Cesar Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Asa e, daca pedala schimbatorului e prea sus, obosesti si nu o mai bagi bine in viteza. Pentru sindromul de "agatat", verifica reglajul manetei de ambreiaj. Posibil ca acum sa ai maneta reglata prea jos. Regeleaz-o sa cupleze in ultima treime a cursei si sa fii atent sa ramana si un joc la capatul cursei manetei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Asa e, daca pedala schimbatorului e prea sus, obosesti si nu o mai bagi bine in viteza. Pentru sindromul de "agatat", verifica reglajul manetei de ambreiaj. Posibil ca acum sa ai maneta reglata prea jos. Regeleaz-o sa cupleze in ultima treime a cursei si sa fii atent sa ramana si un joc la capatul cursei manetei. Sa stii ca si aici s-ar putea sa fie o problema...am niste manete foarte indoite (sau asa sunt ele) spre inainte si nu pot sa o prind decat de la jumatate, devenind obositoare (cel putin ambreiajul) mai ales prin oras. Initial nici pozitia nu era ok si mi-am adaptat-o cat sa o prind mai bine, dar tot nu sunt foarte multumit. Merci mult pentru sfaturi Am sa incerc s-o reglez zilele ce urmeaza...momentan asteapta sa fie coafata cu un cadru pe laterale...protectie carenelor si radiatoarelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) Ass raped! No lube! multumiri+bere lui tudor pentru ideea cu extractorul si cu sfoara la rezervor! Editat Octombrie 22, 2012 de viperfx15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Ass raped! No lube! multumiri+bere lui tudor pentru ideea cu extractorul si cu sfoara la rezervor! Cu placere si ma bucur ca experientele mele au fost de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Cu placere si ma bucur ca experientele mele au fost de folos. Ti-am urmat si eu sfatul si am curatat mufele de pleaca si de vin la releul de incarcare, iar rezultatul consta in felul urmator... 13,9-14 incarcare fara consumatori (oscileaza putin...este normal?) si 13,6 faza scurta, 13,2 faza lunga...este ok? Tin sa mentionez ca nu sta niciodata la aceleasi valori...oscileaza dar nu foarte mult. Sa aiba si bateria partea ei de vina? Oricum o schimb la inceputul lunii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 si acum rezultatele: am scos cutia filtrului de aer complet, am investigat, am masurat, am facut de toate. concluzie: 1) furtunul de vaccum care venea la MAP senzor era infundat complet, nu trecea aer prin el. Am scos bucata de furtun intre MAP senzor si T-ul cu cele 4 furtune de la carburator. Mort de curiozitate, am bagat o sarma pe furtun ca sa vad cu ce draq e infundat? Ei bine, avea pe el un "dop" din ceva foarte asemanator cu vaselina, sau mai degraba ulei uscat. Nu era tare, era ca o pasta, dar fiind destul de mult, obtura complet. Am curatat furtunul, l-am bagat la loc in T si am verificat ca acum pot sa suflu dinspre MAP senzor catre carburator. Nu am desfactu furtunele cele 4 de la carburator, s-ar putea sa mai fie ceva si pe acolo, dar oricum, acum trece aerul bine. Poate o sa fac asta la iarna, asa de rutina. Acu intrebarea e de unde a ajuns uleiu ala uscat pe furtun? Am vazut urme de ulei in cutia filtrului de aer in zona furtunului de la carter (crankcase breather hose) precum si pe palnia de admisie a cilindrului care e imediat langa acel furtun. Sa fi ajuns de acolo uleiul in carburator, apoi aspirat pe furtunul de vaccum, si acolo s-a blocat? Dar de ce a venit ulei pe breather hose? Cert e ca it all makes sense: cand e rece, vaselina aia e dop, motoru merge prost, eroare senzor. Cand motoru se incalzeste bine, se moaie vaselina si incepe sa treaca aeru. Asta s-a intamplat la Veliko cand initial facea figuri, dar dupa 15 min de plimbat prin oras brusc a disparut eroarea si a mers bine. Acum a disparut eroarea si merge normal motorul. Yee ! 2) Am verificat valva care comanda clapeta de aer de pe filtru (Reminder: la mine clapeta nu merge, sta permanent deschisa, desi toate furtunele si mufele sunt la locul lor): Valva care ridica clapeta (capsula) e buna, furtunele sunt bune, one-way vale e buna, vaccum container e bun, solenoid valve e buna (testat si circuitul aerului pe furtun, testat si cu 12V-actioneaza, testat si rezistenta), mufa si firele la solenoid valve sunt bune. Asadar concluzia este ca totul functioneaza insa pur si simplu valva nu este comandata niciodata, nu vine comanda (12V) pe firul ei niciodata. De ce? Avand in vedere ca e legata direct la ECU, cum se poate asta? Sa fie o modificare in softul ECU? 3) Zgomotul acela este intr-adevar de la PAIR valve: cu furtunele in aer, am pus 12V la mufa ei (cu motoru oprit) si se reproduce sunetul. Ea face acel sunet. Totusi, totul functioneaza perfect: valva merge cand ii dai 12V, circuitul pe furtune este inchis/deschis asa cum trebuie. Deci zgomotul ori este normal, ori posibil mecanismul (supapa/pistonasul) care inchide/deschide circuitul sa fie uzat, dar atata timp cat nu s-a stricat inca -> ignore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) Asa e, daca pedala schimbatorului e prea sus, obosesti si nu o mai bagi bine in viteza. Pentru sindromul de "agatat", verifica reglajul manetei de ambreiaj. Posibil ca acum sa ai maneta reglata prea jos. Regeleaz-o sa cupleze in ultima treime a cursei si sa fii atent sa ramana si un joc la capatul cursei manetei. VFR-ul are ambreiaj hidraulic. Editat Octombrie 22, 2012 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 VFR-ul are ambreiaj hidraulic. Treaba era de natura fizica la mine...trebuia sa ridic laba piciorului mult prea sus pentru a putea baga in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 in alta ordine de idei, am alta problema :-< mi-am luat manere incalzite, cele de pe louis, daytona. Cine mai are heated grips daytona pe VTec? ...Pentru ca am incercat sa le montez si am o mare problema: cel de la acceleratie nu intra complet, din cauza ca partea de plastic pe care vine (care trage de cablul de acceleratie) are o buza peste care mansonul Daytona nu trece, dar cel original trece. Si din cauza asta nu intra pana la capat, ramane loc gol si nu mai pot sa pun capatul de ghidon. A mai patit cineva chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 VFR-ul are ambreiaj hidraulic. Hmm... nu le stiu pe de rost. Asta e. Dar tot nu-i bine sa cupleze foarte jos. Maneta are reglaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Hmm... nu le stiu pe de rost. Asta e. Dar tot nu-i bine sa cupleze foarte jos. Maneta are reglaj? Se poate regla [4 pozitii] doar garda manetei fata de ghidon. La toate ambreiajele hidraulice pe care le-am incercat ambreierea se petrecea in prima jumatate a cursei . Oricum ambreiajul hidraulic nu e la fel de progresiv si de dozabil ca cel pe cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) Viperfx te felicit pt munca depusa si impartasirea ei aici ( deci nu mi`a besit mintea sa incerc acel furtun dar acum stiu ce am de facut ),cat despre manere incearca sa le ungi cu sapun si apa atat mansonul cat si manerul de fier,nu ulei ca ala se usuca mai greu sau de loc...asa ar trebui sa mearga pana la capat si tot o data pana se usuca sapunul ala sa il potzi da lejer jos daca nu este pus/asezat cum trebuie... Editat Octombrie 22, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 in alta ordine de idei, am alta problema :-< mi-am luat manere incalzite, cele de pe louis, daytona. Cine mai are heated grips daytona pe VTec? ...Pentru ca am incercat sa le montez si am o mare problema: cel de la acceleratie nu intra complet, din cauza ca partea de plastic pe care vine (care trage de cablul de acceleratie) are o buza peste care mansonul Daytona nu trece, dar cel original trece. Si din cauza asta nu intra pana la capat, ramane loc gol si nu mai pot sa pun capatul de ghidon. A mai patit cineva chestia asta? Mansoanele sunt intr-adevar nitel mai lung decat cele originale. In stanga nu-i problema sa strangi la max surubul ce tine capatul de ghidon. La dreapta insa fie pui saiba/e sa distanteze nitel capatul fara sa frece/atinga mansonul fie, asa cum am facut eu, nu am strans surubul pana la capat. I-am pus thread lock pe filet si putina vaselina (sa se poata roti usor) pe partea unde face contact surubul cu capatul de ghidon & voila - no problem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 hmm, m-am gandit si eu la ideea cu saiba, dar nu stiam daca merge pt ca am vazut ca ghidonul (si capatul) au inauntru un profil anume care sa impiedice rasucirea. Thread lock = ... superglue pe filet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 hmm, m-am gandit si eu la ideea cu saiba, dar nu stiam daca merge pt ca am vazut ca ghidonul (si capatul) au inauntru un profil anume care sa impiedice rasucirea. Thread lock = ... superglue pe filet? superglue-ul s-ar putea sa iti creeze probleme ultrior daca vrei dori desfacerea recomandata e pasta blocanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 superglue-ul s-ar putea sa iti creeze probleme ultrior daca vrei dori desfacerea recomandata e pasta blocanta. ceva de genul http://www.loctite.ro/loctite/asigurator-de-filete-4504.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Oricum ambreiajul hidraulic nu e la fel de progresiv si de dozabil ca cel pe cablu. Nici mie nu-mi plac ambreiajele hidraulice deloc. Thread lock = ... superglue pe filet? Loctite. Nu e superglue. E o pasta care polimerizeaza si care nu da voia sa se desfaca suruburile. Sunt de mai multe tipuri, de la soft la hard. Cele hard se inmoaie cu caldura inainte sa incerci sa desfaci asamblarea filetata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 ok, am inteles. o sa caut ceva de genul asta. si apropo tot de manerele incalzite: voi unde le-ati legat, adica de pe ce circuit ati tras curent? eu ma gandeam sa le leg pe circuitul de faruri, dar e o problema, ca depasesc valoarea sigurantei (manere la putere maxima, lunga + scurta in acelasi timp >20A). direct de pe baterie nu pot, ca vreau sa fie trecute prin contact... Si nu vroiam sa ma apuc sa trag prea multe fire..ca asa mi-as face eu circuit separat direct de pe baterie, trecut prin contact (sau engine kill switch), siguranta si apoi manere...da asta dureaza prea mult... idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Initial am luat din partea dreapta a mobrei de la firul de + ce trece prin contact (rosu-negru parca). Ai o chestie de conectare cu siguranta la manere deci protectie ai. Tot de aici nu trebuie sa-ti faci grija de putere sau sa supraincarci circuitul. Asta primavara am aj in SUA si mi-am luat ceva ce se numeste vfrness (http://www.wiremybik...ndle-p-267.html) care-a venit cu o cutie de sigurante si asa am facut un circuit dedicat manerelor incalzite. La mine, toti consumatorii neesentiali functionarii motorului, inclusiv farurile, sunt alimentati doar dupa ce porneste motorul pt ca folosesc un gen de releu (similar ca functionare cu acesta http://www.wiremybik...elay-p-690.html) care "simte" cand functioneaza motorul sau, mai bine zis, cand incarca alternatorul - totdeauna m-a secat faptul ca se-aprindeau farurile imediat ce puneam contactul si d'aia, cu o baterie ai slaba mai pornea din p**@ cand din start doar farurile (faza scurta) luau 110W . De paranoia cu consumul si socurile de consum mi-am construit si un circuit de delay (similar ca functionare cu acesta http://www.wiremybik...elay-p-691.html) cu un CI555 care sa-mi lase sa porneasca doar cate un far odata (am xenoane pe faza scurta si unul pe lunga si, desi per total sunt mai economice avand doar 35W, au un curent initial absorbit ce poate atinge 10A - adica lejer peste 100W pe bec ). Iarna asta e posibil sa aj prin HK si cred ca-mi voi lua niste d'astea http://www.ebay.com/...ssories&vxp=mtr - oare cum o fi sa mergi cu patru lumini de faza scurta?!?! ca sa nu zic sa te supere careva sa-i arzi 4 lumini de faza lunga ... dar deja am divagat de la niste simple manere incalzite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 ok, o sa investighez si eu firul rosu cu pricina Foarte misto ideile de upgrade pe partea electrica, mai ales cea cu releul pentru consumatori...si mie mi se pare o prostie farul care se aprinde inainte sa porneasca motorul... apropo de piese/upgrades, eu vreau sa fac o comanda de piese OEM, cel mai probabil de pe powersportsplus.com asa ca daca mai are cineva nevoie de ceva si vrea sa ne combinam la comanda/transport, let me know. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 esti sigur ca vrei sa faci comanda in state ? + 24% TVA(vama) + transport ? esti sigur ca trimit si in Romania ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 pai de ex piesa care imi trebuie mie costa: 123eur pe davidsilverspares.co.uk + 15 lire transport = 142eur = 653 ron 65$ pe powersportsplus.com + 48$ transport = 113$ + 24% TVA = 140$ = 495 ron iar din ce scrie pe site rezulta ca trimit si in romania (au capitol de interantional shipping si au chiar si romania in lista de tari cand scrii adresa de destinatie). bineinteles, voi fi 100% sigur ca trimit in mom cand o sa imi vina pachetul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 esti sigur ca vrei sa faci comanda in state ? + 24% TVA(vama) + transport ? esti sigur ca trimit si in Romania ? + TVA si la transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Tocmai ce am cumparat o toba Viper din aluminiu, cu tot cu cot "high mount" cu 100 euro de pe Ebay.. Abia astept sa o vad si sa o aud. Apropo, ce optiuni am in ceea ce priveste parbrizul? Pentru anu' viitor am in plan si o janta spate de 750-1 sau de 800. Sa vedem daca se pupa. PS: suruburile de sus le-am gasit la Honda, 3 euro bucata. Sper sa nu le piarda prea des ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Diseara la Carol ? 19-19.30 ? mai devreme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.