarile, astfel incat curbura care iese din pistonul stang, o data ajunsa in partea dreapta sa se indrepte in sus, iar teava de esapament sa vina ridicata aproape sub sa. Si invers. Singura problema pe care o vad ar fi ca mi-as arde picioarele, dar as putea sa-i sudez cate o tabla de o parte si cealalta, ca sa nu ating esapamentul.

 

Ce ziceti, vorbesc prostii?

 

Dupa care as vrea sa-i retez tobele. Alta treaba complicata, sau doar o chestiune de flex?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 -le poti inversa. vezi pe autosoviet ij 56 cross are tobele asa.

2 - nu le scurta ca influenteaza functionarea motorului

3 - o sa te arda rau la bulane

4 - nu merita munca la jupi, costa mult sa ii faci motorul si nu tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai IJ-ul ii 2T deci tobele mai au rolul de a crea o presiune care sa impinga inapoi gazele nearse in cilindru, deci forma si diametrul ei e importanta ======> nu o poti taia jos cu flexu, ca o sa mearga mai prost....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BA DE UNDE VA VIN IDEILE ASTE <MINCATI CEVA ALTERAT?

 

Salata orientala de la Billa. :friends:

 

Cat despre modificari - sa incerc mai bine cu un nipru?

 

(Asa au facut si cu Giordano Bruno, de l-au ars pe rug pentru idei revolutionare! Io tot nu ma las!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri