madcox Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 aha. multumesc.deci daca fac rost de bani, pot sa imi iau fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 linistit! nu vei regreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Vre'un VFR-ist la intrunirea de la Brasov ??? Incepand cu, vineri 22.06.2007, ora 12.00-13.00, va stept la o berica RECEEEE, in camping Darste ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 pla... mi o luat carnetu si nu ma bag la dru asa lung din oradea. altfel veneam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 pla... mi o luat carnetu si nu ma bag la dru asa lung din oradea. altfel veneam... ... ai facut ,,nebunii" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 nebunii.......))) ca deobicei a fost ca ma duc si eu, dar.... din pacate nu-m ipot rezolva ziua de sambata, k tre' sa lucrez dar am vorbit cu Toro, el merge... drum bun la toti cei care mergeti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Cred ca te referi la astfel de crash-paduri ? ..... nu la ,,tzevile"ce se monteaza pe un enduro ?! da .. exact la asta ma refer. nu vazusem ...intr-adevar nu e asa mare filozofie! sar'na. De cand tot pun problema asta in stanga si in dreapta am auzit multe pareri... cum ca in cazul unui accident destul de barbatesc ... crash-pad-urile se polizeaza(pt asta sunt facute) da se rup/indoaie si tijele care se prind in cadru/motor. ceea ce nu e foarte placut! risti in afara de repararea unor carene sa fi nevois sa cauti solutii pt remedierea unor treburi destul de urate la cadru/motor. ma gasiti pe mine la Brasov... de astazi sau de maine cel tarziu! a reglat careva suspensia spate ? o vreau un pic mai rigida pentu drumul spre Brasov. Asa cum e acum ...pt bucuresti e ok... dar la frane de motor in viraje mai bruste se cam leagana! care cum aveti reglata suspensia spate ... si cum se comporta? merg fara pasager 95% din timpul care in petrec pe motoreta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 ... ai facut ,,nebunii" ? Din pacate am o slabiciune pt politistii de la rutiera si taximetristi... n am rezistat. De si eram cu masina! M-au urmarit si m au prins... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 Vre'un VFR-ist la intrunirea de la Brasov ??? Am fost, m-am uitat dupa vefereuri, am vazut vreo 3 de 800, unul rosu din 2002 era chiar de vanzare. Mai era unul gri, dar pe al tau nu l-am vazut. Ca-l stiu din poze... Eh, lasa ca mai sunt intruniri si ne-om vedea pe acolo. O sa merg la Targu Secuiesc peste 2 saptamani. Cel mai mult mi-a placut drumul pana acolo. Abia astept sa-l mai parcurg o data. care cum aveti reglata suspensia spate ... si cum se comporta? La mine e reglata tare. La maxim. Dar amortizoarele sunt varza si tot se balanseaza. Dar acusi imi vin amortizoarele noi, custom made dupa specificatiile mele de la Wilbers. Atunci sa vezi viraje in forta Tu poti sa le reglezi cat de tare vrei, daca mergi mai sportiv. Dezavantajul e ca o sa simti la coloana toate gropile si damburile. Asa ca trebuie sa gasesti un compromis intre comfort si sportivitate. Dar vorbim de VFR, deci se poate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 Am fost, m-am uitat dupa vefereuri, am vazut vreo 3 de 800, unul rosu din 2002 era chiar de vanzare. Mai era unul gri, dar pe al tau nu l-am vazut. Ca-l stiu din poze... Eh, lasa ca mai sunt intruniri si ne-om vedea pe acolo. O sa merg la Targu Secuiesc peste 2 saptamani. Am fost ! Am ajuns in camping vineri pe la 12.30, dar o problema urgenta , ma facut sa plec sambata pe la ora 14.30, spre casa ! Cu mare parere de rau ! Data viitoare sper sa nu se mai iveasca NIMIC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 daca nu ma lasa releul de incarcare prin austria eram si eu acolo! QUOTE(petrica @ Jun 21 2007, 03:45 PM) * Vre'un VFR-ist la intrunirea de la Brasov ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 daca nu ma lasa releul de incarcare prin austria eram si eu acolo! QUOTE(petrica @ Jun 21 2007, 03:45 PM) * Vre'un VFR-ist la intrunirea de la Brasov ??? EU si prietenii ,cu 3 vfr-uri(modele din 2000,2002,2006) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 Care vrei un VFR-u' beton ? Mi-au iesit niste pasente si vreau sa ma arunc la un KTM 990 Adventure ! Cine vrea, sa-mi spuna ca-i dau scula mishto ! ..... detalii in semnatura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Care vrei un VFR-u' beton ? Mi-au iesit niste pasente si vreau sa ma arunc la un KTM 990 Adventure ! Cine vrea, sa-mi spuna ca-i dau scula mishto ! ..... detalii in semnatura . Vorbesc prostii ! Nu-l dau ! ... stiu ! sunt Si acum sa va povestesc despre: Consumul de combustibil si autonomia unui VFR 800 din 2001 ,,Testul" sa efectuat pe drumurile patriei, ruland cu o viteza de maxim 120km/h si maxim 5000rot/min. Asa ca....... am facut plinul ,,ochi" la rezervor si am plecat, singurel la drum. Prevazator, am luat cu mine (in top-case), o sticla de 2litri plina cu benzina, sa nu patzesc ,,pana prostului" ! Am plecat la drum cu intentia de a rula pana se va opri motorul, ... pana la ultima picatura de benzina. Cati kilometrii credeti ca am facut ??? FIX ............... 466 km Am parcurs 374km, pana a inceput sa clipeasca ultima liniuta la indicatorul de benzina ! Din acel moment am mai reusit sa parcurg 92km ..... pe rezerva, la max. 110km/h ! Am alimentat din nou si in rezervor, au incaput fix 20 litri de benzina ! Din cei 21 litri, ultimul litru de benzina este ,,inaccesibil", nu se poate consuma, pentru ca in el este ,,inecata" pompa de benzina care nu trebuie ,,sa stea la aer" in nici un caz ! La un calcul sumar, iata ce a rezultat: 20 litri / 466 km = 0.0429 x 100km = 4.29 litrii / 100km Mi se pare fantastic acest consum, pentru o motocicleta de capacitatea VFR-ului ! Bineanteles ca am rulat linistit pe sosea, nu am dat curs provocarii, nici unui conservar ! Mi-am vazut de traba mea ! Dar la un mers mai ,,in forta", adica 140-150 km/h, bag mana in foc ca VFR-ul nu sare de 5% ! ........... asta multumita sistemului de alimentare, cu injectie electronica a motorului ! In concluzie ! Cat de ,,sportiv" ati merge, 300km ii faceti sigur ! Bafta si la mai mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Vorbesc prostii ! Nu-l dau ! ... stiu ! sunt Si acum sa va povestesc despre: Consumul de combustibil si autonomia unui VFR 800 din 2001 ,,Testul" sa efectuat pe drumurile patriei, ruland cu o viteza de maxim 120km/h si maxim 5000rot/min. Asa ca....... am facut plinul ,,ochi" la rezervor si am plecat, singurel la drum. Prevazator, am luat cu mine (in top-case), o sticla de 2litri plina cu benzina, sa nu patzesc ,,pana prostului" ! Am plecat la drum cu intentia de a rula pana se va opri motorul, ... pana la ultima picatura de benzina. Cati kilometrii credeti ca am facut ??? FIX ............... 466 km Am parcurs 374km, pana a inceput sa clipeasca ultima liniuta la indicatorul de benzina ! Din acel moment am mai reusit sa parcurg 92km ..... pe rezerva, la max. 110km/h ! Am alimentat din nou si in rezervor, au incaput fix 20 litri de benzina ! Din cei 21 litri, ultimul litru de benzina este ,,inaccesibil", nu se poate consuma, pentru ca in el este ,,inecata" pompa de benzina care nu trebuie ,,sa stea la aer" in nici un caz ! La un calcul sumar, iata ce a rezultat: 20 litri / 466 km = 0.0429 x 100km = 4.29 litrii / 100km Mi se pare fantastic acest consum, pentru o motocicleta de capacitatea VFR-ului ! Bineanteles ca am rulat linistit pe sosea, nu am dat curs provocarii, nici unui conservar ! Mi-am vazut de traba mea ! Dar la un mers mai ,,in forta", adica 140-150 km/h, bag mana in foc ca VFR-ul nu sare de 5% ! ........... asta multumita sistemului de alimentare, cu injectie electronica a motorului ! In concluzie ! Cat de ,,sportiv" ati merge, 300km ii faceti sigur ! Bafta si la mai mare ! Nu sunt convins ca sistemul de injectie este responsabil de consumul redus cel putin nu in totalitate. Si vfr-u meu care e vechi si are carburatoare tot cam atat consuma la drum lung, in schimb in oras papa cam mult adica 6-6.5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 oooo vfr-ul tau mananca mult binox????? ))) atunci eu ce sa zic? afara 7-7,5 iar in oras 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 O fi, nu o fi ,,injectia", ... ideea este ca un consum de 4.29%, ... hai fie, ... 4.5 - 5% este SUPER ! Cand aveam Dominator sub 6%, nu reuseam sa scot ! Cu Africa Twin ....... ce sa mai vorbesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 La mine e reglata tare. La maxim. Dar amortizoarele sunt varza si tot se balanseaza. Dar acusi imi vin amortizoarele noi, custom made dupa specificatiile mele de la Wilbers. Atunci sa vezi viraje in forta Tu poti sa le reglezi cat de tare vrei, daca mergi mai sportiv. Dezavantajul e ca o sa simti la coloana toate gropile si damburile. Asa ca trebuie sa gasesti un compromis intre comfort si sportivitate. Dar vorbim de VFR, deci se poate ! merci.... o sa reglez si o sa fac niste probe! adevarat ce zici tu cu comfort si sportivitate... apropo...testul cauciucurilor 2007 sport-turing l-au facut cu un vfr .... sunt mandru! Am parcurs 374km, pana a inceput sa clipeasca ultima liniuta la indicatorul de benzina ! Din acel moment am mai reusit sa parcurg 92km ..... pe rezerva, la max. 110km/h ! si eu eram f curios cat poti sa mai mergi cand incepe sa iti clipeasca ultima gradatie! deci cam 80 tot faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 si eu eram f curios cat poti sa mai mergi cand incepe sa iti clipeasca ultima gradatie! deci cam 80 tot faci! Si 50km, sunt arhisufucienti ! ..... in 50km, imposibil sa nu gasesti o benzinarie ! Asta ca sa nu te misti cu 110km/h ! Din cate motorete am avut, VFR-ul are cea mai mare ,,autonomie pe rezerva" ! Dominator - ~40km, la 90-100km/h Africa Twin - ~70km, la 100-110km/h KTM LC4 - ~60km, la 90-100km/h VFR - ~90km, la 110km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 La mine e intre 8-10 litri.... am carburatoarele reglate, filtru de aer nou...numa merg c-am sportiv... oricum mananca mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 Vorbesc prostii ! Nu-l dau ! ... stiu ! sunt Si acum sa va povestesc despre: Consumul de combustibil si autonomia unui VFR 800 din 2001 ,,Testul" sa efectuat pe drumurile patriei, ruland cu o viteza de maxim 120km/h si maxim 5000rot/min. Asa ca....... am facut plinul ,,ochi" la rezervor si am plecat, singurel la drum. Prevazator, am luat cu mine (in top-case), o sticla de 2litri plina cu benzina, sa nu patzesc ,,pana prostului" ! Am plecat la drum cu intentia de a rula pana se va opri motorul, ... pana la ultima picatura de benzina. Cati kilometrii credeti ca am facut ??? FIX ............... 466 km Am parcurs 374km, pana a inceput sa clipeasca ultima liniuta la indicatorul de benzina ! Din acel moment am mai reusit sa parcurg 92km ..... pe rezerva, la max. 110km/h ! Am alimentat din nou si in rezervor, au incaput fix 20 litri de benzina ! Din cei 21 litri, ultimul litru de benzina este ,,inaccesibil", nu se poate consuma, pentru ca in el este ,,inecata" pompa de benzina care nu trebuie ,,sa stea la aer" in nici un caz ! La un calcul sumar, iata ce a rezultat: 20 litri / 466 km = 0.0429 x 100km = 4.29 litrii / 100km Mi se pare fantastic acest consum, pentru o motocicleta de capacitatea VFR-ului ! Bineanteles ca am rulat linistit pe sosea, nu am dat curs provocarii, nici unui conservar ! Mi-am vazut de traba mea ! Dar la un mers mai ,,in forta", adica 140-150 km/h, bag mana in foc ca VFR-ul nu sare de 5% ! ........... asta multumita sistemului de alimentare, cu injectie electronica a motorului ! In concluzie ! Cat de ,,sportiv" ati merge, 300km ii faceti sigur ! Bafta si la mai mare ! Multam pentru informatii! Si eu aveam ceva intrebari referitor la consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 Nu sunt convins ca sistemul de injectie este responsabil de consumul redus cel putin nu in totalitate. Si vfr-u meu care e vechi si are carburatoare tot cam atat consuma la drum lung, in schimb in oras papa cam mult adica 6-6.5% Al meu mananca 6 - 6.5 in afara. In oras nu scade sub 7. Si asta cu carburatoare reglate si filtru de aer nou... Dar mi se pare normal pt un motor de 750 din 87 ! In alta ordine de idei, mi-au ajuns amortizoarele de la Wilbers ! Abia astept sa le vad montate sa fac o comparatie cu astea de acum. Va tin la curent. Amortizorul vechi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 " Al meu mananca 6 - 6.5 in afara. In oras nu scade sub 7. Si asta cu carburatoare reglate si filtru de aer nou... Dar mi se pare normal pt un motor de 750 din 87 ! " na asta ziceam si eu!!! cand am avut modelul asta si eu cam consumul asta am observat! dar de cand am RC36, stau mai mult la Peco decat pe drumuri... 8-10 litri, cum zice si aditanc eu zic ca ala era un model poate nu chiar asa de frumos, dar MULT mai reusit si mai bun! a, si sa nici nu vorbim de cele 2 esapamente...de care sunt indragotit si acuma! nicicum nu ma pot prieteni cu asta asimetric... bagami-as piciorul in XX ca e motor 4L si nu in V, ca mias fi luat deja de mult! dar...nu-mi trebe "masina de gaurit"...raman la V-four! s-o folosesti sanatos in continuare Toro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Al meu mananca 6 - 6.5 in afara. In oras nu scade sub 7. Si asta cu carburatoare reglate si filtru de aer nou... Dar mi se pare normal pt un motor de 750 din 87 ! In alta ordine de idei, mi-au ajuns amortizoarele de la Wilbers ! Abia astept sa le vad montate sa fac o comparatie cu astea de acum. Va tin la curent. Amortizorul vechi: Asteptam impresii, detalii, comportament pe diverse suprafee de rulare, pret ...... si tot ce mai vrei sa ne spui ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibicu Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 salut toti membrii acestui forum ! unde gasesc si eu un top case (cu suport cu tot!) pt un vfr din '96? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.