iiccee Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salutare, salutare. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi deoarece am o problema electrica interesanta. Nu imi incarca la ralanti ci doar de la 1500 rpm in sus incarca corect, asa mi-a spus elecricianul. Mi-a verificat releul de incarcare si a zis ca e bun, dupa care a verificat cat iese din generator si ca acolo e problema. Totusi nu am incredere in acel om, deoarece a primit review-uri proaste de la altii care au mai fost pe acolo. Ce poate fi? Sau ce pot face eu in acest caz sa ii dau de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Oferta e inca valabila, nu am rimp sa caut Cauta nene si ia un db killer pe diametrul final al evacuarii si o poti face sa se auda ca stock, avantajul fiind ca e totusi demontabil si nu afecteaza foarte mult mersul motorului. Originalele de obicei cam gatuie motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Salutare, salutare. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi deoarece am o problema electrica interesanta. Nu imi incarca la ralanti ci doar de la 1500 rpm in sus incarca corect, asa mi-a spus elecricianul. Mi-a verificat releul de incarcare si a zis ca e bun, dupa care a verificat cat iese din generator si ca acolo e problema. Totusi nu am incredere in acel om, deoarece a primit review-uri proaste de la altii care au mai fost pe acolo. Ce poate fi? Sau ce pot face eu in acest caz sa ii dau de capat. Ia motorul acasa si refa masuratorile singurel ca nu e mare treaba Ai 3 fire galbene care ies din generator, pe alea trebuie sa ai peste 15-18 volti curent alternativ la relanti, fara diferente prea mari de voltaj intre combinatii(1-2,1-3, 2-3). In turatie ar trebuie sa creasca, pe la 5000 de ture ar trebui sa treaca lejer de 75 de volti curent alternativ. Releul: La relanti ar trebui sa iti incarce macar 13.5-14 volti curent continuu, in turatie ar trebui sa creasca pana pe la 14.5. Masuratorile de incarcare curent continuu ar fi bine sa le faci la releu si la baterie, daca ai diferente mari de tensiune curata bine mufele. Verifica de asemenea si siguranta de 30A de pe releul de pornire, curentul de incarcare trece prin siguranta aia. Succes! » Post actualizat in 16 Feb 2016 22:05 Oferta e inca valabila, nu am rimp sa caut E plin netul de DB killere, daca nu ai nici asa timp/chef, mergi la un service si vorbeste. Si toba noua tot tre sa iti faci timp sa o monteze, plus ca e de munca de demontat aia a ta, trimis apoi montat aia noua Editat Februarie 16, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Toba e deja data jos. Nu intru in polemici ca nu are sens, oferta ramane valabila pentru cine vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Salut, Am un vfr din 97 RC 36 II, si posibil sa am probleme la carburatie. In cazul in care va trebui sa schimb ceva piese, puteti sa imi spuneti de pe ce alte modele (din ce ani) pot lua kitul de carburatoare ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Salut, Am un vfr din 97 RC 36 II, si posibil sa am probleme la carburatie. In cazul in care va trebui sa schimb ceva piese, puteti sa imi spuneti de pe ce alte modele (din ce ani) pot lua kitul de carburatoare ? Multumesc Salut, RC36 I are alt carburator, posibil anumite componente sa fie compatibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Salut, Am un vfr din 97 RC 36 II, si posibil sa am probleme la carburatie. In cazul in care va trebui sa schimb ceva piese, puteti sa imi spuneti de pe ce alte modele (din ce ani) pot lua kitul de carburatoare ? Multumesc Nu prea ai ce cumpara la ele, nu ai componente care se pot strica in carburatoare, poate doar membranele, dar alea e recomandat sa le iei noi daca le schimbi. Restul se curata si regleaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Nu are silencer, se aude bine dar nu f tare decat dupa 5000 de ture. Sa vad daca reusesc de pe tel » Post actualizat in 12 Feb 2016 17:49 se pare ca mi a iesit... e in stare f buna o dau ca am vecini cretini si cu pile de vanzare nu este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Februarie 20, 2016 Share Postat Februarie 20, 2016 Nu o vand ca nu mai am ce sa pun in loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Februarie 20, 2016 Share Postat Februarie 20, 2016 salut baietii , tocmai am schimbat uleiul , am pus MOTUL 7100 10w40 , face toti banii uleiul asta , nu stiu ce ulei avea innainte dar acuma se tureaza instant , ai zice ca-i 4 in linie nu 4 in V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Toba e deja data jos. Nu intru in polemici ca nu are sens, oferta ramane valabila pentru cine vrea Lasa mi nr ca te rezolv eu.sau suna ma tu la 0724131953 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 salutare! imi vand motocicleta vfr 800 http://olx.ro/oferta/honda-vfr-800-v-tec-2002-ID5IikE.html#e037625d69 cineva interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 salutare! imi vand motocicleta vfr 800 http://olx.ro/oferta/honda-vfr-800-v-tec-2002-ID5IikE.html#e037625d69 cineva interesat? Salut, Ma intereseza pe mine "suport topcase Givi+cub". Bineinteles daca se poate. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Salutare. Am un vfr vtec din 2002 cu abs. Caut de ceva vreme parbriz, suport numar, oglinzi si ce-i mai important, un disc frana fata. Stie cineva de unde le pot lua la un pret decent ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorosocsi Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 eu am vfr 750 si pana an prezent am numai cuvinte de lauda nu ma lasat niciodata pe drum este super la categoria ei !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Lasa mi nr ca te rezolv eu.sau suna ma tu la 0724131953 multumesc frumos, am rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 (editat) cat de curand trebuie sa schimb anvelopa fata , aveti vreun sfat ce model de anvelopa se comporta mai bine pe VFR , mentionez ca nu voi lua noua gen 2015-16 , probabil din licihidari de stoc . Editat Martie 7, 2016 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Eu am pe ambele (cum e si corect) Michelin Pilot Road 4 - foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 (editat) mai esti interesat de topcase si cob ptr VFR vtec? baiatul de la care am vfr-ul are unul nou nu stiu daca l-a folosit 1000 km si e dat jos de pe motorul care acuma e la mine , mie nu-mi place e inestetic dupa placul meu sa am cocoasa aia in spate la vfr , daca esti interesat da un mesaj pe privat , o sa iau legatura cu baiatul sa-i fac o poza sa-l vezi si va intelegeti voi la pret . Editat Martie 7, 2016 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 mai esti interesat de topcase si cob ptr VFR vtec? baiatul de la care am vfr-ul are unul nou nu stiu daca l-a folosit 1000 km si e dat jos de pe motorul care acuma e la mine , mie nu-mi place e inestetic dupa placul meu sa am cocoasa aia in spate la vfr , daca esti interesat da un mesaj pe privat , o sa iau legatura cu baiatul sa-i fac o poza sa-l vezi si va intelegeti voi la pret .Salut Marius, Ma intereseaza. » Post actualizat in 09 Mar 2016 11:01 Salut, Stie cineva care sunt diferentele intre filtrele de ulei normale si cele "race". Sau intre filtrele de aer (standard vs race). La motocicleta mea in cazul filtrului de ulei am trei variante (mai sunt si altele): - HF204 - normal; - HF204C - normal dar cromat; - HF204RC - "race" - ce face asta? In cazul filtrului de aer am o singura varianta - HFA1801. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cips1277 Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Salutare Pregatesc o excursie in Iran de vreo 12.000 Km in mai. Ma intereseaza la 75.000 km la un VFR 800 ABS cam ce mai trebuie sa fac sau sau sa verific pentru a nu avea surprize pe acolo? Aveti idee ambreiajul cam cat tine? Eu o sa schimb asa - intinzatoare lant distributie - kit lant tractiune - rulmenti jug - placute frana - filtre ulei - cauciucuri mai aveti ceva sugestii? Bujiile iridium cat tin? au 45000 km ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Bravo pentru tura dar totusi eu as lua in calcul sa ai si un releu de incarcare la tine( acum preturile sunt mai accesibile, plus nu ocupa loc) si normal sper sa nu ai tocmai ghinionul asta. Dar cunosc VFR-uri vtec la care au fost schimbate si releul si alternatorul si altele chiar si pe aici pe forum care aveau 100 de mii fara mari interventii. Editat Martie 11, 2016 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Grija mare cu statorul, releele nu sunt chiar asa problematice, dar statoarele te lasa in drum cand iti e luma mai draga, si hai ca un releu in schimb si in camp dar un stator implica ceva mai multa munca ... Verifica rulmentii rotilor si ai basculei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cips1277 Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Eu am ars pana acum doua statoare. Asta pe care il am pare ok dar sa vedem. Releu de incarcare am de rezerva. Ambreiajul la cat se schimba? Garniturile de la pompa de frana fata si ambreiaj aveti idee daca se duc la kilometrii astia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 uitati un tutorial exact la subiect cum retensionati un intinzator de lant ,ca am citit ca s-a mai discutat pe aici dar nimeni n-a zis exact cum se face , nu vad de ce sa cumperi din start unul nou cand totusi poti rezolva problema astfel . oricum astia de la Honda is niste derbedei sa fim sincer ) pai sa cumperi un intinzator de lant si sa dau cam 110 euro / bucata cand defapt iti trebuie doar arcul bata-l dracu , gasisem pe net un producator ce facea ptr kawasaki vulcan si vindea doar arcuri cu 10 dolari setul de 2 arcuri , vad ca ptr honde nu faceau din pacate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.