Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dragi VFRisti, de azi ma alatur si eu acestui select grup. Motocicleta nu are nevoie de nici o prezentare, o stiti cu totii....e cea a lui Petrica. Motoreta este absolut senzationala. Revin maine cu impresii mai detaliate, momentan doar o poza

post-4612-1204915956_thumb.jpg

 

P.S.: Petrica sa te faca fericit KTMul ala, la fel cum o sa ma faca pe mine VFRul :D

 

Sa o stapanesti sanatos !

Sa ai grija de ea ! In aceasta motocicleta, este o particica din sufletul meu ! :lol:

Te va slujii cu credinta mult timp de acum incolo ! Sa o iubesti !

 

Ride safe ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am reusit sambata asta sa bag vreo 350km cu VFRul si sunt extaziat de cum se comporta agregatul. Frane brici, acceleratie foarte buna, cutie de viteza foarte elastica(practic cu a 5-a ajungi de la 80 la 180 fara greturi). Am ajuns sa ne intelegem bine si sa simt vacuta, desi mai am mici probleme in oras la sub 15 km/h.

 

Am tendinta prosteasca(pe care culmea n-o aveam pana acum) de a pune picioarele jos la viteze mici desi la cum livreaza vacuta cuplul n-am nici un motiv sa o fac. De fapt, teoretic, indiferent de moto, o data ce ai plecat de pe loc nu ai de ce sa ti picioarele pe jos. La mine problema asta cred e cauzata de pozitia(gresita) pe care o am. Ma sprijin prea tare in ghidon la viteze mici(si asta o simt acum si in incheieturi) si din cauza asta motoreta nu mai merge exact pe directia care trebuie.

 

Ce sa va mai zic, protectia la vant pare buna, inca nu m-am lamurit exact pt. ca sambata cand am iesit eu pe autostrada batea vantul foarte tare si dupa 100+ a cam trebuit sa ma bag la cutie. Chiar si asa pozitia de condus mi s-a parut f.ok, nu m-am resimtit dupa plimbare decat la incheieturi. Si aici e vina mea nu a motoretei.

 

Consumul (cred ca) este cel pe care l-a zis Petrica. Adica unul foarte decent. N-am avut rabdare sa calculez, dar in intervalul 140-160 viteza de croaziera, cu varfuri de 180-200(scurte ce-i drept ca nu o permiteau conditiile) plus fatait prin oras nu cred ca a luat mai mult de 6-6.2%

 

Ciclistica iarasi mi-a placut. Motoreta se inclina foarte usor, practic numai ce muti un pic corpul si incepe inclinarea. Nu mai zic ca daca contravirezi putintel se inclina imediat. N-am avut ocazia unor drumuri foarte virajate sa vad cum o simt acolo, weekendul viitor vreau sa bag un Buc-Ploiesti-Cheia-Brasov-Rucar-Clung-Pitesti-Buc si o sa am ocazia sa ma vad ce stie(de fapt ce stiu eu :D)

 

Ce-ar mai fi... ambreiajul parca tine o idee cam sus, desi in aglomeratie asta din Buc cred ca e un avantaj. A, si din ce am simtit eu, motoreta livreaza puterea de care dispune perfect. Nu surprinde brutal indiferent de turatie(asta nu inseamna ca nu devine si bestie). Am schimbat si la peste 11k(mama ce senzatie misto) si ne-am inteles bine. Acum trebuie sa vad pe Cheia cum ma descurc, ca una e drumul relativ drept si alta serpentinele.

Ce-am mai observat, parca franez mai bine daca vin tare decat de la 40-50 la ora. Asta din cauza franelor excelente, de la 40 practic motoreta se opreste instantaneu. Asta nu ar fi un lucru rau(de fapt am avut 2 neacordari de prioritate unde s-a vazut) dar partea mai aiurea e cand se merge in coloana cu viteza asta. Inca nu lucrez eu asa de smooth cu frana de la viteza 40-50 si mi-e frica sa nu franez prea tare si ala din spate sa vina peste mine. Asa ca prefer sa-i dau un pic de gaz si dupa aia parca ma coordonez mai bine.

 

O faza funny, vineri dupa ce ajunsesem cu motoreta in fata blocului si imi asteptam nevasta, vine vecinul de la 4 foarte fericit la mine. Am aflat ca si-a luat si el un VFR din 99 acum o saptamana si era tare incantat sa vada ca nu e singur pe-acolo. Am pornit motoreta sa auda cum suna toba carbon(bestial btw), mi-am primit laudele de rigoare vis-a-vis de aspectul vacutei(se vede si in poze v-o spun si eu: e impecabila :lol: ), tragea nevasta-sa si fiica-sa de el se mearga si nu se dadea dus :P VFRismul e boala grea se pare. A, si copii de la bloc tot dadeau roata si vorbeau: "E noua ba! Da ba nu vezi ca e noua! Nenea, da' cat baga? Da' nu plecati pe o roata? " :rose:

 

Multumita lui ninja-skija si lui kombat am rezolvat si cu garajul, acum se odihneste alaturi de alte motociclete de treaba. E ferita, e pazita, e relativ aproape de mine, atata tot ca accesul acolo e mai dificil si nu pot merge in fiecare zi. As fi vrut sa o iau dimineata la birou sa fac prezentarea agregatului domnisoarelor simpatizante ale fenomenului :D Dar na, asta sa fie beleaua.

 

Ah, si sa nu uit, o mare intrebare: Fratilor ce casca imi recomandati sa fie cat mai silentioasa la viteze de peste 140(si cat mai ieftina)? UVEXul meu, desi are o mare valoare sentimentala(primita de la prieteni, cu autograf, la nunta mea) nu face 2 lei vechi la 100+. Frate deci Concertul Vijeliilor pe 3 voci. Nu mai auzeam toba, nu mai auzeam nimic. Claxonul ce-l mai distingeam. Acum i'm on short budget dupa achizitie, poate mai fac rost de ceva pana la SMAEB, dar clar imi trebuie alta casca.

 

O sa revin cu alte impresii dupa weekendul viitor , sper sa am noroc de vreme buna sa fac traseul propus. Pana atunci va doresc asfalt uscat.

 

P.S.: Petrica, n-ai teama, deja o iubesc(e la concurenta cu nevasta pt. locul 1) si o sa am grija de ea asa cum ai avut si tu! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coffe Man, te-am vazut Sambata cu VFR-ul in Pitesti pe la stadion (cred ca tu erai, motorul sunt sigur ca era al tau pt ca il cunosc de la 1 km :D ). Daca stai prin Pitesti poate ne vedem mai des sa iesim la plimbari. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare VFR-isti! Cum vara asta ma bate gandul sa imi dau Diversion-ul si sa ma indrept spre un VFR800, poate ma puteti ajuta si pe mine cu un raspuns la cateva intrebari.

 

Cum despre calitatile ei pe asfalt am citit destul, as vrea sa stiu cum se comporta pe drumuri mai proaste, chiar la un "semi-offroad" sa zicem, acolo unde un Logan ar razbi cu greu, sau mai bine zis unde cu o Yamaha JX sau un Hornet te descurci cat de cat. Ar fi o nebunie sa ma gandesc la un Novaci - Sebes (Transalpina) cu VFRul? Sau macar un drum pietruit plin de gropi, cum ar fi cel dinspre Plaiul Foii, Zarnesti. Inteleg ca se poate ajusta cursa atat la suspensia spate cat si la furca. Ajuta chestia asta? Stiu ca este un sport touring, nu un enduro, insa incerc sa gasesc o solutie de compromis, avand in vedere ca o sa ma plimb mult prin tara, dar poate bag si o tura prin Alpi macar o data pe an.

 

A doua intrebare ar fi daca poate fi considerata o motocicleta de oras. Te strecori usor cu ea, pozitia nu este obositoare? Imi fac griji din cauza pozitie, fiind obisnuit cu un naked.

 

Multzam. Si un sezon plin de km, vreme buna si lipsit de evenimente neplacute la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coffe Man, te-am vazut Sambata cu VFR-ul in Pitesti pe la stadion (cred ca tu erai, motorul sunt sigur ca era al tau pt ca il cunosc de la 1 km :D ). Daca stai prin Pitesti poate ne vedem mai des sa iesim la plimbari. :D

 

Motorul era al meu, dar nu eram eu. Il dadusem la o tura scurta prietenului Aky. Din Pitesti sunt de fel dar acum stau 99% din timp in Buc. Am senzatia ca ne si stim(btw lumea ma stie pe-acolo de Atza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, si sa nu uit, o mare intrebare: Fratilor ce casca imi recomandati sa fie cat mai silentioasa la viteze de peste 140(si cat mai ieftina)? UVEXul meu, desi are o mare valoare sentimentala(primita de la prieteni, cu autograf, la nunta mea) nu face 2 lei vechi la 100+. Frate deci Concertul Vijeliilor pe 3 voci. Nu mai auzeam toba, nu mai auzeam nimic. Claxonul ce-l mai distingeam. Acum i'm on short budget dupa achizitie, poate mai fac rost de ceva pana la SMAEB, dar clar imi trebuie alta casca.

 

 

Iti recomand, calduros ..... dopuri de urechi ! Altfel nu o scoti la cap ! Asta e ,,dezavantajul" daca rulezi o perioada lunga de timp cu viteza mare !

Eu am facut Alexandria - Constanta, iar pe autostrada, unde nu am mers sub 200 km/h, cand am oprit la Cernavoda imi piuiau urechile de am crezut ca am uitat motorul pornit !

 

Deci, pentru calatorii lungi ...... dopuri de urechi !

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare VFR-isti!

 

De vineri seara am intrat si eu in randul detinatorilor de Honda VFR!

Mi-am cumparat un VFR800Fi fabricat 2002 dar model 2001!

 

 

fain mount dupa un jepezeu. sal stapanesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am avut parte de-o surpriza neplacuta :crack:

 

Am iesit la o tura scurta, cam 30 km, si cand m-am intors in oras am intrat sa bag gaz. Dupa ce am alimentat, am pornit motorul (a pornit cam greu, se vedea ca nu prea mai are baterie, dar a pornit). Din pacate am uitat cricul lasat si cand am bagat in viteza s-a oprit motorul. Dup-aia n-a mai pornit neam. Am mai dat la automat de vreo 3-4 ori, dar nimic. S-a dereglat si ceasul de pe bord. Am luat curent de la o masina, si a pornit fara probleme. M-am mai plimbat un pic prin oras fara probleme si dup-aia am parcat-o. Am mai pornit-o de vreo doua-trei ori fara probleme.

 

Aveti idee de la ce poate fi? Astazi inca nu am pornit-o, dar o sa o pornesc mai spre pranz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am avut parte de-o surpriza neplacuta :crack:

 

Am iesit la o tura scurta, cam 30 km, si cand m-am intors in oras am intrat sa bag gaz. Dupa ce am alimentat, am pornit motorul (a pornit cam greu, se vedea ca nu prea mai are baterie, dar a pornit). Din pacate am uitat cricul lasat si cand am bagat in viteza s-a oprit motorul. Dup-aia n-a mai pornit neam. Am mai dat la automat de vreo 3-4 ori, dar nimic. S-a dereglat si ceasul de pe bord. Am luat curent de la o masina, si a pornit fara probleme. M-am mai plimbat un pic prin oras fara probleme si dup-aia am parcat-o. Am mai pornit-o de vreo doua-trei ori fara probleme.

 

Aveti idee de la ce poate fi? Astazi inca nu am pornit-o, dar o sa o pornesc mai spre pranz.

 

 

incearca sa duci bateria la verificat sa nu fie cu scurt. poate trebuie reumpluta cu lichid si doar incarcata un pic. releul de incarcare poate trebuie inlocuit. daca nici una din asta atunci ai probleme electrice ceva iti trage curentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu ma pricep asa bine. cel mai bine ar fi sa duci bateria, preferabil cu motor cu tot la un atelier unde se dau garantii la baterie. dansii pot verifica si incarcarea de la releu, si daca sunt probleme cu bateria. daca vrei sa iti murdaresti tu mainile pot sa te indrum spre urmatorul link http://www.blackbears.ru/index.php?get=manual. descarci de acolo manualul de GPZ 500 s sau ma rog EX 500 si la sectiunea baterie iti explica. teoretic ar trebui sa aiba toate manualele de motoare astfel de sectiuni. oricum vei avea nevoie de scula necesara. sorry dar chiar nu stiu cum ii zice la tubuletul ala de sticla

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

densimetru ii zice....ma bucur ca mai sunt si oameni care nu gandesc *trebe neaparat una noua* pe aici....dar din pacate de obicei bateriile la vfr mai noi sunt cu gel-tin mult si bine dar cand o picat o picat nu mai ai ce face.....si grija mare ca o baterie chinuita oboseste releul de incarcare care si-asa e cam sensibil la vfr-uri pana in 2002

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 17 Mar 2008 14:56 -------------
cumpar cumpar cumpar cumpar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

tripla spate pentru vfr 98-01................

 

 

hai ma chiar nu vinde nimeni??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit si eu intr o seara putin sa mai circule uleiul prin ea, iar sambata m-am plimbat toata ziua. E teroare prin oras si mai nou si pe europene... :rusinica:

Oferta ramane valabila! VFR pt un AFRICA TWIN!

Editat de Adrian Tanc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: printre riderii de VFR-uri, in special modelul VTEC (dupa 2003) este vreunul mai inalt de 1,95 m?

eu atata am, si ma cam bate gandul la o mobra din asta

 

am fost la Salon duminica, specila sa ma urc pe un VFR, dar am a fost surprins sa nu gasesc niciuna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, mi-am luat si eu VFR, rc-36 din 97.

Evident, intrebari :rusinica: :

1. ulei - motul 10w40 semisintetic e bun ? de-asta foloseam la xj, in manual am vazut ca cifrele 10w40 se incadreaza bine la vfr.

2. Cum se ajunge la busonul de ulei si filtru ? carena de jos se tine doar in suruburile vizibile ?

3. Am citit pe niste forumuri straine ca baietii monteaza coolere de calculator pe releu, e mai bine sa previi cu 10e, decat sa repari cu 200e si trag fire de la lampa de pozitie spate. Intrebare : unde e releul ? :crack: nu vreau sa ma apuc sa dau jos carenele care nu trebuie.

4. amortizoarele plang cu ulei, trebuie sa schimb semeringurile. a mai facut cineva operatiunea, e vreun "trick" , trebuie cleste de sigurante sau merge totul clasic din surubelnita, patent si talent ?

5. cat prinde ? :crack: . Am venit ieri pe autostrada, dar peste 220 nu am indraznit sa trec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: printre riderii de VFR-uri, in special modelul VTEC (dupa 2003) este vreunul mai inalt de 1,95 m?

eu atata am, si ma cam bate gandul la o mobra din asta

 

am fost la Salon duminica, specila sa ma urc pe un VFR, dar am a fost surprins sa nu gasesc niciuna

 

 

Salut. Eu am 1,86 m si sa sti ca ma simt foarte bine pe VFR modelul VTEC (dupa 2002 e fabricat nu 2003). Daca veneai sambata poate aveai noroc sa gasesti VFR-uri ca am fost eu si am mai vazut unu rosu. Oricum iti recomand intai sa te urci pe una si sa vezi cum te simti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. ulei - motul 10w40 semisintetic e bun ? de-asta foloseam la xj, in manual am vazut ca cifrele 10w40 se incadreaza bine la vfr.

Teoretic, da. Eu bag full sintetic, dar am modelul pe injectie.

 

2. Cum se ajunge la busonul de ulei si filtru ? carena de jos se tine doar in suruburile vizibile ?

Busonul pe unde scoti uleiul e sub motor, un pic mai pe stanga. La filtru ar trebui sa ajungi fara probleme dand numai carena de jos jos.

 

3. Am citit pe niste forumuri straine ca baietii monteaza coolere de calculator pe releu, e mai bine sa previi cu 10e, decat sa repari cu 200e si trag fire de la lampa de pozitie spate. Intrebare : unde e releul ? :rusinica: nu vreau sa ma apuc sa dau jos carenele care nu trebuie.

Releul e sub carena stanga spate, chiar langa sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...