TOR Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 DE OBICEI LA MASINI IN MOMENTUL IN CARE FAC SCHIMBUL DE ULEI FOLOSESC UN ADITIV ... DE CURATARE ... FOLOSESTE CINEVA LA MOTOCICLETE CEVA ASEMANATOR...? CE IMPACT ARE ASUPRA AMBREIAJULUI ...? ULEIUL E ATAT DE NEGRU IN ACES MOMENT ... INCAT VOI RECURGE LA UN SCHIMB "INTERMEDIAR" DE ULEI SI FILTRU ... DOAR CA SA IL CURAT .... MAI BINE .... ,SI AM ACHIZITIONAT CEVA IEFTIN PENTRU CATEVA ZECI DE KILOMETRII - UN PROCYCLE 5 W 40 (VAD CA E FACUT LA NEMTI !) TOTUSI MA BATE GANDU SA BAG SI UN ADITIV PT CURATAT IN MOMENTUL SCHIMBULUI ...... SI DE AICI DILEMA ... A FI SAU A NU FI ,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Daca ai ambreiaj umed, NU baga 5W-40 ca o sa ti-l nenorocesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) ...schimbul de ulei se face cu motorul cald ,si ca sa se curete bine zic ei in manual tre sa faci un schimb intermadiar adica sa scoti uleiul uzat dupa bagi altul in motor al lasi sa mearga cam 3,5 minute opresti motorul golesti uleiul si abia atunci pui uleiul de schimb care al mai scoti dupa jdamii de km-tri!!! de aditivi eu unul nu stiu nimic asa ca nu ma pronunt ...salutare Editat Martie 2, 2009 de tehnik_yo1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 DE OBICEI LA MASINI IN MOMENTUL IN CARE FAC SCHIMBUL DE ULEI FOLOSESC UN ADITIV ... DE CURATARE ... FOLOSESTE CINEVA LA MOTOCICLETE CEVA ASEMANATOR...? CE IMPACT ARE ASUPRA AMBREIAJULUI ...? ULEIUL E ATAT DE NEGRU IN ACES MOMENT ... INCAT VOI RECURGE LA UN SCHIMB "INTERMEDIAR" DE ULEI SI FILTRU ... DOAR CA SA IL CURAT .... MAI BINE .... ,SI AM ACHIZITIONAT CEVA IEFTIN PENTRU CATEVA ZECI DE KILOMETRII - UN PROCYCLE 5 W 40 (VAD CA E FACUT LA NEMTI !) TOTUSI MA BATE GANDU SA BAG SI UN ADITIV PT CURATAT IN MOMENTUL SCHIMBULUI ...... SI DE AICI DILEMA ... A FI SAU A NU FI ,,, eu am folosit un aditiv de curatare pt motor.asta dupa ce am vb cu un mecanic de la UM (masinuta) am incalzit motorul un pic 2,3 minute dupa care am scos cca 300 ml ulei din el,am completat cu detregentul ala de curatare ,lasat sa mearga 3 minute ,dupa care am golit uleiul schimbat filtrul bagat alt filtru si ulei nou. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Martie 2, 2009 Autor Share Postat Martie 2, 2009 Daca ai ambreiaj umed, NU baga 5W-40 ca o sa ti-l nenorocesti. Din fericire 5 w 40 scrie in cartea tehnica !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 nu recomand aditivi in ulei, fie ei chiar si speciali de moto. Strica ambreiajul. Daca ai capac la baia de ulei, atunci da-l jos si spala-l, faci un schimb intermediar, si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Martie 2, 2009 Autor Share Postat Martie 2, 2009 cred ca am folosit ...cam pretentios cuvantul aditiv ."OIL FLUSH " ar descrie produsul mai bine ,,,, " FLUSH: To quickly clean residual sludge and engine deposits, Engine Flush is recommended: Change the oil filter and add the flush (about 10% of the oil capacity). Do not overfill the crankcase. Idle the engine 15 to 20 minutes, then immediately drain the old oil and flush. *Note: Engine Flush is not recommended for use in transmissions, differentials, air-cooled engines, engines that share a common oil sump with the transmission (motorcycles & ATV's) or engine not equipped with an oil filter. 2) INSTALL: Remove the old oil filter and replace it with a new filter. 3) POUR: Fill the engine's crankcase with the Synthetic Motor Oil of the viscosity grade recommended by your vehicle's manufacturer." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Ati innebunit lumea cu acel ambreiaj.... cred ca discurile sunt facute din zahar ars sau mamaliga... Baga "engine flush" si respecta indicatiile de pe cutie, totusi daca uleiul este super negru asta nu inseamna ca are si depuneri motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) Daca ai ambreiaj umed, NU baga 5W-40 ca o sa ti-l nenorocesti. Nu exista o legatura directa intre vascozitatea uleiului si timpul de ulei sau compatibilitatea cu ambreiajul umed. Sunt multe uleiuri 5W-40 ptr motociclete. In special uleiurile 5W-30 pentru auto, de tip Fuel Economy sunt total incompatibile cu un asemenea ambriaj, dar asta nu ptr ca sunt 5W-30 ci pentru ca au acei aditivi antifrictiune. eu am folosit un aditiv de curatare pt motor.asta dupa ce am vb cu un mecanic de la UM (masinuta)am incalzit motorul un pic 2,3 minute dupa care am scos cca 300 ml ulei din el,am completat cu detregentul ala de curatare ,lasat sa mearga 3 minute ,dupa care am golit uleiul schimbat filtrul bagat alt filtru si ulei nou. succes! Nu intraznesc sa contrazic un mecanic priceput, insa eu n-as baga asa ceva in motor. In primul rand un ulei ceva mai rasarit are in componenta anumiti detergenti, proprietati de curatare. Si in manualul de service al motorului scrie sa nu bag nici un agent de curatare sau aditiv. Editat Martie 2, 2009 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 NU-i baga nici un aditiv. Schimba uleiul si filtul, dar respecta specificatiile motocicletei tale(ce ulei iti recomanda ei sa bagi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Daca ai ambreiaj umed, NU baga 5W-40 ca o sa ti-l nenorocesti. Asta e chiar tare. Ce treaba are vascozitatea uleiului cu ambreiajul? Atata timp cat uleiul nu contine aditivi antifrictiune poate sa fie si ulei de motor de avion, nu are nimic cu ambreiajul. Omul baga ulei dedicat MOTO. Ala e facut pentru ambreiaj umed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Daca ai ambreiaj umed, NU baga 5W-40 ca o sa ti-l nenorocesti. ai spus o tampenie. felicitari! in legatura cu engine flush-ul e cu dus si intors. eu unul, la sfarsit de sezon scot tot uleiul din troaca, pun unul ieftin (6-7 lei) in motor si il las asa pana la primavara. nu pornesc motorul decat 2-3 minute ca sa ajunga peste tot, in rest deloc. primavara il incalzesc, scot oloiu', scot filtrul, pun un filtru ieftin, pun un ulei moto ieftin (havoline gasesc pe aici la vreo 9 lei), bag un engine flush in el, il las 5-6 minute, scot filtrul, scot uleiul, iar bag havoline, alt filtru, il mai las 10 minute, scot filtrul, pun un filtru bun (ori hiflo ori original suzuki, depinde de ce gasesc mai repede), un ulei bun (motul sau liqui-moly, recomand liqui-moly) si gata. in restul anului merg cu schimbul normal. fac toata distractia asta ca sa nu mai ramana engine flush in motor ca distruge uleiul nou, nu de alta. deci mare grija. e bun dar sa nu ramana in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 (editat) da de ce e Hiflo bun? Eu am luat un Hiflo ca nu aveau MAN si scria pe el "made in XXXXStan" si plm. Nu pune nimic in motor schimba-l si gata ca uleiul are aditivi detergenti si jegul il culege filtrul. Editat Martie 3, 2009 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 (editat) da de ce e Hiflo bun? Eu am luat un Hiflo ca nu aveau MAN si scria pe el "made in XXXXStan" si plm.Nu pune nimic in motor schimba-l si gata ca uleiul are aditivi detergenti si jegul il culege filtrul. tailanda in plus, sunt primele si mi se pare ca inca sunt singurele filtre (nu numai de ulei, ci si de aer) care au certificat tuv. au si iso 9002. ca idee, filtrele originale suzuki sunt facute in china. inseamna oare ca nu sunt bune? inca ceva http://www.hiflofiltro.com/fileadmin/files/Hiflofiltro.pdf Editat Martie 3, 2009 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 in legatur cu acel aditiv de curatare... s-a mai discutat problema. Cunosc o persoana care foloseste o data la 2 ani Engine Flush si a spus ca nu a avut nici o problema.pana acum a folosit la o Honda de 1000 cc de doua ori. Ma gandesc sa incerc si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Am si eu o intrebare legata de "dopul" pe la care se scurge uleiul atunci cand faci schimbul. Am citit pe undeva ca dopul ala are o saiba care e facuta sa se deformeze atunci cand se strange acel dop. Si ca saiba aia se schimba de fiecare data cand se schimba uleiul. A schimbat-o cineva atunci cand a schimbat uleiul? De unde se cumpara asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Am si eu o intrebare legata de "dopul" pe la care se scurge uleiul atunci cand faci schimbul. Am citit pe undeva ca dopul ala are o saiba care e facuta sa se deformeze atunci cand se strange acel dop. Si ca saiba aia se schimba de fiecare data cand se schimba uleiul. A schimbat-o cineva atunci cand a schimbat uleiul? De unde se cumpara asa ceva? Saiba e din cupru. Daca o sa te iei dupa manuale ar trebui sa schimbi toate garniturile si semeringurile la fiecare jumatate de an. Eu sint la al treilea schimb de ulei si nu am inlocuit saiba. Nu curge ulei din motor pe la surubul de golire. Saibe din alea am impresia ca se gasesc la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
epras Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Ati innebunit lumea cu acel ambreiaj.... cred ca discurile sunt facute din zahar ars sau mamaliga... Baga "engine flush" si respecta indicatiile de pe cutie, totusi daca uleiul este super negru asta nu inseamna ca are si depuneri motorul... exact, uleiul e facut sa tina in el (in suspensie) toate depunerile si negreala. Deci daca e negru, inseamna ca e bun, ca mizeria sta cuminte in ulei si nu prin motor. Acu am auzit o faza haioasa despre curatarea asta, era vorba despre un motor vechi. Dupa ce i-a facut curatarea a inceput sa curga ulei pe la incheieturi. Mizeria aia se depusese cuminte pe langa garnituri si etansa destul de bine, dar dupa curatare au ramas garniturile alea scorojite. Deci, if it ain't broke, don't fix it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 *Note: Engine Flush is not recommended for use in transmissions, differentials, air-cooled engines, engines that share a common oil sump with the transmission (motorcycles & ATV's) or engine not equipped with an oil filter. Deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 ai spus o tampenie. felicitari! in legatura cu engine flush-ul e cu dus si intors. eu unul, la sfarsit de sezon scot tot uleiul din troaca, pun unul ieftin (6-7 lei) in motor si il las asa pana la primavara. nu pornesc motorul decat 2-3 minute ca sa ajunga peste tot, in rest deloc. primavara il incalzesc, scot oloiu', scot filtrul, pun un filtru ieftin, pun un ulei moto ieftin (havoline gasesc pe aici la vreo 9 lei), bag un engine flush in el, il las 5-6 minute, scot filtrul, scot uleiul, iar bag havoline, alt filtru, il mai las 10 minute, scot filtrul, pun un filtru bun (ori hiflo ori original suzuki, depinde de ce gasesc mai repede), un ulei bun (motul sau liqui-moly, recomand liqui-moly) si gata. in restul anului merg cu schimbul normal. fac toata distractia asta ca sa nu mai ramana engine flush in motor ca distruge uleiul nou, nu de alta. deci mare grija. e bun dar sa nu ramana in motor mai simpu !desfac tot motorul il bag in masina de spalat apoi il montez si bag iar ulei nou! mai simpu !desfac tot motorul il bag in masina de spalat apoi il montez si bag iar ulei nou! mai terminati cu exagerarile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
epras Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 de pe un site de dincolo: The fact is, if you do frequent engine oil and filter changes and service the transmission every 15,000 miles there is no need for a flush. I have customers that change their oil every 3,000 miles and they don't need to use fancy oils and filters, and after over 100,000 miles, the oil comes out almost as clean as it goes in. They have regular transmission services and their transmission still shifts like new, even with well over 100,000 miles on it. If you have neglected regular oil changes and you want to do some interior engine cleaning, get the oil and filter changed and replace one quart of motor oil for one quart of transmission fluid. The transmission fluid has a high detergent content that will clean the engine without damaging it. Do this every 3,000 miles and you will clean the inside of the engine slowly and gently. Read more: "Do You Need To Flush?" - http://autotechrepair.suite101.com/article...6#ixzz09dS0E2QG bine, articolul se refera la flushing, o procedura de curatare mult mai violenta decat adaugarea unui detergent in ulei. Deci, daca schimbi filtru si uleiu la intervalele specificate in cartea tehnica, n-ai nevoie de nicio curatare. PS: transmission fluid in cazul de fata este uleiu de cutie automata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Martie 13, 2009 Autor Share Postat Martie 13, 2009 Mda..eu am ales sa nu fac...acel engine flush.... si voi face un schimb intermediar... (nu ma risc ..pt 20 de lei sa distrug ambreiaju de 200 de euro ) O sa incerc sa caut ulei cu detergenti mai puternici pe viitor.. motorul nu este murdar-depuneri ci doar uleiul e vai de capul lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 ai spus o tampenie. felicitari! in legatura cu engine flush-ul e cu dus si intors. eu unul, la sfarsit de sezon scot tot uleiul din troaca, pun unul ieftin (6-7 lei) in motor si il las asa pana la primavara. nu pornesc motorul decat 2-3 minute ca sa ajunga peste tot, in rest deloc. primavara il incalzesc, scot oloiu', scot filtrul, pun un filtru ieftin, pun un ulei moto ieftin (havoline gasesc pe aici la vreo 9 lei), bag un engine flush in el, il las 5-6 minute, scot filtrul, scot uleiul, iar bag havoline, alt filtru, il mai las 10 minute, scot filtrul, pun un filtru bun (ori hiflo ori original suzuki, depinde de ce gasesc mai repede), un ulei bun (motul sau liqui-moly, recomand liqui-moly) si gata. in restul anului merg cu schimbul normal. fac toata distractia asta ca sa nu mai ramana engine flush in motor ca distruge uleiul nou, nu de alta. deci mare grija. e bun dar sa nu ramana in motor Ai de mine cate proceduri? De ce 10 uleiuri risipite? Poluezi mai ceva ca USA Glumesc. Daca bagi la iernat ulei ieftin si nu il folosesti, nu mai vad rostul la inca 2 randuri de ulei nou si ieftin si inca 2 filtre risipite. Il adaogi pe ala vechi cu engine flush, il dai jos si gata, pui uleiul pt sezon. Dar parca engine flush zice ca nu e voie la ambreiaje umede, deci iese din calcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Ai de mine cate proceduri? De ce 10 uleiuri risipite? Poluezi mai ceva ca USA Glumesc. Daca bagi la iernat ulei ieftin si nu il folosesti, nu mai vad rostul la inca 2 randuri de ulei nou si ieftin si inca 2 filtre risipite. Il adaogi pe ala vechi cu engine flush, il dai jos si gata, pui uleiul pt sezon.Dar parca engine flush zice ca nu e voie la ambreiaje umede, deci iese din calcul. nu are nici o treaba engine flush-ul cu ambreiajul umed. e in mare parte kerosen, o motorina proasta mai exact. 2 uleiuri noi si ieftine dupa cel de iernat ca sa spal si uleiul prost si engine flush-ul de tot. si sa nu ramana nici in filtrul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Ai de mine cate proceduri? De ce 10 uleiuri risipite? Poluezi mai ceva ca USA Glumesc. Daca bagi la iernat ulei ieftin si nu il folosesti, nu mai vad rostul la inca 2 randuri de ulei nou si ieftin si inca 2 filtre risipite. Il adaogi pe ala vechi cu engine flush, il dai jos si gata, pui uleiul pt sezon.Dar parca engine flush zice ca nu e voie la ambreiaje umede, deci iese din calcul. mai voi vreti sa fiti mai "catolici decat papa"schimbati uleiul normal cum se face la limita de km sau la inceputul sezonului ,dai drumul la uleiul vechi ,schimbi filtrul si pui ulei nou si cu asta basta ce atatea complicatii absolut inutile, sa va dau un exemplu:prin 95-96 am avut un gpz de 600 am tras vreun an de el ca vai de mama lui apoi in urmatorii 3 ani sa tot plimbat de la un prieten la altul si fiecare inclusiv eu iam bagat numai gaz si atat in rest forja,nimeni nici macar nu a verificat nivelul la ulei si a mers 4 ani apoi inevitabil a crapat motorul ,(mai avea in baie juma de litru de ulei)acum nu zic doamne fereste sa faceti asa dar daca schimbati uleiul pur si simplu la timp garantat nu pateste motorul nimik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.