Gixu. Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Eu ma refeream la Varadero, nu la VFR 800, desi, nici ala nu sarea de 6... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Ma gandesc serios la un schimb cu FJR.Este adevarat ce am citit ca consumul este de 5 % ??? Stie cineva motorul din anuntul asta ? https://www.olx.ro/oferta/yamaha-fjr-1300-abs-2005-sport-touring-cardan-moto-injectie-IDbgbKS.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 ce dumnezo va trebuie asa animale nu stiu , ia un GS800 fara ezitare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 ce dumnezo va trebuie asa animale nu stiu , ia un GS800 fara ezitare . Pai nu ai citit inceputul : 2 persoane + bagaj = ture de 5000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Gixule, Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor. E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate. Acum nah, fiecare cu cel doare totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR . Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar... » Post actualizat in 13 Jul 2018 20:49 Gixule, Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor. E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate. Acum nah, fiecare cu cel doare totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR . Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar... » Post actualizat in 13 Jul 2018 20:49 Gixule, Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor. E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate. Acum nah, fiecare cu cel doare totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR . Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar... » Post actualizat in 14 Jul 2018 17:06 Consum de 5,2 %. Salutari din Delta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 Coane, ca sa te plangi de consum la 170 kmh inseamna sa-i cauti nod in papura unui motor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 Si cu GS800 o sa ai un consum de 7% la 170 km/h, fara pasager si bagaje. Acelasi consum si la GS1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 (editat) Pai nu ai citit inceputul : 2 persoane + bagaj = ture de 5000 km Raspunsul e in poza pusa de MetalHeart mai sus. Si nu e ala albastru, e ala gri . Si zic ca unul ce facu fix mutarea VFR-RT. Editat Iulie 15, 2018 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 Raspunsul e in poza pusa de MetalHeart mai sus. Si nu e ala albastru, e ala gri . Si zic ca unul ce facu fix mutarea VFR-RT. Felicitari pt mutare,si inteleg despre ce diferenta vorbesti DAR si diferenta de pret este una considerabila. apropo cate mii te a costat? si cat ai consumul ? » Post actualizat in 15 Jul 2018 21:44 Felicitari pt mutare,si inteleg despre ce diferenta vorbesti DAR si diferenta de pret este una considerabila. apropo cate mii te a costat? si cat ai consumul ? sa meritat mutarea ? ca de diferenta ma gandesc ca pot sa ma plimb cu vfr ul si la consumul actual vre o 3 ,4 ani lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 (editat) A costat mai putin decat media de pe aici. Si isi merita cu prisosinta fiecare banut. Sincer nu credeam sa fiu atat de impresionat de o alta motocicleta dupa anii petrecuti pe VFR. Si spun asta din postura unuia care iubeste VFR-ul cu fiecare fibra. A meritat mutarea? In fiecare secunda as face-o din nou. Consumul cu pasager: 5,2-5,4 l/100km. Daca vrei sa iti faci o idee facem intr-o zi un schimb de ture intre parapanta si RT. Editat Iulie 15, 2018 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Da, e misto "saracia" de RT. Pentru cine iubeste drumurile lungi, e o alegere foarte buna. Numai ca nu se impaca deloc cu macadamul si drumurile proaste. Si din ce vad, Ungureanu cam are nevoie de ceva mai de forestiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Metale, pe gunoaie de drumuri gen “judetene” e muuult mai bine cu RT decat cu VFR. Imi clantane mai putin dantura. O sa vad cum e si pe ceva macadam si pietruit saptamana viitoare si revin cu impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Da man, stiu. Imi dau seama ca semighidoanele si saua tare nu fac echipa buna cu gropile. Dar nah, asta avem, cu asta defilam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Pai RT am mai avut dar 1100 si nu mia placut sunetul motorului. E adevarat ca mi a consumat cel mai putin din toate mobrele 5% dar era un motor linistit,fara nici o veleitate sportiva,plictisitor chiar pt ca eram mai tanar Al tau arata mai bine si de aia te intrebam concret cat ai dat pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 (editat) @6k+. E total diferit ca feeling fata de 1150. Mult mai liniar, desi tot a tractor suna. Imi inchipui ca fata de 1100 cu atat mai mult este superior. Dar da, desi este foarte flickable si are o ciclistica foarte misto - neasteptat de buna pentru clasa din care face parte si net superioara generatiei anterioare, nu se compara cu VFR la capitolul “fun”. Inca nu sunt 100% obisnuit cu el si asta are cu siguranta ceva de a face cu ce inteleg eu acum din el fata de ce intelegeam dupa vreo 4-5 ani de VFR, dar chiar si asa cu siguranta nu e atat de amuzant pe cat poate fi un VFR pe curbe - cel putin nu inca pentru mine. In rest este mult peste la toate capitolele. Poate ar trebui sa te uiti si catre ceva gen K1200GT sau K1300GT. Banii sunt cam tot aia dar castigi un pic de sportivitate alaturi de competentele de touring si in plus e un motor in linie - mai aproape un pic de feelingul ala de motor aproape electric al V4lui...doar mai aproape ca de egalat nici o sansa. Motorizarea aia V4 pe pinioane este cel mai misto propulsor pe are l-am incercat vreodata. Daca as putea avea genul ala de motor pe RT cred ca mi s-ar parea motocicleta perfecta. Stiam ce sacrific si ce castig in momentul in care am schimbat si eram multumit de raport. Asteptarile in schimb mi-au fost depasite, asa ca ma bucur cu atat mai mult de alegere. Editat Iulie 16, 2018 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 Bagi niste arcuri mai tari si inalti din tuburi/prinderea in triple, plus intaresti preload-ul. Dac-ai putea, ar trebui sa schimbi/upgradezi si valvele sa poata tina pasul la denivelari. Toate bune! Super sfat.asa am de gand sa fac. Imi comand ghidon si distantiere sa o inalt si pe fata de pe aliexpress dar nu stiu ce dimensiune imi trebuie sa mi intre mansoanele si restul vad ca sunt 2 marimi : de 22 si 28 ...poate stii tu . https://www.aliexpress.com/item/1pcs-Motorcycle-handlebar-22-700mm-Aluminum-handle-Vintage-motorcycle-accessories-Multicolor-optional-for-BWS125-MSX125/32793840430.html https://www.aliexpress.com/item/Off-Road-Motorcycle-Bar-Clamps-35MM-Raised-Handlebar-Handle-Bar-Risers-Black-for-22MM-7-8/32839837478.html » Post actualizat in 17 Jul 2018 21:47 Eu am un voltmetru ebay de cativa ani si a mers ok, super moka, china. Nu e tocmai precis plus ca nu am luat curent direct din baterie(pierderi pe traseu), dar e acolo si daca scade sub 12v sau ajunge/trece peste 15v e clar ca am o problema. https://www.ebay.co.uk/itm/DC12V-Car-Motorcycle-LED-Panel-Digital-Voltage-Socket-Meter-Gauge-Voltmeter-Boat/273189740558?hash=item3f9b60a00e%3Am%3AmvNHfrH3lsOH8xQJX05jF7w&var=572459729640 » Post actualizat in 10 Jul 2018 16:44 Pe fata e destul de simplu dar complicat in acelasi timp. Poti trece la ghidon de la semighidoane pentru o pozitie mai comoda, apoi iti raman cam 4 cm de tub care ies in sus, semighioanele vine peste jugul superior, nu sub( ca la vitezane), automat tuburile sunt mai lungi, apoi poti cobora aia 4 cm in jos si fixed. Uite exemplu: mobreta lu Belbadea Super,asa o sa fac .Deja imi caut chidon si inaltatoare.Nu cred ca mi mai schimb mobra Cum dau de Belbadea asta sa mi spuna daca sa schimbat ciclistica la mobra si cum se simte cand esti mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Ai si pe louis setul. Kit complet cu jug, ghidon si inaltatoare. Ca sa nu te mai chinui cu traznaile de pe ali. https://www.louis.eu/artikel/lsl-superbike-handlebar-kits-various-models-fuer-honda-vfr-800-fi/10021320?filter_bike_id=0848&filter_article_number=10021360&list=f8a7837f99a3df614b6514113c6f0038 Bine, pretul e cu mult peste ce gasesti pe ali. » Post actualizat in 18 Jul 2018 06:53Acum ma uit atent si nu cred ca te ajuta cel de pe Louis. Daca nu ma insel, nu o sa castigi bucata aia ramada de furca, cea de care esti interesat. Daca nu ma insel, motoreta lui BB are kit din asta. Deci tot o romaneasca trebuie facuta cu gauri in jugul stock, inaltatoare si ghidon drept. Ca sa nu dai de nepotriviri, ia din dezmembrari inaltatoarele si ghidonul de Hornet 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Mersi de sfat Metal Am cautat prin dezmembrari si am gasit ghidon si prinderi insa din ce vad eu sunt late inaltatoarele astea si nu cred sa incapa pe plansa mea. » Post actualizat in 18 Jul 2018 09:45plus ca vad ghidonul destul de inalt si imi este sa nu loveasca in rezervor sau in carenele din fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 (editat) Mai poti incerga ghidon de Yamaha FZ6N. Toate ghidoanele astea aftermarket mi se par extrem de late. SAu sa te orientezi catre ceva de firma, lucrat calumea: Barracuda, Rizoma, LSL Functie de dimensiunea ghidonuluiu, ai aici si toate prinderile.http://achimoto.ro/piese-moto-strada-custom-enduro-mx-atv-scuter/ghidon-251603345/inaltatoare-distantiere-prinderi Ghidonul musai sa il alegi dupa diametrul semighidonului tau, sa nu te trezesi ca nu ti se mai pupa comenzile dupa aia. Dupa aia alegi si prinderile. Dar va trebui sa gauresti jugul superior. Editat Iulie 18, 2018 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Pana acum am gasit ghidon de 74 cm .am masurat la mine si are 70 al nostru deci asta pare ok.https://www.aliexpress.com/item/-/32838125380.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.259.47bf3c000PGc60 Apoi ma gandeam la distantierele astea ca vaf ca sunt si aplecate si mai inalte decat unele normale https://www.aliexpress.com/item/Off-Road-Motorcycle-Bar-Clamps-35MM-Raised-Handlebar-Handle-Bar-Risers-Black-for-22MM-7-8/32824177522.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Inaltatoarele alea par ok. Misto ca sunt un pic mai aduse-n spate, te ajuta putin la pozitie.In schimb, ghidonul ala de dirt nu-mi place deloc. Sunt prea ridicate, tii mainile pe el ca pe enduro De asta-ti ziceam de ghidonul de FZ6N. Totusi, nu costa o mare avere, ai putea incerca. Gaseste-ti si un jug superior de backup, in caz ca vrei sa revii la vechile semighidoane - asta ca sa nu umbli cu cel gaurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 am mai studiat problema si am descoperit 2 neajunsuri la care nu ma gandisem 1 daca inalt motoreta cu 4 cm cricurile nu si vor mai face treaba.Ala lateral il pot prelugi cumva dar cel central nu am cum ca va atinge pe stanga lantul,as aca va trebuii sa l demontez 2 cu noul ghidon pozitia va fi una mai dreapta si voi lua mai mult vant cu corpul si ce ma plang eu de consum ,atunci sa vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Salutari, ce releu de incarcare îmi recomandati pentru un v-tec din 2003, sunt pareri ca un releu vfr 750 ar fi mai bun decat un releu aftermarket nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Eu am pus Tourmax pe al meu cand a cedat. Sunt si mai pricopsite, daca vrei. SH de Honda n-as pune. am mai studiat problema si am descoperit 2 neajunsuri la care nu ma gandisem 1 daca inalt motoreta cu 4 cm cricurile nu si vor mai face treaba.Ala lateral il pot prelugi cumva dar cel central nu am cum ca va atinge pe stanga lantul,as aca va trebuii sa l demontez 2 cu noul ghidon pozitia va fi una mai dreapta si voi lua mai mult vant cu corpul si ce ma plang eu de consum ,atunci sa vezi Sa ai in vedere ca atunci cand pui ghidon lat sa iti ajunga cablurile si toata matzaraia... sa nu ai surpriza ca sa faci modificari dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Eu am pus Tourmax pe al meu cand a cedat. Sunt si mai pricopsite, daca vrei. SH de Honda n-as pune. Pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.