Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

... releul de incarcare (dar asta pica la mai toate japonezele) si ambreiajul de pornire...

 

Multumesc de raspuns. RR-ul e undeva dosit, nu are aer (racire) si asta poate fi cauza defectarii? Si ce e ambreiajul de pornire... e ceva pe la mecanismul de pornire (demaror, angrenaje, etc)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc de raspuns. RR-ul e undeva dosit, nu are aer (racire) si asta poate fi cauza defectarii? Si ce e ambreiajul de pornire... e ceva pe la mecanismul de pornire (demaror, angrenaje, etc)?

 

RR da e dosit si nu are radiatoare de disipare a caldurii. Rezolvarile din cate am citit constau in montarea unui cooler de calculator pe rr sau tragerea unui furtun din fata care sa aduca aer rece pe el. ideal ar fi inlocuirea lui cu unul care are radiator de disipare a calduri sau mutarea lui in fata unde sa fie bine ventilat.Totodata trebuie curatate contactele si masa rr din cand in cand.

 

Si a luat un prieten recent VFR750 din 92 si am facut unele cercetari ;) , ar mai fi o mica problema : cateodata se aude un clinchet metalic atunci cand esti la relanti si turezi motorul pe loc, am observat ca daca fac aceeasi treaba cu ambreiajul tras NU SE MAI AUDE nimic, deci e de la ambreiaj .....ala ar fi ambreiajul de pornire ? :wacko: pentru ca nu se aude decat o fractiune de secunda cand incepe sa urce turometrul pe la vreo 2-3 mii de rot/min, sunetul apare daca bruschezi umpic gazul ,daca accelerezi finnuuutt nu se aude nimic.

 

Daca mai stie cineva alte solutii sau rezolvari il rog sa posteze. RR asta nu se potriveste de la vre o Dacie ?am inteles ca s ar potrivi de la CBR F2-F3-F4 a incercat cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a luat un prieten recent VFR750 din 92 si am facut unele cercetari biggrin.gif , ar mai fi o mica problema : cateodata se aude un clinchet metalic atunci cand esti la relanti si turezi motorul pe loc, am observat ca daca fac aceeasi treaba cu ambreiajul tras NU SE MAI AUDE nimic, deci e de la ambreiaj .....ala ar fi ambreiajul de pornire ? headscratch.gif pentru ca nu se aude decat o fractiune de secunda cand incepe sa urce turometrul pe la vreo 2-3 mii de rot/min, sunetul apare daca bruschezi umpic gazul ,daca accelerezi finnuuutt nu se aude nimic.

Daca mai stie cineva alte solutii sau rezolvari il rog sa posteze. RR asta nu se potriveste de la vre o Dacie ?am inteles ca s ar potrivi de la CBR F2-F3-F4 a incercat cineva ?

Zgomotul ala daca dispare cand tragi ambreiajul e de la oala de ambreiaj, e uzat ori oala ori rulment/bucsa ( nu stiu ce are acolo) ori ambele. Totusi asta nu e o boala specifica VFR, la mai toate motoarele se aude un huruit cand esti pe liber, huruit care dispare cand tragi ambreiajul. In general motorul merge mult si bine cu acel zgomot, totusi daca e mai serios e bine de verificat/inlocuit piesele cu probleme.

Ambreiajul de pornire e altceva, e piesa prin care electromotorul invarte motorul (echivalentul bendixului de la auto dar alt principiu) ; exista si chit de reparatie pt piesa asta, kit format din niste role (parca 3) ca de rulment si arcuri. In engleza ii spune starter clutch, daca vrei sa te documentezi mai mult.

Simptomul unui ambreiaj de pornire cu probleme e usor de identificat, cand apesi butonul de pornire auzi cum se invarte electromotorul in gol fara sa invarta motorul.

 

Releu de incarcare nu merge adaptat de la nici un auto, e alt principiu. Merge de la o alta japoneza, dar e bine sa verifici ca puterea alternatorului motocicletei de pe care iei releul sa fie cel putin egala sau mai mare cu cea a alternatorului de VFR. Cel de cbr poate sa aiba aceiasi mufa dar s-ar putea ca alternatorul de cbr sa fie mai slab ca cel de vfr , caz in care releul de cbr va avea viata mai scurta pe vfr. In principiu e bine sa te orientezi catre un releu de pe o motocicleta mare cu valente de touring, totusi ar fi bine sa-i consulti manualul de service inainte pt ca exista si japoneze care au alternator tip auto de pe care nu se potriveste RR ( un exemplu ar fi yamaha diversion 900)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 86 pana in 89 s-au facut VFR750F RC24 cu bascula clasica. Astea sunt cu 2 tobe

Incepand cu 90 a aparut RC36 cu bascula monobrat si o singura toba.

 

Salut din nou. Motorul e acelasi la ambele versiuni? Adica se potrivesc componentele din motor? Am un manual de VFR750 an '90-'93 si am vazut ca distributia e pe pinioane nu pe lant (distributia la axa cu came). Din auzite , unele ar fi cu lant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou. Motorul e acelasi la ambele versiuni? Adica se potrivesc componentele din motor? Am un manual de VFR750 an '90-'93 si am vazut ca distributia e pe pinioane nu pe lant (distributia la axa cu came). Din auzite , unele ar fi cu lant...

Toate VFR750 au distributia pe pinioane. Cu lant au cele de 800 dar nu stiu daca toate.

Piesele din motor nu prea cred ca se potrivesc intre rc24 si rc36, poate doar unele. Stiu de exemplu ca axele cu came nu se potrivesc sunt ceva diferente, probabil cam asta-i situatia pt majoritatea pieselor.

Nici macar motoarele rc24 nu-s toate la fel, de ex intre modelul meu din 88 si cel din 89 sunt ceva diferente, nici macar capacele de motor nu-s la fel si mi se pare ca difera si rapoartele in cutia de viteze. Si carenele ,bordul, furca si rotile mai difera intre 88 si 89.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RR da e dosit si nu are radiatoare de disipare a caldurii. Rezolvarile din cate am citit constau in montarea unui cooler de calculator pe rr sau tragerea unui furtun din fata care sa aduca aer rece pe el.

 

Problemele cu RR-ul apar la unele generatii, si uneori in cadrul unei generatii a fost rezolvate aceste probleme, de ex RC46 98-01, problema este la cele fab intre anii 98-99, dupa care incepand cu anul 00 au fost echipate din fabrica cu un RR diferit:

http://www.simonevans.co.uk/v-four/vfr800.htm

eu am rc46 fab in 99 si am schimbat un rr pana acum cu unul pentru honda dar nu special vfr, adaptarea a fost facuta de un electrician care stia meserie si il folosesc de 2 ani fara nici o problema, nu e indicat..... dar se poate.

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele de 800 pana in 2001 au distributia pe pinioane.

De la V-TEC incepand adica 2002 au trecut inapoi pe lant de distributie.

Toate VFR750 au distributia pe pinioane. Cu lant au cele de 800 dar nu stiu daca toate.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu lanțul cum stă traba? Eu am avut numai motociclete cu cardan... E problematic, se uzează rapede? Cât e un kit de lanț?

 

Un kit de lant daca nu-l abuzezi si-l intretii cat de cat te tine 20-30kkm poate si mai mult. Pe louis costa in jur de 160E parca, e posibil sa gasesti si mai ieftin. De intretinut se intretine ca ori ce lant de motor, trebuie spalat si uns din cand in cand.

 

Mesaj completat

Cele de 800 pana in 2001 au distributia pe pinioane.

De la V-TEC incepand adica 2002 au trecut inapoi pe lant de distributie.

Eu as spune ca au trecut pe lant ,nu au trecut inapoi, pt ca initial VFR-ul a fost pe pinioane :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duma cu lantul da, au facut-o pe VF-uri. Conteaza daca iei in consideratie o continuitate intre VF si VFR :bounce:

 

Eu as spune ca au trecut pe lant ,nu au trecut inapoi, pt ca initial VFR-ul a fost pe pinioane :P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e numai asta, cred ca principalul motiv ar fi performanta, o distributie pe lant iese mai usoara decat una pe pinioane de unde rezulta ture mai multe, raspuns mai rapid. Era mai naspa daca puneau curele sa fi vazut atunci revizii :bounce:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu i-am dat gauri cu ceva ascutit in silencer (vreo 10) si se aude demential...adik mai bine decat cu un leo vince...si faza e ca la decelerari da un fel de rateuri,ca masinile din WRC..

si-a pus cineva 190/55/17 pe vfr 99?

unde anume ai gaurit tobele? in ce parte? cu ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi vand motoreta...in caz ca o doreste cineva...Sau schimb cu modelul de dupa 2002+diferenta din partea mea

Impecabila tehnic,mici zgarieturi,2450 eur,detalii la 0721292903

Mesaj completat

Imi vand motoreta...in caz ca o doreste cineva...Sau schimb cu modelul de dupa 2002+diferenta din partea mea

Impecabila tehnic,mici zgarieturi,2450 eur,detalii la 0721292903

Acum are toba Arrow din titanium,am si coada+saua originala..se pot pune fara probleme

post-32139-1269187262_thumb.jpg

post-32139-1269187290_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Nu stiti careva pe unde gasesc vreo 2-3 suruburi de carena

pentru un VFR din 98-99?

Chiar si set complet daca aveti careva.

 

Sa vina odata primavara aia, ca nu mai pot!

 

Drumuri uscate si bafta multa!

 

Paul :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de offtopic; daca are de cand careva sa treaca la enduro-touring ,Transalpul meu va sta la dispozitie (chit de lant D.I.D gold nou, 46 cacao km ,crashbar si suporti coburi H&B,inmatriculat,an '99) Vreau sa-l schimb cu un vfr 800 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Nu stiti careva pe unde gasesc vreo 2-3 suruburi de carena

pentru un VFR din 98-99?

Chiar si set complet daca aveti careva.

 

Sa vina odata primavara aia, ca nu mai pot!

 

Drumuri uscate si bafta multa!

 

Paul :rose:

 

 

Pe Ebay.com gasesti setul de suruburi,in ce culoare vrei tu..ieftine..dar stai vreo 10 zile sa-ti vina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Nu stiti careva pe unde gasesc vreo 2-3 suruburi de carena

pentru un VFR din 98-99?

Chiar si set complet daca aveti careva.

 

Sa vina odata primavara aia, ca nu mai pot!

 

Drumuri uscate si bafta multa!

 

Paul :cheers:

 

salut

gasesti prin mai orice magazin moto cu pretentii (sunt standard), problema e ca sunt relativ scumpe pentru niste suruburi nenorocite dar "ata ete".

vis a vis de ulei voi ce folositi mai nou? ultimul sezon eu am avut motul semisintetic si nu as mai baga acelasi lucru - nu mi-a placut deloc mai ales ambreiajul cum s-a miscat. as incerca de data asta castrol full sintetic... pareri pro contra. merci

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trecut de la motul 7100, care era ok, dar am eu probleme la mansarda si nu am mai vrut motul,

la Castrol full sintetic, nu mai stiu de care, nu mi-a placut deloc,

acum am ajuns la asta :

 

post-23298-1269544692_thumb.jpg

 

am vreo 2000 km, si sunt foarte multumit de el.

daca nu ma insel e si destul de ieftin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii fe VTEC : unde ati facut jocul de supape (shim valves, sau "pastilele" mai pe romaneste)

 

La mine a inceput sa "bata" si mi se pare cam devreme (la 22.000km)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii fe VTEC : unde ati facut jocul de supape (shim valves, sau "pastilele" mai pe romaneste)

 

La mine a inceput sa "bata" si mi se pare cam devreme (la 22.000km)

 

salutare, nu stiu unde o sa-ti faci jocu, ce pot sa-ti spun e ca ultima oara la "honda " s-au oferit sa-mi spele " carburatoarele" la vtec 2003 pt ca nu intra socu' dimineata.

:)

bafta, o sa ai nevoie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii fe VTEC : unde ati facut jocul de supape (shim valves, sau "pastilele" mai pe romaneste)

 

La mine a inceput sa "bata" si mi se pare cam devreme (la 22.000km)

Eu am facut operatiunea la Reprezentanta Honda din Debretin, profesionisti baietii, trebuie sa lasi motorul acolo 3 zile :1 zi desfacutul,1zi fac comanda la pastile,1zi le monteaza si verifica motorul.Cost aproximativ 500ron. Nu stiu ce iti bate tie ,eu am facut jocul la 60000km si baietii mi au spus ca supapele au o uzura minimala si ca nici una nu a trebuit schimbata. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...