trogheru Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Revin cu aceeasi problema: blocul de semnalizare. Am fost ieri la mecanicul meu, am desfacut blocul, am scos tot ce era in el, am curatat interiorul si fiecare piesa cu spray special, am suflat cu aer, le-am pus la loc, am gresat f putin tot mecanismul, am probat: mergea cu mici ezitari. Am mai "exersat" pana a inceput sa mearga tot mai bine. Azi dimineata, din pacate, exact aceleasi simptome. So, pana la urma cred ca ori placuta ori contactele de acolo sunt uzate, sau ceva nu mai sta la locul lui acolo ori si-a facut joc aiurea. Ideea este ca mi-ar trebui, daca nu tot blocul, macar mecanismul din interior. Are cineva idee unde as putea gasi? Chiar si second. Multumesc. sa mi dau si eu cu parerea motocicletele nu au releu de semnalizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 ba au si mtocicletele relee de semnalizare. la vtec-uri (si probabil si la predesoare) releul este in spatele bordului prins intre releele de faza scurta si lunga si are doar doi pini. eu i-am gasit o alta utilizare celui vechi: l-am legat pe sistemul de frana si acum stopul de frana imi palpaie cand pun frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 So, pana la urma cred ca ori placuta ori contactele de acolo sunt uzate, sau ceva nu mai sta la locul lui acolo ori si-a facut joc aiurea. Ideea este ca mi-ar trebui, daca nu tot blocul, macar mecanismul din interior. Eu as mai verifica o data , putin probabil ca la un vfr800 sa se fi uzat deja pastilele alea incat sa faca asa figuri. Totusi e posibil sa fie oxidate si sprayul de contacte sa nu fi fost prea grozav. Incearca si cu un pic de smirghel fin. VFR-ul meu e din 88 , are 85kkm pe bord si o singura data mi-au facut probleme semnalele, dupa vreo 800-1000km de ploaie continua. Acasa le-am rezolvat cu putin spray. Exista si posibilitatea ca releul sa fie defect( sau vreun contact imperfect pe la vreo mufa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 sa mi dau si eu cu parerea motocicletele nu au releu de semnalizare? Am verificat releul. Functioneaza la parametrii. Mesaj completat Eu as mai verifica o data , putin probabil ca la un vfr800 sa se fi uzat deja pastilele alea incat sa faca asa figuri. Totusi e posibil sa fie oxidate si sprayul de contacte sa nu fi fost prea grozav. Incearca si cu un pic de smirghel fin. VFR-ul meu e din 88 , are 85kkm pe bord si o singura data mi-au facut probleme semnalele, dupa vreo 800-1000km de ploaie continua. Acasa le-am rezolvat cu putin spray.Exista si posibilitatea ca releul sa fie defect( sau vreun contact imperfect pe la vreo mufa). O sa ma apuc de puricat weekendul asta. Trebuie sa rezolv problema pana marti, cand sunt programat la identificare si ITP. Nu vreau sa ma trezesc cu surprize acolo. Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Am verificat releul. Functioneaza la parametrii. Mesaj completat O sa ma apuc de puricat weekendul asta. Trebuie sa rezolv problema pana marti, cand sunt programat la identificare si ITP. Nu vreau sa ma trezesc cu surprize acolo. Merci mult Daca e doar Identificare RAR, atunci nu vei avea probleme. Daca e si ITP, atunci s-ar putea sa zica ceva. Daca nu ai ITP-ul expirat, nu e nevoie sa-l faci la RAR (banuiesc ca faci identificarea pt inmatriculare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Daca e doar Identificare RAR, atunci nu vei avea probleme. Daca e si ITP, atunci s-ar putea sa zica ceva. Daca nu ai ITP-ul expirat, nu e nevoie sa-l faci la RAR (banuiesc ca faci identificarea pt inmatriculare). Da. Fac identificare, carte, ITP, tot. Motorul este adus proaspat in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Inseamna ca ii trebuie si ITP si omologare => trebuie sa fie optic ok si tehnic foarte bun ca sa nu te intoarca. Asa ca si semnalizarile trb sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Inseamna ca ii trebuie si ITP si omologare => trebuie sa fie optic ok si tehnic foarte bun ca sa nu te intoarca. Asa ca si semnalizarile trb sa mearga Obligatoriu Sa fie cu succesuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Inseamna ca ii trebuie si ITP si omologare => trebuie sa fie optic ok si tehnic foarte bun ca sa nu te intoarca. Asa ca si semnalizarile trb sa mearga eu in 2008 cand mi am inscris motorul adus de dincolo nu sau uitat decat la serii, iau facut poza sau uitat sa nu fie furata dar nu ma intrebat nimeni de semnalizari sau far.poate erau prea ocupati cine stie.asa ca poti sa risti si fara semnalizari cum crezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Va doresc un Paste fericit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Va salut, am plecat de sarbatori la munte cu VFR-ul, iar la intoarcere, mi-a facut cateva figuri, in sensul ca la un moment dat se oprea motorul in mers si se aprindea FI la bord...am tras pe dreapta, am reluat procesul de pornire si a mers...apoi a mai facut o singura data...si idem anterior...Nu stiu ce sa zic...sa fie de la injectie? Benzina sa fie de vina?...am bagat de la OMV...senzatia este cam aiurea...in timp ce rulam cu 120 la ora sa se opreasca...daca vi s-a intamplat da-ti si voi o veste, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Verifica sa vezi ce eroare iti da acel FI ca ar fi fost. Procedura o ai in manualul de service, si se face la mufa de langa ECM libera cu cele 3 gaurele si doar 2 fire. Daca nu iti indica nimic, atunci s-ar putea sa fie de la calitatea benzinei - se pare ca VFR-urile V-tec sunt foarte sensibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Pentru cei cu probleme la semnalizare releul in regula.....demontati blocul pana la ultima bucatica, atentie la bilute si arcuri, sa nu le pierdeti, si curatati, curatati, curatati..... Este o lamela U care face contactul pe cele doua circuite, aceea trebuie sa se miste destul de usor in locasul ei din plasticul alb, putin spray de contact si vaselina fac minuni. Imi pare rau acum ca nu am facut poze, dar dupa demontare si curatare functioneaza totul perfect, asa ca nu va fie lene, ca un bloc nou e scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Va salut, am plecat de sarbatori la munte cu VFR-ul, iar la intoarcere, mi-a facut cateva figuri, in sensul ca la un moment dat se oprea motorul in mers si se aprindea FI la bord...am tras pe dreapta, am reluat procesul de pornire si a mers...apoi a mai facut o singura data...si idem anterior...Nu stiu ce sa zic...sa fie de la injectie? Benzina sa fie de vina?...am bagat de la OMV...senzatia este cam aiurea...in timp ce rulam cu 120 la ora sa se opreasca...daca vi s-a intamplat da-ti si voi o veste, multumesc. Am pati-o eu la 2 vfr-uri non v-tech...la unul era releul RC2208(al pompei de benzina),iar la altul de la main fuse(aia de 30ah) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Am pati-o eu la 2 vfr-uri non v-tech...la unul era releul RC2208(al pompei de benzina),iar la altul de la main fuse(aia de 30ah) M-am gandit si eu la siguranta generala, am mai patit ceva de genul la alta motocicleta, un GSXF, dar atunci s-a ars si nu a mai pornit...m-am gandit si la benzina, am pus de 95 de la OMV in Brasov... Totul s-a intamplat pe serpentinele de pe Cheia, pe drum drept nu a mai facut...probabil ar trebui sa o pun pe tester? Imi puteti recomada unde as putea? Parca imi e si teama sa mai plec la drum lung, sa raman pe acolo... Maine la arc vine cineva? Poate mai schimbam impresii... Multumesc, orice sfat e binevenit... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Am reusit sa trec de RAR fara probleme, insa cu morcovu-n dos. Am desfacut blocul acum cateva zile, am curatat tot, am gresat, mergea totul perfect, fara ezitari. Ieri seara verific din nou: totul ok. Azi de dimineata plec spre RAR....fara semnalizari. Nu mergea nici de-a naibii. Dupa ce mi-am facut o mie de de draci pe drum, am ajuns la RAR unde am parcat-o la soare si am inceput sa o gadil la semnalizare. Incet, incet si-a dat drumul, iar pana am intrat in hala isi revenise aproape complet. Am verificat releul: e ok. Verificat tipul de becuri montate pe ea: ok. Now, wtf is wrong??? Ma depaseste... O sa repet inca o data toate etapele si daca nu-i dau de cap cumpar alt bloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Verifica sa vezi ce eroare iti da acel FI ca ar fi fost. Procedura o ai in manualul de service, si se face la mufa de langa ECM libera cu cele 3 gaurele si doar 2 fire. Daca nu iti indica nimic, atunci s-ar putea sa fie de la calitatea benzinei - se pare ca VFR-urile V-tec sunt foarte sensibile. Multumesc, o sa verific ce ai spus...sper sa fie de la benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Am reusit sa trec de RAR fara probleme, insa cu morcovu-n dos.Am desfacut blocul acum cateva zile, am curatat tot, am gresat, mergea totul perfect, fara ezitari. Ieri seara verific din nou: totul ok. Azi de dimineata plec spre RAR....fara semnalizari. Nu mergea nici de-a naibii. Dupa ce mi-am facut o mie de de draci pe drum, am ajuns la RAR unde am parcat-o la soare si am inceput sa o gadil la semnalizare. Incet, incet si-a dat drumul, iar pana am intrat in hala isi revenise aproape complet. Am verificat releul: e ok. Verificat tipul de becuri montate pe ea: ok. Now, wtf is wrong??? Ma depaseste... O sa repet inca o data toate etapele si daca nu-i dau de cap cumpar alt bloc ti au verificat semnalizarile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 ti au verificat semnalizarile? RAR-ul? Da. Mergeau cand l-am bagat in hala, pentru ca am putzulit o juma de ora semnalizarile, la soare, inainte sa intru. Probabil s-a "dezmortit" mecanismul. De asta nu-mi pot explica fenomenul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 RAR-ul? Da. Mergeau cand l-am bagat in hala, pentru ca am putzulit o juma de ora semnalizarile, la soare, inainte sa intru. Probabil s-a "dezmortit" mecanismul. De asta nu-mi pot explica fenomenul. Isi da drumu daca se incalzeste ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Va salut, am plecat de sarbatori la munte cu VFR-ul, iar la intoarcere, mi-a facut cateva figuri, in sensul ca la un moment dat se oprea motorul in mers si se aprindea FI la bord...am tras pe dreapta, am reluat procesul de pornire si a mers...apoi a mai facut o singura data...si idem anterior...Nu stiu ce sa zic...sa fie de la injectie? Benzina sa fie de vina?...am bagat de la OMV...senzatia este cam aiurea...in timp ce rulam cu 120 la ora sa se opreasca...daca vi s-a intamplat da-ti si voi o veste, multumesc. Verifica siguranta generala de 30 Ah. Mai mult ca sigur de acolo pleaca problema. S-a oxidat si nu mai face contact corect. Am avut aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Verifica siguranta generala de 30 Ah. Mai mult ca sigur de acolo pleaca problema. S-a oxidat si nu mai face contact corect. Am avut aceeasi problema. Multumesc, o sa verific, vine cineva azi la Arc? Eu voi fi acolo pe la 18.30. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Probabil s-a "dezmortit" mecanismul. De asta nu-mi pot explica fenomenul. Daca ai pus prea multa vaselina pe acolo sau aia care ai pus-o a ajuns unde nu trebuie ( intre pastilele contactelor) , probabil asta-i cauza. Mai e posibil sa fie vro mufa cu contact imperfect pe undeva si blocul sa nu aiba nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Daca ai pus prea multa vaselina pe acolo sau aia care ai pus-o a ajuns unde nu trebuie ( intre pastilele contactelor) , probabil asta-i cauza. Mai e posibil sa fie vro mufa cu contact imperfect pe undeva si blocul sa nu aiba nimic. Nu am exagerat cu vaselina. Doar am "stropit" un pic prin zona cat sa nu oxideze. La mufe inca nu m-am uitat. Buna idee. O sa verific si acolo. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Care ,pe unde mergeti de 1 Mai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.