Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut,

 

primele impresii: ... grea frate!... :)

am facut cateva ture in parcare si am observat ca lantul joaca la greu (trebuie intins si/sau verificata uzura) iar la roata din fata dreapta aud harsait pe discul de frana. nu-i continuu ci doar in un anumit sector si etrierul se misca in lateral ceea ce ma face sa suspectez ca discul este deformat. este drept ca frana trebuie aerisita pentru ca nu tine mai deloc sau cu variatii mari. oricum intentionam sa schimb intregul lichid de frana si uleiul de motor. nu am putut sa vad asta cand am luat-o pt ca bateria era "moarta". am observat ca se misca greu impinsa dar, de fericire, n-am investigat. una din cauze banuiesc ca ar fi lantul slabit. frana insa este o certitudine.......

altfel mai am de reglat jocul manetei de acceleratie si punctul de prindere al ambreiajului. maneta de frana mai asteata pana o lamuresc cu discul. urmeaza sa consult manualul service si ... oi vedea... ultimul service a fst facut in germania in 2008.

trebuie sa o inmatriculez insa nu o pot duce inca la RAR. mai am de asteptat pentru a iesi pe strada.

are finala laser (4 tevi). prima data am pornit-o sub geam (stau la bloc). mi-a zis sotia ca vibrau geamurile de la balcon iar eu stau la et.1. :crack: am si evacuarea originala (arata nou nouta; daca ma respinge la RAR cu laser-ele...) dar mi-au zis mai multi sa n-o pun ca suna naspa si prea incet.

am primit-o si cu genti laterale si spate (kofere si topcase) dar inca nu-i cazul sa le montez.

 

mai multe mai tarziu.

 

asfalt uscat tuturor si bafta!

 

 

poze? :crack:

 

s-o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze? ;)

 

s-o stapanesti sanatos!

 

 

inca nu i-am facut. am sa-i trag cateva.

intre timp, de frica si pana trec RAR-ul, i-am scos toba Laser si i-am pus-o pe cea originala. i-am gaurit rezervorul de antigel pt a face loc unui crash pad (il voi instala dupa RAR). am cumparat de la user-ul "petrica", fost VFR-ist, carenele laterale si fata din fibra pentru a le inlocui pe cele originale (cele originale fiind scumpe prefer sa le pastrez pentru pana cand invat sa merg cum trebuie pe ea). carenele laterale le-am gaurit sa fac loc crash pad-ului si urmeaza sa le vopsesc. vopseaua am ales-o de un gri mat/nemetalizata pt ca vreau sa pun un valentine one si antena alarmei sub carene pentru a nu atrage priviri nedorite.

alarma am luat-o si, partial, montat-o. este o alarma spy m800 cu pager (http://www.alarme-moto.ro/alarma-moto-pager.html). aviz amatorilor: alarma vine cu o singura telecomanda (cu pager). am ramas putin surprins pt ca, de obicei, alte alarme mai au inca o telecomanda standard/fara pager. aici trebuie comandata si programata o alta telecomanda la un pret de aprox 50 ron (operatiunea-i f. usoara).

acum problema cu alarma este, in opinia mea, faptul ca nu poate fi folosita pe VFR la pornirea fara cheie datorita sistemului HISS. asta insa nu-i o problema mare pt ca, stand la bloc, nu ma incanta sa-i pornesc motorul cand nu o am sub ochi. o alta chestie este ca nu sunt hotarat unde unde sa fac legatura de oprire a motorului in caz de urgenta. in schema iesirea este marcata sa duca spre CDI (oprirea pompei de benzina) insa,iar, nu ma incanta ideea. ma gandesc sa o leg in serie / paralel (functie de tipul contactului; trebuie sa studiez schema) cu butonul de oprire de urgenta (cel rosu din dreapta ghidonului).

apropos de schema, in manualul service de pe net am gasit doar schema electrica pt VFR standard fara ABS. una din discrepante este faptul ca din contact ies doar 3 cabluri (nu 4), culorile sunt putin diferite iar de HISS nici nu pomeneste. are idee cineva unde as putea gasi alte scheme electrice?

revenind, mai am de identificat firele pt semnalizari si cam atat (desi ar fi mai usor pe linia de avarii dar are VFR-ul buton de lumini avarie? :) o sa verific mai tarziu).

in legatura cu folosirea detectorului radar ascuns (banuiesc ca unii ar fi intrebat) mi-am luat un vizalert. de fapt mi-am luat intreg pachetul cu vizalert, lasser jammer (pentru iesirile din tara) si interfetele aferente (www.speedcheetah.com). pt ca nu-mi place solutia producatorului de a tine receptorul vizalert lipit inafara castii, l-am demontat, partea electronica am isolat-o'n plastic si am bagat-o in interiorul castii sub padding in unul din lacasuri. inca n-am montat sistemul (capetele de jamming nici nu le voi monta pana nu voi iesi din tara; la noi nu se foloseste radar laser).

am ales valentine one pt ca arata directia si numarul radarelor, plus ca-i bestial in gama k. pe site-urile vanzatorilor de detectoare se tot spune ceva de genul "cel mai bun radar din lume daca nu luam in considerare gama escort si/sau beltronix" (nu mai retin exact fraza). insa, din teste comparative, V1 este la fel de bun in k decat celelate insa e singurul cere indica directia radarului (cu numarul nu sunt sigur daca-i si singurul). intentionez sa iau si un display secundar pe care sa-l de/montez ca pe telefonul mobil.

din bugetul alocat ar mai fi trebuit sa iau si un power commander sa limitez turatia la 6500 (inainte sa se deschida supapele V-TEC) pana ma obisnuiesc cu motorul insa, avand ghinion cu discul de frana, am amanat-o pe alta data.

luasem legatura cu thunder bikes din timisoara insa pretul de aprox 450 euro mi s-a parut nesimtit. pe net se gaseste in jur la 300 euro sau ceva mai ieftin pe la americani. in pret ar fi fost incluse eliminatoarele de oxigen si montajul. montajul se face practic in 15 minute pentru ca totul vine pe modelul motorului. iar cu eliminatoarele de oxigen se rezolva cu niste rezitente de 300 ohmi (de fapt ECU trebuie pacalit cu o valoare apropiata iar eliminatorul asta face). un eliminator e in jur de 20 euro (VFR-ul are nevoie de doua) iar rezistentele sunt, in cel mai rau caz, pana in 1 euro. cat priveste hartile pt PC acestea se gasesc pe site-ul producatorului mocca sau pe forumul vfrworld. pe vfrworld e chiar mai buna pt ca un baiat istet a facut harti care fac deschiderea V-TEC insesizabila.

m-am luat cu vorba... :crack:

 

later! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tarziu in noapte am terminat cu alarma. mi-a facut probleme in sensul ca desi legata la tensiune nu schita nimic: nu LED, nu clipit nici raspuns la telecomanda. am luat-o in casa, am alimentat-o la un redresor si ... a pornit. daca tot n-am mers cu motorul bateria o am slaba si asta, cred, facea ca alrma sa nu vrea sa porneasca. pana la urma a pornit. fiind deja noapte, am verificat alarma la soc si perimetru precum si oprirea motorului in caz de urgenta. oprirea am legat-o in serie cu butonul de oprire de urgenta. maine am sa verific si alarma in caz de cheie in contact. sirena are o tonalitate inalta si destul de deranjanta cand stai langa ea. inca nu stiu din casa cum se aude. apoi sa vad cum face si telecomanda...

sunt o gramada de facut, numai sa-mi vina naibii discul de frana, sa o pot inmatricula si apoi :P

Mesaj completat

am uitat sa postez schema electrica a vfr-urilor cu ABS si HISS :crack: . diagrama din manualul service sucks compared with this :) :crack: . aici sunt date grafic si culorile cablurilor fapt ce m-a ajutat enorm la identificarea pe motor. ;)

post-41410-1274603685_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti dus nenica!!! :)

 

..dar dezvolta treaba cu power commander. ;)

 

PS: vfr-ul dupa 2006 are avarii.

 

pai cati marinari ai vazut intregi la minte? uite al nostru presedinte! am dat de doua ori mana cu el in timpul examenelor mele de brevet. pe atunci el era "doar" ministrul transporturilor. :P

 

power commander, pentru cei mai multi, inseamna marirea puterii si/sau optimiza fuctionarea motorului. insa asta nu-i intocmai tot. practic power commander inseamna controlul puterii. astfel o poti face mai puternica, nervoasa etc sau viceversa. eu vroiam viceversa plus limitarea turatiei inaintea deschiderii V-TEC-ului. intregul proces este de fapt realizat prin controlul timpului/perioadei (timing) in care injectoarele sunt deschise. poti sa maresti sau, din contra, sa-i reduci cantitatea de combustibil (benzina in cazul nostru) functie de valoarea turatiei si pozitia manetei de acceleratie (vezi poza atasata). aceasta se face de catre power commander, care este intercalat intre ECU (electronic control unit - managerul electronic al motorului) si injectoare... sau cel putin asta-i ideea. valorile timing-ului pot fi setate de la 99% (adica dublarea perioadei de deschidere a injectoarelor) la -99% (oprirea/mentinerea pe pozitia inchis a injectoarelor); zero lasa valoarea implicita data de ECU neschimbata. pentru utilizatori avansati/profesionisti se pot ajusta aceste valori pentru fiecare cilindru in parte. o alta chestie este reglarea (tot pt avansati) a aprinderii. insa aceste setari se fac in ateliere dotate cu dyno si echipament de monitorizare a parametrilor motorului. domnii de la thunder din timisoara, precum si altii cativa in tara, au acest echipament.

eliminatoarele de oxigen sunt de fapt niste sonde lambda false. ECU-ul, chiar si ci power commander instalat, are rol de management al motorului. el face asta functie de diferiti parametrii cititi prin intermediul diferitilor senzori montati pe motor. doi dintre acestia sunt si sondele lambda. acestea analizeaza compozitia (cred) gazelor de esapament si, functie de parametrii cititi, ECU modifica cantitatea de combustibil si/sau timing-ul aprinderii. insa interpoland power commanderul, ECU este total debusolat pentru ca comenzile sale duc la un rezultat total diferit datorita comenzilor date de power commander. asta duce la aprinderea in bord a unui bec (cum ca motorul nu functioneaza in parametrii corecti) si la un rulaj al motorului in "suturi" pentru ca ECU face in permanenta corectii in scopul aducerii in parametrii normali. eliminatorul de oxigen practic intoarce o anumita valoare (tensiune) pacalind astfel ECU ca motorul functioneaza corect. acea tensiune "corecta" (nu-i stiu valoarea) este data de o rezistenta de aprox 300 ohmi (http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/20350-make-your-own-o2-sensor-eliminators/).

pe www.powercommander.com gasiti detalii despre modelele si optiunile disponibile. practic fiecare unitate vine cu mufe potrivite pentru modelul ales de motocicleta, astfel ca montarea acesteia este foarte usoara si rapida (15 min, cel mult). upload-ul hartii dorite se face, la modelele de dupa PC III usb, si pe unitatea nemontata pe motor. asa ca totu-i usor. se complica treaba cand se doresc setari profesionle. joaca de-a reglatul/setarii de harti a power commander-ului de catre neavizati (ca mine) poate duce la o fuctionare necorespunzatoare a motorului si la defectarea acestuia. eu unul as fi luat o harta facuta de specialisti (de pe site-ul power commander-ului sau forum-uri) si as fi taiat gazul la jumatate la 6500 rot/min si de tot la 6750.

pentru explicatii mai pertinente va rog sa cautati pe net sau la profesionisti (desi eu unul prefer sa ma documentez de unul singur :crack: ).

 

am verificat si am vazut ca n-am avarii la bike-ul meu. insa pe blocul de comenzi, unde este butonul de avarii la vfr-urile de dupa '06, este loc. banuiesc ca nu le-au pus pe modelele mai vechi pt ca nu erau obligatorii.

iar m-am luat cu vorba... :crack:

post-41410-1274624691_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg de ce vrei sa-i tai gazul la 6500 RPM. :)

 

"problemele" cauzate de intrarea VTEC-ului sunt date de caderea brusca a cuplului in acel moment (la acea turatie), nu de vreo crestere de putere nemaivazuta. :crack:

oricum,sunt basme.Nu am auzit inca pe cineva sa faca buf din cauza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg de ce vrei sa-i tai gazul la 6500 RPM. :)

 

"problemele" cauzate de intrarea VTEC-ului sunt date de caderea brusca a cuplului in acel moment (la acea turatie), nu de vreo crestere de putere nemaivazuta. ;)

oricum,sunt basme.Nu am auzit inca pe cineva sa faca buf din cauza asta.

 

pentru ca sunt incepator si i-am vazut pe cativa colegi de scoala ridicandu-se pe o roata (unul singur a facut buf) desi era un motor "first bike". nu vreau sa-mi imaginez cum ar fi cu vfr-ica. una peste alta este doar o :crack: de-a mea. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Scot la vanzare motocicleta. Motivul, vreau sa revin la Ducati :)

 

An 2003, 18500 km, parbriz touring mra, genti originale honda ( se pot vedea si in poze,pretul il stiti, raducu cu scuzele de rigoare nu le vand separat :crack: )

Revizie facuta recent : placute schimbate, ulei, filtru.

Cauciucuri pirelli angel ST luate acum 4000km

Motocicleta este impecabila, nu a fost cazuta niciodata.

 

Pret : 5000 euro

 

Va rog, sunati daca chiar va intereseaza.

 

Va salut,

Andrei

Mesaj completat

Telefon : 0749049990

post-20029-1274727157_thumb.jpg

post-20029-1274727233_thumb.jpg

post-20029-1274727790_thumb.jpg

post-20029-1274727849_thumb.jpg

post-20029-1274727904_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Va scriu legat de-o pb mai veche ce ma roade si incerc s-o rezolv cat mai repede cu putinta.

Vreau sa fac verificare/schimbul pastilelor (culbutorilor) si ma lovesc de diverse pareri, moduri de abordare si nu in ultimul rand preturi ce au reusit sa ma blocheze.

 

Multumesc lui StefanBH pentru rec, in prima faza am zis ca o sa merg si eu in Ungaria sa rezolv pb,numai ca nu am posibilitatea sa-mi iau inca concediu:(

So, tre s-o fac in Buc.

Am sunat la Honda si manopera este 767 ron cu TVA inclus. Pastilele sunt 34lei/buc.

Intrebare pentru cei care sunteti din Buc: unde v-ati rezolvat pb pastilelor?Aveti vreun mecanic cu care-ati lucrat si de care-ati fost multumit?

 

Cum vi se pare pretul solicitat??

 

Multumesc anticipat,

 

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pastilele le poti schimba cu succes atat la Honda cat si la United Motors (amandoua in Pipera)..cei de la UM aveau desfacut un VFR tocmai pt asa ceva.

Pretul este corect. Ei cer 8 ore de manopera,si crede-ma ca le muncesc la greu...pt ca desface toata mobra si motorul...deci nu merita verificare,ci inlocuire.

Ei recomanda sa faci asta dupa 50.000 km,asta daca te plictisesti..daca nu,cand se intampla buba,care buba cica nu te lasa in drum cateva mii bune de km.

Am mai auzit si la altii de necesitatea verificarii la fiecare 25.000,dar la mine in carticica nu zice neam de asa ceva..nici la 50.000 (model dupa 2006)

 

PS: @andrei..am rezolvat intre timp cu valizele..ma rog,doar cu valizele.Suportii i-am ciordit iar de la serj. ;) ...sunt gata de concediu. :lol:

post-24857-1274946436_thumb.jpg

Editat de raducu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

 

Se pare ca sunt gata placutele de frana la motoreta mea.

Ce placute imi recomandati. Eventual surse de achizitie

 

 

Multam,

Iulian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BUNA VFR istilor !

Sunt proaspatul detinator a unui VFR din 2000 , greu ales intre un ducati ST , (cred ca am facut o alegere mult mai buna) as dori sa aflu cateva secrete despre aceasta motocicleta :

1 secrete in ceea ce priveste intretinerea ?

2 as dori sa i montez niste crashuri , nu am vazut pe nici un site comercializarea acestora pentru acest model . stie cineva cum se pot monta ?

3 la cum suna motorul , tare ma tenteaza ca i montez o toba , dar nu stiu ce , cat m-ar costa si cum se poate face . Nici nu stiu daca merita . Vreau sugestii !

4 Un site cu accesorii si piese pentru acest model ? exista ?

post-45025-1275252289_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti ca exemplu aici: http://128.121.79.143/Honda-Sliders-VFR-800-98-01.htm

vezi ca trebuie sa dai gauri in carene si rezervorul lichidului de racire.

eu, pt vfr-ul meu, asta am facut. dupa ce termin cu inmatricularea am sa pun poze (abia saptamana asta ar trebui sa-mi vina si discul de frana).

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

Momentan sunt in prospectare de piata pentru un VFR&ABS - >2002. As dori sa aflu eventual costuri post achizitie si niste sfaturi de cum pot ocoli aceste costuri. Am cateva intrebari punctuale, la care v-as fi recunoscător dacă îmi răspundeți

- Cand este necesar reglajul supapelor, cat costa si unde se poate face in Romania/Bucuresti. Din ce am citit pe aici Honda Romania e cam pe langa - cel mai apropiat fiind Debretin - HU. Cum imi pot da seama daca un motor are nevoie de reglajul supapelor?

- Cam care sunt costurile de întreținere pe an?

 

Multumesc mult,

Ionut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu,la vfr-ul din 2000 nu mai trebuie gaurit rezervorul de antigel.

 

 

then life's easier!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BUNA VFR istilor !

Sunt proaspatul detinator a unui VFR din 2000 , greu ales intre un ducati ST , (cred ca am facut o alegere mult mai buna) as dori sa aflu cateva secrete despre aceasta motocicleta :

1 secrete in ceea ce priveste intretinerea ?

2 as dori sa i montez niste crashuri , nu am vazut pe nici un site comercializarea acestora pentru acest model . stie cineva cum se pot monta ?

3 la cum suna motorul , tare ma tenteaza ca i montez o toba , dar nu stiu ce , cat m-ar costa si cum se poate face . Nici nu stiu daca merita . Vreau sugestii !

4 Un site cu accesorii si piese pentru acest model ? exista ?

 

 

1. Sa nu uiti de distribuitorul central atunci cand aerisesti sistemul de franare :lol: ....mai ales daca lucreaza cineva care nu a mai pus mana pe VFR. Si placutele Brembo fac minuni.

1. Intre airbox si cadru, in dreapta, este o mufa...daca se oxideaza contactele din ea, nu iti mai porneste moto si habar nu ai de ce.

1. Releul de incarcare e cam singura chestie care se strica...din fericire.

1. Daca pierzi ulei in amortizor si nu ti se rezolva problema doar prin schimbarea simeringurilor, potzi sa schimbi si bucsele sus-jos din interior - se rezolva problemele de suspensie.

1. In caz ca iti cedeaza statorul de la alternator, se potriveste cel de la CBR din aceeasi perioada de productie.

1. Schimba filtrul de aer cand e nevoie, si unge-l cu ulei, sau nu uita sa ii spui celui de la service sa faca asta.

 

 

3. Chiar vrei sa urle mai tare ? si asa din 2 in 2 ani treci pe la ITP :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti ca exemplu aici: http://128.121.79.143/Honda-Sliders-VFR-800-98-01.htm

vezi ca trebuie sa dai gauri in carene si rezervorul lichidului de racire.

eu, pt vfr-ul meu, asta am facut. dupa ce termin cu inmatricularea am sa pun poze (abia saptamana asta ar trebui sa-mi vina si discul de frana).

:lol:

 

multunesc anticipat pentru poze .

Mesaj completat

1. Sa nu uiti de distribuitorul central atunci cand aerisesti sistemul de franare :lol: ....mai ales daca lucreaza cineva care nu a mai pus mana pe VFR. Si placutele Brembo fac minuni.

1. Intre airbox si cadru, in dreapta, este o mufa...daca se oxideaza contactele din ea, nu iti mai porneste moto si habar nu ai de ce.

1. Releul de incarcare e cam singura chestie care se strica...din fericire.

1. Daca pierzi ulei in amortizor si nu ti se rezolva problema doar prin schimbarea simeringurilor, potzi sa schimbi si bucsele sus-jos din interior - se rezolva problemele de suspensie.

1. In caz ca iti cedeaza statorul de la alternator, se potriveste cel de la CBR din aceeasi perioada de productie.

1. Schimba filtrul de aer cand e nevoie, si unge-l cu ulei, sau nu uita sa ii spui celui de la service sa faca asta.

 

 

3. Chiar vrei sa urle mai tare ? si asa din 2 in 2 ani treci pe la ITP :lol:

 

Astea sunt sfaturile pe cere le doream , multumesc foarte mult . Am dus aseara motoreta la mecanic pentru revizie generala si am sa tin cont si de sfaturile tale .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

 

Se pare ca sunt gata placutele de frana la motoreta mea.

Ce placute imi recomandati. Eventual surse de achizitie

 

 

Multam,

Iulian

& @iulian

 

placute de frana nissin, kit de lant DID si alte maruntisuri am luat de pe

http://www.wemoto.co.uk si http://www.davidsilverspares.co.uk/

 

preturi foarte ok, livrare in 3 zile. pachetul sta mai mult in romania, pana ajunge la destinatie :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut la motocicleta mea tot ce inseamna reivzie serioasa , adica am vazut tot si am inlocuit tot ca la un nou detinator responsabil , si am urmatoarea defectiune pe care poate , poate cineva sa ma lamureasca :DESCRIERE : la roata fata , in mers , etrierul dreapta are o miscare stanga dreapta de circa 3 -4 mm , are un mic , foarte mic , fasait la oprire fara a apasa frana , daca apas frana nu se mai aude nimica , discul in mers nu are o rotatie cu joc lateral de cam 1 mm , roata pe loc daca o invart cu mana este ingreunata . CONCLUZIE: dupa parerea mea si a mecanicului , discul de frana trebuie inlocuit . INTREBARE : Nu cumva defectiunea vine si de la etrier care sta prea strans pe disc si asta a dus la ovalizarea in timp a discului ? sa inlocuiesc si etrierul ?

Are cineva cunostinta ce discuri de frana se potrivesc , si de la ce motocicleta ? sau ce sa urmaresc cand cumpar discurile ? din pacate cred ca am sa recurg la o varianta SH.

astept parerile voastre .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut la motocicleta mea tot ce inseamna reivzie serioasa , adica am vazut tot si am inlocuit tot ca la un nou detinator responsabil , si am urmatoarea defectiune pe care poate , poate cineva sa ma lamureasca :DESCRIERE : la roata fata , in mers , etrierul dreapta are o miscare stanga dreapta de circa 3 -4 mm , are un mic , foarte mic , fasait la oprire fara a apasa frana , daca apas frana nu se mai aude nimica , discul in mers nu are o rotatie cu joc lateral de cam 1 mm , roata pe loc daca o invart cu mana este ingreunata . CONCLUZIE: dupa parerea mea si a mecanicului , discul de frana trebuie inlocuit . INTREBARE : Nu cumva defectiunea vine si de la etrier care sta prea strans pe disc si asta a dus la ovalizarea in timp a discului ? sa inlocuiesc si etrierul ?

Are cineva cunostinta ce discuri de frana se potrivesc , si de la ce motocicleta ? sau ce sa urmaresc cand cumpar discurile ? din pacate cred ca am sa recurg la o varianta SH.

astept parerile voastre .

 

 

din nefericire (si) pt tine s-a intamplat ceea ce mi s-a intamplat si mie: dicul este deformat. din intamplare si/sau greseala te-ai srijinit sau s-a sprijinit ceva/cineva de disc. se pare ca se deformeaza foarte usor la actiuni mecanice laterale. etrierul nu poate fi de vina daca a fost montat corect. mie mi s-a intamplat pe platforma. second hand poti gasi dar odata demontate si aruncate in gramada de piese este posibil sa dai de altul tot (mai putin) deformat. cauta pe net la piese aftermarket. cred ca se potrivesc si cele de cbr din aceeasi perioada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de etrier si la mine cel din dreapta are un jos de 2,3 mm. Am inteles ca s-ar fi uzat ceva bolturi. Ati mai auzit de asa ceva? Se pot gasi acele bolturi de cumparat separat?

 

 

Mersi,

Iulian

Mesaj completat

Nu merge edit.

Spuneam ca etrierul are un joc (stanga-dreapta) dfe aprox. 2-3 mm.

 

 

Legat de etrier si la mine cel din dreapta are un jos de 2,3 mm. Am inteles ca s-ar fi uzat ceva bolturi. Ati mai auzit de asa ceva? Se pot gasi acele bolturi de cumparat separat?

 

 

Mersi,

Iulian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...