Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Prima solutie e sa incerci sa deblochezi incuietoarea cu ceva degripant gen WD40. Slabe sanse sa fie din cauza cazaturii, mai degraba din cauza umezelii.

 

Am si eu o problema, in toamna am dat cu hondita bine pe jos si nu mai pot sa imi dau jos saua, prima data (adica la prima zapada) am crezut ca a inghetat ceva pe acolo si deasta nu pot s o dau jos, insa acum am incercat sa scot bateria s o reinarc insa.. pauza, nu merge de nici un fel, ce ma fac, cine poate sa imi spune si mie cum sunt si unde sunt prinderile de la sa, poate reusesc s o desfac "fortat".

PS: Rau e sa fii fata si sa nu ai pe nimeni sa te ajute. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai indoit prinderea ialei sau cum? nu prea vad cum ai putea sa faci nefunctionala inchiderea aia, e pe sufa si nu prea ai ce sa ii faci ca sa nu se mai poata deschide, doar sa ii rupi sufa ... cauta in zona ialei cablul cu sufa (e deasuprea ialei sub carena de la coditza) si incearca sa tragi de sufa cu un spitz cat mai subtire (spitz=patent foate ingust si lung), altfel nu imi pot inchipui cum ai putea desface saua ...

 

 

Saru'mana mult pt ajutorul acordat. Sa iti dea Dzeu/Dracu, care or vrea, sau amandoi odata bani de benzina si multa sanatate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am lasat motoreta fara baterie din noiembrie, cu plinul facut si consumabilele schimbate

 

daca o montez maine, pot avea probleme (electrice), gen s-a resetat kilometrajul , nu porneste? sau alte alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trip-meters vor fi resetate Ceasul de asemenea. Kilometrajul "mare" nu.

Un motor "injectat" va porni imediat daca nu ai bujii foarte proaste sau foarte vechi.

 

 

am lasat motoreta fara baterie din noiembrie, cu plinul facut si consumabilele schimbate

 

daca o montez maine, pot avea probleme (electrice), gen s-a resetat kilometrajul , nu porneste? sau alte alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vreau sa cumpar un vfr 750 model 94-97. poze (eventual si clip video daca se poate) va rog sa trimite-ti pe almostcyborg@yahoo.com. motocicleta sa nu fi fost implicata in incidente rutiere, vopsea originala, actele ok. numai bine !

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva nevoie de cutiile laterale + suport prindere + gentile textile din interior (toate originale, culoare albastru) pt VFR 800 VTEC?

0726330419 sau pm cu oferta de pret

 

 

sunat si adjutecat!!

mooaaa...mai ceva ca pe ebay. :(

 

alin nu mai zice nimic,deci eu inca nu am valize....deci sunt inca potential cumparator. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...

Am cerut o estimare de pret la cei de la Inter Motorcycle pentru un schimb de placute. Uite ce au raspuns : :rolleyes:

 

"Pentru orice preturi de piese doriti va rugam sa furnizati:

- SERIA DE SASIU completa (nr de identificare)

- CODUL DE CULOARE (pe cadru sub sa este un mic autocolant) daca doriti carene sau alte piese la culoarea motocicletei

 

Piesele ajung in max 1 sapt.

Este posibil, 0.01%, ca piesa comandata sa nu fie pe stoc in depozitele Honda Europe acest lucru marind asteptarea cu un termen nedeterminat (in medie 3 sapt)"

 

Repet, ma intereseaza o suma pe care vreau sa verific daca o am sau nu :(.

 

In fine, in alta ordine de idei... Unde stiti un service sa pot schimba placutele, fata, spate la un pret bun la un VFR din 2003... Le faceam eu dar la Honda nu am mai facut niciodata si vreau sa vad inainte sa ma bag.

 

Multumesc,

Editat de floreaandrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@floreaandrei

La ce anume vrei sa stii pretul: placute + manopera sau doar manopera in service?

Si, destul de important, ce marca de placute vrei? Nissin, Galfer, Braking, Ferodo etc.

 

 

 

salut

la o intalnire la academia militara de anul trecut parca a spus careva

de o sursa de anvelope dunlop la pret ok, daca va mai amintiti ce si

cum as aprecia contactul in cauza.

numai bine

 

Nu mai stiu cine a spus si despre cine a spus, dar poti incerca la Victor, tel 0723 322 877. Eu de la el mi-am luat anul trecut cauciucuri si mi s-a parut foarte serios.

 

Ce Dunlop-uri vrei sa iti pui?

 

Serj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pentru 2010 am ales Pirelli ANGEL ST cumparate de la Mac www.racingparts.ro - recomand :rolleyes:

 

 

@floreaandrei - placutele de frana fatza spate sunt cam 90EUR. si eu tre sa le schimb in primavara acum si ma gandeam sa optez pentru unul din brandurile NISSIN, Brembo sau Galfer :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt scumpe placutele de VFR:

cam la 100 RON perechea (depinde aici si de firma, Ferodo si Lucas cam pe aici sunt) sau in caz ca vrei Nissin mult mai mult.

 

 

@floreaandrei

La ce anume vrei sa stii pretul: placute + manopera sau doar manopera in service?

Si, destul de important, ce marca de placute vrei? Nissin, Galfer, Braking, Ferodo etc.

 

 

 

 

 

Nu mai stiu cine a spus si despre cine a spus, dar poti incerca la Victor, tel 0723 322 877. Eu de la el mi-am luat anul trecut cauciucuri si mi s-a parut foarte serios.

 

Ce Dunlop-uri vrei sa iti pui?

 

Serj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am mai interesat, Nissin sunt undeva pe la 60 EUR/disc. Dar eu nu mi-as pune Ferodo (Lucas nu am incercat nici o data pe nici o motoreta).

 

Serj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Da ma interesa un pret pentru manopera si valoarea lor - o sa optez pentru nissin. Cam atat.

 

Pentru cauciucuri, si eu am pirelli angel ST si recomand tuturor. Sunt altceva fata de cele standard... incredibila diferenta.

 

Multumesc frumos pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunoasteti vreun service/mecanic care sa mai fi avut pe mana VTECuri (sisteme de franare CBS)?

 

vreau sa schimb conductele de frana (fatza spate + ambreiaj), si n-as vrea sa faca cineva experimente pe motoreta mea....dat fiind complicaciunea de CBS

Editat de tuningboy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu mi-as mai pune Ferodo... S-au uzat pana la jumate si apoi nu s-au mai uzat in continuare, nu au muscat din disc, dar nici frana nu prea mai raspundea bine.

Cred ca s-au "ars".

In schimb Lucas, toata stima si respectul (alea organice, sinter nu stiu).

 

M-am mai interesat, Nissin sunt undeva pe la 60 EUR/disc. Dar eu nu mi-as pune Ferodo (Lucas nu am incercat nici o data pe nici o motoreta).

 

Serj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pentru 2010 am ales Pirelli ANGEL ST cumparate de la Mac www.racingparts.ro - recomand :rolleyes:

 

 

@floreaandrei - placutele de frana fatza spate sunt cam 90EUR. si eu tre sa le schimb in primavara acum si ma gandeam sa optez pentru unul din brandurile NISSIN, Brembo sau Galfer :(

 

Galfer am avut eu anul trecut; fata de Braking sau Nissin au o durata de viata extrem de scurta, adica aproximativ 8000 km pe spate. Pe fata au trecut de putin de 10000.

 

 

Salut,

 

Da ma interesa un pret pentru manopera si valoarea lor - o sa optez pentru nissin. Cam atat.

 

Pentru cauciucuri, si eu am pirelli angel ST si recomand tuturor. Sunt altceva fata de cele standard... incredibila diferenta.

 

Multumesc frumos pentru raspunsuri.

 

Cum spuneam ieri, Nissin costa cam 60 EUR/disc. Anul trecut am vazut ca existau niste importatori Nissin, Motorteam pe bdul Timisoara. Anul asta s-ar parea ca nu mai sunt ei importatori. Mai astept o oferta pt placute Nissin, cum aflu ceva va spun.

 

 

cunoasteti vreun service/mecanic care sa mai fi avut pe mana VTECuri (sisteme de franare CBS)?

 

vreau sa schimb conductele de frana (fatza spate + ambreiaj), si n-as vrea sa faca cineva experimente pe motoreta mea....dat fiind complicaciunea de CBS

 

Doar service Honda iti pot recomanda eu. Pe altcineva care sa corespunda cerintelor tale nu stiu. De ce nu faci singur?

 

Nici eu nu mi-as mai pune Ferodo... S-au uzat pana la jumate si apoi nu s-au mai uzat in continuare, nu au muscat din disc, dar nici frana nu prea mai raspundea bine.

Cred ca s-au "ars".

In schimb Lucas, toata stima si respectul (alea organice, sinter nu stiu).

 

Am vazut diferenta intre Ferodo Platinum si Nissin pe unul din fostele mele CBR-uri de 600. Cu Ferodo nu mai exista dozaj la frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Da ma interesa un pret pentru manopera si valoarea lor - o sa optez pentru nissin. Cam atat.

 

Pentru cauciucuri, si eu am pirelli angel ST si recomand tuturor. Sunt altceva fata de cele standard... incredibila diferenta.

 

Multumesc frumos pentru raspunsuri.

 

 

isi luase gomez nissin de pe davidsilverspares.co.uk la un pret ok

merita verificat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pentru 2010 am ales Pirelli ANGEL ST cumparate de la Mac www.racingparts.ro - recomand :rolleyes:

 

 

@floreaandrei - placutele de frana fatza spate sunt cam 90EUR. si eu tre sa le schimb in primavara acum si ma gandeam sa optez pentru unul din brandurile NISSIN, Brembo sau Galfer :(

 

Si eu am incaltat Viferu tot cu Pirelli Angel, tot de la Mac.

 

Sunt in regula. Le recomand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Da ma interesa un pret pentru manopera si valoarea lor - o sa optez pentru nissin. Cam atat.

 

Pentru cauciucuri, si eu am pirelli angel ST si recomand tuturor. Sunt altceva fata de cele standard... incredibila diferenta.

 

Multumesc frumos pentru raspunsuri.

 

http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/

din ce am vazut eu acolo ar veni 62.5 lire total, intreaba cat te costa livrarea si eventual cere prin curier nu prin posta normal.

eu mi-am luat ferodo anul trecut si am ajuns cam tot in banii astia (adica mi-am luat teapa :crack: )

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DSS sunt dealeri oficiali ai Honda UK . eu mi-am luat de la ei pentru alea mici de 400cc . Livrat prin Royal Mail, prompt si sigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

De o vreme ma uit imprejur, dupa o motocicleta ieftina, chiar daca are ceva mai multi km la bord. Printre altele, am bagat un ochi la modelul VFR750 anii '88-'92. Nu mai zic de Magna si Sabre (V45 si V65) din anii '83-'86, care-mi plac si mai mult, pentru faptul ca sunt cu cardan. Dar, fiind vechi si, probabil, mai greu de intretinut si reparat, am renuntat si am studiat ceva mai mult modelul VFR. Acum, printre voi cred ca sunt persoane care sa ma lamureasca referitor la variantele constructive ale acestui model. Am vazut ca unele au bascula spate, altele au monobrat. Pana in ce an s-au fabricat intr-un fel si de cand in celalalt. Care sunt avantajele sau dezavantajele unuia fata de celalalt, la unele am vazut doua tobe, la altele doar una. Tot de anii de fabricatie depinde? Am gasit un VFR750 din 1992, cu monobrat, la vreo 65000 km rulati si sub 1000€, dupa descrierea proprietarului in perfecta stare de functionare si estetica (asta se vede si in foto) si stau si ma intreb daca merita luat. Ceva sfaturi ar fi binevenite, mai ales ca nu am si nu am avut timpul necesar sa baleiez toate cele 200+ pagini ale topicului. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand ceva resturi, ramase de la fostul meu VFR.

 

1. Un set de carene din fibra de sticla (provenienta Italia) in stare perfecta - 200euro

2. Un filtru de ulei HIFLOFILTER - 15lei

3. Doua seturi de placute de frana FERODO - 80lei

4. Suporti TopCase, fara placa de prindere a top-case-ului - 100lei

 

Piesele au apartinut unui VFR 800 V-TECH, fabricatie 2002.

 

Cine le ia pe toate are reducere !

Le dau si la schimb pe doua cutii laterale marca GIVI.

 

Va stau la dispozitie printr-un PM, sau 0762 774 987.

 

Sanatate ! :)

@petrica

 

Mesaj completat

Revin cu foto la suportul de top-case. Placa de prindere a cutiei nu o mai am ! A crapat ...... de ciuda ! :)

Oricum, daca aveti un top-case, poate il aveti cu tot cu placa suport, altfel ea se poate comanda separat si nu costa o avere !

post-10224-1268032329_thumb.jpg

post-10224-1268032361_thumb.jpg

post-10224-1268032393_thumb.jpg

post-10224-1268032418_thumb.jpg

post-10224-1268032520_thumb.jpg

post-10224-1268054729_thumb.jpg

post-10224-1268054761_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

De o vreme ma uit imprejur, dupa o motocicleta ieftina, chiar daca are ceva mai multi km la bord. Printre altele, am bagat un ochi la modelul VFR750 anii '88-'92. Nu mai zic de Magna si Sabre (V45 si V65) din anii '83-'86, care-mi plac si mai mult, pentru faptul ca sunt cu cardan. Dar, fiind vechi si, probabil, mai greu de intretinut si reparat, am renuntat si am studiat ceva mai mult modelul VFR. Acum, printre voi cred ca sunt persoane care sa ma lamureasca referitor la variantele constructive ale acestui model. Am vazut ca unele au bascula spate, altele au monobrat. Pana in ce an s-au fabricat intr-un fel si de cand in celalalt. Care sunt avantajele sau dezavantajele unuia fata de celalalt, la unele am vazut doua tobe, la altele doar una. Tot de anii de fabricatie depinde? Am gasit un VFR750 din 1992, cu monobrat, la vreo 65000 km rulati si sub 1000€, dupa descrierea proprietarului in perfecta stare de functionare si estetica (asta se vede si in foto) si stau si ma intreb daca merita luat. Ceva sfaturi ar fi binevenite, mai ales ca nu am si nu am avut timpul necesar sa baleiez toate cele 200+ pagini ale topicului. Multumesc.

 

Din 86 pana in 89 s-au facut VFR750F RC24 cu bascula clasica. Astea sunt cu 2 tobe

Incepand cu 90 a aparut RC36 cu bascula monobrat si o singura toba.

O alta diferenta majora intre modele ar fi sistemul de reglare al jocului termic la supape: RC24 are culbutori si jocul se regleaza prin strangerea/desfacerea unor suruburi.(Avantaj: daca te pricepi si-l faci singur nu te costa nimic, Dezavantaje ar fi zgomotul mai mare si inertie mai mare de unde rezulta turatii maxime mai mici si timpul in care creste turatia mai mare) RC36 are pastile, jocul se regleaza prin inlocuirea lor ( se face mai rar dar costa)

 

Eu am un RC24 din 88 are aproape 80 kkm la bord si inca merge bine.

Fratemiu are un RC36 din 97 si al lui are vreo 50kkm si merge bine.

 

Din cate am observat eu problemele cele mai uzuale la VFR750 sunt releul de incarcare (dar asta pica la mai toate japonezele) si ambreiajul de pornire. Ale noastre nu au picat inca dar din cand in cand mai dau cate un rateu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunoasteti vreun service/mecanic care sa mai fi avut pe mana VTECuri (sisteme de franare CBS)?

 

vreau sa schimb conductele de frana (fatza spate + ambreiaj), si n-as vrea sa faca cineva experimente pe motoreta mea....dat fiind complicaciunea de CBS

 

 

Eu am schimbat in Timisoara tot, nu e atat de dificil daca pui la dispozitia omului manualul...oricum, a spus ca e cel mai complicat sistem de franare pe care l-a schimbat pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...