Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Modelul asta de VFR, pe care ai pus tu ochiu' este printre cele mai tari sport-tourere construitae ... ever. Are cea mai confortabila pozitie de pilotaj dintre toate modelele VFR, iar motorul nu cred ca o sa aiba probleme vre-o data, asta daca nu i-ai pus special, gand rau. Modelul asta are o singura ,,hiba", ca de fapt multe dintre mobrele facute de Honda .... mai pica releul de incarcare din cauza pozitionarii lui defectuase !

adica vrei sa spui ca VFR e cel mai tare dintre sport-tourere sau modelul asta de VFR e cel mai tare dintre toate celelalte modele de VFR ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut Silviu !

 

Din ceea ce se vede in fotografii, mobra respectiva merita cu varf si indesat 1500 euro. La cum arata, inclin sa cred ca acei 49000km sunt destul de veridici.

Modelul asta de VFR, pe care ai pus tu ochiu' este printre cele mai tari sport-tourere construitae ... ever. Are cea mai confortabila pozitie de pilotaj dintre toate modelele VFR, iar motorul nu cred ca o sa aiba probleme vre-o data, asta daca nu i-ai pus special, gand rau. Modelul asta are o singura ,,hiba", ca de fapt multe dintre mobrele facute de Honda .... mai pica releul de incarcare din cauza pozitionarii lui defectuase ! Adica nu se afla direct in curentul de aer si se incinge excesiv de mult ! Chiar si asa, iti crapa dupa 50k km, insa montarea unui mic cooler de computer, sau repozitionarea lui mai spre fata (sub bord) rezolva totalmente problema, sau ....... din 50000, in 50000km mai cumperi si tu cate un releu ! ;)

Modelul asta de mobra este pe carburatie si haleste ,,nitel" mai mult decat modelele pe injectie, insa daca nu ti-ai propus sa te crezi Rosi in clatoriile tale nu ai de ce sa-ti faci probleme, dar retine ! ... de la 170-180km/h in sus pofta lui de benzina devine considerabila, asta nu inseamna ca nu poti sustine o croaziera de 200-220km/h ..... dar cu alte costuri. Insa pentru o persoana cu scaun la cap ce ruleaza la 120-140km/h chiar nu ai de ce sa-ti faci probleme.

 

Eu personal nu as testa mobra asta la vre'o reprezentanta Honda ! Nu faci altceva decat sa le dai banii de pomana ! Fa o scurta plimbare de cativa kilometrii, iar daca mobra se comporta normal nu ai de ce sa-ti faci probleme ! Un VFR ,,dus" porneste greu la rece, are tot felul de sunete ciudate in motor si sare din viteza la accelerari/decelerari mai brutale, altceva nu prea poate sa aiba. ,,Fluieratul" cascadei de pinioane a distributiei, nu are de ce sa te ingrijoreze ! E un sunet normal intr-o astfel de schema constructiva !

Altfel trebuie sa ai mare grija de tot ce tine de plasticaraie: carene, far, stop spate, semanlizari ! Faptul ca este un model destul de vechi si din ce in ce mai rar, iti va creea probleme in achizitionarea unei astfel de componente dupa un eveniment nefericit ! Nu-ti doresc asta, insa este o chestiune de luat in seama !

 

Altfel, o sincronizare a carburatoarelor, un set de bujii noi, un filtru de aer nou si un schimb de ulei + filtru noi si ......... la drum ! Kit-ul de lantz, vad ca este foarte ok, telescoapele nu ,,plang" si daca instalatia electrica isi face treaba nu o sa ai de treaba prea mult cu intretinerea mobrei, ..... doar din cand, in cand sa mai treci pe la benzinarie ! ....... nici a mea nu vrea fara benzina ! :laugh: .......... :D

 

Am un prieten ce are exact un model ca asta ! A ajuns aproape de 120000km si nu da vre-un semn ca nu ar mai merge inca pe atat ! Singura poza ce o am cu VFul prietenului, este cea de mai jos !

 

Cam atat ! Iti urez bafta la achizitie !

 

Buna,

 

Aceeasi problema am si eu, sapt trecuta mi a murit releul de incarcare in mers pe autostrada. Spune mi te rog daca stii de unde si la ce pret pot gasi un releu? :D

 

Multumesc anticipat,

Blachiutza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspuns, ce vreau sa va intreb e daca acest model se fura in general mai mult decat altele pentru ca acesta din poze a suferit o mica "interventie" datorita acestui fapt. Cel care il are mi a zis ca in prima zi cand l a luat au incercat sa il fure si i au spart contactul, drept urmare acum are 2 contacte unul pentru pornire si unul pentru blocare/deblocare ghidon. momentan nu mai am garaj si o sa il tin afara in fata casei daca il iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uita-te de relee pe electrexworld.co.uk. Eu mi-am comandat la ex-gpz, mi-a ajuns dupa 1 saptamana acasa.

 

Cei cu VFR 750, 94-97, cam unde va situati cu consumul ?

Mesaj completat

apropos, youtube.com/watch?v=Wlr8ufJwnKY . Poate iti vinde releul de incarcare separat, il gasesti pe bikeshop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca rămâi în mijlocu' nicăieriului, cu un patent, o Âşurubelniță Âşi o trusă de chei, în principiu poți repara o dacie pe carburator, dar dacă rămâi cu un autovehicul, la care, aproape toate funcțiile sunt asistate electronic, nu cred că poți să faci multe cu sculele de mai sus.

AÂşa Âşi modelele de vfr. Părerea mea, nu dați cu bota cei cu modele de după 2000 la care distribuția e pe lanț, e că practic s-a întrerupt tradiționala caracteristică a vfr'urilor de dinainte, mieunatu ăla specific făcut de pinioane, Âşi simplitatea lor. Acum sunt cu catalizatoare, sonde lambda, injectoare, ori, cu cât sunt mai multe sisteme creÂşte proporțional Âşi probabilitatea ca ele să se defecteze.

Am văzut pe forumurile externe, vfr-uri, din generația 90-97, cu peste 200 000 de km, fără reparații majore.

Adevărul e că sunt atrăgătoare cele noi, stau bine la capitolul optic, dar personal nu aÂş opta pentru una.

Sunt curios la câți km trebuie schimbate injectoarele, sau lanțul de distribuție la astea de după 2000.

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

distributia pe lant sa bagat incepand cu modelele 2002 , ultimul model cu distributie pe pinioane care sa mai produs este rc46 , care are injectie si cbs (un sistem de franare asistat) inca nu stiu nimic de sonda lambda , da eu oricum am ales vfr doarece nu se strica , din ce se vorbeste pe forumul asta , singura lui problema e releul , dar e ceva minor , se rezolva cu un cooler sau il pozitionezi intr-un loc cu un flux de aer mai mare

 

eu totusi , astept niste motive serioase prin care modelul acela de vfr e cu mult mai bun decat modelul vfr rc46

Editat de marius_vararu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu totusi , astept niste motive serioase prin care modelul acela de vfr e cu mult mai bun decat modelul vfr rc46

 

eu nu astept nici un motiv si mai ales unu serios

niciuna neavand probleme grave de fiabilitate discutia se rezuma la "a mea e mai cu pinioane" si "a mea e mai cu vtec"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum sunt altii... (ca sa incep precum Creanga) dar cu VFR-ul meu am trecut prin apa de juma' de metru si la urcare si la coborare pe si de pe bac la Ostrov respectiv Calarasi.

Am facut astazi o tura C-ta - Calarasi - Drajna - Cernavoda - C-ta. Calatoria n-a fost lipsita de peripetii. Am blestemat asfaltul naspa valurit de dupa Cobadin, portiunile de sosea betonata, dar mai ales piatra cubica. Dupa ce am trecut de localitatea Ostrov este o portiune de sosea din placi betonate care dupa ploile din zilele trecute, acum era plina de pamant galben. Preocupat sa vad pe unde merg am uitat sa mai privesc si-n oglinzi si, eu apropiindu-ma si trecand de centrul drumului, m-am trezit cu o masina ca ma depaseste (eu aveam in jur de 50 km/h). In trecere mi-a agatat ghidonul si crash pad-ul. Impactul m-a lasat inclinat pe stanga, indreptandu-ma spre marginea drumului si, al dracului, spre un capat de podet de scurgere a apei de ploaie banuiesc. M-am redresat, nu fara emotii, impingand zdravan de manerul drept al ghidonului. Am oprit, mi-am cerut scuze si am inspectat damage-urile. Eu oglinda stanga usor sui si crash pad-ul stang indoit (mai precis miezul - bara filetata). El, un golf break ceva mai vechi, tabla indoita pe aripa spate (va necesita indreptat si vopsit) si bara spate zgariata si usor ciobita unde-a atins crash pad-ul, toate pe dreapta. Fiind accident cu urmari usoare, i-am dat asigurarea mea si pa. Cand am ajuns aproape de bac ma intalnesc iar cu cel cu accidentul si-mi spune ca mai bine sa-i dau bani. Cum n-aveam la mine decat strictul necesar sa trec Dunarea, tipul zice sa-i las motorul. I-am zis sa mearga la plimbare si, daca vrea, sa mergem la politie. Ne-am intors in Ostrov dar postul de politie era inchis sanatos cu lacatul. A sunat unul din cei din masina la un politai si a ramas sa vina pagubitul in C-ta, sa mergem la asigurator si de acolo sa-si ia despagubirea. Ciudat mi s-a parut ca nu soferul era incisiv (marinar se pare) ci unul din pasageri (un fitos, midle age, care mi-a spus ca nu stiu sa conduc un motor si sa ma duc pe un circuit sa-nvat - el insa nu era motociclist; tot el fusese cu ideea sa-mi las motorul acolo :laugh: ). I-am raspuns sa-si vada de treburi, odata ce-mi facusem mea culpa si i-am dat si asigurarea si sa ma lase dreaku-n pace ca doar nu puteam sa scot bani din c*r. Am plecat mai departe spre bac deja ingrijorandu-ma cat de tarziu era (si ce-o sa-i bolborosesc sefei) si acolo am dat de alta surpriza. Apa Dunarii crescuta bine iar eu urma sa urc pe bac trecand prin juma' de metru de apa. Cum Petrica a trecut, am zis ca pot si eu. Ghinionul meu a fost ca a doua masina din fata mea s-a oprit pe rampa iar eu a trebuit sa pun picioarele jos in mijlocul baltii. Datorita apei, alunecau cauciucurile masinilor (un tir a facut 5 incercari sa urce). Eu n-am avut probleme de alunecare ci doar de saramura la picioare. Pe bac am incercat sa storc ciorapul si gheata interioara dar fara nici un efect simtitor (am alpinestars tech 10 - sunt enduro) asa ca m-am consolat ca, poate, se vor usca in timpul mersului. La coborare am asteptat sa am liber si am trecut prin apa nestingherit. Deja ma-ngrijoram ca-mi va face sefa figuri c-am intarziat. Restul drumului a fost fara probleme, mai mult luandu-mi sa ma scarpin de marunt la bariera de la Fetesti. A mai fost o reprezentanta a sexului opus care aproape m-a scos din drum in timp ce ea depasea un tir. Cativa s-au bucurat ca au facut un motor pe autostrada (eu mergand cu 150) dar dupa Cernavoda pana-n Medgidia i-am "ciuruit" pe toti. Pana acum credeam ca masinile sunt net superioare motoarelor pe curbe dar am vazut ca nu-i chiar asa.

Tema turei de astazi a fost exersatul counter steering-ului si stabilizarea pe curbe folosind frana de picior (ceea ce-i destul de geu pt mine cu cizmele si aproape imposibil cand sunt aplecat/buca suspendatape curba). Am iesit din C-ta la 15:15, urcat pe bac pe la 18:00 (135 km), coborat de pe bac la 19:10, parcat mobra la 20:45 (si dat de fata lung-a sefei). Total 292 km. Am plecat cu plinul facut si am parcat-o cu doua linii (negre) - in consecinta: habar n-am cat a fost consumul. Insa am observat ca ideea mea de a avea protectii separat si de a purta diverse haine pe deasupra are un mare dezavantaj: hainele actioneaza ca o vela sau prelata opunand astfel rezistenta la inaintare (acum inteleg de ce mi-a spus baiatul de pe R6 sa-mi iau geaca cu protectii - pe el nu juca nimic in vant). Inca o chestie: urmatoarea casca va fi un Schuberth. Acum am un AGV GO-Tech si-mi vajaie ca naiba la peste 8-90 km/h.

Cred ca v-am plictisit asa ca ;) si numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca rămâi în mijlocu' nicăieriului, cu un patent, o Âşurubelniță Âşi o trusă de chei, în principiu poți repara o dacie pe carburator, dar dacă rămâi cu un autovehicul, la care, aproape toate funcțiile sunt asistate electronic, nu cred că poți să faci multe cu sculele de mai sus.

AÂşa Âşi modelele de vfr. Părerea mea, nu dați cu bota cei cu modele de după 2000 la care distribuția e pe lanț, e că practic s-a întrerupt tradiționala caracteristică a vfr'urilor de dinainte, mieunatu ăla specific făcut de pinioane, Âşi simplitatea lor. Acum sunt cu catalizatoare, sonde lambda, injectoare, ori, cu cât sunt mai multe sisteme creÂşte proporțional Âşi probabilitatea ca ele să se defecteze.

Am văzut pe forumurile externe, vfr-uri, din generația 90-97, cu peste 200 000 de km, fără reparații majore.

Adevărul e că sunt atrăgătoare cele noi, stau bine la capitolul optic, dar personal nu aÂş opta pentru una.

Sunt curios la câți km trebuie schimbate injectoarele, sau lanțul de distribuție la astea de după 2000.

la cat se schimba nu stiu , dar cat costa ..... cu siguranta costa 5700 lei o distributie de Honda VFR .... dar sunt sigur ca nu pica oricum .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

distributia pe lant sa bagat incepand cu modelele 2002 , ultimul model cu distributie pe pinioane care sa mai produs este rc46 , care are injectie si cbs (un sistem de franare asistat) inca nu stiu nimic de sonda lambda , da eu oricum am ales vfr doarece nu se strica , din ce se vorbeste pe forumul asta , singura lui problema e releul , dar e ceva minor , se rezolva cu un cooler sau il pozitionezi intr-un loc cu un flux de aer mai mare

 

eu totusi , astept niste motive serioase prin care modelul acela de vfr e cu mult mai bun decat modelul vfr rc46

Ce vfr ți-ai ales tu măăă ?? :laugh: :D

 

Vrei un motiv bun pentru care să nu-ți iei vfr ? Nu te lasă taicăto ! ;)

Mesaj completat

la cat se schimba nu stiu , dar cat costa ..... cu siguranta costa 5700 lei o distributie de Honda VFR .... dar sunt sigur ca nu pica oricum .

Vreo 400euri lanțurile cu întinzătoarele si patinele. Acum depinde de care dintre ele o să ai nevoie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles petrica , dar pe mine nu ma intereseaza modelele dupa 2002 (cele v-tech)ma intereseaza acelasi vfr care l-ai avut si tu , unu albastru , ce am inteles diferentele fata de al mai vechi sunt : electronica (cbs si injectie ) , calitate mai prosta (sa diminuat foarte mult calitatea ? ) , pozitie mai sportiva , alt look , ar mai fi ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha , multam petrica , eu la vfr ala albastru ma refeream , oaricum am inteles ca trb sa iau modeul fabricat dupa 2000 , ce nu imi place la modelul 95~97 , este designul ...nu ma prea atrage , in schimb asta (rc46) e bestial :laugh:

 

sistemul asta dual-cbs , ce inseamna mai exact , incurca cumva motociclistul , ca asa am vazut ca se vorbeste despre sistem

Editat de marius_vararu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sistemul asta dual-cbs , ce inseamna mai exact , incurca cumva motociclistul , ca asa am vazut ca se vorbeste despre sistem

 

Se traduce ceva de genul: combined brake system - sistem combinat de frana. Practic atunci cand calci frana, este actionat si etrierul fata stanga. Cand strangi maneta de frana, este actionat si etrierul spate. Insa raportul de franare transmisa catre "cealalta" frana este relativ mic. De aici si denumirea de "combinat". Una peste alta un sistem hidraulic relativ (bun si) complex si un pain in the ass to bleed! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha , multam petrica , eu la vfr ala albastru ma refeream , oaricum am inteles ca trb sa iau modeul fabricat dupa 2000 , ce nu imi place la modelul 95~97 , este designul ...nu ma prea atrage , in schimb asta (rc46) e bestial :laugh:

 

sistemul asta dual-cbs , ce inseamna mai exact , incurca cumva motociclistul , ca asa am vazut ca se vorbeste despre sistem

 

cel mai bine citeste aici:

http://world.honda.com/motorcycle-technology/brake/p5.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sisitemul asta functioneaza doar la actionarea franei fatza !

 

Imi cer scuze Petrica dar te contrazic. Desi sunt doar trei pompe, cea de spate (picior) actioneaza si etrierul stanga fata. Iar pompa de pe etrierul stanga fata tine, hidraulic vorbind, de circuitul franei de mana. Treaba cea mai delicata o fac cele doua "proportional control valves" (si controler-ul ABS la cele echipate cu ABS).

Bafta!

 

PS: Link-ul de sus arata si explica mai bine pentru cine doreste sa stie (eu l-am vazut dupa ce am scris post-ul).

post-41410-1278516835_thumb.jpg

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum se stie: frana fata te ,,afunda" in viraj, iar spatele ,,te ridica" ! Cum mobra asta ,,franeaza ca trenu' ", adica cu ambele roti, tocmai procentul ala mic cu care franeaza si spatele te va surprinde uneori, ridicandu-te din curba, sau pe intelesul tuturor ..... te face sa iesi spre exteriorul curbei.

E defapt invers, da' ma rog ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu stricaciunea de la cea de-a doua scapare de pe loc a mobrei si cu urmarea acrosarii unei conserve (din vina mea). Deja am pregatit o alta bara/miez pentru crash pad si urma s-o montez dar a inceput ploaia. Poate maine...

post-41410-1278597876_thumb.jpg

post-41410-1278598044_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mobra parcata sub balcon (stau la et 1) iar acela este un cablu legat la baterie si vine de la un incarcator Saito Procharger Compact (prin conducta de pluvial - scurgerea apei de pe bloc). Astfel , mai ales cand voi fi plecat in voiaj, nu stau cu grija ca alarma, cu senzorul ei de perimetru, imi va descarca bateria dupa cateva saptamani. Plus ca incarcatorul este istet si mentine bateria in buna forma.

Pana acum mi-am schimbat becurile de pozitie si frana cu altele pe LED-uri. Pt numar am cumparat doua LED-uri si le-am lipit pe soclul becului vechi. Asta pentru ca unul de frana si numar mi s-au ars. Urmeaza sa-mi vina si pentru semnalizari. Intentionez sa pun si xenoane (dar aici-s nehotarat: ungator semiautomat de lant sau xenoane...).

Am tras o tura pana-n Vama Veche astazi ... dar m-a plictisit drumul. Prea drept si mergi de-n-boulea. Abia astept sa plec la Predeal la intrunirea de la sfarsitul lunii.

:(

Mesaj completat

... dupa culori, parca ar fi cablul paratrasnetului !? Poate Ciprian o tine afara si o are ,,legata la pamant" !

 

:laugh: :laugh: :D nice but :) .

See above.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am schimbat saptamana trecuta istributia la vfr-ul meu v-tech..

2 lanturi distributie 240 eur- 2 intinzatoare hidraulice 210 eur -4 patine intinzatoare 260 euro -garnituri etansare 50 euro

cheltuieli colaterale insumand ulei,fitru ulei,antigel cam 100 euro -manopera la prietenul meu Suca-suka motors-100 euro

 

Deci se aduna ceva banutzi,pe langa care am mai pus si un kit de lant,placute frana,un pneu spate,fuel commander si xenon.asa ca sa-mi urmariti motorul pt cand l-oi vinde :(

 

distributia se schimba atunci cand incepe sa tacane motorul la ralantie,cand presiunea de ulei e mai mica,si in turatie violenta v-tech-ul tinde sa intarzie o fractiune de secunda pana sa intre.plus ca se aude cum zbarnaie lantul in motor.

sfat care e de luat in consideratie-nu cumparati si cele 4 patine de ghidare ale lanturilor,pt ca efectiv nu se uzeaza.eu le-am comandat pe toate,pt nu stiam ce o sa gasesc in motor,si sa evit sa-l tin pe dreapta cu saptamanile.

Recomand mecanicul Suca,pt ca are un service complet echipat,manopera de criza si experienta maxima in vfr-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

60 000

 

Mesaj completat

lumea spune ca lanturile tin mult si bine si ca trebuiau schimbate doar intinzatoarele,dar eu vreau sa stiu ca am totul nou inauntru,pt ca voi pleca intrun tur de europa,plus ca riscam sa nu scap de zgomotul ala doar cu o parte,ca nu-ti poate spune nimeni ca e doar din lant sau doar din intinzator sau doar din patine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...