Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Filtrul de benzina l-ai schimbat ? E in rezervor si il poti gasi doar pe original.

Pe ala nu l-am schimbat, marti am programare la service...sper sa fie doar filtru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dar pe mine cine ma ajuta? Si voua va consuma 9% in oras sau are a mea ceva special?

 

Am impresia ca VTEC-ul e mai flamand.

Am varianta FI ai mai mult de 8% nu am reusit sa scot in oras, mers blana maxim. De obicei consuma 7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai lovit cineva de problema cu "masa"? vfr 800 2006

 

La punere contact bazaie releele in bord si nu porneste decat daca anulezi releele de faza scurta si lunga,precum si de semnalizare.

 

Atasez si un clip pe youtube . Problema se manifesta identic si la mine

 

Editat de Spaceghost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai lovit cineva de problema cu "masa"? vfr 800 2006

 

La punere contact bazaie releele in bord si nu porneste decat daca anulezi releele de faza scurta si lunga,precum si de semnalizare.

 

Atasez si un clip pe youtube . Problema se manifesta identic si la mine

 

 

Deruleaza la minutul 4:09

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ThunderByte, multumesc frumos .(pentru ambele topicuri)

 

Poate merge sa curat acolo mufa sa faca atingere lamele intre ele, fara sa fac lipitura aia.

Ar fi bine totusi sa ii dai o masa in plus, preferabil dupa mufa, inspre bord. Instalatia e slaba pe masa iar releele si luminile o suprasolicit. Poti da masa si langa relee de pe cadul de bord pe orice fir verde, verde e masa. Nu e tiganeala sau ceva, e doar rezolvarea unui defect din fabrica.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys intrebare : pentru vfr1200 ce imi recomandați : filtru de aer k&n care se spală la fiecare revizie de ulei sau filtru original. Nu urmăresc creșteri de putere, are destul, ci o filtrare cât mai buna a prafului din țara asta și în special din București.

 

Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia weekend-ului prelungit s-a amanat programarea la service pana sapt viitoare, am dat jos rezervoru, am curatat filtru de benzina ( era plin de nisip), dar tot asa face :(.


» Post actualizat in 29 May 2017 17:56

Nu am mai apucat sa editez postarea, dar, fiind cam mare sa il atasez pun un link de youtube la simptom si la codul de eroare

simptom:

Iar codul de eroare este 11, cred :

:tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codul tau e 21 iar eroare e pe senzorul de oxigen(sonda lamda), totusi manualul zice ca motorul se comporta normal in situatia asta.

 

Daca ai desfacut rezervorul, ce ai curatat? Paharul din care treage pompa poate, filtrul nu ai cum sa il cureti, ala se schimba. Daca chiar ai avut nisip, e clar ca ala a trecut mai departe de filtru si ti-a lucrat pe acolo pompa si injectoare. SCHIMBA filtrul de benzina si fa un test de presiune in rampa, apoi verifica vizual modul in care pulverizeaza injectoarele.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos pompa de benzina, acolo era ceva in genu unui spalator de vase de sarma, iar sub el era ceva ca un fel de tifon, ala l-am curatat.

Daca este cine din TM sau din imprejurimi cu un VFR sa incerc alta sonda as fi recunoscator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys intrebare : pentru vfr1200 ce imi recomandați : filtru de aer k&n care se spală la fiecare revizie de ulei sau filtru original. Nu urmăresc creșteri de putere, are destul, ci o filtrare cât mai buna a prafului din țara asta și în special din București.

 

Mulțumesc

Eu am mers dintotdeauna pe filtrul original. Nu stiu daca e mare sfaraiala cu K&N-ul. Filtrul de aer sport in inteleg, amortizezi destul de repede investita, dar la ulei eu prefer sa il inlocuiec la fiecare schimb de ulei. Costa o bruma de bani si e pacat. Nu stiu, in schimb, la modelul tau. La Fi-ul meu costa 30 de lei. K&N-ul e aproape dublu. Cel sport nu stiu. Deci... Daca vine cineva cu o explicatie "de ce e mai bun cel sport", sunt dispus sa incerc. Pana acum n-am gasit nimic sa ma convinga :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a spus la service ca am de ales între filtru de aer stock și k&n. Și cum ca acest k&n filtrează mai bine. De fapt asta ma și intereseaza. Sa ai ajungă cât mai puține particule de praf în motor. Oricum îl înlocuiesc la fiecare schimb de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu filtru de aer K&N sport,de il spalam in fiecare an si nu e sfaraiala,la modul ca are porii mai mari,circula aerul mai lejer prin el,dar inclusiv praful de pe drumurile noastre..ca si comparatie cu cel stock de hartie,palniile de la admisie erau f f pline de mazga,praf,etc,praf care intra si in motor..si va zic eu ca nimeni nu isi da rezervorul jos la fiecare 1000 km sa il spele si unga din nou !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun deci raman pe stock OEM sau aftermarket. OEM honda e 500 roni WTF!!! hifo e 200.

Filtrul normal e mai bun pentru ce vrei tu decat K&N.

Mi se pare ca esti un pic exagerat cu grija asta, praf e peste tot, nu numai in Romania. Schimba filtrul la cat iti recomanda manualul de intretinere si cu asta basta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns. Da sunt puțin maniac. Mereu schimb la timp ulei și filtre. Încerc doar sa nu fac schimbări proaste. De exemplu după achizitia evacuării akrapovic apare întrebarea următoarele : pentru un Flow corect de aer e nevoie de alt filtru? Backpressure se va mai face în aceeasi parametrii ca la evacuarea stock?

Știu ca pentru cei cu mai multe mobre la activ și km în pedala suna noob dar eu întreb pentru ca nu știu lucrurile astea și încerc sa nu fac tâmpenii.

Editat de nikkon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...