Lonerider Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 ... releul de incarcare (dar asta pica la mai toate japonezele) si ambreiajul de pornire... Multumesc de raspuns. RR-ul e undeva dosit, nu are aer (racire) si asta poate fi cauza defectarii? Si ce e ambreiajul de pornire... e ceva pe la mecanismul de pornire (demaror, angrenaje, etc)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Multumesc de raspuns. RR-ul e undeva dosit, nu are aer (racire) si asta poate fi cauza defectarii? Si ce e ambreiajul de pornire... e ceva pe la mecanismul de pornire (demaror, angrenaje, etc)? RR da e dosit si nu are radiatoare de disipare a caldurii. Rezolvarile din cate am citit constau in montarea unui cooler de calculator pe rr sau tragerea unui furtun din fata care sa aduca aer rece pe el. ideal ar fi inlocuirea lui cu unul care are radiator de disipare a calduri sau mutarea lui in fata unde sa fie bine ventilat.Totodata trebuie curatate contactele si masa rr din cand in cand. Si a luat un prieten recent VFR750 din 92 si am facut unele cercetari , ar mai fi o mica problema : cateodata se aude un clinchet metalic atunci cand esti la relanti si turezi motorul pe loc, am observat ca daca fac aceeasi treaba cu ambreiajul tras NU SE MAI AUDE nimic, deci e de la ambreiaj .....ala ar fi ambreiajul de pornire ? pentru ca nu se aude decat o fractiune de secunda cand incepe sa urce turometrul pe la vreo 2-3 mii de rot/min, sunetul apare daca bruschezi umpic gazul ,daca accelerezi finnuuutt nu se aude nimic. Daca mai stie cineva alte solutii sau rezolvari il rog sa posteze. RR asta nu se potriveste de la vre o Dacie ?am inteles ca s ar potrivi de la CBR F2-F3-F4 a incercat cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Pentru VTEC arata cam asa : http://www.electrexworld.co.uk/rr69-regula...fier-839-0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Si a luat un prieten recent VFR750 din 92 si am facut unele cercetari biggrin.gif , ar mai fi o mica problema : cateodata se aude un clinchet metalic atunci cand esti la relanti si turezi motorul pe loc, am observat ca daca fac aceeasi treaba cu ambreiajul tras NU SE MAI AUDE nimic, deci e de la ambreiaj .....ala ar fi ambreiajul de pornire ? headscratch.gif pentru ca nu se aude decat o fractiune de secunda cand incepe sa urce turometrul pe la vreo 2-3 mii de rot/min, sunetul apare daca bruschezi umpic gazul ,daca accelerezi finnuuutt nu se aude nimic.Daca mai stie cineva alte solutii sau rezolvari il rog sa posteze. RR asta nu se potriveste de la vre o Dacie ?am inteles ca s ar potrivi de la CBR F2-F3-F4 a incercat cineva ? Zgomotul ala daca dispare cand tragi ambreiajul e de la oala de ambreiaj, e uzat ori oala ori rulment/bucsa ( nu stiu ce are acolo) ori ambele. Totusi asta nu e o boala specifica VFR, la mai toate motoarele se aude un huruit cand esti pe liber, huruit care dispare cand tragi ambreiajul. In general motorul merge mult si bine cu acel zgomot, totusi daca e mai serios e bine de verificat/inlocuit piesele cu probleme. Ambreiajul de pornire e altceva, e piesa prin care electromotorul invarte motorul (echivalentul bendixului de la auto dar alt principiu) ; exista si chit de reparatie pt piesa asta, kit format din niste role (parca 3) ca de rulment si arcuri. In engleza ii spune starter clutch, daca vrei sa te documentezi mai mult. Simptomul unui ambreiaj de pornire cu probleme e usor de identificat, cand apesi butonul de pornire auzi cum se invarte electromotorul in gol fara sa invarta motorul. Releu de incarcare nu merge adaptat de la nici un auto, e alt principiu. Merge de la o alta japoneza, dar e bine sa verifici ca puterea alternatorului motocicletei de pe care iei releul sa fie cel putin egala sau mai mare cu cea a alternatorului de VFR. Cel de cbr poate sa aiba aceiasi mufa dar s-ar putea ca alternatorul de cbr sa fie mai slab ca cel de vfr , caz in care releul de cbr va avea viata mai scurta pe vfr. In principiu e bine sa te orientezi catre un releu de pe o motocicleta mare cu valente de touring, totusi ar fi bine sa-i consulti manualul de service inainte pt ca exista si japoneze care au alternator tip auto de pe care nu se potriveste RR ( un exemplu ar fi yamaha diversion 900) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Din 86 pana in 89 s-au facut VFR750F RC24 cu bascula clasica. Astea sunt cu 2 tobeIncepand cu 90 a aparut RC36 cu bascula monobrat si o singura toba. Salut din nou. Motorul e acelasi la ambele versiuni? Adica se potrivesc componentele din motor? Am un manual de VFR750 an '90-'93 si am vazut ca distributia e pe pinioane nu pe lant (distributia la axa cu came). Din auzite , unele ar fi cu lant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Salut din nou. Motorul e acelasi la ambele versiuni? Adica se potrivesc componentele din motor? Am un manual de VFR750 an '90-'93 si am vazut ca distributia e pe pinioane nu pe lant (distributia la axa cu came). Din auzite , unele ar fi cu lant... Toate VFR750 au distributia pe pinioane. Cu lant au cele de 800 dar nu stiu daca toate. Piesele din motor nu prea cred ca se potrivesc intre rc24 si rc36, poate doar unele. Stiu de exemplu ca axele cu came nu se potrivesc sunt ceva diferente, probabil cam asta-i situatia pt majoritatea pieselor. Nici macar motoarele rc24 nu-s toate la fel, de ex intre modelul meu din 88 si cel din 89 sunt ceva diferente, nici macar capacele de motor nu-s la fel si mi se pare ca difera si rapoartele in cutia de viteze. Si carenele ,bordul, furca si rotile mai difera intre 88 si 89. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 RR da e dosit si nu are radiatoare de disipare a caldurii. Rezolvarile din cate am citit constau in montarea unui cooler de calculator pe rr sau tragerea unui furtun din fata care sa aduca aer rece pe el. Problemele cu RR-ul apar la unele generatii, si uneori in cadrul unei generatii a fost rezolvate aceste probleme, de ex RC46 98-01, problema este la cele fab intre anii 98-99, dupa care incepand cu anul 00 au fost echipate din fabrica cu un RR diferit: http://www.simonevans.co.uk/v-four/vfr800.htm eu am rc46 fab in 99 si am schimbat un rr pana acum cu unul pentru honda dar nu special vfr, adaptarea a fost facuta de un electrician care stia meserie si il folosesc de 2 ani fara nici o problema, nu e indicat..... dar se poate. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markko40 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 traim la cercul polar de nord!!!!!!!!!! 6 luni de iarna si daca mai apucam vreo 4 de vara sa multumim cerului!!! restul.... ploaie, vant si alte alea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Cu lanțul cum stă traba? Eu am avut numai motociclete cu cardan... E problematic, se uzează rapede? Cât e un kit de lanț? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Cele de 800 pana in 2001 au distributia pe pinioane. De la V-TEC incepand adica 2002 au trecut inapoi pe lant de distributie. Toate VFR750 au distributia pe pinioane. Cu lant au cele de 800 dar nu stiu daca toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Cu lanțul cum stă traba? Eu am avut numai motociclete cu cardan... E problematic, se uzează rapede? Cât e un kit de lanț? Un kit de lant daca nu-l abuzezi si-l intretii cat de cat te tine 20-30kkm poate si mai mult. Pe louis costa in jur de 160E parca, e posibil sa gasesti si mai ieftin. De intretinut se intretine ca ori ce lant de motor, trebuie spalat si uns din cand in cand. Mesaj completat Cele de 800 pana in 2001 au distributia pe pinioane.De la V-TEC incepand adica 2002 au trecut inapoi pe lant de distributie. Eu as spune ca au trecut pe lant ,nu au trecut inapoi, pt ca initial VFR-ul a fost pe pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Duma cu lantul da, au facut-o pe VF-uri. Conteaza daca iei in consideratie o continuitate intre VF si VFR Eu as spune ca au trecut pe lant ,nu au trecut inapoi, pt ca initial VFR-ul a fost pe pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 au trecut pe lant de distributie dintrun singur motiv...cel financiar...sa te mai prinda la o revizie periodic,sa nu traiasca doar din vanzari moto,ci si din revizii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Nu e numai asta, cred ca principalul motiv ar fi performanta, o distributie pe lant iese mai usoara decat una pe pinioane de unde rezulta ture mai multe, raspuns mai rapid. Era mai naspa daca puneau curele sa fi vazut atunci revizii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 eu i-am dat gauri cu ceva ascutit in silencer (vreo 10) si se aude demential...adik mai bine decat cu un leo vince...si faza e ca la decelerari da un fel de rateuri,ca masinile din WRC.. si-a pus cineva 190/55/17 pe vfr 99? unde anume ai gaurit tobele? in ce parte? cu ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Imi vand motoreta...in caz ca o doreste cineva...Sau schimb cu modelul de dupa 2002+diferenta din partea mea Impecabila tehnic,mici zgarieturi,2450 eur,detalii la 0721292903 Mesaj completat Imi vand motoreta...in caz ca o doreste cineva...Sau schimb cu modelul de dupa 2002+diferenta din partea mea Impecabila tehnic,mici zgarieturi,2450 eur,detalii la 0721292903 Acum are toba Arrow din titanium,am si coada+saua originala..se pot pune fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Hello, Nu stiti careva pe unde gasesc vreo 2-3 suruburi de carena pentru un VFR din 98-99? Chiar si set complet daca aveti careva. Sa vina odata primavara aia, ca nu mai pot! Drumuri uscate si bafta multa! Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Scuze de offtopic; daca are de cand careva sa treaca la enduro-touring ,Transalpul meu va sta la dispozitie (chit de lant D.I.D gold nou, 46 cacao km ,crashbar si suporti coburi H&B,inmatriculat,an '99) Vreau sa-l schimb cu un vfr 800 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Hello, Nu stiti careva pe unde gasesc vreo 2-3 suruburi de carena pentru un VFR din 98-99? Chiar si set complet daca aveti careva. Sa vina odata primavara aia, ca nu mai pot! Drumuri uscate si bafta multa! Paul Pe Ebay.com gasesti setul de suruburi,in ce culoare vrei tu..ieftine..dar stai vreo 10 zile sa-ti vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Hello, Nu stiti careva pe unde gasesc vreo 2-3 suruburi de carena pentru un VFR din 98-99? Chiar si set complet daca aveti careva. Sa vina odata primavara aia, ca nu mai pot! Drumuri uscate si bafta multa! Paul salut gasesti prin mai orice magazin moto cu pretentii (sunt standard), problema e ca sunt relativ scumpe pentru niste suruburi nenorocite dar "ata ete". vis a vis de ulei voi ce folositi mai nou? ultimul sezon eu am avut motul semisintetic si nu as mai baga acelasi lucru - nu mi-a placut deloc mai ales ambreiajul cum s-a miscat. as incerca de data asta castrol full sintetic... pareri pro contra. merci numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 am trecut de la motul 7100, care era ok, dar am eu probleme la mansarda si nu am mai vrut motul, la Castrol full sintetic, nu mai stiu de care, nu mi-a placut deloc, acum am ajuns la asta : am vreo 2000 km, si sunt foarte multumit de el. daca nu ma insel e si destul de ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Off-topic Ati vazut sau stiti ceva, careva dintre voi despre Honda VF1000F (Interceptor), cum ar fi comparativ cu VF750-urile sau VFR750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Pentru posesorii fe VTEC : unde ati facut jocul de supape (shim valves, sau "pastilele" mai pe romaneste) La mine a inceput sa "bata" si mi se pare cam devreme (la 22.000km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Pentru posesorii fe VTEC : unde ati facut jocul de supape (shim valves, sau "pastilele" mai pe romaneste) La mine a inceput sa "bata" si mi se pare cam devreme (la 22.000km) salutare, nu stiu unde o sa-ti faci jocu, ce pot sa-ti spun e ca ultima oara la "honda " s-au oferit sa-mi spele " carburatoarele" la vtec 2003 pt ca nu intra socu' dimineata. bafta, o sa ai nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Pentru posesorii fe VTEC : unde ati facut jocul de supape (shim valves, sau "pastilele" mai pe romaneste) La mine a inceput sa "bata" si mi se pare cam devreme (la 22.000km) Eu am facut operatiunea la Reprezentanta Honda din Debretin, profesionisti baietii, trebuie sa lasi motorul acolo 3 zile :1 zi desfacutul,1zi fac comanda la pastile,1zi le monteaza si verifica motorul.Cost aproximativ 500ron. Nu stiu ce iti bate tie ,eu am facut jocul la 60000km si baietii mi au spus ca supapele au o uzura minimala si ca nici una nu a trebuit schimbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.