Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Modelul meu este european.

Partea cu recall-ul apare doar in state pentru ca ei au o organizatie care se ocupa cu asa ceva. Recall-ul nu a plecat de la Honda ci a fost facut ca urmare a plangerilor clientilor catre "National Highway Traffic Safety Administration".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deranjant nu este ca ramai fara lumini ca fraieru (ziua nu mi-am dat seama ca nu am decat 2 lumanari pe post de lumini) ci faptul ca ti se opreste motorul la consum de curent crescut. Eu am avut noroc ca eram cu ambreiajul tras cand a iesit unul de pe o straduta laterala si i-am dat flash. In secunda doi s-a oprit motorul. Daca eram in curba, aplecat si mi se oprea motorul blocam spatele o dadeam pe jos.

 

O sa incerc sa rezolv ceva cu honda romania, daca nu imi comand seturi de cabluri "updatat" part no "06320-MCW-305" pentru modelul 2002-2003 pret 118 USD.

 

Am inteles ca la unii a mers operatiunea de prevenire, adica desfacut cupla aia cu 18 pini, curatat etc. La mine e prea tarziu, ca nu am stiut de problema asta.

 

In fine, mai exista in Europa, de data asta, un recall pentru pierdere de lichid de frana la frana spate.

 

http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/s...0256FBE0031010D

 

Aici se poate verifica VIN-ul si vazut ce motorete sunt afectate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar parea ca ma incadrez la treaba cu pierderile de lichid de frana... dar nu am vazut sau simtit nimic suspect la frana spate pana acum (in afara de momentul in care s-au terminat placutele :lol: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in germania a fost o rechemeare.

PCB Ventil. Nu stiu ce draq e asta dar a fost verificat la rechemare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragilor, azi doamna si-a dat in petec,

mergeam pe vacaresti, 70-80km/h si la un moment dat, poc, "pana de curent", am ramas pe "intuneric".

am tras pe dreapta, am repornit ingineria si totu a fost ok.

ajung acasa, dau carena jos, si ce sa vezi ? firul verde din celebra mufa albastra copt tot, ars, topit, toate intr-unul.

am pornit motoru si cum atingeam firul buclucas cum se oprea tot.

am trecut la o actiune " romaneasca", scotand firul din mufa si inadindu-l cu un papuc cu protectie.

acum, desigur nu-s foarte fericit de tiganie, asa ca o sa comand cablaria la honda.

un alt moft al doamnei e ca la fix 70km/h daca iau mainile de pe ghidon ( fara topcase,bagaje, cutii laterale samd) incepe sa faca stanga dreapta de zici ca a dat strechea'n el.

saptamana trecuta suspectam cauciucul fata care intr-adevar facuse coama, l-am schimbat cu unul nou si degeaba face la fel..

daca aveti vreo idee ar fi binevenita, foarte chiar :)

cind am schimbat cauciucul fata, am echilibrat roata.

 

 

bafta tuturor,

 

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un alt moft al doamnei e ca la fix 70km/h daca iau mainile de pe ghidon ( fara topcase,bagaje, cutii laterale samd) incepe sa faca stanga dreapta de zici ca a dat strechea'n el.

saptamana trecuta suspectam cauciucul fata care intr-adevar facuse coama, l-am schimbat cu unul nou si degeaba face la fel..

daca aveti vreo idee ar fi binevenita, foarte chiar :D

cind am schimbat cauciucul fata, am echilibrat roata.

 

 

bafta tuturor,

 

 

:lol:

am avut aceeasi problema...si exact la aceeasi viteza...dupa 75-80 isi revenea..guma fatza se deformase ciudat rau,iar cea spate suferise una alta..:)

am inlocuit gumele,echilibrat jantele,echilibrat rotile.

a disparut problema,dar am continuat cu verificat reglaj suspensii,verificat supape furca(daca tot a desfacut,a inlocuit lichidul si semeringurile) ,pentru ca mersesem asa vreo 10.000 km,si se mai intamplau si alte ciudatenii...au urmat alti 15.000 fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut aceeasi problema...si exact la aceeasi viteza...dupa 75-80 isi revenea..guma fatza se deformase ciudat rau,iar cea spate suferise una alta..:D

am inlocuit gumele,echilibrat jantele,echilibrat rotile.

a disparut problema,dar am continuat cu verificat reglaj suspensii,verificat supape furca(daca tot a desfacut,a inlocuit lichidul si semeringurile) ,pentru ca mersesem asa vreo 10.000 km,si se mai intamplau si alte ciudatenii...au urmat alti 15.000 fara probleme.

 

multam raducu

:lol:

Mesaj completat

a fost careva la honda romania pt service ?

cum sunt ? care-s preturile ? :P

intreb, pt ca sper sa nu fie ca si la bmw...

nu de alta, dar nu pot scapa de mersul usor " patratos" si vreau sa le fac o vizita

 

mutumesc.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am fost eu pe la service honda de cateva ori,

odata pt o diagnosticare si odata pt verificare generala,

pretul pt ora de service a fost ok, in schimb la piese

de-a dreptul nesimtit. Depinde acum ce vrei sa ii faci...

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am fost eu pe la service honda de cateva ori,

odata pt o diagnosticare si odata pt verificare generala,

pretul pt ora de service a fost ok, in schimb la piese

de-a dreptul nesimtit. Depinde acum ce vrei sa ii faci...

numai bine

 

 

multumesc.

cit e h de manopera ?

 

 

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc.

cit e h de manopera ?

 

 

:angryfire:

 

 

Am fost eu la service-ul Honda de pe B-dul Timisoara pentru a intreba de reglaj de supape si am aflat pretul pentru ora de manopera: 120 RON/ora. Nu au specificat daca e cu TVA sau nu si oricum nu m-a interesat pentru ca la intrebarea cat ma costa reglajul de supape cu totul au spus ca nu pot sa-mi dea pretul final ca dureaza mult si ma taxeaza dupa terminarea operatiei. Si la faza asta, dupa experienta unui prieten de-al meu care si-a facut un 600 RR din 2005 la ei anul trecut, pe casco, si caruia dupa ce a scos motoreta din service dupa o luna jumate pentru niste carene si un far, i-am desfacut-o complet si am reasamblat-o la garaj ca era facuta cu picioarele. Daca imi faceau la fel cu supapele si ma taxau pentru incompetenta lor 12 ore de service, insemna ca sunt un fraier, asa ca am renuntat.

 

Mi se pare corect sa aiba un plan tarifar pentru operatii de mentenata, in care sa fie trecut numarul de ore, cum e la toate service-urile normale. La masina stiu clar ca la schimbat de portiera se taxeaza 1.5 ore, pentru distributie 3 ore etc. La Honda e cat vor ei ...

 

In alta ordine de idei, vad ca ai avut si tu probleme cu masa si ca, de asemenea, ai avut noroc ca nu te-ai tavalit. Ma bucur ca ai scapat usor. Daca totusi te duci la Honda poate merita incercata varianta cu reparatie gratis, conform recall-ului. Eu nu am avut timp sa ma duc pana la ei. Oricum, cu cat sunt mai multi cu aceeasi problema e mai bine, poate se intampla ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca Honda (service) a ajuns pe mana lor.....în 2008 am fost acolo (Bd.TimiÂşoara)...nu recomand....

Acolo, Nesimțirea e la ea acasă....

Editat de fully
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de raspunsuri.

nu neeaparat pt mufa vroiam sa merg, cit pt o verificare ochiometrica :D

dar in conditiile date, ma las pagubas.

e vreun posesor de vfr 2002 din buc care are timp de-o " tigara" ?

vreau sa fac ceva comparatii, sa vad daca "vad eu voci" sau am ceva neinregula la mobra

multumesc.

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca incerc eu. Ce anume vrei sa verifici?? :D

 

 

cred ca mersul patratos vrea sa-l verifice.

te ajut si eu cu asta,p ca si eu am facut aceleasi probe cu alte 2 vfr-uri..:)

 

 

:lol:

multumesc mult, dau pm cu prima ocazie !

 

bafta tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

dupa ce am condus doua motorete V4 (RVF si VFR 400) ma bate gandul serios sa imi cumpar un VFR800 V-Tec (2002-2009)

Daca vine cineva maine la Arc, as vrea sa testez si eu pozitia.

 

De asemenea as vrea sa intreb posesorii cam cat consuma in oras si mixt .

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

dupa ce am condus doua motorete V4 (RVF si VFR 400) ma bate gandul serios sa imi cumpar un VFR800 V-Tec (2002-2009)

Daca vine cineva maine la Arc, as vrea sa testez si eu pozitia.

 

De asemenea as vrea sa intreb posesorii cam cat consuma in oras si mixt .

Multumesc

 

salutare,

nu stiu daca ajung maine la arc, daca ajung insa vfr-ica e niagra si are nr de "turcia" :laugh:

tr nustiu cit RIA, te las s-o calaresti cu cea mai mare placere.

pozitia nu e cea mai confortabila, si asta in primul rind din cauza seii.

am facut buc-iasi-sibiu-buc, singura problema a fost popeneatsa :cheers:

te obisnuiesti, oricum superioara unei vitezane ca pozitie, inferioara ultimei mele mobre ( bmw f650 )

 

consumul mie mi-a iesit in felul urmator:

extraurban

6-7.5 % afara la mers lejer ( 130-150km/h)

9-11% span, cox peste 7000rpm in mod constant

 

urban: 8% minim, 10% frecvent.

in rest o mobra de vis care poate merge la 100km/h lsau 200+

bafta !

 

 

ps: urmatoare va fi tot vfr

:angry:

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot m-am dat cu VFRu' lui 3in1 si era una dintre variante cand vroiam sa cumpar mobra mare de touring...

 

- Nu e sperietoare. Cel putin nu in privinta livrarii puterii. Se simte destul de interesant atunci cand intra al doilea set de supape si motorul pur si simplu adora sa fie turat.

- M-am speriat, in schimb, atunci cand am plecat de la un semafor destul de lejer si, cand i-am dat a treia si m-am uitat pe bord, aveam undeva la 130-140. FUCK!!!! Pur si simplu n-am simtit cand am ajuns la viteza aia, desi a fost vorba cam de aceeasi portie de acceleratie pe care o iau si cand plec cu BMWu' de pe loc. Atat doar ca la bavarez schimb la 3000 de ture, in timp ce japoneza asta pare sa schimbe frumos abia pe la 7-8000.

- Cuplu bun, comparativ cu boxerul din dotare, dar ceva mai sus decat la bavarez (logic, oricum)

- Acceleratia intr-a doua e "snatchy", abia intr-a treia devine confortabila

- Am cativa cm peste 1.90. Nu ma simteam prea inghesuit, insa saua mi s-a parut destul de tare, iar pozitia este foarte "in maini" fata de ce-s eu obisnuit. N-am mers suficient incat sa-mi dau seama daca m-ar durea spatele la drum, dar presupun ca asta e senzatia pregnanta la mai mult de 300km/zi facuti cu mobra asta.

- Contrar a ceea ce ma asteptam de la 120mm de cursa, suspensia mi s-a parut destul de moale si destul de confortabila.

- Mi-a parut destul de greu de aplecat pe curbe, in special la viteza mica. Probabil sunt eu obisnuit cu capre si vaci pentru ca stiu ca aceeasi curba as fi abordat-o cu o viteza mult mai mare cu BMWu'.

- Aratam caraghios la semafoare cu japoneza mica sub mine. Prefer pozitia dreapta a tourerului meu.

- Franele mi s-au parut ok, dar n-am avut tupeul si nici nesansa sa le incerc pe deplin. Nu de alta, dar cred ca mi-am mai pierdut din finete de cand cu ABS-ul. Mi s-a parut interesant faptul ca "hasaia" pe franare, dar nu m-a impresionat sistemul CBS.

- Oglinzi bune si fara vibratii

- Imi place cum arata spatele. Fata? Parca ar fi un halterofil cu ditamai pieptul pompand de sudoare. Not quite my liking.

- Am observat ca se incalzeste destul de tare, insa nu mi s-a parut extrem de deranjant. Cel putin nu la nivelul "cand ajunge la 10x grade, iti usuca chilotii". Cilindrii mei pompeaza aer mai cald la picioare pe vremea asta decat o face ventilatorul la VFR.

- Si, poate cel mai important, faptul ca 3in1 a tinut sa-mi reaminteasca inainte de a porni cu mobra ca o carena costa 500E. Serios acum, decat sa stau constant cu frica-n san ca, daca o tavalesc, marc instantaneu banul, mai bine fara. In definitiv, un crash-bar costa 100E si e refolosibil la mai multe cazaturi :angry:

 

Per total, mi-a placut, dar nu as cumpara-o. In cel mai bun caz, doar un model cu ABS. Insa mi se pare cam struto-camila. Nici vitezana-vitezana sa zici ca simti fiecare pietricica peste care treci, ca faci saua maronie la fiecare acceleratie mai puternica sau ca te poti simti in siguranta taraind un genunchi pe asfalt, dar nici tourer sa poti face opriri doar de benzina si buda. Si nu vreau sa ma gandesc ce inseamna o revizie la mobra asta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumuri:

4,5-5,5 pe drumuri de munte fara forja,max 145 km/h (pana in 6700 RPM)

8-10 la peste 200 km/h

6,5 mixt

8-10 oras

 

La drum lung (500-1000 km/zi) cateodata dureri mari de buci (nu inteleg de ce nu tot timpul),si dureri de incheieturi ale mainilor,sau degete amortite.Niciodata dureri de spate sau altele.

Pasageru` nu a avut niciodata vreo plangere,spre deosebire de alte mobre.

 

Putere si cuplu cat trebuie,cu sprinturi si reprize frumusele,dar livrate cu grija...adica este foarte iertatoare.

 

Frane excelente in orice conditii,inclusiv la varianta fara ABS.

 

Intr-adevar,greutatea pune ceva probleme la viteze mici,in sensul ca nu te poti inclina prea mult...adica 8-urile se fac intr-o pozitie relativ dreapta :angry:

 

In momentul de fata as zice ca urmatoarea alegere ar fi tot VFR..a facut fata in toate situatiile in care as putea fi,si pe foarte multe tipuri de drumuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au mai trecut 2000km de la achizitionare.

inca ma felicit pt alegerea facuta :cheers:

acum imi vin in minte citeva inrebari

1. la cit schimbati treptele in conditii soft

2. citisem pe undeva de greastul basculei spate, cum se face si mai ales cind ?

3.ce autonomie obtineti la mers extraurban ?

4.la citi km se curata injectoarele ?

5. dimineata cind o pornesc, socul in loc s-o duca la macar 1000-13000rpm abea o tine la 800rpm si dupa aia isi revine, oare de ce ?

6. multumesc de pe acum pt raspunsuri ! :laugh:

 

bafta !

:angry:

 

ps: oglinda stng are careva ?

post-20871-1248886774_thumb.jpg

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au mai trecut 2000km de la achizitionare.

inca ma felicit pt alegerea facuta :cheers:

acum imi vin in minte citeva inrebari

1. la cit schimbati treptele in conditii soft

2. citisem pe undeva de greastul basculei spate, cum se face si mai ales cind ?

3.ce autonomie obtineti la mers extraurban ?

4.la citi km se curata injectoarele ?

5. dimineata cind o pornesc, socul in loc s-o duca la macar 1000-13000rpm abea o tine la 800rpm si dupa aia isi revine, oare de ce ?

6. multumesc de pe acum pt raspunsuri ! :laugh:

 

bafta !

:angry:

 

ps: oglinda stng are careva ?

1. 5500-6000 RPM...sub asta imi creste consumul

3. 300-350,intrat deja pe rosu..in conditii de autostrada mai scade 50-100 km

5. cartea zice ca nu e o problema,si ca in cazul asta sa o menti tu la 1200-1500 din acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. 5500-6000 RPM...sub asta imi creste consumul

3. 300-350,intrat deja pe rosu..in conditii de autostrada mai scade 50-100 km

5. cartea zice ca nu e o problema,si ca in cazul asta sa o menti tu la 1200-1500 din acceleratie.

 

multam tipule,

:angry:

 

 

ps: eu schimbam ca la monocilindru la 3500rpm :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...